abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108830796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kijk uit, het is een quickfix. Want na verloop van tijd dan heb je weer nieuwe kleding nodig of een nieuw kapsel. Echt zelfvertrouwen met vrouwen bouw je op door veel vrouwen te ontmoeten.
Tuurlijk, maar zo doe je wel wat ervaring op, en elk beetje ervaring is meegenomen.

En dat beetje zelfvertrouwen helpt ook wel als je je al tijden slecht hebt gevoeld door andere dingen. :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:33:26 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108831056
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het komt vaak voor dat zij het niet als date ziet maar hij wel :D Quote van iemand: "Dan geeft ze je een kusje op het einde, en belt ze die zelfde avond de klootzak van de club op om haar te verwennen".
dat zegt al genoeg over het type vrouw ;)

quote:
Verder is het natuurlijk geweldig als een gast alles voor haar betaald. Ik zou als ik een vrouw zou zijn ook een hoop etentjes laten betalen. Sommige vrouwen hebben twee of meer van dat soort gasten. 1 die haar naar x toe brengt, een ander die haar huisdieren verzorgt etc.

Kwaliteit gaat boven aantallen vind ik.
kan je even aanwijzen waar het stukje alles betalen staat in mijn reactie?

Je haalt er van alles bij om een reactie die haaks staat op jou mening onderuit te halen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108831113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:25 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar zo doe je wel wat ervaring op, en elk beetje ervaring is meegenomen.

En dat beetje zelfvertrouwen helpt ook wel als je je al tijden slecht hebt gevoeld door andere dingen. :)
Het gevaar is eigenlijk een beetje dat je in je diepste onderbewustzijn haar positieve reactie koppelt aan de kleding die je draagt. Op de korte termijn geeft het vast wel even een boost, maar ik weet de consequenties niet over de lange termijn.

Misschien kost het dan extra moeite om je oude gedachtegang te verwijderen. Je los te breken van kleding etc waarbij je daadwerkelijk weet dat jij goed genoeg bent, en niets te maken heeft met wat je draagt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108831215
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

kan je even aanwijzen waar het stukje alles betalen staat in mijn reactie?

Je haalt er van alles bij om een reactie die haaks staat op jou mening onderuit te halen :D
Je hebt gelijk, je kunt de kosten ook delen. Maar ze is niet verplicht om jou als enige te kiezen puur omdat je uit eten gaat. Ze heeft ook haar vrijheid. Dat je uit eten gaat betekend niet dat ze gelijk met niemand naar bed mag. Dus om het haar kwalijk te nemen is fout.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108831352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gevaar is eigenlijk een beetje dat je in je diepste onderbewustzijn haar positieve reactie koppelt aan de kleding die je draagt. Op de korte termijn geeft het vast wel even een boost, maar ik weet de consequenties niet over de lange termijn.

Misschien kost het dan extra moeite om je oude gedachtegang te verwijderen. Je los te breken van kleding etc waarbij je daadwerkelijk weet dat jij goed genoeg bent, en niets te maken heeft met wat je draagt.
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal daar dan wel rekening mee houden, om te proberen niet erg in die gedachtegang te vallen.
pi_108831465
Welkom terug Firefly :W
pi_108831567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal daar dan wel rekening mee houden, om te proberen niet erg in die gedachtegang te vallen.
:)
pi_108831577
quote:
3s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
Welkom terug Firefly :W
Thx!
pi_108831605
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
"kiekeboe, verassing, ik heb een lul"
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 18:49:48 ]
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:51:09 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108831680
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, je kunt de kosten ook delen. Maar ze is niet verplicht om jou als enige te kiezen puur omdat je uit eten gaat. Ze heeft ook haar vrijheid. Dat je uit eten gaat betekend niet dat ze gelijk met niemand naar bed mag. Dus om het haar kwalijk te nemen is fout.
Doe je het weer!

Er staat nergens dat er na een date een vrouw niks meer mag doen. Er staat nergens iets over wel of niet met iemand naar bed mogen gaan. En al helemaal niks over iets kwalijk nemen. Net als dat er niks staat over alles betalen.

Stop eens met dingen er bij verzinnen om te kunnen reageren. Want je reactie heeft als basis, dingen die daar helemaal niet staan :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_108831895
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Doe je het weer!

Er staat nergens dat er na een date een vrouw niks meer mag doen. Er staat nergens iets over wel of niet met iemand naar bed mogen gaan. En al helemaal niks over iets kwalijk nemen. Net als dat er niks staat over alles betalen.

Stop eens met dingen er bij verzinnen om te kunnen reageren. Want je reactie heeft als basis, dingen die daar helemaal niet staan :D
Je zei :

quote:
Het spreekt boekdelen. Dus je bent er bewust van dat ze het misschien niet eens als date ziet, en dezelfde avond zo vrij is dat ze met een andere gozer naar bed gaat die wel al stappen heeft ondernomen en geen doekjes eromheen windt?
pi_108835652
Het gemakkelijk kunnen praten met een meid is pas de eerste stap overigens. Daarna komt het serieuze werk.
pi_108846323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarmee ben je het niet mee eens? En probeer het in de praktijk zou ik zeggen als je het ergens niet mee eens bent.
quote:
En aanspreken stelt vrij weinig voor, probeer maar eens harde fysieke escalatie vanaf het begin, in een groep van 5 super leuke vrouwen waarbij je de knapste meteen meeneemt. Breng het steeds verder naar het volgende niveau
Ik kan niet eens ontcijferen wat hier nou daadwerkelijk staat.
Rustig aan.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:56:07 #50
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_108848714
Gedraag je firefly, je bent weer veel te 'aanwezig' ook.

Bagger verwijderd.
Je moeder is een hamster
  donderdag 8 maart 2012 @ 02:16:07 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108851894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zei :

[..]

Het spreekt boekdelen. Dus je bent er bewust van dat ze het misschien niet eens als date ziet, en dezelfde avond zo vrij is dat ze met een andere gozer naar bed gaat die wel al stappen heeft ondernomen en geen doekjes eromheen windt?
Ik heb echt geen idee wat je allemaal in je hoofd haald. Een date is niks meer dan kijken of de klik er echt is en of je eventueel meer met elkaar wilt afspreken of niet. En ik weet wel zeker dat ze het als een date ziet, anders spreekt ze niet af met een wild vreemd persoon. Dat doet ze om te kijken of het is wat ze hoop of verwacht. En geintereseert is in mij ( in dit geval)

En wat ze allemaal buiten de date doet boeit mij niet. Daar denk ik niet eens over na. Jij kennelijk wel. Jij wilt alles overslaan en je tong er in stoppen en haar je bed in sleuren. Waar ben je bang voor? Bang dat je verliest van concurentie?
pi_108858797
Je weet binnen 10 minuten of je aantrekkingskracht/chemie hebt. Soms zelfs binnen 1 minuut. Daar heb je geen etentje voor nodig. Zo wel, dan ben je meer op zoek naar een gesprekspartner, of je kijkt al zo ver in de tijd dat je wilt weten of ze een levenspartner is. Dat voelt ze aan als je er teveel moeite voor doet en haar scant als je toekomstige vrouw.

Als ik een vrouw was zou ik ook elke week op "date" gaan als de helft van de keren mijn eten gratis wordt betaald door een gast. Hij bied het immers zelf aan. En dan is het hopen dat diegene niet met de grote verwachtingen op tafel komt.

Dus eerst kijken of er chemie is op de één of ander manier, en daarna pas uit eten. Het is anders zonde van je tijd. Verder, vrouwen houden ook van seks! Als je date na date het intieme gedeelte uitstelt, dan kan ze ook interesse verliezen omdat het geen kant op gaat. Je "concurrentie" is niet je grootste vijand, de grootste vijand ben je altijd zelf.
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:58:05 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108860306
Je haalt er echt weer van alles bij :D

Ik heb echt geen idee wat voor type vrouwen jij mee om gaat. Maar na een drankje in de stad kan je aan het eind van de avond een "drankje" bij elkaar drinken. Gebeurd vaker dan je denkt. En zeer veel vrouwen gaan eerst een avondje samen weg voor ze ook maar aan iets anders denken.

Nu ga jij dat natuurlijk volledig ontkennen, want jij hebt op een bepaald moment bedacht dat jij precies weet hoe vrouwen zijn. Gek genoeg spreken die zelfde vrouwen je 90% van de keren tegen hier :D

Kennelijk zit er een wereld van verschil tussen de vrouwen waar jij en ik over hebben. De vrouwen die direct het bed in willen duiken zijn zeer zeker niet mijn type vrouwen. Dat is altijd een bepaalde slag mensen waar ik graag uit de buurt van wil blijven.

Jammer ook te zien dat van af het moment jij hier weer bent er bijna tot geen reacties of vragen meer zijn geweest. Terwijl dat voor jou terugkomst heel anders was.

Maar ook dit staat volledig buiten het onderwerp van dit topic. Dus ik laat het hier dan ook bij.
pi_108867723
Je komt vrij aanvallend/frustrerend over. Overigens is dit forum geen goed schets van de wereld, puur omdat het maar een paar enkele personen zijn en vaak met onderbuik gevoelens gereageerd wordt. Wat ik duidelijk probeer te maken is dat mensen meestal na een korte tijd weten of er een klik is. Je zei zelf dat je al een hele tijd geen relatie hebt gehad. Misschien omdat je teveel tijd in een meid steekt waarvoor je nog op zoek bent naar een klik. Waarom zou je überhaubt tijd in een vreemde steken als je geen connectie voelt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:43:38 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108867897
Ik vind deze one-man show een beetje erg vermoeiend dus ik zou zeggen, ga eens iets nuttigers doen dan jezelf profileren hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108869724
Als jij als vrouw rustig zou fietsen op je fiets.. Naar huis, wat zou jij er dan van vinden als er een nette semi-knappe malloot je zou aanspreken op je uiterlijk?

Ik vraag het me af na aanleiding van een dame met een ogenschijnlijk mooi figuur die voor mij fietste.
Rustig aan.
pi_108870729
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
Als jij als vrouw rustig zou fietsen op je fiets.. Naar huis, wat zou jij er dan van vinden als er een nette semi-knappe malloot je zou aanspreken op je uiterlijk?

Ik vraag het me af na aanleiding van een dame met een ogenschijnlijk mooi figuur die voor mij fietste.
Ik spreek alleen vrouwen aan als ik naar huis loop van een avondje stappen, meestal niet als ik nuchter ben tenzij ik ze al via via ken oid
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108870933
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik spreek alleen vrouwen aan als ik naar huis loop van een avondje stappen, meestal niet als ik nuchter ben tenzij ik ze al via via ken oid
Thanks voor je advies, de volgende keer laat ik mijn fiets wel op school staan en ga ik eerst even stappen :)
Rustig aan.
pi_108871022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Thanks voor je advies, de volgende keer laat ik mijn fiets wel op school staan en ga ik eerst even stappen :)
Je moet het jezelf niet te moeilijk maken maar proberen kan geen kwaad ;)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108871525
Tjah, ik zou het wel enigszins raar vinden als er opeens een vreemde naast me komt fietsen en naar me kijkt zegmaar.. Vandaar.
Rustig aan.
pi_108873165
Weer een goede dag. Zelfvertrouwen. _O_
pi_108874170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef Ensemble het volgende:
Weer een goede dag. Zelfvertrouwen. _O_
?? En wat is er gebeurt?
Rustig aan.
pi_108874525
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:

Achteraf zou ik het zien als een compliment, maar op dat moment zou ik het vooral zien als irritant.
pi_108875030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Achteraf zou ik het zien als een compliment, maar op dat moment zou ik het vooral zien als irritant.
Kan je dat verder uitleggen voor mij? En onder welke bezigheid zou je het wel leuk vinden?

Achja.. Ik zou eigenlijk geen waarde moeten hechten aan negatieve meningen, volgens mij vindt de meerderheid het gewoon leuk om aangesproken te worden als de opening positief is... Dat iemand geen zin heeft om te praten merk je later wel.

Ik heb verder nog wel een vraag....
Hoe zorg je er voor dat vrouwen JOU aanspreken?
Rustig aan.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:02:04 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108875264
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb verder nog wel een vraag....
Het al oude mysterie.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108875300
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Het al oude mysterie.
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aanspreken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:04:17 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108875351
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heel af en toe wil het plaats vinden, maar dat is slechts persoonlijke ervaring.
C'est la vie
pi_108875487
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Heel af en toe wil het plaats vinden, maar dat is slechts persoonlijke ervaring.
Hoax :o kassameisjes tellen niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:07:33 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108875504
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoax :o kassameisjes tellen niet
Nee geen kassameisje. :')
C'est la vie
pi_108875542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo ben ik aan mijn (ex)vriendje(s) gekomen hoor. Bij nader inzien doe ik blijkbaar iets fout
pi_108875585
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zo ben ik aan mijn (ex)vriendje(s) gekomen hoor. Bij nader inzien doe ik blijkbaar iets fout
Zo is mijn ex ook aan mij gekomen :P haha.
14 SHADES OF GREY
pi_108877880
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:

Kan alleen als je de type bent van die chick... en ja meisje G sprak mij aan vanuit het niets. Maar gebeurd niet zo vaak volgens mij.

Mijn zusje zei ooit dat een meisje niet zomaar op je afstapt, alleen haar ex vriend vond ze zo leuk dat ze een uitzondering maakte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')