Iedereen wilt liever in de veilige zone zitten. Het is letterlijk jezelf telkens in het diepe gooien. Er zijn theorieën dat het komt omdat het menselijk lichaam zo min mogelijk energie wilt gebruiken. Maar zodra je die "angst" telkens weer overwint, ben je naderhand blij dat je actie hebt ondernomenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...
Liever tussen aanhalingstekens omdat ik dat helemaal geen fijne eigenschap van mezelf vind en liever anders zou zijn, maar dat is gewoon erg lastig.
Hey, proberen kan altijd. Soms zit ik in de trein niet te wachten op een praatje bijvoorbeeld, maar op andere momenten wel. En je hoort vaak genoeg over treinflirts die op meer uit kunnen lopen. In de trein is het echter wel zo dat je misschien beter kan inschatten of iemand er wel of niet open voor staat. Op de fiets is dat moeilijker.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben al extreem voorzichtig aangelegd wat betreft initiatief nemen.. Dus wat optimisme zou niet misstaan...
En dat wil je geen praatje, dan merk ik dat toch wel?
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zinquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar merkte ik tijdens de meet verder niks van, je deed gewoon vrolijk mee en zat niet de hele tijd aan iemand vast te plakken zeg maar.
Maar lijkt me wel handig om eerst uit die depressie te komen, anders kom je nooit lekker in je vel te zitten.
Ga je verder nog naar meets bijvoorbeeld? Of was dinsdag je eerste?
Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..
Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..
Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaat).
Haha, thxquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppie
Je ziet er niet slecht uit, kunt Silk met 1 hand optillen () en bovendien heb je ook nog eens een goeie muzieksmaak
Misschien bedoelde hij dat jouw doel (succesvol een meisje/vrouw versieren) te hoog is?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?
Ik denk dat het een knop is die ik om zou moeten zetten en dat er geen makkelijke manier bestaat om die om te draaien. Dat ik door mijn grote comfort zone alles enorm zwaar maak voor mezelf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat jouw doel (succesvol een meisje/vrouw versieren) te hoog is?
Haha, ja ik weet, maar hij is pas aankomend weekend voor het eerst openquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, thx
Hup naar de sportschool koffie
Totdat het een keer lukt en dan kom je meestal wel tot inkeer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een knop is die ik om zou moeten zetten en dat er geen makkelijke manier bestaat om die om te draaien. Dat ik door mijn grote comfort zone alles enorm zwaar maak voor mezelf.
Ik denk niet dat er zo'n knop bestaat. Alles wat je nieuw probeert, zal je moeten leren. Het gaat (meestal) niet vanzelf. Uit je comfortzone stappen is lastig, maar niet onmogelijk. Door je gewoon ergens prettig te voelen (bijvoorbeeld bij een meet) straal je meteen al meer zelfverzekerdheid uit. En dat terwijl je er eigenlijk niets voor hoeft te doen, behalve lol hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een knop is die ik om zou moeten zetten en dat er geen makkelijke manier bestaat om die om te draaien. Dat ik door mijn grote comfort zone alles enorm zwaar maak voor mezelf.
Dus gewoon doen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat het een keer lukt en dan kom je meestal wel tot inkeer.
Mensen vragen het soms maar het is moeilijk antwoorden. En inderdaad, je moet doen, met alleen denken en kijken kom je er niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus gewoon doen...
Ik hoor nooit echt verhalen van mensen die heel direct flirten.. Wat voorn directe flirt opmerkingen zou je kunnen maken? Indirect gebrabbel kan ik wel.. Mijn emoties of lust gevoelens uiten zou ik ook niet zo snel doen wat ik denk ik wel zou moeten doen in bepaalde situaties.. (Nouja moeten.. Ik zou het wel eens willen ervaren en proberen)
Maar, werkt direct flirten? Ik vind dat al heel snel klinken als opgeilen eigenlijk... -.- Hmm...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen vragen het soms maar het is moeilijk antwoorden. En inderdaad, je moet doen, met alleen denken en kijken kom je er niet.
In het algemeen. Mensen worden vaak depressief als ze niet kunnen voldoen aan hun eigen eisen. Tien dagen lang elke negatieve emotie negeren en omzetten in iets positiefs kost veel moeite, maar aan het einde van de periode ben je er vanaf. Je hersens willen namelijk niet van gemoed stand wisselen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?
Et zit diep, ik heb het idee dat mijn eigen eisen helemaal niet zo groot zijn, ik wil gewoon meer ''leven'' En niet het omgekeerde... Dus eigenlijk niks doen wat ik leuk vind....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In het algemeen. Mensen worden vaak depressief als ze niet kunnen voldoen aan hun eigen eisen. Tien dagen lang elke negatieve emotie negeren en omzetten in iets positiefs kost veel moeite, maar aan het einde van de periode ben je er vanaf. Je hersens willen namelijk niet van gemoed stand wisselen.
Niks verwachten van mensen is een slimme stap. Direct flirten werkt in mijn ervaring het beste.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar, werkt direct flirten? Ik vind dat al heel snel klinken als opgeilen eigenlijk... -.- Hmm...
Ik kap situaties gewoon te snel af omdat ik het onbekende eng vind denk ik... Er teveel eisen aan stel ook omdat ik een meisje wel iets zou moeten vinden hebben wat me erg aanspreekt.. (Terwijl je in een avondje discotheek eigenlijk niks zou moeten verwachten van iemand dus ze ook niet geweldig speciaal hoeft te zijn)
Stap 1 heb je al.. het probleem herkennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je ''direct flirten'' Concretiseren voor me?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks verwachten van mensen is een slimme stap. Direct flirten werkt in mijn ervaring het beste.
Jij kwam ermee, maar goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je ''direct flirten'' Concretiseren voor me?
Dat werkte bij mij dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks verwachten van mensen is een slimme stap. Direct flirten werkt in mijn ervaring het beste.
Ik kan ook niet bepalen wat wel werkt voor andere mensen en wat niet.quote:
Nee, maar ik reageer enkel uit mijn ervaring.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bepalen wat wel werkt voor andere mensen en wat niet.
Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij kwam ermee, maar goed.
"Hey, ik zag je staan en vind je wel leuk, heb je zin om wat te gaan drinken?"
De laatste dingen, die genoemd worden, zoals bovenstaande, en een vrouw op een fiets of welke andere gekke plek aanspreken, dat is toch per persoon verschillend? Gespreksonderwerpen, toegankelijkheid..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?
Net wat je wil. Laat het in ieder geval niet aanvoelen alsof je een lijstje afwerkt. Ik improviseer ook maar wat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?
Fysieke escalatie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik was net ook uit mijn comfort zone en sprak een knappe meid aan in een volle trein. En moet straks weer uit mijn comfort zone, fysieke escalatie met een vreemde buiten moet ik nog leren.
Fysieke escalatie wil zeggen dat 't lichamelijk gebruik toeneemt, bijvoorbeeld door een geweldsdelictquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Fysieke escalatie = vast pakken bij haar arm bijv als ze voorbij loopt om haar staande te houden. Maar wel op een manier dat ze weet dat je meer wilt en dat ze zich comfortabel voelt. Op straat is de grens tussen creepy en charmant hierbij wel veel dunner.
Maar blijf je onder dat improviseren netjes? En ''flirt'' je niet echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net wat je wil. Laat het in ieder geval niet aanvoelen alsof je een lijstje afwerkt. Ik improviseer ook maar wat.
Doorgaans niet nee, anders is het geen flirten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar blijf je onder dat improviseren netjes? En ''flirt'' je niet echt?
Vooral stampij gaan maken bij de balie van de supermarkt dan, dan ben je stoer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef richard_prf het volgende:
Damn jonger dan 18 geschat worden met mijn 28 voelt wel als een behoorlijke belediging.... Meisje tijdens carnaval schatte me nog op 25 dat zie ik dan wel weer als een compliment.
Vage shit :S
Ja nou ja... dit is de eerste keer in 30 keer of zo dat dit gebeurde.. ik moet er maar niet teveel waarde aan hechten denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral stampij gaan maken bij de balie van de supermarkt dan, dan ben je stoer.
Niet mekkeren en je ID laten zien. Je beledigd voelen daarom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nou ja... dit is de eerste keer in 30 keer of zo dat dit gebeurde.. ik moet er maar niet teveel waarde aan hechten denk ik.
Ja ik heb vreemde genen...ik verouder heel langzaam of zo... maar ik ben bijna fucking 30.. dus 16/17 jaar geschat worden zie ik als een diepe belediging.... 21- 25 zie ik dan weer als compliment.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet mekkeren en je ID laten zien. Je beledigd voelen daarom.
Of je er een probleem van wil maken is helemaal aan jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb vreemde genen...ik verouder heel langzaam of zo... maar ik ben bijna fucking 30.. dus 16/17 jaar geschat worden zie ik als een diepe belediging.... 21- 25 zie ik dan weer als compliment.
Nee ik wil het niet... maar als dit soort dingen mij overkomen kan ik niet meer zo logisch nadenken, rationeel denken of relativeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of je er een probleem van wil maken is helemaal aan jou.
Laat een korte tijd je baard staan, dat helpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet... maar als dit soort dingen mij overkomen kan ik niet meer zo logisch nadenken, rationeel denken of relativeren.
Ik ben geneigd om mijn zelfbeeld hierdoor negatief te beinvloeden..
Ik vergeet dan dat die chick waarmee ik toen gezoend had mij op 25 schatte (toen was ik eindelijk blij dat ik er ouder begon uit te zien)... maar die milf schatte me op 20... en meisje G ... nooit gevraagd maar ik loog 22 die avond en ze geloofde het. Toen ik haar later vertelde dat ik 28 was kon ze dat niet geloven.
Een baby face hebben sucks!
Ja maybe... ik heb wel een snelle baardgroei... maybe moet ik het eens proberen te laten staanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat een korte tijd je baard staan, dat helpt.
Bijna 30 en dat nooit geprobeerd? Mkay, move along.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maybe... ik heb wel een snelle baardgroei... maybe moet ik het eens proberen te laten staan
Nee wel vaak verschillende kapsels maar baarden en snorren vind ik over het algemeen niet zo mooi staan bij de meeste mannen. Maar ja... maybe moet ik er toch eens over nadenken als ik daadwerkelijk zo jong lijk. Op die manier kom ik natuurlijk never nooit aan de vrouw.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bijna 30 en dat nooit geprobeerd? Mkay, move along.
Als je nu vijftig was had je het een immens compliment gevonden. Druk maken over zulke dingen zit enkel progressie in de weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee wel vaak verschillende kapsels maar baarden en snorren vind ik over het algemeen niet zo mooi staan bij de meeste mannen. Maar ja... maybe moet ik er toch eens over nadenken als ik daadwerkelijk zo jong lijk. Op die manier kom ik natuurlijk never nooit aan de vrouw.
Bah godverdomme... en ik maar denken dat ik er eindelijk ouder begon uit te zien gezien mijn recentelijke successen bij de dames.
Dat lijkt me anatomisch onmogelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef richard_prf het volgende:
Tja... ik heb ook positieve dingen meegemaakt de laatste tijd dus dat helpt wel heel erg daar kan ik altijd weer op terug vallen...
Ach beter te jong worden geschat dan te oud op mijn leeftijd al blijft 17 wel erg lullig... weet ik ook meteen waarom ik nooit succes had bij de dames.... als je eruit ziet als 8 als je 20 bent
Ik blijf altijd netjes... Brave jongen dat ik ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doorgaans niet nee, anders is het geen flirten.
Ja ok ik overdrijf...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat lijkt me anatomisch onmogelijk eigenlijk.
Dat vind ik wel een beetje... XDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ok ik overdrijf...
Ik kan nog wel herinneren toen ik 17 was en wat oude nintendo games ging verkopen aan een huisvrouwtje bij haar thuis. Toen vroeg ze ergens halverwege of ik bij haar zoon op school zat... hij zat in groep 8 van de lagere school
Koetschi koetchi!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Och dat gebeurd wel vaker toch. Mij werd ook gevraagd of ik bij de 16-jarige scholieren hoorde in de Mc
Terwijl ik ook al lang de 16 ben gepasseerd.
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True storyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koetschi koetchi!
Cas, hoe daag ik jou uit om mij aan te spreken zonder vervelend te doen en jou interesse voor mij te laten hebben - in de hypothetische veronderstelling dat jij geen vriend hebt en op mij zou vallen. -
Als ik vragen mag![]()
nee hoor detroit hard mij met msnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True story
Dan spreek ik haar aan ipv andersom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet dan een berichtje in dr fotoboek posten. That's all. True story
Dat kan denk ik alleen als je er heel goed uitziet of een hele goede indruk maakt op fok met goede posts of zoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan spreek ik haar aan ipv andersom.
zie mijn post..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan denk ik alleen als je er heel goed uitziet of een hele goede indruk maakt op fok met goede posts of zo
Ik snap serieus niet hoe anderen dat doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijne blijkbaar ook niet
Je bent verliefd, ten eerste: gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:06 schreef Nikolai-ITS het volgende:
Ik heb ben verlieft op iemand ik weet niet of die ook verlieft is op mij. In ieder geval vind dat ik meer ben dan alleen leuk ben volgens mij vindtie me wel leuk :$ ben best wanhopig hoe doe je dat dan vragen?
Nintendo was toen tenminste nog goed. Maar wth, als je met een baard aan komt zetten is dat vast niet het geval.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ok ik overdrijf...
Ik kan nog wel herinneren toen ik 17 was en wat oude nintendo games ging verkopen aan een huisvrouwtje bij haar thuis. Toen vroeg ze ergens halverwege of ik bij haar zoon op school zat... hij zat in groep 8 van de lagere school
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef richard_prf het volgende:
Ik kocht zojuist een fles bananen pisang en toen ik wilde afrekenen moest ik mijn ID laten zien of ik wel 18 was .... mevrouw twijfelde heel erg :S....
Ik moest laatst ook mijn ID laten zien dus kan best dat het een nieuw beleid is voorheen was het in ieder geval nooit nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?
Ja ze zei letterlijk dat ze twijfelde.. keek me ook een paar keer aan toen ik in de rij stond lol.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het twijfelen was? Op sommige plekken vragen ze het aan iedereen die onder de 25 lijkt of onder de 21. Was dat ook niet zo'n nieuw beleid?
Een vriend van me op vakantie ooit ook ja, die gast leek wel een brandslang, maar dan met kots.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef richard_prf het volgende:
De bananen pisang is me verkeerd gevallen.
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #174 Rokjes moeten uit, altijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef richard_prf het volgende:
De bananen pisang is me verkeerd gevallen.
Nee ik hoef gelukkig nooit te kotsen van alcohol. Ik heb gewoon een beetje op nuchtere maag gedronkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een vriend van me op vakantie ooit ook ja, die gast leek wel een brandslang, maar dan met kots.
Dat deed ik laatst met wodka, dat was best pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik hoef gelukkig nooit te kotsen van alcohol. Ik heb gewoon een beetje op nuchtere maag gedronken
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #174 Rokjes moeten uit, altijd
Als je dat zomaar bij een vrouw doet, dan ben je gewoon creepy en kan je van geluk spreken als ze niet meteen begint te gillen of pepper spray naar je spuitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Fysieke escalatie = vast pakken bij haar arm bijv als ze voorbij loopt om haar staande te houden. Maar wel op een manier dat ze weet dat je meer wilt en dat ze zich comfortabel voelt. Op straat is de grens tussen creepy en charmant hierbij wel veel dunner.
Anderzijds verbaast het mij niet echt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef richard_prf het volgende:
Damn jonger dan 18 geschat worden met mijn 28 voelt wel als een behoorlijke belediging.
Je hebt verschillende vormen van nuchter zijn hè? Wanneer je je zonder problemen chemisch wilt laten castreren, dan is dat ook een vorm van nuchterheid.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Anderzijds verbaast het mij niet echt.
Iemand van 28 hoort toch wat nuchterder in het leven te staan.
Leg uitquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:04 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je je zonder problemen chemisch wilt laten castreren, dan is dat ook een vorm van nuchterheid.
Ik hoop dat je sarcastisch wasquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
Ik kan het bij richard alleen maar toejuichen.
Toevallig waarvan de huidige man kanker heeft en waarvan de roots in Nigeria liggen? En die ook even klein beetje geld nodig zijn om deze maand door te komen? Maar je krijgt het wel terug met 50% rentequote:Op zondag 11 maart 2012 00:11 schreef Chamastya het volgende:
Even hoor boeit verder niet hoe en wie maar ik word ter relatie gevraagd per email mag ik terug schrijven verzin eens iets beter dan een email? Ik vind dit wel heel erg namelijk
Waar heb jij het nou over, Advies is ook ver te zoeken hierquote:Op zondag 11 maart 2012 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toevallig waarvan de huidige man kanker heeft en waarvan de roots in Nigeria liggen? En die ook even klein beetje geld nodig zijn om deze maand door te komen? Maar je krijgt het wel terug met 50% rente
Er zijn ook andere gelegenheden om vrouwen te ontmoeten. Het hoeft niet per se bij het uitgaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 05:24 schreef geenvetzak het volgende:
ik heb echt serieus problemen met beslissingen die niet in mijn handen liggen (zoals afwijzing enzo). daarboven op kan ik niet goed communiceren in een uitgaansomgeving (harde muziek, tegenzin om interesse te tonen, onzeker over dansen etc.), en tegen de tijd dat ik daar over heen ben komt er uberhaubt geen verstaanbaar woord meer uit mijn mond... FML
Het gaat me er niet om waar ik vrouwen ontmoet, het gaat er om dat ik niet goed kan omgaan met aandacht krijgen/vragen om aandacht. En daar draait versieren toch om?quote:Op zondag 11 maart 2012 08:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Er zijn ook andere gelegenheden om vrouwen te ontmoeten. Het hoeft niet per se bij het uitgaan.
Daarbij zijn er ook kroegen waar de muziek niet keihard aanstaat.
Dat dacht ik vroeger ook bij de dingen die ik nu doe. Er is een gast die zelfs een vrouw vingerend kan openen in een park. Maar die is wel heel extreem goed, want hij doet niets anders dan vrouwen ontmoeten dag in dag uit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je dat zomaar bij een vrouw doet, dan ben je gewoon creepy en kan je van geluk spreken als ze niet meteen begint te gillen of pepper spray naar je spuit
Niet alles is waar he dat op internet staatquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook bij de dingen die ik nu doe. Er is een gast die zelfs een vrouw vingerend kan openen in een park. Maar die is wel heel extreem goed, want hij doet niets anders dan vrouwen ontmoeten dag in dag uit.
Het is vooral gebrek aan ervaring waardoor het komt. Het is ervoor zorgen dat je zo veel vrouwen ontmoet dat je er een gewoonte van maakt. De puzzelstukjes vallen dan vanzelf op z'n plek.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:53 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om waar ik vrouwen ontmoet, het gaat er om dat ik niet goed kan omgaan met aandacht krijgen/vragen om aandacht. En daar draait versieren toch om?
Heel veel dingen die ik vroeger voor onmogelijk hield, doe ik nu ineens zelf ook. (meestal alleen op goede momenten waarbij ik me helemaal 100% top voel etc). En die gast kan het echt, hij is analfabeet, verkoopt alcohol op straat en doet niets anders dan dat en vrouwen "versieren". Hij heeft totaal geen geweten waardoor hij zo goed is geworden.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet alles is waar he dat op internet staat
Wat voor dingen zijn dat dan precies?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heel veel dingen die ik vroeger voor onmogelijk hield, doe ik nu ineens zelf ook.
Op een (hele) goede avond verwen ik een meid tussen haar benen in de cafe/club. Eerst werd hier gelachen dat een maat van me het vertelde dat hij het een keer gedaan heb, de laatste half jaar heb ik het zelf een paar keer gedaan. Maar op een kut avond "scoor" ik helemaal niets.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat voor dingen zijn dat dan precies?
Yepquote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef geenvetzak het volgende:
wacht, heb je het nou over een gast die bij vrouwen begint met vingeren, voordat ie ook maar iets heeft gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |