Ja ok ik overdrijf...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat lijkt me anatomisch onmogelijk eigenlijk.
Dat vind ik wel een beetje... XDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ok ik overdrijf...
Ik kan nog wel herinneren toen ik 17 was en wat oude nintendo games ging verkopen aan een huisvrouwtje bij haar thuis. Toen vroeg ze ergens halverwege of ik bij haar zoon op school zat... hij zat in groep 8 van de lagere school
Koetschi koetchi!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Och dat gebeurd wel vaker toch. Mij werd ook gevraagd of ik bij de 16-jarige scholieren hoorde in de Mc
Terwijl ik ook al lang de 16 ben gepasseerd.
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True storyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koetschi koetchi!
Cas, hoe daag ik jou uit om mij aan te spreken zonder vervelend te doen en jou interesse voor mij te laten hebben - in de hypothetische veronderstelling dat jij geen vriend hebt en op mij zou vallen. -
Als ik vragen mag![]()
nee hoor detroit hard mij met msnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True story
Dan spreek ik haar aan ipv andersom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True story
Dat kan denk ik alleen als je er heel goed uitziet of een hele goede indruk maakt op fok met goede posts of zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan spreek ik haar aan ipv andersom.
zie mijn post..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan denk ik alleen als je er heel goed uitziet of een hele goede indruk maakt op fok met goede posts of zo
Ik snap serieus niet hoe anderen dat doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijne blijkbaar ook niet
Je bent verliefd, ten eerste: gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:06 schreef Nikolai-ITS het volgende:
Ik heb ben verlieft op iemand ik weet niet of die ook verlieft is op mij. In ieder geval vind dat ik meer ben dan alleen leuk ben volgens mij vindtie me wel leuk :$ ben best wanhopig hoe doe je dat dan vragen?
Nintendo was toen tenminste nog goed. Maar wth, als je met een baard aan komt zetten is dat vast niet het geval.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ok ik overdrijf...
Ik kan nog wel herinneren toen ik 17 was en wat oude nintendo games ging verkopen aan een huisvrouwtje bij haar thuis. Toen vroeg ze ergens halverwege of ik bij haar zoon op school zat... hij zat in groep 8 van de lagere school
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef richard_prf het volgende:
Ik kocht zojuist een fles bananen pisang en toen ik wilde afrekenen moest ik mijn ID laten zien of ik wel 18 was .... mevrouw twijfelde heel erg :S....
Ik moest laatst ook mijn ID laten zien dus kan best dat het een nieuw beleid is voorheen was het in ieder geval nooit nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?
Ja ze zei letterlijk dat ze twijfelde.. keek me ook een paar keer aan toen ik in de rij stond lol.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?
Een vriend van me op vakantie ooit ook ja, die gast leek wel een brandslang, maar dan met kots.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef richard_prf het volgende:
De bananen pisang is me verkeerd gevallen.
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #174 Rokjes moeten uit, altijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef richard_prf het volgende:
De bananen pisang is me verkeerd gevallen.
Nee ik hoef gelukkig nooit te kotsen van alcohol. Ik heb gewoon een beetje op nuchtere maag gedronkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een vriend van me op vakantie ooit ook ja, die gast leek wel een brandslang, maar dan met kots.
Dat deed ik laatst met wodka, dat was best pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik hoef gelukkig nooit te kotsen van alcohol. Ik heb gewoon een beetje op nuchtere maag gedronken
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #174 Rokjes moeten uit, altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |