Tuurlijk, maar zo doe je wel wat ervaring op, en elk beetje ervaring is meegenomen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kijk uit, het is een quickfix. Want na verloop van tijd dan heb je weer nieuwe kleding nodig of een nieuw kapsel. Echt zelfvertrouwen met vrouwen bouw je op door veel vrouwen te ontmoeten.
dat zegt al genoeg over het type vrouwquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het komt vaak voor dat zij het niet als date ziet maar hij welQuote van iemand: "Dan geeft ze je een kusje op het einde, en belt ze die zelfde avond de klootzak van de club op om haar te verwennen".
kan je even aanwijzen waar het stukje alles betalen staat in mijn reactie?quote:Verder is het natuurlijk geweldig als een gast alles voor haar betaald. Ik zou als ik een vrouw zou zijn ook een hoop etentjes laten betalen. Sommige vrouwen hebben twee of meer van dat soort gasten. 1 die haar naar x toe brengt, een ander die haar huisdieren verzorgt etc.
Kwaliteit gaat boven aantallen vind ik.
Het gevaar is eigenlijk een beetje dat je in je diepste onderbewustzijn haar positieve reactie koppelt aan de kleding die je draagt. Op de korte termijn geeft het vast wel even een boost, maar ik weet de consequenties niet over de lange termijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:25 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo doe je wel wat ervaring op, en elk beetje ervaring is meegenomen.
En dat beetje zelfvertrouwen helpt ook wel als je je al tijden slecht hebt gevoeld door andere dingen.
Je hebt gelijk, je kunt de kosten ook delen. Maar ze is niet verplicht om jou als enige te kiezen puur omdat je uit eten gaat. Ze heeft ook haar vrijheid. Dat je uit eten gaat betekend niet dat ze gelijk met niemand naar bed mag. Dus om het haar kwalijk te nemen is fout.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zegt al genoeg over het type vrouw
[..]
kan je even aanwijzen waar het stukje alles betalen staat in mijn reactie?
Je haalt er van alles bij om een reactie die haaks staat op jou mening onderuit te halen
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal daar dan wel rekening mee houden, om te proberen niet erg in die gedachtegang te vallen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gevaar is eigenlijk een beetje dat je in je diepste onderbewustzijn haar positieve reactie koppelt aan de kleding die je draagt. Op de korte termijn geeft het vast wel even een boost, maar ik weet de consequenties niet over de lange termijn.
Misschien kost het dan extra moeite om je oude gedachtegang te verwijderen. Je los te breken van kleding etc waarbij je daadwerkelijk weet dat jij goed genoeg bent, en niets te maken heeft met wat je draagt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal daar dan wel rekening mee houden, om te proberen niet erg in die gedachtegang te vallen.
Thx!quote:
Doe je het weer!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kunt de kosten ook delen. Maar ze is niet verplicht om jou als enige te kiezen puur omdat je uit eten gaat. Ze heeft ook haar vrijheid. Dat je uit eten gaat betekend niet dat ze gelijk met niemand naar bed mag. Dus om het haar kwalijk te nemen is fout.
Je zei :quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je het weer!
Er staat nergens dat er na een date een vrouw niks meer mag doen. Er staat nergens iets over wel of niet met iemand naar bed mogen gaan. En al helemaal niks over iets kwalijk nemen. Net als dat er niks staat over alles betalen.
Stop eens met dingen er bij verzinnen om te kunnen reageren. Want je reactie heeft als basis, dingen die daar helemaal niet staan
Het spreekt boekdelen. Dus je bent er bewust van dat ze het misschien niet eens als date ziet, en dezelfde avond zo vrij is dat ze met een andere gozer naar bed gaat die wel al stappen heeft ondernomen en geen doekjes eromheen windt?quote:dat zegt al genoeg over het type vrouw
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarmee ben je het niet mee eens? En probeer het in de praktijk zou ik zeggen als je het ergens niet mee eens bent.
Ik kan niet eens ontcijferen wat hier nou daadwerkelijk staat.quote:En aanspreken stelt vrij weinig voor, probeer maar eens harde fysieke escalatie vanaf het begin, in een groep van 5 super leuke vrouwen waarbij je de knapste meteen meeneemt. Breng het steeds verder naar het volgende niveau
Ik heb echt geen idee wat je allemaal in je hoofd haald. Een date is niks meer dan kijken of de klik er echt is en of je eventueel meer met elkaar wilt afspreken of niet. En ik weet wel zeker dat ze het als een date ziet, anders spreekt ze niet af met een wild vreemd persoon. Dat doet ze om te kijken of het is wat ze hoop of verwacht. En geintereseert is in mij ( in dit geval)quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zei :
[..]
Het spreekt boekdelen. Dus je bent er bewust van dat ze het misschien niet eens als date ziet, en dezelfde avond zo vrij is dat ze met een andere gozer naar bed gaat die wel al stappen heeft ondernomen en geen doekjes eromheen windt?
Ik spreek alleen vrouwen aan als ik naar huis loop van een avondje stappen, meestal niet als ik nuchter ben tenzij ik ze al via via ken oidquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
Als jij als vrouw rustig zou fietsen op je fiets.. Naar huis, wat zou jij er dan van vinden als er een nette semi-knappe malloot je zou aanspreken op je uiterlijk?
Ik vraag het me af na aanleiding van een dame met een ogenschijnlijk mooi figuur die voor mij fietste.
Thanks voor je advies, de volgende keer laat ik mijn fiets wel op school staan en ga ik eerst even stappenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik spreek alleen vrouwen aan als ik naar huis loop van een avondje stappen, meestal niet als ik nuchter ben tenzij ik ze al via via ken oid
Je moet het jezelf niet te moeilijk maken maar proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thanks voor je advies, de volgende keer laat ik mijn fiets wel op school staan en ga ik eerst even stappen
Achteraf zou ik het zien als een compliment, maar op dat moment zou ik het vooral zien als irritant.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
Als jij als vrouw rustig zou fietsen op je fiets.. Naar huis, wat zou jij er dan van vinden als er een nette semi-knappe malloot je zou aanspreken op je uiterlijk?
Ik vraag het me af na aanleiding van een dame met een ogenschijnlijk mooi figuur die voor mij fietste.
Kan je dat verder uitleggen voor mij? En onder welke bezigheid zou je het wel leuk vinden?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Achteraf zou ik het zien als een compliment, maar op dat moment zou ik het vooral zien als irritant.
Het al oude mysterie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb verder nog wel een vraag....
Hoe zorg je er voor dat vrouwen JOU aanspreken?
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aansprekenquote:
Heel af en toe wil het plaats vinden, maar dat is slechts persoonlijke ervaring.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aanspreken
Hoaxquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel af en toe wil het plaats vinden, maar dat is slechts persoonlijke ervaring.
Nee geen kassameisje.quote:
Zo ben ik aan mijn (ex)vriendje(s) gekomen hoor. Bij nader inzien doe ik blijkbaar iets foutquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet dat moet je als man doen een vrouw aanspreken
Zo is mijn ex ook aan mij gekomenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mijn (ex)vriendje(s) gekomen hoor. Bij nader inzien doe ik blijkbaar iets fout
Kan alleen als je de type bent van die chick... en ja meisje G sprak mij aan vanuit het niets. Maar gebeurd niet zo vaak volgens mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe zorg je er voor dat vrouwen JOU aanspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |