Bartje is gewoon een catch, met of zonder autoquote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grote kans dat ze denken dat je wat te compenseren hebt![]()
Wel monogaam blijven hequote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartje is gewoon een catch, met of zonder auto
Ik ben heel monogaam.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel monogaam blijven he![]()
Maar serieus een mooie auto gaat echt niet helpen om je ineens een vrouwe magneet te maken. Dat doen alleen uitstraling, houding en gedrag
Truth thatquote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben heel monogaam.
Maar serieus, er is niets mis met bart zijn houding en uitstraling en gedrag. Dat is het gekke ook. Bart moet wat meer vertrouwen hebben en zichzelf durven open te stellen, that's all
Mogen ze uitproberen, er wacht ze een mooie verrassing danquote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grote kans dat ze denken dat je wat te compenseren hebt![]()
Fijn voor hunquote:Op zondag 11 maart 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mogen ze uitproberen, er wacht ze een mooie verrassing dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zitten er wel meer in het topic met onnodig weinig zelfvertrouwen
Wat dat betreft vind ik de positieve wending van capstan een opsteker![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh dat zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zitten er wel meer in het topic met onnodig weinig zelfvertrouwen
Wat dat betreft vind ik de positieve wending van capstan een opsteker![]()
Maar hoe verander je dat? Hoe doorbreek je die cirkel van weinig zelfvertrouwen?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, de petjes gebruiken ook hun blik op wielen als lokmiddel, dus waarom zou het voor mij niet werken. Sja, het soort vrouwen is niet alles, maar heej
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Ach, ik vind het wel prima zo zonder vrouw ook. Ik mag tenminste zelf m'n geld uitgeven
PlayerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, de petjes gebruiken ook hun blik op wielen als lokmiddel, dus waarom zou het voor mij niet werken. Sja, het soort vrouwen is niet alles, maar heej14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
What if it gets me laid?quote:
600....quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
YepHij heeft al seks gehad met meer dan 600 vrouwen en er lopen misschien wel heel veel van die kleine gastjes rond waar hij eigenlijk vader van is.
Nothing if you give them my number afterwardsquote:
Geen idee. Idd raar gedrag.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef InterMilan het volgende:
Laatst op zaterdagavond in de kroeg met een meisje gezoend van mijn studentenvereniging, ze was heel klef enzo, en naar mijn weten niet dronken oid...
Maar dan kom ik haar doordeweek op de vereniging tegen, en dan kijkt ze me niet eens aan, of heel kort en weet dan niet hoe snel ze weg moet kijken. Zeg ik gewoon hoi, zegt ze heel snel hoi en loopt door...
Zo afstotelijk ben ik toch ook weer niet volgens mij, wat is dat voor kinderachtig gedrag.
Klinkt als een slettebakje dat je wel een leuk snoepje vond voor een avondje.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef InterMilan het volgende:
Laatst op zaterdagavond in de kroeg met een meisje gezoend van mijn studentenvereniging, ze was heel klef enzo, en naar mijn weten niet dronken oid...
Maar dan kom ik haar doordeweek op de vereniging tegen, en dan kijkt ze me niet eens aan, of heel kort en weet dan niet hoe snel ze weg moet kijken. Zeg ik gewoon hoi, zegt ze heel snel hoi en loopt door...
Zo afstotelijk ben ik toch ook weer niet volgens mij, wat is dat voor kinderachtig gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Haar van achter besluipen, op d'r schouder tikken, en als ze dan weg wil sprinten stevig vastpakken en vol op d'r giechel nemen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef InterMilan het volgende:
Mja dat zal allemaal best maar je kunt toch wel gewoon hoi tegen iemand zeggen, heb echt steeds het idee alsof ik iets verkeerd heb gedaan ofzo![]()
Ik hoef echt geen relatie ofzo met haar hoor
Wat voor auto heb je?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb een nieuwe auto, als de chicks me nou nog niet diggen weet ik het ook niet meer
Oh nee dat zal het zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
Ik ga binnenkort een BMW kopen.
Heb een paar keer gehad dat hele jonge chicks van een jaar of 18 , 19 probeerde te flirten in de auto alleen reageerde ik er niet op... nu begrijp ik het wel dat ik blijkbaar jonge meiden aantrek gezien ik vrijdag mijn ID moest laten zien toen ik een fles drank kocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |