Als je dat zomaar bij een vrouw doet, dan ben je gewoon creepy en kan je van geluk spreken als ze niet meteen begint te gillen of pepper spray naar je spuitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Fysieke escalatie = vast pakken bij haar arm bijv als ze voorbij loopt om haar staande te houden. Maar wel op een manier dat ze weet dat je meer wilt en dat ze zich comfortabel voelt. Op straat is de grens tussen creepy en charmant hierbij wel veel dunner.
Anderzijds verbaast het mij niet echt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef richard_prf het volgende:
Damn jonger dan 18 geschat worden met mijn 28 voelt wel als een behoorlijke belediging.
Je hebt verschillende vormen van nuchter zijn hè? Wanneer je je zonder problemen chemisch wilt laten castreren, dan is dat ook een vorm van nuchterheid.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Anderzijds verbaast het mij niet echt.
Iemand van 28 hoort toch wat nuchterder in het leven te staan.
Leg uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:04 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je je zonder problemen chemisch wilt laten castreren, dan is dat ook een vorm van nuchterheid.
Ik hoop dat je sarcastisch wasquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
Ik kan het bij richard alleen maar toejuichen.
Toevallig waarvan de huidige man kanker heeft en waarvan de roots in Nigeria liggen? En die ook even klein beetje geld nodig zijn om deze maand door te komen? Maar je krijgt het wel terug met 50% rentequote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef Chamastya het volgende:
Even hoor boeit verder niet hoe en wie maar ik word ter relatie gevraagd per email mag ik terug schrijven verzin eens iets beter dan een email? Ik vind dit wel heel erg namelijk
Waar heb jij het nou over, Advies is ook ver te zoeken hierquote:Op zondag 11 maart 2012 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toevallig waarvan de huidige man kanker heeft en waarvan de roots in Nigeria liggen? En die ook even klein beetje geld nodig zijn om deze maand door te komen? Maar je krijgt het wel terug met 50% rente
Er zijn ook andere gelegenheden om vrouwen te ontmoeten. Het hoeft niet per se bij het uitgaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 05:24 schreef geenvetzak het volgende:
ik heb echt serieus problemen met beslissingen die niet in mijn handen liggen (zoals afwijzing enzo). daarboven op kan ik niet goed communiceren in een uitgaansomgeving (harde muziek, tegenzin om interesse te tonen, onzeker over dansen etc.), en tegen de tijd dat ik daar over heen ben komt er uberhaubt geen verstaanbaar woord meer uit mijn mond... FML
Het gaat me er niet om waar ik vrouwen ontmoet, het gaat er om dat ik niet goed kan omgaan met aandacht krijgen/vragen om aandacht. En daar draait versieren toch om?quote:Op zondag 11 maart 2012 08:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Er zijn ook andere gelegenheden om vrouwen te ontmoeten. Het hoeft niet per se bij het uitgaan.
Daarbij zijn er ook kroegen waar de muziek niet keihard aanstaat.
Dat dacht ik vroeger ook bij de dingen die ik nu doe. Er is een gast die zelfs een vrouw vingerend kan openen in een park. Maar die is wel heel extreem goed, want hij doet niets anders dan vrouwen ontmoeten dag in dag uit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je dat zomaar bij een vrouw doet, dan ben je gewoon creepy en kan je van geluk spreken als ze niet meteen begint te gillen of pepper spray naar je spuit
Niet alles is waar he dat op internet staatquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook bij de dingen die ik nu doe. Er is een gast die zelfs een vrouw vingerend kan openen in een park. Maar die is wel heel extreem goed, want hij doet niets anders dan vrouwen ontmoeten dag in dag uit.
Het is vooral gebrek aan ervaring waardoor het komt. Het is ervoor zorgen dat je zo veel vrouwen ontmoet dat je er een gewoonte van maakt. De puzzelstukjes vallen dan vanzelf op z'n plek.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:53 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om waar ik vrouwen ontmoet, het gaat er om dat ik niet goed kan omgaan met aandacht krijgen/vragen om aandacht. En daar draait versieren toch om?
Heel veel dingen die ik vroeger voor onmogelijk hield, doe ik nu ineens zelf ook. (meestal alleen op goede momenten waarbij ik me helemaal 100% top voel etc). En die gast kan het echt, hij is analfabeet, verkoopt alcohol op straat en doet niets anders dan dat en vrouwen "versieren". Hij heeft totaal geen geweten waardoor hij zo goed is geworden.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet alles is waar he dat op internet staat
Wat voor dingen zijn dat dan precies?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heel veel dingen die ik vroeger voor onmogelijk hield, doe ik nu ineens zelf ook.
Op een (hele) goede avond verwen ik een meid tussen haar benen in de cafe/club. Eerst werd hier gelachen dat een maat van me het vertelde dat hij het een keer gedaan heb, de laatste half jaar heb ik het zelf een paar keer gedaan. Maar op een kut avond "scoor" ik helemaal niets.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat voor dingen zijn dat dan precies?
Yepquote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef geenvetzak het volgende:
wacht, heb je het nou over een gast die bij vrouwen begint met vingeren, voordat ie ook maar iets heeft gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |