Je kunt best wel zoiets voor jezelf beslissen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mwa vriendinnen van mij deden t wel eens omdat de jongen in kwestie die op mij afstapte in hun ogen fout was.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt best wel zoiets voor jezelf beslissen.
Meestal is het jaloezie, want het zijn meestal de lelijkste meiden die het hardst schreeuwen. Meiden die leuk zijn en sociale vaardigheden hebben, weten hoe ze met zo'n situatie om moeten gaan en vertrouwen erop dat hun vriendin volwassen genoeg is om een beslissing voor haarzelf te maken.
Een collega van mij is versierd door zijn vrouw.. ze kennen elkaar inmiddels al ruim 30 jaar en hebben 4 kinderen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef firefly3 het volgende:
Verder hoe langer je in the friendzone zit, hoe moeilijker het is om eruit te komen. Onmogelijk is het niet, maar je kansen verdunnen wel. Het kan zijn dat ze het pikt omdat ze al vanaf het begin gek op je was, maar als je er echt te lang mee door gaat dan is het bye bye.
Ja dat komt ook voor, en het komt zelfs ook vaak voor dat als de vrouw versiert dat de man haar wel aanneemt omdat hij al blij is met een relatie. Een man ziet meestal eerder waar hij op valt dan de vrouw. Wanhoop relaties komen vaak voor. Kijk maar op dit forum hoeveel gasten hier al blij zijn met een relatie, al is ze niet super knap of super lief.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Een collega van mij is versierd door zijn vrouw.. ze kennen elkaar inmiddels al ruim 30 jaar en hebben 4 kinderen.
Tot zover die theorie van jou
Het komt simpelweg neer op hoe goed je bij elkaar past en of er een klik is. Dan gaat het dus "vanzelf".
Ik ken mensen die zo zijn. Die breken af en toe wat, komen ook wel vaker op de eerste hulp terecht.. en dan nog boeit het ze geen fuck.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:
En als je voor het eerst gaat skiën en gelijk vanaf de hoogste piste gaat is het ook buiten je comfort zone. Dat je dan geen zenuwen voelt maar alleen spanning vind ik knap
Ik heb het over dingen die je voor het eerst doet, niet waarbij je al eerder motor hebt gereden of geskied. Dus voor het eerst parachute springen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zo zijn. Die breken af en toe wat, komen ook wel vaker op de eerste hulp terecht.. en dan nog boeit het ze geen fuck.
Zelf ben ik niet zo, maar ze zijn er wel. De vriend van mijn zusje is daar wel een aardig voorbeeld van. Die heeft zelfs het nieuws gehaald omdat hij met zijn motor uit de bocht was gevlogen op de snelweg toen hij veel te hard ging.. motor total loss en hij mag van geluk spreken dat hij nog leeft (hij vloog over de vangrail en kwam op een groenstrook terecht, de motor was minder gelukkig). Maar ook dit doet hem weinig.. hij moest meteen weer een nieuwe motor hebben en gaat nog regelmatig racen. Soms gaan ze ook naar de Nürburgring in Duitsland om echt het maximale uit hun motoren te halen.
Als je hem dan vraagt of hij niet bang is om dood te gaan lacht hij even en heeft hij zoiets van "whatever".
Geloof me, als hij parachute mag gaan springen dan doet hij het gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over dingen die je voor het eerst doet, niet waarbij je al eerder motor hebt gereden of geskied. Dus voor het eerst parachute springen bijvoorbeeld.
jij maakt er van dit ik niet buiten mijn comfortzone komt omdat ik niet zenuwachtig ben in die situaties.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Als alles volgens jou comfort zone is, waarom moet je je dan verbeteren? Dan kan je al alles.
kan spannend zijn, maar zenuwen? Nee dat niet. Ik zie wel wat er gebeurd, en wanneer er iets gebeurd handel ik wel op dat moment. Waarom over iets nadenken voor het gebeurd is?quote:En als je voor het eerst gaat skiën en gelijk vanaf de hoogste piste gaat is het ook buiten je comfort zone. Dat je dan geen zenuwen voelt maar alleen spanning vind ik knap
Qua vrouwen versieren valt de vriend van mijn zusje nog wel mee hoor.. het is namelijk een vrij stille jongen. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat niet iedereen zenuwachtig wordt als hij of zij iets nieuws onderneemt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:58 schreef firefly3 het volgende:
Ja, die extreme types heb je ook. Maar eerlijk gezegt heb ik niet het gevoel dat ook_gek zo'n type is. Want als het je niet boeit dan escaleer je vanaf het begin al en ga je niet eerst een praatje maken. Dan durf je haar zoenent te ontmoeten en neem je haar gelijk mee. Een extreem voorbeeld is een gast genaam evil stifler, hij stapt de deur uit en heeft binnen tien min een meid bij hem thuis.
Je kan het echt niet los laten he? Je moe en zal je gelijk halen. Accepteer het nou eens gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Heeft niets met opscheppen te maken, maar als je "versieren" ziet als gewoon een vrouw aanspreken en kijken waar het heen gaat, dan is het logisch dat je geen zenuwen hebt. Je zult ook niet hard afgewezen worden omdat je toch grotendeels als een gewoon aardig persoon gevonden word. Waar ze er 10 van spreekt op een avond.
Slingers om haar heen hangenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren om te kunnen zeggen, ik heb haar versierd?
Welk sprookjesboek heb jij gelezen dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef firefly3 het volgende:
Iemand die ik ken heeft bijv ook geen zenuwen, maar gaat voor de easy targets. (Meiden die toevallig alleen staan en met een smoes om aan te spreken, en meiden die meestal de knapste niet zijn etc). Dus letterlijk eerst een excuus verzinnen vanuit de omgeving om haar aan te spreken (dit zie ik hier heel vaak voorbij komen, zeg iets wat je opmerkt blabla). Als dit je methode is, logisch dat je geen zenuwen krijgt.
En aanspreken stelt vrij weinig voor, probeer maar eens harde fysieke escalatie vanaf het begin, in een groep van 5 super leuke vrouwen waarbij je de knapste meteen meeneemt. Breng het steeds verder naar het volgende niveau.
Als ze toestemming geeft haar te lichaam binnen te dringen. Dus tongzoenen telt ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het echt niet los laten he? Je moe en zal je gelijk halen. Accepteer het nou eens gewoon.
Of ik nou op een onbekende vrouw afstap voor een gesprek of als doel om telefoonnummer en etentje of drankje er uit te halen. Er is geen enkele vorm van zeenuwen. En als ze in het laatste geval nee zegt, prima. Ik heb het geprobeerd.
En voorbeelde van de gekste dingen is wel een vorm van opscheppen. Het draagt namelijk helemaal niks bij aan het onderwerp van dit topic. Het is alleen je eigen ego strelen, meer niet.
Zoveel mogelijk Telefoon nummers scoren en zoveel mogelijk vrouwen in mijn bed krijgen is al lang verleden tijd. Dat was zo rond de 20. Die periode ben ik echt overheen gegroeid.
Trouwens, wanneer versier je een vrouw. Wat moet er gebeuren om te kunnen zeggen, ik heb haar versierd?
Want hoe uitte jij dat je in jezelf geloofd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Ensemble het volgende:
Een beetje zelfvertrouwen helpt al heel erg veel bij het versieren. En dan spreek ik uit eigen ervaring deze week.
Inderdaad. Een telefoonnummer, etentje of drankje doet ze met vriendinnen en haar opa/oma ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze toestemming geeft haar te lichaam binnen te dringen. Dus tongzoenen telt ook.
Bij mij was het mijn uiterlijk veranderen. Nieuw kapsel, nieuwe kleren. Gewoon iets waar je een beetje meer mee opvalt en waar je je goed in voelt. Blijkbaar straal je dan toch onbewust meer zelfvertrouwen uit, en ook door complimenten die je dan van anderen krijgt geeft het je zelfvertrouwen een boost.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want hoe uitte jij dat je in jezelf geloofd?
Waarmee ben je het niet mee eens? En probeer het in de praktijk zou ik zeggen als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk sprookjesboek heb jij gelezen dan?
met een onbekend persoon die ze net heeft leren kennen, gho en ik maar denken dat dit bekend stond onder daten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een telefoonnummer, etentje of drankje doet ze met vriendinnen en haar opa/oma ook.
Kijk uit, het is een quickfix. Want na verloop van tijd dan heb je weer nieuwe kleding nodig of een nieuw kapsel. Echt zelfvertrouwen met vrouwen bouw je op door veel vrouwen te ontmoeten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Bij mij was het mijn uiterlijk veranderen. Nieuw kapsel, nieuwe kleren. Gewoon iets waar je een beetje meer mee opvalt en waar je je goed in voelt. Blijkbaar straal je dan toch onbewust meer zelfvertrouwen uit, en ook door complimenten die je dan van anderen krijgt geeft het je zelfvertrouwen een boost.
En ineens kwamen er steeds meer vrouwen een gesprek met mij voeren. En dat is best apart bij iemand die zo verlegen is als ik.
Dat zal in mijn geval niet zo geweest zijn. Mijn vriendinnetjes zijn leuker dan ik ben..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt best wel zoiets voor jezelf beslissen.
Meestal is het jaloezie, want het zijn meestal de lelijkste meiden die het hardst schreeuwen. Meiden die leuk zijn en sociale vaardigheden hebben, weten hoe ze met zo'n situatie om moeten gaan en vertrouwen erop dat hun vriendin volwassen genoeg is om een beslissing voor haarzelf te maken.
Het komt vaak voor dat zij het niet als date ziet maar hij welquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met een onbekend persoon die ze net heeft leren kennen, gho en ik maar denken dat dit bekend stond onder daten.
Houd toch op man, dus jij probeer zoveel mogenlijk vrouwen te zoenen of te neuken. Je zit tegen de 30 aan. Wat was het, 27 toch. Bovenstaande was leuk en spannend rond je 20ste. daar zal je ondertussen toch echt overheen gegroeid moeten zijn.
Maar goed dat is mijn mening.
Dan zou ik niet op jou afgestapt zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal in mijn geval niet zo geweest zijn. Mijn vriendinnetjes zijn leuker dan ik ben..
Ben je ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet op jou afgestapt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |