abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108975863
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Volgens mij is die hele stifler of een hoax, of een erg trieste mongool.

http://www.rsdnation.com/node/199154?page=1
Ik heb net een paar filmpjes van dat Real Social Dynamics gezien, waaronder eentje met die Stifler in het publiek.

Het geheel doet mij nogal denken aan Wolowitz uit de Big Bang Theory :') Nerds die denken dat ze cool zijn en goed zijn in het versieren van vrouwen.

Ik wil niet eens weten hoe zielig, dom of lelijk de vrouwen zijn die met deze gasten naar bed gaan.

Ze praten ook zo snel en onrustig.. ik krijg er nu al rillingen van. Irritante lui.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_108977020
Zo dacht ik ook vroeger, mijn eerste gedachte was "wat is die irritant". Ik ging daarna in mijn hoofd rationaliseren dat ze vast wel lelijke domme sletten kregen. Het tegenovergestelde bleek waar te zijn.

De afgunst bleek eigenlijk een zelfreflectie te zijn waarbij ik met de neus op de feiten werd gedrukt dat hun wel met super leuke vrouwen weg kwamen en ik niet. In mijn onderbewustzijn dus een bedreiging voor mijn wereldbeeld. En 1tje geeft gewoon toe dat hij een nerd is, en zegt het ook gewoon tegen een vrouw. Maakt grapjes dat hij een kale plek heeft en veels te klein is. Maar hij krijgt wel de mooiste, leukste en slimste vrouwen. Ik zag ook een filmpje waarbij hij een super leuke vrouw meenam vanuit een taxi waarbij je zou zeggen "daar zou ik wel heel mijn leven mee willen blijven".

Het liefst wilde ik 1 meid waarmee ik heel mijn leven kan doorbrengen, en dat die dan de ware voor me zou zijn. Maar het hopen ernaar komt van een lege plek vanuit jezelf. Plezier hebben met vrouwen, waarbij elke vrouw wel iets te bieden heeft of waarbij je de leukste uitkiest om een relatie mee te beginnen is de juiste manier. En een diepe liefde voor vrouwen ontwikkelen op de juiste manier, dat niet komt van een plek van tekort, maar van een plek waarbij je haar echt liefde kan bieden waarbij je vanzelf dingen terug krijgt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_108977114
wat een gelul zeg, nofi. 600 van de mooiste lekkerste vrouwen neuken maar geen enkele keer een relatie, verliefdheid, onrationeel gehannes vanwege verliefdheid, etc. :')

vrouwen in de club of het cafe vingeren. :')

echt wat een onzin dat pua-gezever. nogmaals nofi, ik vind het gewoon een lachwekkend gebeuren.
pi_108977428
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:44 schreef firefly3 het volgende:
De afgunst bleek eigenlijk een zelfreflectie te zijn waarbij ik met de neus op de feiten werd gedrukt dat hun wel met super leuke vrouwen weg kwamen en ik niet.
Dat is het bij mij niet in ieder geval :')

Maar ik heb ook het gevoel dat ik jouw mening over wat een leuke vrouw is niet deel. Ze laat zich ten eerste sowieso niet vingeren in een uitgaansgelegenheid door een vreemde. Dat zou voor mij een afknapper zijn.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_108977722
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Dat is het bij mij niet in ieder geval :')

Maar ik heb ook het gevoel dat ik jouw mening over wat een leuke vrouw is niet deel. Ze laat zich ten eerste sowieso niet vingeren in een uitgaansgelegenheid door een vreemde. Dat zou voor mij een afknapper zijn.
Het komt bij mij vanuit een plek van liefde en geven, niet van een "hehe weer 1tje gescoord" plek of "bedankt je vult een gat op wat ik nog miste in mijn onzekerheid".

Zachtjes over haar wang strelen, elkaar knuffelen, kietelen etc en samen op avontuur gaan. Denk je dat een vrouw dat toelaat dat je haar vingert als er geen emoties in het spel zit? En denk je dat vrouwen normaal gesproken dit toelaten?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 11 maart 2012 @ 18:21:47 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108978260
Jammer dat 1 persoon die alles gelooft wat op internet staat en constand over zich zelf aan het praten is over wat hij wel niet allemaal gedaan heeft een topic leuk topic zo omzeep kan helpen. Maar je kan er een streepje bij zetten qua neuken hoor knul. Dit ropic weet je goed te verneuken.

Want met al je "geweldige" verhalen ga jij volledig aan het onderwerp en doel van dit topic voorbij.

Het enige wat de users hier willen is weten hoe ze een vrouw kunnen aanspreken of moet laten merken hoe je iemand de indruk kan geven dat ze iemand leuk vinden.

En niet over 600 mensen neuken, of omgevraagt een vinger in een kut te stoppen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 11 maart 2012 @ 18:29:03 #232
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108978518
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:21 schreef ook_gek het volgende:
Jammer dat 1 persoon die alles gelooft wat op internet staat en constand over zich zelf aan het praten is over wat hij wel niet allemaal gedaan heeft een topic leuk topic zo omzeep kan helpen. Maar je kan er een streepje bij zetten qua neuken hoor knul. Dit ropic weet je goed te verneuken.

Want met al je "geweldige" verhalen ga jij volledig aan het onderwerp en doel van dit topic voorbij.

Het enige wat de users hier willen is weten hoe ze een vrouw kunnen aanspreken of moet laten merken hoe je iemand de indruk kan geven dat ze iemand leuk vinden.

En niet over 600 mensen neuken, of omgevraagt een vinger in een kut te stoppen.
Ach die persoon is hard op weg om het weer eens een paar maandjes zonder R&P of FOK! te doen.

Wij zijn ook niet zo kapot van die onemansshow.
pi_108978624
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:29 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ach die persoon is hard op weg om het weer eens een paar maandjes zonder R&P of FOK! te doen.

Wij zijn ook niet zo kapot van die onemansshow.
Ik ook niet om eerlijk te zijn. Hij helpt echt niemand zo
pi_108981411
Misschien is het topic erbij gebaat als ik dan na twee weken weer eens een heel erge on-topic update geef ;)

Vandaag ben ik met de aller- allerliefste, leukste en mooiste jongedame die er is een dagje naar het Spoorwegmuseum geweest. Het was echt een heel erg geslaagde dag, en dat kwam echt gewoon door haar aanwezigheid. Want al was het museum zelf ook heel erg leuk, het allerleukste liep daar gewoon naast mij O+

Dit was inmiddels onze vijfde "date" en we kijken allebei alweer heel erg uit naar wat nog gaat volgen :)
  zondag 11 maart 2012 @ 19:45:08 #235
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108981598
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:40 schreef Capstan het volgende:
Misschien is het topic erbij gebaat als ik dan na twee weken weer eens een heel erge on-topic update geef ;)

Vandaag ben ik met de aller- allerliefste, leukste en mooiste jongedame die er is een dagje naar het Spoorwegmuseum geweest. Het was echt een heel erg geslaagde dag, en dat kwam echt gewoon door haar aanwezigheid. Want al was het museum zelf ook heel erg leuk, het allerleukste liep daar gewoon naast mij O+

Dit was inmiddels onze vijfde "date" en we kijken allebei alweer heel erg uit naar wat nog gaat volgen :)
Is het te vroeg om te zeggen dat jullie nu een relatie hebben?

Gefeliciteerd man :Y *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108982030
Als aanvulling op de post van Capstan kan ik zeggen dat ik ook de meest geweldige dag heb gehad O+

Tijn, officieel hebben we nog niks. Maar onofficieel zou je het wel zo kunnen zeggen :)
  zondag 11 maart 2012 @ 19:58:22 #237
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108982224
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef elf04 het volgende:
Als aanvulling op de post van Capstan kan ik zeggen dat ik ook de meest geweldige dag heb gehad O+

Tijn, officieel hebben we nog niks. Maar onofficieel zou je het wel zo kunnen zeggen :)
*O* Leuk voor jullie *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108982440
zolang jullie op regelmatige basis alleen met elkaar daten is het gewoon een relatie :+ *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 20:05:27 #239
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108982609
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
zolang jullie op regelmatige basis alleen met elkaar daten is het gewoon een relatie :+ *O*
Daar was toch een formule voor :P
1 date = date
2 dates= scharrel
3 of meer dates = relatie
14 SHADES OF GREY
pi_108982640
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

1 date = date
2 dates= scharrel
Maar een scharrel heb je toch ook voor vaker dan 2x? :P
  zondag 11 maart 2012 @ 20:07:00 #241
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108982698
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar een scharrel heb je toch ook voor vaker dan 2x? :P
Ja klopt ook niet was volgens mij uit spuiten en slikken.
14 SHADES OF GREY
pi_108982792
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

1 date = date
2 dates= scharrel
Ik date al lang niet meer :X
Wij besloten tot een relatie toen ik Detroit niet wilde delen :+
pi_108982874
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik date al lang niet meer :X
Wij besloten tot een relatie toen ik Detroit niet wilde delen :+
Ik zou nooit iemand willen delen :N
pi_108983000
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou nooit iemand willen delen :N
Nee maar ik heb in het begin wel met anderen gedate. Ok, ik ging te vroeg van de date weer naar Detroit, maar het kwartje viel niet. Kwartje viel pas toen hij vertelde dat hij een date had. Nog over gesproken, waar ook naar voren is gekomen dat ik erg hypocriet ben :+ Maar uiteindelijk toch besloten met zijn 2 verder te gaan
pi_108983191
Ik wil ook absoluut niet delen!

De reden dat het nog niet officieel is, is dat ik tot nu toe bijna niet kon geloven dat het echt zo goed is als het voelt. Helaas heb ik wat slechte ervaringen gehad en die hebben me een beetje terughoudend gemaakt...

Maar nu weet ik het steeds meer zeker, het is goed en hij is wat ik wil O+
  zondag 11 maart 2012 @ 20:18:49 #246
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108983285
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee maar ik heb in het begin wel met anderen gedate. Ok, ik ging te vroeg van de date weer naar Detroit, maar het kwartje viel niet. Kwartje viel pas toen hij vertelde dat hij een date had. Nog over gesproken, waar ook naar voren is gekomen dat ik erg hypocriet ben :+ Maar uiteindelijk toch besloten met zijn 2 verder te gaan
Ik heb eigenlijk nooit echt gedate. Vorig jaar een date en afgelopen week weer eentje. Waar dat heen gaat nog geen idee. We hebben contact en dat is leuk. Dat is voorlopig het belangrijkste.
14 SHADES OF GREY
pi_108983627
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:16 schreef elf04 het volgende:
Ik wil ook absoluut niet delen!

De reden dat het nog niet officieel is, is dat ik tot nu toe bijna niet kon geloven dat het echt zo goed is als het voelt. Helaas heb ik wat slechte ervaringen gehad en die hebben me een beetje terughoudend gemaakt...

Maar nu weet ik het steeds meer zeker, het is goed en hij is wat ik wil O+
Wat zeg je dat toch lief O+

Ik kan alleen maar zeggen dat ik me er helemaal bij aansluit. Er is nu nog niets officieel, maar ik begin van mijn kant ook wel steeds meer zeker van dingen te worden :Y
pi_108984481
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef elf04 het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:40 schreef Capstan het volgende:

Gefeli, heel erg tof voor jullie. :)
pi_108987337
Ik heb een nieuwe auto, als de chicks me nou nog niet diggen weet ik het ook niet meer :7
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:29:34 #250
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108987473
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb een nieuwe auto, als de chicks me nou nog niet diggen weet ik het ook niet meer :7
Grote kans dat ze denken dat je wat te compenseren hebt :6
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')