abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108912982
Ik zit op mijn tel dus quote gaat lastig. Ik was net ook uit mijn comfort zone en sprak een knappe meid aan in een volle trein. En moet straks weer uit mijn comfort zone, fysieke escalatie met een vreemde buiten moet ik nog leren. Btw: probeer die tien dagen van het omzetten naar positieve emoties. Na tien dagen ben je heel anders.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108912987
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?
De laatste dingen, die genoemd worden, zoals bovenstaande, en een vrouw op een fiets of welke andere gekke plek aanspreken, dat is toch per persoon verschillend? Gespreksonderwerpen, toegankelijkheid..

Bij 99% van de personen verlies ik interesse. Niets aan te doen, contact verwaterd. Dat schaarse aantal personen met wie ik intensief contact kan onderhouden heeft ook geen trucje waardoor dat wel goed gaat..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:39:24 #128
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108913003
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok, maar dan ga je de rest van de date alleen maar over koetjes en kalfjes en over het werk praten? Nee toch? Dan maak je meer opmerkingen over haar fysiek lijkt me?
Net wat je wil. Laat het in ieder geval niet aanvoelen alsof je een lijstje afwerkt. Ik improviseer ook maar wat.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_108913029
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik was net ook uit mijn comfort zone en sprak een knappe meid aan in een volle trein. En moet straks weer uit mijn comfort zone, fysieke escalatie met een vreemde buiten moet ik nog leren.
Fysieke escalatie? :?

Je slaat ze eerst bewusteloos voordat je ze gaat versieren?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_108913202
Direct zijn werkt het beste, mits tegelijk met een houding dat het resultaat je niets kunt schelen, wat hierboven werd gezegt. Dit is echt het belangrijkste wat er is en tevens een paradox.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108913420
Fysieke escalatie = vast pakken bij haar arm bijv als ze voorbij loopt om haar staande te houden. Maar wel op een manier dat ze weet dat je meer wilt en dat ze zich comfortabel voelt. Op straat is de grens tussen creepy en charmant hierbij wel veel dunner.
pi_108913933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Fysieke escalatie = vast pakken bij haar arm bijv als ze voorbij loopt om haar staande te houden. Maar wel op een manier dat ze weet dat je meer wilt en dat ze zich comfortabel voelt. Op straat is de grens tussen creepy en charmant hierbij wel veel dunner.
Fysieke escalatie wil zeggen dat 't lichamelijk gebruik toeneemt, bijvoorbeeld door een geweldsdelict
pi_108914424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Net wat je wil. Laat het in ieder geval niet aanvoelen alsof je een lijstje afwerkt. Ik improviseer ook maar wat.
Maar blijf je onder dat improviseren netjes? En ''flirt'' je niet echt?
Rustig aan.
pi_108917318
Ik kocht zojuist een fles bananen pisang en toen ik wilde afrekenen moest ik mijn ID laten zien of ik wel 18 was .... mevrouw twijfelde heel erg :S....
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:24:30 #135
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108917358
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar blijf je onder dat improviseren netjes? En ''flirt'' je niet echt?
Doorgaans niet nee, anders is het geen flirten.
pi_108917908
Damn jonger dan 18 geschat worden met mijn 28 voelt wel als een behoorlijke belediging.... Meisje tijdens carnaval schatte me nog op 25 dat zie ik dan wel weer als een compliment.

Vage shit :S
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:36:05 #137
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108917999
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef richard_prf het volgende:
Damn jonger dan 18 geschat worden met mijn 28 voelt wel als een behoorlijke belediging.... Meisje tijdens carnaval schatte me nog op 25 dat zie ik dan wel weer als een compliment.

Vage shit :S
Vooral stampij gaan maken bij de balie van de supermarkt dan, dan ben je stoer.
pi_108918069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vooral stampij gaan maken bij de balie van de supermarkt dan, dan ben je stoer.
Ja nou ja... dit is de eerste keer in 30 keer of zo dat dit gebeurde.. ik moet er maar niet teveel waarde aan hechten denk ik.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:38:05 #139
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108918116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja nou ja... dit is de eerste keer in 30 keer of zo dat dit gebeurde.. ik moet er maar niet teveel waarde aan hechten denk ik.
Niet mekkeren en je ID laten zien. Je beledigd voelen daarom. :')
pi_108918297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Niet mekkeren en je ID laten zien. Je beledigd voelen daarom. :')
Ja ik heb vreemde genen...ik verouder heel langzaam of zo... maar ik ben bijna fucking 30.. dus 16/17 jaar geschat worden zie ik als een diepe belediging.... 21- 25 zie ik dan weer als compliment.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:44:37 #141
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108918477
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik heb vreemde genen...ik verouder heel langzaam of zo... maar ik ben bijna fucking 30.. dus 16/17 jaar geschat worden zie ik als een diepe belediging.... 21- 25 zie ik dan weer als compliment.
Of je er een probleem van wil maken is helemaal aan jou.
pi_108918692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Of je er een probleem van wil maken is helemaal aan jou.
Nee ik wil het niet... maar als dit soort dingen mij overkomen kan ik niet meer zo logisch nadenken, rationeel denken of relativeren.
Ik ben geneigd om mijn zelfbeeld hierdoor negatief te beinvloeden..
Ik vergeet dan dat die chick waarmee ik toen gezoend had mij op 25 schatte (toen was ik eindelijk blij dat ik er ouder begon uit te zien)... maar die milf schatte me op 20... en meisje G ... nooit gevraagd maar ik loog 22 die avond en ze geloofde het. Toen ik haar later vertelde dat ik 28 was kon ze dat niet geloven.
Een baby face hebben sucks!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:49:00 #143
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108918753
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee ik wil het niet... maar als dit soort dingen mij overkomen kan ik niet meer zo logisch nadenken, rationeel denken of relativeren.
Ik ben geneigd om mijn zelfbeeld hierdoor negatief te beinvloeden..
Ik vergeet dan dat die chick waarmee ik toen gezoend had mij op 25 schatte (toen was ik eindelijk blij dat ik er ouder begon uit te zien)... maar die milf schatte me op 20... en meisje G ... nooit gevraagd maar ik loog 22 die avond en ze geloofde het. Toen ik haar later vertelde dat ik 28 was kon ze dat niet geloven.
Een baby face hebben sucks!
Laat een korte tijd je baard staan, dat helpt.
pi_108918827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Laat een korte tijd je baard staan, dat helpt.
Ja maybe... ik heb wel een snelle baardgroei... maybe moet ik het eens proberen te laten staan :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:50:38 #145
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108918858
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maybe... ik heb wel een snelle baardgroei... maybe moet ik het eens proberen te laten staan :D
Bijna 30 en dat nooit geprobeerd? Mkay, move along.
pi_108919038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Bijna 30 en dat nooit geprobeerd? Mkay, move along.
Nee wel vaak verschillende kapsels maar baarden en snorren vind ik over het algemeen niet zo mooi staan bij de meeste mannen. Maar ja... maybe moet ik er toch eens over nadenken als ik daadwerkelijk zo jong lijk. Op die manier kom ik natuurlijk never nooit aan de vrouw.
Bah godverdomme... en ik maar denken dat ik er eindelijk ouder begon uit te zien gezien mijn recentelijke successen bij de dames.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:55:45 #147
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108919123
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee wel vaak verschillende kapsels maar baarden en snorren vind ik over het algemeen niet zo mooi staan bij de meeste mannen. Maar ja... maybe moet ik er toch eens over nadenken als ik daadwerkelijk zo jong lijk. Op die manier kom ik natuurlijk never nooit aan de vrouw.
Bah godverdomme... en ik maar denken dat ik er eindelijk ouder begon uit te zien gezien mijn recentelijke successen bij de dames.
Als je nu vijftig was had je het een immens compliment gevonden. Druk maken over zulke dingen zit enkel progressie in de weg.
pi_108919490
Tja... ik heb ook positieve dingen meegemaakt de laatste tijd dus dat helpt wel heel erg daar kan ik altijd weer op terug vallen...
Ach beter te jong worden geschat dan te oud op mijn leeftijd al blijft 17 wel erg lullig :P... weet ik ook meteen waarom ik nooit succes had bij de dames.... als je eruit ziet als 8 als je 20 bent :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:40:02 #149
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108921226
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:03 schreef richard_prf het volgende:
Tja... ik heb ook positieve dingen meegemaakt de laatste tijd dus dat helpt wel heel erg daar kan ik altijd weer op terug vallen...
Ach beter te jong worden geschat dan te oud op mijn leeftijd al blijft 17 wel erg lullig :P... weet ik ook meteen waarom ik nooit succes had bij de dames.... als je eruit ziet als 8 als je 20 bent :P
Dat lijkt me anatomisch onmogelijk eigenlijk.
pi_108921800
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Doorgaans niet nee, anders is het geen flirten.
Ik blijf altijd netjes... Brave jongen dat ik ben. :'( Ik ben gewoon volledig bang gemaakt door vrouwen dat ze heel edel zijn etc...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')