Als manszijnde stap je op de leukste af waardoor er jaloezie ontstaat. En als het klikt hoort haar vriendin er niet mee te bemoeien, puur eigenbelang dus van die meiden met bijrolletjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt of wanneer ze je niet goed of leuk genoeg vinden..
Vertel eens iets meer over jezelf?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef frank1102 het volgende:
nou, iemand die mij wilt helpen?
ik wil gewoon weten hoe je op een meisje afstapt en een gesprek aan de gang houdt.
en hoe het dan verder moet, ik heb geen zin in een one night stand of zoiets
Telkens als ik je username lees, lees ik chlamydiaquote:
Dat is datgene wat je moet voorkomen: "Een gesprek proberen aan de gang te houden". Bij een goede interactie praten jullie allebei ongeveer evenveel en komt het vanzelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef frank1102 het volgende:
nou, iemand die mij wilt helpen?
ik wil gewoon weten hoe je op een meisje afstapt en een gesprek aan de gang houdt.
en hoe het dan verder moet, ik heb geen zin in een one night stand of zoiets
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het slaat ook gewoon nergens op. Als een gesprek niet loopt; boeiend. Ik heb ook genoeg oninteressante vrouwen meegemaakt. Als een meid alleen maar enthousiast kan praten over The Voice ofzo ga ik me daar niet in aanpassen.
Voor de doelgroep hier gaat het niet vanzelf, dus dat is echt dooddoener advies.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]dit dus:D
Als er een klik is,dan vallen er niet eens stiltes. En een gesprek moet je niet gaande houden. Dat moet van zelf gaan.
Nooit gehad dat je een chemie voelde met een meid, zonder dat jullie beiden maar iets hoeft te zeggen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]dit dus:D
Als er een klik is,dan vallen er niet eens stiltes. En een gesprek moet je niet gaande houden. Dat moet van zelf gaan.
Inderdaad, overigens kunnen zelfs "de ver gevorderden" in oude gewoontes terugvallen van zenuwen wanneer ze een meid ontmoeten die ze super leuk vinden. Vooral als je de lat steeds hoger legt, wat zeer leuk is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Voor de doelgroep hier gaat het niet vanzelf, dus dat is echt dooddoener advies.
Is geen advies dat ik geef, dus niks doods aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Voor de doelgroep hier gaat het niet vanzelf, dus dat is echt dooddoener advies.
Oh jawel hoor, maar naar elkaar gaan staren zonder te kijk? Nee dat is niks. Dan ben ik zo weg. Als je al een gesprek van een uur niet kan gaande houden, hoe moet dat dan als je een hele dag weg gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit gehad dat je een chemie voelde met een meid, zonder dat jullie beiden maar iets hoeft te zeggen?
Als die gewoontes altijd werken niks mis mee toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, overigens kunnen zelfs "de ver gevorderden" in oude gewoontes terugvallen van zenuwen wanneer ze een meid ontmoeten die ze super leuk vinden. Vooral als je de lat steeds hoger legt, wat zeer leuk is.
Hier spreek je jezelf tegen. Overigens als je gek bent op elkaar kan je uren naast elkaar zitten zonder wat te zeggen, of knuffelen etc.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is geen advies dat ik geef, dus niks doods aan
Laat ik het zo zeggen, alles waar je extra of teveel moeite voor moet doen. Dus zeg gesprek gaande houden werk in veel gevallen juist tegen.
[..]
Oh jawel hoor, maar naar elkaar gaan staren zonder te kijk? Nee dat is niks. Dan ben ik zo weg. Als je al een gesprek van een uur niet kan gaande houden, hoe moet dat dan als je een hele dag weg gaatdodelijk saai limkt me.
Dit neigt na een ouderwetse PUA routine, waar ik zwaar op tegen ben. Jezelf zijn, daar gaat het om. Je kunt haar zelfs plagerig aankijken of boos aankijken waardoor ze in de lach schiet. Het maakt totaal niet uit, als het maar vanuit je kern komt. Verder is het goed als je spanningen hebt, vrouwen houden van emoties. Als je die weg praat is het meer als een vriendschap.quote:Wat je wel kan doen, en dat heb ik hier nog niet gelezen. Is even vriendelijk lachen naar haar. En van uit daar weer een gesprek voeren.
[..]
Als je zelden last hebt van zenuwen dan leef je vooral in je comfort zone.quote:Als die gewoontes altijd werken niks mis mee toch?
Gelukkig heb ik zelden last van zeenuwen, ik zal daar denk ik te nuchter voor zijn
28, is goed! Als je belooft dat chemisch spul nooit te gebruikenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:46 schreef richard_prf het volgende:
Ik wil wel een keer met je uit FireFly3Hoe oud was je ook alweer? Wil wel eens zien in de praktijk hoe jij de zaken aanpakt met de dames.
nee hoor, laat ik het anders stellen. Iets geforceerd proberen te bereiken werkt in veel gevallen tegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf tegen. Overigens als je gek bent op elkaar kan je uren naast elkaar zitten zonder wat te zeggen, of knuffelen etc.
Er staat nergens dat je niet je zelf moet zijn.quote:Dit neigt na een ouderwetse PUA routine, waar ik zwaar op tegen ben. Jezelf zijn, daar gaat het om. Je kunt haar zelfs plagerig aankijken of boos aankijken waardoor ze in de lach schiet. Het maakt totaal niet uit, als het maar vanuit je kern komt. Verder is het goed als je spanningen hebt, vrouwen houden van emoties. Als je die weg praat is het meer als een vriendschap.
Hangt er van af hoe je tegen dingen aankijkt denk ik?quote:Als je zelden last hebt van zenuwen dan leef je vooral in je comfort zone.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:46 schreef richard_prf het volgende:
Ik wil wel een keer met je uit FireFly3Hoe oud was je ook alweer? Wil wel eens zien in de praktijk hoe jij de zaken aanpakt met de dames.
En dan ben ik benieuwd naar een verslag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
28, is goed! Als je belooft dat chemisch spul nooit te gebruiken
Spanningen proberen weg te praten is niet jezelf zijn, en dat is waar ik het over heb. Laat ik kort en krachtig zijn, zodat je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor, laat ik het anders stellen. Iets geforceerd proberen te bereiken werkt in veel gevallen tegen.
[..]
Er staat nergens dat je niet je zelf moet zijn.
[..]
Hangt er van af hoe je tegen dingen aankijkt denk ik?
Een vrouw hoe mooi dan ook is maar een persoon. Daar zijn geen zenuwen voor nodig, hoe mooi ze ook is. Ze schijt net als iedereen. Dus ze is niks meer en niks minder.
En zo heb ik voor heel veel situaties gewoon een hele nuchtere gedachte. En vaak doe ik eerst iets voor ik ga nadenken. Dus helemaal geen tijd voor ecentuele zenuwen. Spanning, dat dan weer wel. Maar spanning vind ik geweldig.
Je ziet hier hier vaak genoeg gebeuren. Mensen gaan van alles bedenken op voorhand, ze maken zich zelf gek en dan bouwen ze ook nog eens zenuwen op en verliezen ze soms de controle over zich zelf.
Wat helemaal niet erg is vaak, ondat vrouwen dat vaak "schattig" vinden.
waar staat spanning weg praten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Spanningen proberen weg te praten is niet jezelf zijn, en dat is waar ik het over heb. Laat ik kort en krachtig zijn, zodat je weet wat ik bedoel.
zeker mee eens, maar zoals altijd met welke tip dan ook. Je moet de tips verzamelen die bij jou als persoon passenquote:Een tip geven zoals "je kunt lachen en dan weer verder praten" is zeer specifiek, voor jou als persoon. Voor jou is het misschien jezelf, maar voor de ander niet.
als je niet je zenuwen verbergt onder een bepaald gedrag vinden vrouwen dat vaak schattig. Hij durft het te tonen. En dat kan dan weer aantrekkelijk gevonden worden.quote:Er is overigens een verschil tussen schattig en aantrekkelijk.
nee hoor, je kan altijd verbeteren! Goed is nooit goed genoeg, kan altijd beter.quote:Verder tja, als je geen zenuwen meer hebt (of bijna nooit) kudo's voor jou. Je hebt vast je eindstation bereikt van zelfontwikkeling.
waarom maakt zeenuwen het jou makkelijker, algemeen bekend is dat zenuwen resulteren in fouten.quote:Het maakt het voor mij alleen maar makkelijker.
Mijn eerste post die jij quote ging over spanning weg praten tijdens stiltes. Dat was heel de essentie van het verhaal, en toen kwam er weer allemaal onzin eromheen.quote:
Nee, het is een shift in mindset dat belangrijk is. Het is alsof je een mes aan een aap geeft, hij heeft de tool wel maar er zit totaal geen controle achter. Hij weet niet wanneer hij het moet toepassen en hoe hij het moet toepassen. Deze lach gaat er creepy uit komen.quote:zeker mee eens, maar zoals altijd met welke tip dan ook. Je moet de tips verzamelen die bij jou als persoon passen
[..]
Dat zeg ik, verberg het niet en heb vrede met eventuele stiltes waarbij je zenuwachtig bent zonder de stiltes weg te praten omdat je zenuwachtig bent.quote:als je niet je zenuwen verbergt onder een bepaald gedrag vinden vrouwen dat vaak schattig. Hij durft het te tonen. En dat kan dan weer aantrekkelijk gevonden worden.
[..]
Zenuwen maakt het mij niet gemakkelijker, ik bedoel als jij je eindstation al hebt bereiktquote:nee hoor, je kan altijd verbeteren! Goed is nooit goed genoeg, kan altijd beter.
En daar is spanning en uitdaging mijn drijfveer in. En dan is daar geen plaats voor zenuwen. En tuurlijk heb ik ook wel momenten de zeenuwen, bv dokters uitslag.
[..]
waarom maakt zeenuwen het jou makkelijker, algemeen bekend is dat zenuwen resulteren in fouten.
oh dus jij krijgt de mooie vrouwen, en ik de minderenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:31 schreef firefly3 het volgende:
Zenuwen maakt het mij niet gemakkelijker, ik bedoel als jij je eindstation al hebt bereikt. Dan weet ik zeker dat er niet ene ook_gek uit het niets mijn meid begint op te tillen en weg te dragen
. Iemand die ik ken is ook nooit zenuwachtig, maar "kiest" meestal de minder leuke meiden.
Nee sorry toch niet, ik houd van spanning en uitdaging. Elke keer kijken hoe ver je kan gaan. Stapje bij stapje dat stukje onbekende brengt spanning mee. En daar ben ik gek op. Zonder uitdaging of spannig vind ik iets al snel saai. En dat vind je niet als je in je comfortzone blijft.quote:Als je nieuwe dingen doet, wordt je zenuwachtig, dit is een menselijke reactie. Blijkbaar blijf je in je comfortzone.
Mwa vriendinnen van mij deden t wel eens omdat de jongen in kwestie die op mij afstapte in hun ogen fout was.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als manszijnde stap je op de leukste af waardoor er jaloezie ontstaat. En als het klikt hoort haar vriendin er niet mee te bemoeien, puur eigenbelang dus van die meiden met bijrolletjes.
ook_gek maakt een duidelijk verschil tussen zenuwachtigheid en spanning. Dit zie ik jou niet maken en ik denk dat jullie daarom een beetje langs elkaar heen aan het lullen zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:31 schreef firefly3 het volgende:
Als je nieuwe dingen doet, wordt je zenuwachtig, dit is een menselijke reactie. Blijkbaar blijf je in je comfortzone.
Ja ach, ik heb nog nooit een vrouw echt "versierd". Meestal klikte het gewoon, raak je met elkaar in gesprek en wordt het vanzelf gezellig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:28 schreef ook_gek het volgende:
Ik gebruik ook niet het excuus versieren om een vrouw aan te spreken. Dat doe ik omdat de vrouw mij interesant lijkt. Ik stap er niet op af met het idee, zo ik ga jou eens versieren.
Eerst maar eens praten en als dat gezellig is zie ik wel weer verder. Denk er niet eens over na hoe of wat. Zie ik dan allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |