quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
YepHij heeft al seks gehad met meer dan 600 vrouwen en er lopen misschien wel heel veel van die kleine gastjes rond waar hij eigenlijk vader van is.
Waar wij mee bezig zijn, meer lef krijgen, hoeft hij niet meer te doen omdat heel die hersen verbinding weg is. De foute theorie dat vrouwen op slimme rijke mooie mannen vallen wordt hier duidelijk gekapot geslagen, hij heeft alle soorten vrouwen gehad
Neuken is het doel en dat doel heiligt alle middelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Meneer de PUA artiest, firefly03 houden we ons een beetje in?
Denken dat versieren alleen om neuken draait
Maar lang niet voor iedereen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neuken is het doel en dat doel heiligt alle middelen.Althans voor sommige dan
Zekerquote:
Amen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerseks is zeker iets wat leuk, lekker en belangrijk is. Maar er is meer dan dat. Aandacht, liefde en intimiteit is veel belangrijker. Seks en intimiteit is heel wat anders
Geldt ook voor de bi en homo's onder ons als je zo maar iemand begint af te trekkenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
En als je zomaar iemand begint te vingeren is dat nog altijd aanranding, zijn mijn woorden niet maar die van de Nederlandse wet.
Vrouwen mogen dit echter wel, ons hoor je niet klagen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt ook voor de bi en homo's onder ons als je zo maar iemand begint af te trekken
Dat meisje waarmee ik vorige week een date heb gehad. Dat contact betekend voor mij veel meer dan ik een one night stand zou hebben met iemand.quote:
Vrouwen worden ook spontaan verliefd op hem. Liefde en seks is met elkaar verstrengelt, en vrouwen willen liever geen seks met mannen waar ze niets voor voelen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Meneer de PUA artiest, firefly03 houden we ons een beetje in?
Denken dat versieren alleen om neuken draait
Kleine kanttekening wel bij sommige vrouwen moet ik er niet aan denken dat ze mijn geslachtsdeel beroerenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dit echter wel, ons hoor je niet klagen.
Dat is waar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleine kanttekening wel bij sommige vrouwen moet ik er niet aan denken dat ze mijn geslachtsdeel beroeren
Maar over het algemeen zal een man veel minder snel klagen als zoiets gebeurd.quote:
Hij zal haar vast wel eerst een paar seconde aankijken voordat hij het doet. In elkaars ogen kan je bijna alles aflezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
En als je zomaar iemand begint te vingeren is dat nog altijd aanranding, zijn mijn woorden niet maar die van de Nederlandse wet.
Geloof er niks van. Volgens mij is die hele stifler of een hoax, of een erg trieste mongool.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen worden ook spontaan verliefd op hem. Liefde en seks is met elkaar verstrengelt, en vrouwen willen liever geen seks met mannen waar ze niets voor voelen.
Maar ik zal me inhouden.
Oh sorry, als je elkaar eerst aankijkt en dan vingers in haar kut steekt dan is het wel goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zal haar vast wel eerst een paar seconde aankijken voordat hij het doet. In elkaars ogen kan je bijna alles aflezen.
Ja maar, ik las het in je ogenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sorry, als je elkaar eerst aankijkt en dan vingers in haar kut steekt dan is het wel goed.
Je ogen zeiden dat je vingers in je kut wou, ga het nou niet ontkennen muts.quote:
Dit ben ik nog met je eens ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef firefly3 het volgende:
Als je meer ervaring hebt leer je het om op te merken of een vrouw jou leuk vind en opgewonden is of niet.
Je hebt ook gelijk dat hij veel te extreem is, zo wil je niet wordenquote:
hahaquote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op een (hele) goede avond verwen ik een meid tussen haar benen in de cafe/club. Eerst werd hier gelachen dat een maat van me het vertelde dat hij het een keer gedaan heb, de laatste half jaar heb ik het zelf een paar keer gedaan. Maar op een kut avond "scoor" ik helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |