abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108878015
Ik word zo vaak aangesproken door meisjes, zorg gewoon dat je plezier hebt (of dat het zo lijkt :') ) en dat je er goed uitziet ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108878097
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik word zo vaak aangesproken door meisjes, zorg gewoon dat je plezier hebt (of dat het zo lijkt :') ) en dat je er goed uitziet ;)
Ik nu eigenlijk ook wel. Maar vaak onschuldig... niet dat ze echt interesse tonen denk ik.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:53:52 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108878339
quote:
en dat je er goed uitziet ;)
En daar ging het dus fout.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108879061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

?? En wat is er gebeurt?
Veel aandacht gehad van vrouwen enzo. Ik durf een stuk beter op ze af te stappen nu. :)
pi_108879233
quote:
Dit is echt waar. Als je treurig in een hoekje gaat zitten heb je veel minder kans om aangesproken te worden. Laat zien dat je er bent, maar niet zo veel dat het vervelend wordt.
pi_108880703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kan je dat verder uitleggen voor mij? En onder welke bezigheid zou je het wel leuk vinden?

Achja.. Ik zou eigenlijk geen waarde moeten hechten aan negatieve meningen, volgens mij vindt de meerderheid het gewoon leuk om aangesproken te worden als de opening positief is... Dat iemand geen zin heeft om te praten merk je later wel.

Ik heb verder nog wel een vraag....
Hoe zorg je er voor dat vrouwen JOU aanspreken?
Op de fiets ben je gewoon onderweg en dan heb ik persoonlijk geen zin in een gesprekje met een onbekende, die mij aanspreekt om mijn uiterlijk oid. Negatieve meningen zijn niet per definitie onwaar, dus het kan geen kwaad om er soms wel waarde aan te hechten.
pi_108881584
Versieren is moeilijk. Vooral als er enorm veel concurrentie is. :') Ik moet toch maar doorgaan, je weet nooit!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_108881813
Kingtoppie:

Het enige wat je met positieve/negatieve feedback moet doen is denken: lesje geleerd. Als je maar niet je eigen identiteit eraan gaat koppelen. Inderdaad, geen waarde aan hechten, alleen je les ervan nemen en daarna vergeten.

Goed dat je actie ondernomen hebt, vooral omdat het een "lastige situatie" was. Dan worden makkelijkere situaties nog makkelijker naar je gevoel :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108881979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op de fiets ben je gewoon onderweg en dan heb ik persoonlijk geen zin in een gesprekje met een onbekende, die mij aanspreekt om mijn uiterlijk oid. Negatieve meningen zijn niet per definitie onwaar, dus het kan geen kwaad om er soms wel waarde aan te hechten.
Nee, maar ik ben al extreem voorzichtig aangelegd wat betreft initiatief nemen.. Dus wat optimisme zou niet misstaan...
En dat wil je geen praatje, dan merk ik dat toch wel?
Rustig aan.
pi_108882110
quote:
Dus ik zie er niet uit? Genoeg mensen die het tegendeel beweren.... Ook vermaak ik me vaak prima.
Rustig aan.
pi_108882848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat zijn volgens jou wel goede plekken voor een gesprekje met een onbekende?
pi_108908480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat zijn volgens jou wel goede plekken voor een gesprekje met een onbekende?
Ik kan me indenken plekken waar je vaker komt (bijvoorbeeld sportschool, bibliotheek, kroeg, bedenk maar wat).
pi_108908722
Waar willen vrouwen graag aangesproken worden?
En waar spreken vrouwen mannen aan? Het lijkt me sterk dat drommel ''geluk'' heeft.
Rustig aan.
pi_108908796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
En waar spreken vrouwen mannen aan? Het lijkt me sterk dat drommel ''geluk'' heeft.
Dat vraag ik me ook wel af.
Het gebeurt mij hooguit een keer of 5 per jaar. Op straat of in het OV.
pi_108908821
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan me indenken plekken waar je vaker komt (bijvoorbeeld sportschool, bibliotheek, kroeg, bedenk maar wat).
Ik sport al 5 maanden... helaas geen contacten opgedaan... alleen wat oppervlakkige met een aantal jongens (dat is altijd heel makkelijk en geen behoefte aan).

Maar ja... in het krachttrainings gedeelte komen bijna geen meiden... en aan de bar zit ik nooit.
pi_108908853
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik sport al 5 maanden... helaas geen contacten opgedaan... alleen wat oppervlakkige met een aantal jongens (dat is altijd heel makkelijk en geen behoefte aan).

Maar ja... in het krachttrainings gedeelte komen bijna geen meiden... en aan de bar zit ik nooit.
Dan is of de locatie niet juist (er zitten geen vrouwen op jouw sportschool), of je plek niet juist (juist wel aan de bar gaan zitten).
pi_108908890
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan is of de locatie niet juist (er zitten geen vrouwen op jouw sportschool), of je plek niet juist (juist wel aan de bar gaan zitten).
Ik durf nooit aan de bar te gaan zitten als ik nuchter ben :P Ik moet altijd wat biertjes op hebben voordat ik relaxt ben of er moet iemand zijn zoals Halcon die zelfvertrouwen uitstraalt dan gaat het wel stukken beter als ik met hem mee ga.
En ja tijdens uitgaan word ik nu wel minstens een paar keer aangesproken door de dames.
pi_108908934
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik durf nooit aan de bar te gaan zitten als ik nuchter ben :P Ik moet altijd wat biertjes op hebben voordat ik relaxt ben.
En ja tijdens uitgaan word ik nu wel minstens een paar keer aangesproken door de dames.
Uitgaan is natuurlijk een hele goeie gelegenheid om vrouwen te ontmoeten. Helaas voor mij houd ik niet zo van uitgaan. In elk geval niet daar waar harde muziek is en gedanst wordt.
pi_108908948
Ik bedenk me net...
Als ik nuchter ben word ik ook eerder aangesproken.. Omdat ik dan gewoon simpelweg wacht tot iemand mij aanspreekt als ik aangekeken word... (Had je maar niet moeten kijken :P)
Rustig aan.
pi_108908984
Ik had laatst een meid aangesproken terwijl ze met een gast zat te zoenen tegen de muur. Opeens negeerde ze hem en begon ze met me te praten alsof hij niet bestond (wattt?) . Niet dat ik dat altijd durf hoor en behoefte aan heb, ben ook een mens. Ik was gewoon melig.

Wat was mijn succes ratio toen ik ernaar toe ging? Misschien maar 1%, maar ik dacht, waarom niet. Heb er verder niet mee gezoent ofzo (lijkt me ook vies om als tweede te zijn). De perfecte omstandigheden zullen er nooit zijn, zo wel, dan ben je meestal al te laat :P En heb vrede met de willekeurigheid van het universum, ze kan net pissig zijn omdat iemand van haar familie is overleden of blij zijn terwijl de omstandigheden juist lastig lijken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108908992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Uitgaan is natuurlijk een hele goeie gelegenheid om vrouwen te ontmoeten. Helaas voor mij houd ik niet zo van uitgaan. In elk geval niet daar waar harde muziek is en gedanst wordt.
hehe ik houd daar dus wel van :D maar niet meer dan 1 of 2 keer per maand.
pi_108909024
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedenk me net...
Als ik nuchter ben word ik ook eerder aangesproken.. Omdat ik dan gewoon simpelweg wacht tot iemand mij aanspreekt als ik aangekeken word... (Had je maar niet moeten kijken :P)
Maar je hebt verder daarmee nog geen successen weten te boeken? Waar kan dat aan liggen denk je?
pi_108909049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar je hebt verder daarmee nog geen successen weten te boeken? Waar kan dat aan liggen denk je?
Geslotennnnnnn - niet flirterig.
Rustig aan.
pi_108909080
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geslotennnnnnn - niet flirterig.
Ik vond je niet echt gesloten overkomen afgelopen dinsdag ;)
Flirterig kan ik weinig over zeggen, er waren niet bepaald veel vrouwen aanwezig
pi_108909129
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vond je niet echt gesloten overkomen afgelopen dinsdag ;)
Flirterig kan ik weinig over zeggen, er waren niet bepaald veel vrouwen aanwezig
Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...
Liever tussen aanhalingstekens omdat ik dat helemaal geen fijne eigenschap van mezelf vind en liever anders zou zijn, maar dat is gewoon erg lastig.
Rustig aan.
pi_108909195
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...
Liever tussen aanhalingstekens omdat ik dat helemaal geen fijne eigenschap van mezelf vind en liever anders zou zijn, maar dat is gewoon erg lastig.
Het is een kwestie van leren. Alleen al door op meets te verschijnen, kom ik al uit m'n comfortzone. Naarmate je je steeds prettiger voelt buiten je comfortzone, wordt de zone waar je je in bevind steeds meer je nieuwe confortzone en ga je je steeds prettiger voelen. Zo ervaar ik in elk geval het meeten.
Het is een beetje een kwestie van wennen zeg maar
pi_108909227
Dus wat je nu zegt is, probeer!
En om dat te proberen heb ik wel positieve energie nodig... Ik ben ook lichtelijk depressief en alles houdt verband met alles heb ik het idee...
Rustig aan.
pi_108909280
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dus wat je nu zegt is, probeer!
En om dat te proberen heb ik wel positieve energie nodig... Ik ben ook lichtelijk depressief en alles houdt verband met alles heb ik het idee...
Daar merkte ik tijdens de meet verder niks van, je deed gewoon vrolijk mee en zat niet de hele tijd aan iemand vast te plakken zeg maar.
Maar lijkt me wel handig om eerst uit die depressie te komen, anders kom je nooit lekker in je vel te zitten.
Ga je verder nog naar meets bijvoorbeeld? Of was dinsdag je eerste?
pi_108909293
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iedereen wilt liever in de veilige zone zitten. Het is letterlijk jezelf telkens in het diepe gooien. Er zijn theorieën dat het komt omdat het menselijk lichaam zo min mogelijk energie wilt gebruiken. Maar zodra je die "angst" telkens weer overwint, ben je naderhand blij dat je actie hebt ondernomen :)
pi_108909558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben al extreem voorzichtig aangelegd wat betreft initiatief nemen.. Dus wat optimisme zou niet misstaan...
En dat wil je geen praatje, dan merk ik dat toch wel?
Hey, proberen kan altijd. Soms zit ik in de trein niet te wachten op een praatje bijvoorbeeld, maar op andere momenten wel. En je hoort vaak genoeg over treinflirts die op meer uit kunnen lopen. In de trein is het echter wel zo dat je misschien beter kan inschatten of iemand er wel of niet open voor staat. Op de fiets is dat moeilijker.
pi_108909888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar merkte ik tijdens de meet verder niks van, je deed gewoon vrolijk mee en zat niet de hele tijd aan iemand vast te plakken zeg maar.
Maar lijkt me wel handig om eerst uit die depressie te komen, anders kom je nooit lekker in je vel te zitten.
Ga je verder nog naar meets bijvoorbeeld? Of was dinsdag je eerste?
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin :)
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..

Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Rustig aan.
pi_108910038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin :)
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..

Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaat *) ).
pi_108910229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppie ;)
Je ziet er niet slecht uit, kunt Silk met 1 hand optillen ( :P ) en bovendien heb je ook nog eens een goeie muzieksmaak ;)
pi_108910583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaat *) ).
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?
Rustig aan.
pi_108910597
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppie ;)
Je ziet er niet slecht uit, kunt Silk met 1 hand optillen ( :P ) en bovendien heb je ook nog eens een goeie muzieksmaak ;)
Haha, thx c_/
Hup naar de sportschool koffie :)
Rustig aan.
pi_108910611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?
Misschien bedoelde hij dat jouw doel (succesvol een meisje/vrouw versieren) te hoog is?
Ook het falen kan wel een verbetering voor jezelf zijn. Daar moet je niet bang voor zijn en ja, dat is moeilijk. Heb er zelf ook altijd nog moeite mee heb ik gemerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')