Ik heb echt geen idee wat je allemaal in je hoofd haald. Een date is niks meer dan kijken of de klik er echt is en of je eventueel meer met elkaar wilt afspreken of niet. En ik weet wel zeker dat ze het als een date ziet, anders spreekt ze niet af met een wild vreemd persoon. Dat doet ze om te kijken of het is wat ze hoop of verwacht. En geintereseert is in mij ( in dit geval)quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zei :
[..]
Het spreekt boekdelen. Dus je bent er bewust van dat ze het misschien niet eens als date ziet, en dezelfde avond zo vrij is dat ze met een andere gozer naar bed gaat die wel al stappen heeft ondernomen en geen doekjes eromheen windt?
Ik spreek alleen vrouwen aan als ik naar huis loop van een avondje stappen, meestal niet als ik nuchter ben tenzij ik ze al via via ken oidquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
Als jij als vrouw rustig zou fietsen op je fiets.. Naar huis, wat zou jij er dan van vinden als er een nette semi-knappe malloot je zou aanspreken op je uiterlijk?
Ik vraag het me af na aanleiding van een dame met een ogenschijnlijk mooi figuur die voor mij fietste.
Thanks voor je advies, de volgende keer laat ik mijn fiets wel op school staan en ga ik eerst even stappenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik spreek alleen vrouwen aan als ik naar huis loop van een avondje stappen, meestal niet als ik nuchter ben tenzij ik ze al via via ken oid
Je moet het jezelf niet te moeilijk maken maar proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thanks voor je advies, de volgende keer laat ik mijn fiets wel op school staan en ga ik eerst even stappen
Achteraf zou ik het zien als een compliment, maar op dat moment zou ik het vooral zien als irritant.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
Als jij als vrouw rustig zou fietsen op je fiets.. Naar huis, wat zou jij er dan van vinden als er een nette semi-knappe malloot je zou aanspreken op je uiterlijk?
Ik vraag het me af na aanleiding van een dame met een ogenschijnlijk mooi figuur die voor mij fietste.
Kan je dat verder uitleggen voor mij? En onder welke bezigheid zou je het wel leuk vinden?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Achteraf zou ik het zien als een compliment, maar op dat moment zou ik het vooral zien als irritant.
Het al oude mysterie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb verder nog wel een vraag....
Hoe zorg je er voor dat vrouwen JOU aanspreken?
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aansprekenquote:
Heel af en toe wil het plaats vinden, maar dat is slechts persoonlijke ervaring.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aanspreken
Hoaxquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel af en toe wil het plaats vinden, maar dat is slechts persoonlijke ervaring.
Nee geen kassameisje.quote:
Zo ben ik aan mijn (ex)vriendje(s) gekomen hoor. Bij nader inzien doe ik blijkbaar iets foutquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aanspreken
Zo is mijn ex ook aan mij gekomenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mijn (ex)vriendje(s) gekomen hoor. Bij nader inzien doe ik blijkbaar iets fout
Kan alleen als je de type bent van die chick... en ja meisje G sprak mij aan vanuit het niets. Maar gebeurd niet zo vaak volgens mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe zorg je er voor dat vrouwen JOU aanspreken?
Ik nu eigenlijk ook wel. Maar vaak onschuldig... niet dat ze echt interesse tonen denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik word zo vaak aangesproken door meisjes, zorg gewoon dat je plezier hebt (of dat het zo lijkt) en dat je er goed uitziet
En daar ging het dus fout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |