abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108814790

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108814972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 07:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mwa vriendinnen van mij deden t wel eens omdat de jongen in kwestie die op mij afstapte in hun ogen fout was.
Je kunt best wel zoiets voor jezelf beslissen.

Meestal is het jaloezie, want het zijn meestal de lelijkste meiden die het hardst schreeuwen. Meiden die leuk zijn en sociale vaardigheden hebben, weten hoe ze met zo'n situatie om moeten gaan en vertrouwen erop dat hun vriendin volwassen genoeg is om een beslissing voor haarzelf te maken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:02:08 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108815375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Meestal is het jaloezie, want het zijn meestal de lelijkste meiden die het hardst schreeuwen. Meiden die leuk zijn en sociale vaardigheden hebben, weten hoe ze met zo'n situatie om moeten gaan en vertrouwen erop dat hun vriendin volwassen genoeg is om een beslissing voor haarzelf te maken.
:D er zijn meer dan genoeg mannen en vrouwen die juist heel goed zijn in de foute relaties aan te trekken :D
Dus zo gek is het niet als een vriendin komt helpen. En dat gebeurd dan niet uit jaloezie :D

En moeilijk he accepteren dat er ook mensen zijn die geen zenuwen hebben bij alles wat ze doen. Dat zijn mensen die zenuwen om kunnen zetten in uitdaging / spanning en gewoon elke keer de lat hoger leggen voor zich zelf en niet genoegen nemen met wat ze hebben. Omdat zij van mening zijn dat het altijd beter kan. Zonder die instelling kom je niet buiten de comfortzone zoals ze dat zo mooi zeggen.

Let wel! Heb het over een situatie die ze zelf kunnen bepalen. Zenuwen voor een doktersuitslag bv kennen die mensen wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108815429
Iemand die ik ken heeft bijv ook geen zenuwen, maar gaat voor de easy targets. (Meiden die toevallig alleen staan en met een smoes om aan te spreken, en meiden die meestal de knapste niet zijn etc). Dus letterlijk eerst een excuus verzinnen vanuit de omgeving om haar aan te spreken (dit zie ik hier heel vaak voorbij komen, zeg iets wat je opmerkt blabla). Als dit je methode is, logisch dat je geen zenuwen krijgt.

En aanspreken stelt vrij weinig voor, probeer maar eens harde fysieke escalatie vanaf het begin, in een groep van 5 super leuke vrouwen waarbij je de knapste meteen meeneemt. Breng het steeds verder naar het volgende niveau.
pi_108815569
Als je niet buiten je comfort zone komt dan leer je niets.

Als alles volgens jou comfort zone is, waarom moet je je dan verbeteren? Dan kan je al alles.

En als je voor het eerst gaat skiën en gelijk vanaf de hoogste piste gaat is het ook buiten je comfort zone. Dat je dan geen zenuwen voelt maar alleen spanning vind ik knap :+
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:07:36 #6
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108815642
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef firefly3 het volgende:
Verder hoe langer je in the friendzone zit, hoe moeilijker het is om eruit te komen. Onmogelijk is het niet, maar je kansen verdunnen wel. Het kan zijn dat ze het pikt omdat ze al vanaf het begin gek op je was, maar als je er echt te lang mee door gaat dan is het bye bye.
Een collega van mij is versierd door zijn vrouw.. ze kennen elkaar inmiddels al ruim 30 jaar en hebben 4 kinderen.

Tot zover die theorie van jou :')

Het komt simpelweg neer op hoe goed je bij elkaar past en of er een klik is. Dan gaat het dus "vanzelf".
There is a long line down from heaven.
pi_108816101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Een collega van mij is versierd door zijn vrouw.. ze kennen elkaar inmiddels al ruim 30 jaar en hebben 4 kinderen.

Tot zover die theorie van jou :')

Het komt simpelweg neer op hoe goed je bij elkaar past en of er een klik is. Dan gaat het dus "vanzelf".
Ja dat komt ook voor, en het komt zelfs ook vaak voor dat als de vrouw versiert dat de man haar wel aanneemt omdat hij al blij is met een relatie. Een man ziet meestal eerder waar hij op valt dan de vrouw. Wanhoop relaties komen vaak voor. Kijk maar op dit forum hoeveel gasten hier al blij zijn met een relatie, al is ze niet super knap of super lief.

P.s. hoeveel relaties heeft hij achter de rug? Het lijkt me een typisch "de eerste de beste" scenario.

Uiteraard moet je chemie hebben, dat is zeer belangrijk. Maar als je een loser bent dan is er vaak geen chemie bij de "hoge kwaliteit vrouwen", en moet je het met minder doen. Hoe meer je jezelf ontwikkeld, hoe meer je merkt hoe vrouwen zich openlijker naar je gedragen. Haar ware zelf komt niet naar boven als je de sociale vaardigheden niet op haar niveau hebt.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:21:42 #8
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108816270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:
En als je voor het eerst gaat skiën en gelijk vanaf de hoogste piste gaat is het ook buiten je comfort zone. Dat je dan geen zenuwen voelt maar alleen spanning vind ik knap :+
Ik ken mensen die zo zijn. Die breken af en toe wat, komen ook wel vaker op de eerste hulp terecht.. en dan nog boeit het ze geen fuck.

[ Bericht 31% gewijzigd door LostInSpace op 07-03-2012 23:41:01 ]
pi_108816275
Vrouwen die op foute mannen vallen, genieten er van. Dat is waar ze dan van houdt. En ja, er bestaan ook vrouwen die van de negatieve emoties houden die eruit voortvloeien, waarbij het een verslaving is geworden.
pi_108816360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik ken mensen die zo zijn. Die breken af en toe wat, komen ook wel vaker op de eerste hulp terecht.. en dan nog boeit het ze geen fuck.

Zelf ben ik niet zo, maar ze zijn er wel. De vriend van mijn zusje is daar wel een aardig voorbeeld van. Die heeft zelfs het nieuws gehaald omdat hij met zijn motor uit de bocht was gevlogen op de snelweg toen hij veel te hard ging.. motor total loss en hij mag van geluk spreken dat hij nog leeft (hij vloog over de vangrail en kwam op een groenstrook terecht, de motor was minder gelukkig). Maar ook dit doet hem weinig.. hij moest meteen weer een nieuwe motor hebben en gaat nog regelmatig racen. Soms gaan ze ook naar de Nürburgring in Duitsland om echt het maximale uit hun motoren te halen.

Als je hem dan vraagt of hij niet bang is om dood te gaan lacht hij even en heeft hij zoiets van "whatever".
Ik heb het over dingen die je voor het eerst doet, niet waarbij je al eerder motor hebt gereden of geskied. Dus voor het eerst parachute springen bijvoorbeeld.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:24:45 #11
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108816416
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het over dingen die je voor het eerst doet, niet waarbij je al eerder motor hebt gereden of geskied. Dus voor het eerst parachute springen bijvoorbeeld.
Geloof me, als hij parachute mag gaan springen dan doet hij het gewoon.

Lijkt me wel wat voor hem.

We zijn sowieso bang dat hij een keer iets stoms doet en daarbij het loodje legt. Punt is gewoon dat sommige mensen niet bang aangelegd zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door LostInSpace op 07-03-2012 12:38:10 ]
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:50:14 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108817390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Als alles volgens jou comfort zone is, waarom moet je je dan verbeteren? Dan kan je al alles.
jij maakt er van dit ik niet buiten mijn comfortzone komt omdat ik niet zenuwachtig ben in die situaties.

Ik wil blijven verbeteren omdat ik een hele grote drang heb om alles te verbeteren. De lat keer op keer hoger en hoger leggen. Daar haal ik mijn spanning en uitdaging vandaan. En je kan je lat niet hoger leggen door op save te spelen ;)

quote:
kan spannend zijn, maar zenuwen? Nee dat niet. Ik zie wel wat er gebeurd, en wanneer er iets gebeurd handel ik wel op dat moment. Waarom over iets nadenken voor het gebeurd is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_108817663
Ja, die extreme types heb je ook. Maar eerlijk gezegt heb ik niet het gevoel dat ook_gek zo'n type is. Want als het je niet boeit dan escaleer je vanaf het begin al en ga je niet eerst een praatje maken. Dan durf je haar zoenent te ontmoeten en neem je haar gelijk mee. Een extreem voorbeeld is een gast genaam evil stifler, hij stapt de deur uit en heeft binnen tien min een meid bij hem thuis.
pi_108817748
Geef even een voorbeeld wat het meest extreme is wat je doet.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:12:22 #15
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108818094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:58 schreef firefly3 het volgende:
Ja, die extreme types heb je ook. Maar eerlijk gezegt heb ik niet het gevoel dat ook_gek zo'n type is. Want als het je niet boeit dan escaleer je vanaf het begin al en ga je niet eerst een praatje maken. Dan durf je haar zoenent te ontmoeten en neem je haar gelijk mee. Een extreem voorbeeld is een gast genaam evil stifler, hij stapt de deur uit en heeft binnen tien min een meid bij hem thuis.
Qua vrouwen versieren valt de vriend van mijn zusje nog wel mee hoor.. het is namelijk een vrij stille jongen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat niet iedereen zenuwachtig wordt als hij of zij iets nieuws onderneemt.

[ Bericht 38% gewijzigd door LostInSpace op 07-03-2012 23:39:27 ]
pi_108818691
Hehe mooie actie. Wss ook de reden dat ze je leuk begon te vinden. En ook_gek? Want jij bent meneer zonder zenuwen:p
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:02:11 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108820086
Ten eerste stop ik niet zomaar een tong in een vrouw. Dat heeft niks te maken met wel of niet durven. Dat doe je naar mijn normen en waren niet.

En ten tweede, wist niet dat dit topic een opschep topic was van. Kijk eens hoe stoer ik was en wat ik gedaan heb. Je hebt wel heel erg last van bewijs drang he?

Sorry maar sinds me 16de heb ik daar geen last meer van. En tevens is dit topic daar ook niet voor bedoeld.
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:08:13 #18
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108820336
* LostInSpace ruimt een beetje op.

[ Bericht 89% gewijzigd door LostInSpace op 07-03-2012 23:40:08 ]
pi_108827701
Heeft niets met opscheppen te maken, maar als je "versieren" ziet als gewoon een vrouw aanspreken en kijken waar het heen gaat, dan is het logisch dat je geen zenuwen hebt. Je zult ook niet hard afgewezen worden omdat je toch grotendeels als een gewoon aardig persoon gevonden word. Waar ze er 10 van spreekt op een avond.
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:24:49 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108828533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Heeft niets met opscheppen te maken, maar als je "versieren" ziet als gewoon een vrouw aanspreken en kijken waar het heen gaat, dan is het logisch dat je geen zenuwen hebt. Je zult ook niet hard afgewezen worden omdat je toch grotendeels als een gewoon aardig persoon gevonden word. Waar ze er 10 van spreekt op een avond.
Je kan het echt niet los laten he? Je moe en zal je gelijk halen. Accepteer het nou eens gewoon.

Of ik nou op een onbekende vrouw afstap voor een gesprek of als doel om telefoonnummer en etentje of drankje er uit te halen. Er is geen enkele vorm van zeenuwen. En als ze in het laatste geval nee zegt, prima. Ik heb het geprobeerd.

En voorbeelde van de gekste dingen is wel een vorm van opscheppen. Het draagt namelijk helemaal niks bij aan het onderwerp van dit topic. Het is alleen je eigen ego strelen, meer niet.

Zoveel mogelijk Telefoon nummers scoren en zoveel mogelijk vrouwen in mijn bed krijgen is al lang verleden tijd. Dat was zo rond de 20. Die periode ben ik echt overheen gegroeid.

Trouwens, wanneer versier je een vrouw. Wat moet er gebeuren om te kunnen zeggen, ik heb haar versierd?
pi_108828850
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat moet er gebeuren om te kunnen zeggen, ik heb haar versierd?
Slingers om haar heen hangen
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108828939
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef firefly3 het volgende:
Iemand die ik ken heeft bijv ook geen zenuwen, maar gaat voor de easy targets. (Meiden die toevallig alleen staan en met een smoes om aan te spreken, en meiden die meestal de knapste niet zijn etc). Dus letterlijk eerst een excuus verzinnen vanuit de omgeving om haar aan te spreken (dit zie ik hier heel vaak voorbij komen, zeg iets wat je opmerkt blabla). Als dit je methode is, logisch dat je geen zenuwen krijgt.

En aanspreken stelt vrij weinig voor, probeer maar eens harde fysieke escalatie vanaf het begin, in een groep van 5 super leuke vrouwen waarbij je de knapste meteen meeneemt. Breng het steeds verder naar het volgende niveau.
Welk sprookjesboek heb jij gelezen dan?
Rustig aan.
pi_108829011
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan het echt niet los laten he? Je moe en zal je gelijk halen. Accepteer het nou eens gewoon.

Of ik nou op een onbekende vrouw afstap voor een gesprek of als doel om telefoonnummer en etentje of drankje er uit te halen. Er is geen enkele vorm van zeenuwen. En als ze in het laatste geval nee zegt, prima. Ik heb het geprobeerd.

En voorbeelde van de gekste dingen is wel een vorm van opscheppen. Het draagt namelijk helemaal niks bij aan het onderwerp van dit topic. Het is alleen je eigen ego strelen, meer niet.

Zoveel mogelijk Telefoon nummers scoren en zoveel mogelijk vrouwen in mijn bed krijgen is al lang verleden tijd. Dat was zo rond de 20. Die periode ben ik echt overheen gegroeid.

Trouwens, wanneer versier je een vrouw. Wat moet er gebeuren om te kunnen zeggen, ik heb haar versierd?
Als ze toestemming geeft haar te lichaam binnen te dringen. Dus tongzoenen telt ook. :)
pi_108829065
Chai geeft me wekelijks toestemming maar ik moet er niets van weten. Zo kan het ook. :)
pi_108829153
Een beetje zelfvertrouwen helpt al heel erg veel bij het versieren. En dan spreek ik uit eigen ervaring deze week. ^O^
pi_108829665
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Ensemble het volgende:
Een beetje zelfvertrouwen helpt al heel erg veel bij het versieren. En dan spreek ik uit eigen ervaring deze week. ^O^
Want hoe uitte jij dat je in jezelf geloofd?
Rustig aan.
pi_108829703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Als ze toestemming geeft haar te lichaam binnen te dringen. Dus tongzoenen telt ook. :)
Inderdaad. Een telefoonnummer, etentje of drankje doet ze met vriendinnen en haar opa/oma ook.
pi_108829931
Via de vriendschap manier, "kiekeboe, verassing, ik heb een lul" "werkt" alleen als ze al die tijd al gek op je was, en heb je maanden lang een beetje lopen kutten :D
pi_108829944
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Want hoe uitte jij dat je in jezelf geloofd?
Bij mij was het mijn uiterlijk veranderen. Nieuw kapsel, nieuwe kleren. Gewoon iets waar je een beetje meer mee opvalt en waar je je goed in voelt. Blijkbaar straal je dan toch onbewust meer zelfvertrouwen uit, en ook door complimenten die je dan van anderen krijgt geeft het je zelfvertrouwen een boost.

En ineens kwamen er steeds meer vrouwen een gesprek met mij voeren. En dat is best apart bij iemand die zo verlegen is als ik. ^O^
pi_108829975
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welk sprookjesboek heb jij gelezen dan?
Waarmee ben je het niet mee eens? En probeer het in de praktijk zou ik zeggen als je het ergens niet mee eens bent.
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:05:01 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108830038
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad. Een telefoonnummer, etentje of drankje doet ze met vriendinnen en haar opa/oma ook.
met een onbekend persoon die ze net heeft leren kennen, gho en ik maar denken dat dit bekend stond onder daten.

Houd toch op man, dus jij probeer zoveel mogenlijk vrouwen te zoenen of te neuken. Je zit tegen de 30 aan. Wat was het, 27 toch. Bovenstaande was leuk en spannend rond je 20ste. daar zal je ondertussen toch echt overheen gegroeid moeten zijn.

Maar goed dat is mijn mening.
pi_108830069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Bij mij was het mijn uiterlijk veranderen. Nieuw kapsel, nieuwe kleren. Gewoon iets waar je een beetje meer mee opvalt en waar je je goed in voelt. Blijkbaar straal je dan toch onbewust meer zelfvertrouwen uit, en ook door complimenten die je dan van anderen krijgt geeft het je zelfvertrouwen een boost.

En ineens kwamen er steeds meer vrouwen een gesprek met mij voeren. En dat is best apart bij iemand die zo verlegen is als ik. ^O^
Kijk uit, het is een quickfix. Want na verloop van tijd dan heb je weer nieuwe kleding nodig of een nieuw kapsel. Echt zelfvertrouwen met vrouwen bouw je op door veel vrouwen te ontmoeten.
pi_108830193
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zal in mijn geval niet zo geweest zijn. Mijn vriendinnetjes zijn leuker dan ik ben..
pi_108830251
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

met een onbekend persoon die ze net heeft leren kennen, gho en ik maar denken dat dit bekend stond onder daten.

Houd toch op man, dus jij probeer zoveel mogenlijk vrouwen te zoenen of te neuken. Je zit tegen de 30 aan. Wat was het, 27 toch. Bovenstaande was leuk en spannend rond je 20ste. daar zal je ondertussen toch echt overheen gegroeid moeten zijn.

Maar goed dat is mijn mening.
Het komt vaak voor dat zij het niet als date ziet maar hij wel :D Quote van iemand: "Dan geeft ze je een kusje op het einde, en belt ze die zelfde avond de klootzak van de club op om haar te verwennen".

Verder is het natuurlijk geweldig als een gast alles voor haar betaald. Ik zou als ik een vrouw zou zijn ook een hoop etentjes laten betalen. Sommige vrouwen hebben twee of meer van dat soort gasten. 1 die haar naar x toe brengt, een ander die haar huisdieren verzorgt etc.

Kwaliteit gaat boven aantallen vind ik.
pi_108830271
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dat zal in mijn geval niet zo geweest zijn. Mijn vriendinnetjes zijn leuker dan ik ben..
Dan zou ik niet op jou afgestapt zijn *;
pi_108830379
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan zou ik niet op jou afgestapt zijn *;
Ben je ook niet :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')