Ik nu eigenlijk ook wel. Maar vaak onschuldig... niet dat ze echt interesse tonen denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik word zo vaak aangesproken door meisjes, zorg gewoon dat je plezier hebt (of dat het zo lijkt) en dat je er goed uitziet
En daar ging het dus fout.quote:
Dit is echt waar. Als je treurig in een hoekje gaat zitten heb je veel minder kans om aangesproken te worden. Laat zien dat je er bent, maar niet zo veel dat het vervelend wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik word zo vaak aangesproken door meisjes, zorg gewoon dat je plezier hebt (of dat het zo lijkt) en dat je er goed uitziet
Op de fiets ben je gewoon onderweg en dan heb ik persoonlijk geen zin in een gesprekje met een onbekende, die mij aanspreekt om mijn uiterlijk oid. Negatieve meningen zijn niet per definitie onwaar, dus het kan geen kwaad om er soms wel waarde aan te hechten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je dat verder uitleggen voor mij? En onder welke bezigheid zou je het wel leuk vinden?
Achja.. Ik zou eigenlijk geen waarde moeten hechten aan negatieve meningen, volgens mij vindt de meerderheid het gewoon leuk om aangesproken te worden als de opening positief is... Dat iemand geen zin heeft om te praten merk je later wel.
Ik heb verder nog wel een vraag....
Hoe zorg je er voor dat vrouwen JOU aanspreken?
Nee, maar ik ben al extreem voorzichtig aangelegd wat betreft initiatief nemen.. Dus wat optimisme zou niet misstaan...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op de fiets ben je gewoon onderweg en dan heb ik persoonlijk geen zin in een gesprekje met een onbekende, die mij aanspreekt om mijn uiterlijk oid. Negatieve meningen zijn niet per definitie onwaar, dus het kan geen kwaad om er soms wel waarde aan te hechten.
Dus ik zie er niet uit? Genoeg mensen die het tegendeel beweren.... Ook vermaak ik me vaak prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat zijn volgens jou wel goede plekken voor een gesprekje met een onbekende?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op de fiets ben je gewoon onderweg en dan heb ik persoonlijk geen zin in een gesprekje met een onbekende, die mij aanspreekt om mijn uiterlijk oid. Negatieve meningen zijn niet per definitie onwaar, dus het kan geen kwaad om er soms wel waarde aan te hechten.
Ik kan me indenken plekken waar je vaker komt (bijvoorbeeld sportschool, bibliotheek, kroeg, bedenk maar wat).quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou wel goede plekken voor een gesprekje met een onbekende?
Dat vraag ik me ook wel af.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
En waar spreken vrouwen mannen aan? Het lijkt me sterk dat drommel ''geluk'' heeft.
Ik sport al 5 maanden... helaas geen contacten opgedaan... alleen wat oppervlakkige met een aantal jongens (dat is altijd heel makkelijk en geen behoefte aan).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me indenken plekken waar je vaker komt (bijvoorbeeld sportschool, bibliotheek, kroeg, bedenk maar wat).
Dan is of de locatie niet juist (er zitten geen vrouwen op jouw sportschool), of je plek niet juist (juist wel aan de bar gaan zitten).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik sport al 5 maanden... helaas geen contacten opgedaan... alleen wat oppervlakkige met een aantal jongens (dat is altijd heel makkelijk en geen behoefte aan).
Maar ja... in het krachttrainings gedeelte komen bijna geen meiden... en aan de bar zit ik nooit.
Ik durf nooit aan de bar te gaan zitten als ik nuchter benquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is of de locatie niet juist (er zitten geen vrouwen op jouw sportschool), of je plek niet juist (juist wel aan de bar gaan zitten).
Uitgaan is natuurlijk een hele goeie gelegenheid om vrouwen te ontmoeten. Helaas voor mij houd ik niet zo van uitgaan. In elk geval niet daar waar harde muziek is en gedanst wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik durf nooit aan de bar te gaan zitten als ik nuchter benIk moet altijd wat biertjes op hebben voordat ik relaxt ben.
En ja tijdens uitgaan word ik nu wel minstens een paar keer aangesproken door de dames.
hehe ik houd daar dus wel vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uitgaan is natuurlijk een hele goeie gelegenheid om vrouwen te ontmoeten. Helaas voor mij houd ik niet zo van uitgaan. In elk geval niet daar waar harde muziek is en gedanst wordt.
Maar je hebt verder daarmee nog geen successen weten te boeken? Waar kan dat aan liggen denk je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedenk me net...
Als ik nuchter ben word ik ook eerder aangesproken.. Omdat ik dan gewoon simpelweg wacht tot iemand mij aanspreekt als ik aangekeken word... (Had je maar niet moeten kijken)
Geslotennnnnnn - niet flirterig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hebt verder daarmee nog geen successen weten te boeken? Waar kan dat aan liggen denk je?
Ik vond je niet echt gesloten overkomen afgelopen dinsdagquote:
Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond je niet echt gesloten overkomen afgelopen dinsdag
Flirterig kan ik weinig over zeggen, er waren niet bepaald veel vrouwen aanwezig
Het is een kwestie van leren. Alleen al door op meets te verschijnen, kom ik al uit m'n comfortzone. Naarmate je je steeds prettiger voelt buiten je comfortzone, wordt de zone waar je je in bevind steeds meer je nieuwe confortzone en ga je je steeds prettiger voelen. Zo ervaar ik in elk geval het meeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...
Liever tussen aanhalingstekens omdat ik dat helemaal geen fijne eigenschap van mezelf vind en liever anders zou zijn, maar dat is gewoon erg lastig.
Daar merkte ik tijdens de meet verder niks van, je deed gewoon vrolijk mee en zat niet de hele tijd aan iemand vast te plakken zeg maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dus wat je nu zegt is, probeer!
En om dat te proberen heb ik wel positieve energie nodig... Ik ben ook lichtelijk depressief en alles houdt verband met alles heb ik het idee...
Iedereen wilt liever in de veilige zone zitten. Het is letterlijk jezelf telkens in het diepe gooien. Er zijn theorieën dat het komt omdat het menselijk lichaam zo min mogelijk energie wilt gebruiken. Maar zodra je die "angst" telkens weer overwint, ben je naderhand blij dat je actie hebt ondernomenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kap mezelf af en neem geen initiatieven, ik blijf ''liever'' in die veilige zone waarin ik helemaal niks doe...
Liever tussen aanhalingstekens omdat ik dat helemaal geen fijne eigenschap van mezelf vind en liever anders zou zijn, maar dat is gewoon erg lastig.
Hey, proberen kan altijd. Soms zit ik in de trein niet te wachten op een praatje bijvoorbeeld, maar op andere momenten wel. En je hoort vaak genoeg over treinflirts die op meer uit kunnen lopen. In de trein is het echter wel zo dat je misschien beter kan inschatten of iemand er wel of niet open voor staat. Op de fiets is dat moeilijker.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben al extreem voorzichtig aangelegd wat betreft initiatief nemen.. Dus wat optimisme zou niet misstaan...
En dat wil je geen praatje, dan merk ik dat toch wel?
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zinquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar merkte ik tijdens de meet verder niks van, je deed gewoon vrolijk mee en zat niet de hele tijd aan iemand vast te plakken zeg maar.
Maar lijkt me wel handig om eerst uit die depressie te komen, anders kom je nooit lekker in je vel te zitten.
Ga je verder nog naar meets bijvoorbeeld? Of was dinsdag je eerste?
Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..
Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed vrolijk meedoen, voelde me ook op mijn gemak wel.... Dus had het wel naar mijn zin
Maar die depressie houdt verband met weinig initiatieven nemen... Dat is ook van toepassing m.b.t. relaties etc.. Ergens zou het voor mij een enorme mijlpaal zijn...
Verder houdt het ook verband met weinig energie hebben om dingen te doen.. En met weinig dingen doen op zichzelf..
Ik doe te weinig - krijg daardoor te weinig energie - neem geen initiatieven waardoor ik mezelf ook weinig prikkel (voor als ik al wel iets doe) Hecht blijkbaar te weinig waarde aan de algemene dingen in het leven om daar energie uit te putten.... Het houdt elkaar allemaal een beetje in stand laat maar zeggen.
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je doelen zijn te hoog en je eist teveel van jezelf. Wees blij dat je die meid hebt aangesproken op de fiets en geniet er nog een tijdje van. Dat was een bazenactie, punt. Wie weet wat je over een jaartje allemaal flikt als je actie blijft ondernemen. (Na elke vorm van actie groei je, ongeacht het resultaat).
Haha, thxquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal waar. Je gaat bijvoorbeeld naar de sportschool, een stap die ik nog steeds moet zetten, en je bent al naar een meet geweest. Je moet trots zijn op de dingen die je wel berijkt hebt toppie
Je ziet er niet slecht uit, kunt Silk met 1 hand optillen () en bovendien heb je ook nog eens een goeie muzieksmaak
Misschien bedoelde hij dat jouw doel (succesvol een meisje/vrouw versieren) te hoog is?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk doel is te hoog? Waar zou ik moeten beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |