abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108909293
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...
Liever tussen aanhalingstekens omdat ik dat helemaal geen fijne eigenschap van mezelf vind en liever anders zou zijn, maar dat is gewoon erg lastig.
Iedereen wilt liever in de veilige zone zitten. Het is letterlijk jezelf telkens in het diepe gooien. Er zijn theorieën dat het komt omdat het menselijk lichaam zo min mogelijk energie wilt gebruiken. Maar zodra je die "angst" telkens weer overwint, ben je naderhand blij dat je actie hebt ondernomen :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108909558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben al extreem voorzichtig aangelegd wat betreft initiatief nemen.. Dus wat optimisme zou niet misstaan...
En dat wil je geen praatje, dan merk ik dat toch wel?
Hey, proberen kan altijd. Soms zit ik in de trein niet te wachten op een praatje bijvoorbeeld, maar op andere momenten wel. En je hoort vaak genoeg over treinflirts die op meer uit kunnen lopen. In de trein is het echter wel zo dat je misschien beter kan inschatten of iemand er wel of niet open voor staat. Op de fiets is dat moeilijker.
pi_108909888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar merkte ik tijdens de meet verder niks van, je deed gewoon vrolijk mee en zat niet de hele tijd aan iemand vast te plakken zeg maar.
Maar lijkt me wel handig om eerst uit die depressie te komen, anders kom je nooit lekker in je vel te zitten.
Ga je verder nog naar meets bijvoorbeeld? Of was dinsdag je eerste?
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin :)
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..

Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Rustig aan.
pi_108910038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin :)
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..

Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaat *) ).
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108910229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppie ;)
Je ziet er niet slecht uit, kunt Silk met 1 hand optillen ( :P ) en bovendien heb je ook nog eens een goeie muzieksmaak ;)
pi_108910583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaat *) ).
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?
Rustig aan.
pi_108910597
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppie ;)
Je ziet er niet slecht uit, kunt Silk met 1 hand optillen ( :P ) en bovendien heb je ook nog eens een goeie muzieksmaak ;)
Haha, thx c_/
Hup naar de sportschool koffie :)
Rustig aan.
pi_108910611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien bedoelde hij dat jouw doel (succesvol een meisje/vrouw versieren) te hoog is?
Ook het falen kan wel een verbetering voor jezelf zijn. Daar moet je niet bang voor zijn en ja, dat is moeilijk. Heb er zelf ook altijd nog moeite mee heb ik gemerkt.
pi_108910649
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien bedoelde hij dat jouw doel (succesvol een meisje/vrouw versieren) te hoog is?
Ik denk dat het een knop is die ik om zou moeten zetten en dat er geen makkelijke manier bestaat om die om te draaien. Dat ik door mijn grote comfort zone alles enorm zwaar maak voor mezelf.
Rustig aan.
pi_108910654
quote:

[..]

Haha, thx c_/
Hup naar de sportschool koffie :)
Haha, ja ik weet, maar hij is pas aankomend weekend voor het eerst open :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:19:16 #111
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108910694
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat het een knop is die ik om zou moeten zetten en dat er geen makkelijke manier bestaat om die om te draaien. Dat ik door mijn grote comfort zone alles enorm zwaar maak voor mezelf.
Totdat het een keer lukt en dan kom je meestal wel tot inkeer.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_108910712
quote:

[..]

Ik denk niet dat er zo'n knop bestaat. Alles wat je nieuw probeert, zal je moeten leren. Het gaat (meestal) niet vanzelf. Uit je comfortzone stappen is lastig, maar niet onmogelijk. Door je gewoon ergens prettig te voelen (bijvoorbeeld bij een meet) straal je meteen al meer zelfverzekerdheid uit. En dat terwijl je er eigenlijk niets voor hoeft te doen, behalve lol hebben :P
pi_108910936
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Totdat het een keer lukt en dan kom je meestal wel tot inkeer.
Dus gewoon doen...

Ik hoor nooit echt verhalen van mensen die heel direct flirten.. Wat voorn directe flirt opmerkingen zou je kunnen maken? Indirect gebrabbel kan ik wel.. Mijn emoties of lust gevoelens uiten zou ik ook niet zo snel doen wat ik denk ik wel zou moeten doen in bepaalde situaties.. (Nouja moeten.. Ik zou het wel eens willen ervaren en proberen)
Rustig aan.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:33:17 #114
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108911161
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus gewoon doen...

Ik hoor nooit echt verhalen van mensen die heel direct flirten.. Wat voorn directe flirt opmerkingen zou je kunnen maken? Indirect gebrabbel kan ik wel.. Mijn emoties of lust gevoelens uiten zou ik ook niet zo snel doen wat ik denk ik wel zou moeten doen in bepaalde situaties.. (Nouja moeten.. Ik zou het wel eens willen ervaren en proberen)
Mensen vragen het soms maar het is moeilijk antwoorden. En inderdaad, je moet doen, met alleen denken en kijken kom je er niet.
pi_108911311
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Mensen vragen het soms maar het is moeilijk antwoorden. En inderdaad, je moet doen, met alleen denken en kijken kom je er niet.
Maar, werkt direct flirten? Ik vind dat al heel snel klinken als opgeilen eigenlijk... -.- Hmm...
Ik kap situaties gewoon te snel af omdat ik het onbekende eng vind denk ik... Er teveel eisen aan stel ook omdat ik een meisje wel iets zou moeten vinden hebben wat me erg aanspreekt.. (Terwijl je in een avondje discotheek eigenlijk niks zou moeten verwachten van iemand dus ze ook niet geweldig speciaal hoeft te zijn)
Rustig aan.
pi_108911328
quote:

[..]

In het algemeen. Mensen worden vaak depressief als ze niet kunnen voldoen aan hun eigen eisen. Tien dagen lang elke negatieve emotie negeren en omzetten in iets positiefs kost veel moeite, maar aan het einde van de periode ben je er vanaf. Je hersens willen namelijk niet van gemoed stand wisselen.
pi_108911431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

In het algemeen. Mensen worden vaak depressief als ze niet kunnen voldoen aan hun eigen eisen. Tien dagen lang elke negatieve emotie negeren en omzetten in iets positiefs kost veel moeite, maar aan het einde van de periode ben je er vanaf. Je hersens willen namelijk niet van gemoed stand wisselen.
Et zit diep, ik heb het idee dat mijn eigen eisen helemaal niet zo groot zijn, ik wil gewoon meer ''leven'' En niet het omgekeerde... Dus eigenlijk niks doen wat ik leuk vind....

Als ik dan situaties ontwijk, wat een persoonlijke eigenschap is leef ik niet.. Het is gewoon erop of eronder.

Ik kan me toch ook gewoon goed voelen om de stappen die ik zet?
Ik hoef niet alles in 1keer te doen, maar het überhaupt proberen zou mij al een goed gevoel geven.
Rustig aan.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:46:37 #118
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108911518
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar, werkt direct flirten? Ik vind dat al heel snel klinken als opgeilen eigenlijk... -.- Hmm...
Ik kap situaties gewoon te snel af omdat ik het onbekende eng vind denk ik... Er teveel eisen aan stel ook omdat ik een meisje wel iets zou moeten vinden hebben wat me erg aanspreekt.. (Terwijl je in een avondje discotheek eigenlijk niks zou moeten verwachten van iemand dus ze ook niet geweldig speciaal hoeft te zijn)
Niks verwachten van mensen is een slimme stap. Direct flirten werkt in mijn ervaring het beste.
pi_108911710
quote:

[..]

Stap 1 heb je al.. het probleem herkennen.

Nu nog wat er aan doen.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_108912032
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Niks verwachten van mensen is een slimme stap. Direct flirten werkt in mijn ervaring het beste.
Kan je ''direct flirten'' Concretiseren voor me?
Rustig aan.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:06:45 #121
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108912092
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kan je ''direct flirten'' Concretiseren voor me?
Jij kwam ermee, maar goed.

"Hey, ik zag je staan en vind je wel leuk, heb je zin om wat te gaan drinken?"
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:10:08 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108912199
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat werkte bij mij dan weer niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:10:50 #123
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108912229
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat werkte bij mij dan weer niet.
Ik kan ook niet bepalen wat wel werkt voor andere mensen en wat niet.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:11:34 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108912250
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik kan ook niet bepalen wat wel werkt voor andere mensen en wat niet.
Nee, maar ik reageer enkel uit mijn ervaring.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108912265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Jij kwam ermee, maar goed.

"Hey, ik zag je staan en vind je wel leuk, heb je zin om wat te gaan drinken?"
Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')