Wat voor auto heb je?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb een nieuwe auto, als de chicks me nou nog niet diggen weet ik het ook niet meer
Oh nee dat zal het zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
Ik ga binnenkort een BMW kopen.
Heb een paar keer gehad dat hele jonge chicks van een jaar of 18 , 19 probeerde te flirten in de auto alleen reageerde ik er niet op... nu begrijp ik het wel dat ik blijkbaar jonge meiden aantrek gezien ik vrijdag mijn ID moest laten zien toen ik een fles drank kocht.
Ja wat kan het anders zijn?quote:
Je bent er te veel mee bezig. Probeer het van je af te zetten, het maakt (nu) niet (meer) uit. Het is geen nadeel (meer) in ieder geval. Bijna elke post hier gaat over het feit dat je jonger lijkt dan je bent inmiddels. Erg vervelend dat het in je verleden tegen je heeft gewerkt, maar dat verleden ligt achter je.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja wat kan het anders zijn?
Ik werd in Antwerpen toen ik met Halcon uitging door 20 jarigen aangesproken omdat ze dachten dat ik ongeveer hun leeftijd was
Over verleden gesproken... het is wel pijnlijk om te zien dat werkelijk iedereen van mijn VWO klas uit mijn middelbare schooltijd een relatie heeft zelfs de grootste nerds en de helft is al getrouwd of heeft kinderen... Erg handig dat facebook.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent er te veel mee bezig. Probeer het van je af te zetten, het maakt (nu) niet (meer) uit. Het is geen nadeel (meer) in ieder geval. Bijna elke post hier gaat over het feit dat je jonger lijkt dan je bent inmiddels. Erg vervelend dat het in je verleden tegen je heeft gewerkt, maar dat verleden ligt achter je.
Nope... het is terecht..ik ben geen leuk persoon. Het is niet zo dat ik mezelf zielig vind hierdoor die tijd ligt allang achter me en ik ga er ook niet depressief over zijn zoals ik dat een paar jaar geleden wel zou hebben gedaan.quote:
Toch hoe kun je dat meten door uitlatingen op een forum?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:45 schreef Senor__Chang het volgende:
Je instelling maakt dat je geen leuk persoon bent.
Dat is even kut, maar dat ze een relatie hebben betekent niet dat ze ook gelukkig zijn. Sowieso moet je jezelf niet met anderen vergelijken. Dat jouw leven tot nu toe wat anders is gelopen betekent niet dat het voor jou niet net zo kan eindigen. Je grootste problemen zijn grotendeels al overwonnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Over verleden gesproken... het is wel pijnlijk om te zien dat werkelijk iedereen van mijn VWO klas uit mijn middelbare schooltijd een relatie heeft zelfs de grootste nerds en de helft is al getrouwd of heeft kinderen... Erg handig dat facebook.
Van bepaalde gasten had ik toch wel verwacht dat ze ook eeuwig single zouden blijven gezien hun looks of gedrag.... maar uiteindelijk ben ik degene die als enige gefaald heeft Q_Q
Nouja, bij elke gebeurtenis wil hij toch even benadrukken hoe kansloos hij is.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Toch hoe kun je dat meten door uitlatingen op een forum?
Tja, misschien zijn het voor de meerderheid ook wel kansloze, wanhopige en of leleijke vrouwen waar ze mee zijn opgescheept. Ben je dan beter af? Je moet echt die liever iets dan niets denkwijze proberen uit te schakelen. Helpt mij altijd wel, gewoon denken, zou ik nu willen ruilen met diegene? Is het antwoord nee of twijfel dan kun je het alleen zijn weer wat beter relativeren.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Over verleden gesproken... het is wel pijnlijk om te zien dat werkelijk iedereen van mijn VWO klas uit mijn middelbare schooltijd een relatie heeft zelfs de grootste nerds en de helft is al getrouwd of heeft kinderen... Erg handig dat facebook.
Van bepaalde gasten had ik toch wel verwacht dat ze ook eeuwig single zouden blijven gezien hun looks of gedrag.... maar uiteindelijk ben ik degene die als enige gefaald heeft Q_Q
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
JOVD
Ga naar een kroeg die wel gezellig is? Makkelijker gezegd dan gedaan wel, ik loop ook niet zomaar een kroeg binnen als ik daar niks heb te zoeken
Ga sporten? Zoek mensen met dezelfde hobby's?
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik ben wel naar een Fok!meet geweest, en ik ga hardlopen met een groepje.
Verder is sporten niets voor mij. Ik heb een tijdje op fitness gezeten, maar ik had het al snel weer gezien. Met mijn hobby's kom je (vaak) alleen hele lelijke mensen tegen, dus dat zit ook niet zo mee. Meestal ook zo labiel als het maar kan.quote:De JOVD is de Jongerenorganisatie Vrijheid en Democratie en bestaat al sinds 1949. Sinds 1 januari 2000 zijn wij officieel de jongerenorganisatie van de VVD. We zijn echter in politiek opzicht volledig onafhankelijk, zodat onze standpunten kunnen afwijken. De fundamenten van de JOVD lees je in onze beginselverklaring.
Dat dus. Lange afstandsrelaties heb ik trouwens ontzettend slechte ervaringen mee, dus dat hoeft nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tips om dates te regelen buiten de kroeg om?
Bij van die animeconventies? Dat zal wel ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Verder is sporten niets voor mij. Ik heb een tijdje op fitness gezeten, maar ik had het al snel weer gezien. Met mijn hobby's kom je (vaak) alleen hele lelijke mensen tegen, dus dat zit ook niet zo mee. Meestal ook zo labiel als het maar kan.
Ik ben ook naar de POLMeet geweest, maar goed, dat zijn uitsluitend mannen. Wel gezellig overigens
Lastig voor ons hoor. In de stad waar ik woon zijn ook niet zo veel uitgaansgelegenheden die de moeite waard zijn.
Ja dag, ik ben 16.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
Is je aanmelden op relatieplanet.nl en dergelijke een optie?
Over het algemeen wel, ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij van die animeconventies? Dat zal wel ja.
Hoi trouwens.
Voor mij wel als er leuke referenties van zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
Is je aanmelden op relatieplanet.nl en dergelijke een optie?
Je hoort veel mensen ook over Badoo o.i.d. praten. Misschien is dat wat?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor mij wel als er leuke referenties van zijn
Maand kopen is ook niet zon probleem, mits het na een maand gewoon stopt
Er komt al snel een POLMeet aan, dus deze laat ik schieten. Anders blijf ik reizen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus?
Is dit wat? [Stapmeet 6 april] Ja alweer ja
Die zoeken dus een zaaddonorquote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zat effe wat te kijken op rp?
Is het normaal dat de vrouwen meteen over relatie, kinderen en etc beginnen te praten? Als ik ergens geen zin heb bij een date, lijkt me meer iets voor de 10e date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |