Ja met het NL-leger hou je de Duitsers echt tegen inderdaad, of de Chinezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende: [..] Dat komt omdat die verlepte Belgen en Luxemburgers zelf geen fuck voorstellen op dat vlak, net zoals op alle andere gebieden overigens. Ik vind het best, maar dan moeten ze maar weer een Verenigd Koninkrijk der Nederlander worden, anders zorgen ze maar voor zichzelf.
Gewoon 19 miljard overal wegsnijden, schijt aan de arbeiders, schijt aan de zieken, schijt aan de armen. Gewoon net als Thatcher bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen en relschoppers in elkaar slaan, en 5 jaar later is 't wel weer in ordnung.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan een keuze zijn. Maar is niet zo haalbaar
Je moet wel mijn reacties lezen.quote:
Een sluitende begroting. Dan moeten leuke speeltjes maar even wijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef waht het volgende:
[..]
Doelstellingen, du_ke. Wat willen we bereiken?
I don't care, al stop je ze maar voor 5 minuten dan is 't 't nog waard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja met het NL-leger hou je de Duitsers echt tegen inderdaad, of de Chinezen.
Waardeloze mentaliteit, beste Nuance. Tevens niet relevant gezien de huidige internationale betrekkingen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is goed, succes met je gevoelens , gaan wij grote mensen op zoek naar echte oplossingen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I don't care, al stop je ze maar voor 5 minuten dan is 't 't nog waard.
Eergevoel enzo.
Dan snij ik 18 miljard bij de zieligheidsindustrie weg. Klaar begroting.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een sluitende begroting. Dan moeten leuke speeltjes maar even wijken.
Ik las NL-neger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Binnen defensie is nog niet zo goed geland dat de Russen echt niet meer komenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef waht het volgende:
[..]
Waardeloze mentaliteit, beste Nuance. Tevens niet relevant gezien de huidige internationale betrekkingen.
Ja, had Rotterdam vorige keer ook wat aan inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is goed, succes met je gevoelens , gaan wij grote mensen op zoek naar echte oplossingen.
Zijn we er nog lang nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dan snij ik 18 miljard bij de zieligheidsindustrie weg. Klaar begroting.
Gewoon realistisch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef waht het volgende:
[..]
Waardeloze mentaliteit, beste Nuance. Tevens niet relevant gezien de huidige internationale betrekkingen.
Dat beseffen ze wel degelijk. Sinds het einde van de koude oorlog is het aantal manschappen drastisch afgenomen en het materieel vervangen aangezien de Russen toch niet zouden komen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Binnen defensie is nog niet zo goed geland dat de Russen echt niet meer komen. Hoogste tijd voor een harde sanering dus.
Ons leger is al gehalveerd zowat, wat zeur je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gewoon realistisch.
Je bent een klein land doe je niks aan, er kan best geld naar defensie , maar gewoon ook naar proportie en noodzaak en meer niet.
Een moderne skyline enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, had Rotterdam vorige keer ook wat aan inderdaad.
Er zijn nog heel wat aanwijzingen waaruit blijkt dat dit toch nog niet zo goed doordringt hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat beseffen ze wel degelijk. Sinds het einde van de koude oorlog is het aantal manschappen drastisch afgenomen en het materieel vervangen aangezien de Russen toch niet zouden komen.
Rotterdam was voor de oorlog beter, sowieso voor de jaren '60.quote:
Dat doen we dus ook. Als percentage van BNP geven we niet veel uit aan defensie. Alles wat we doen gebeurd bovendien in samenwerking met anderen. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gewoon realistisch.
Je bent een klein land doe je niks aan, er kan best geld naar defensie , maar gewoon ook naar proportie en noodzaak en meer niet.
Vertel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn nog heel wat aanwijzingen waaruit blijkt dat dit toch nog niet zo goed doordringt hoor
Financieel eigenlijk niet. Op 2 of 3 jaar na is er sinds het einde van de koude gewoon elk jaar meer geld naar defensie gegaan. Hoog tijd om eens wat radicaler te handelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ons leger is al gehalveerd zowat, wat zeur je.
De meeste van origine gemeentelijke zwembaden zijn al geprivatiseerd en het is niet aan de overheid om het achterstallig onderhoud daar te financeren, dat kunnen ze gewoon doen door te dreigen om het zwembad vanwege gebrekkige veiligheid te sluiten.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Rekenen met een percentage van het BNP voor een ministerie is natuurlijk compleet achterlijk. Dat geldt voor defensie maar net zo goed voor OWS. Is een perverse prikkel om maar lekker te spenderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doen we dus ook. Als percentage van BNP geven we niet veel uit aan defensie. Alles wat we doen gebeurd bovendien in samenwerking met anderen. Wat wil je nog meer?
Er gaat ook ieder jaar meer geld naar uitkeringsgerechtigden om de inflatie te compenseren, kunnen we ook wel wat radicaler in handelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Financieel eigenlijk niet. Op 2 of 3 jaar na is er sinds het einde van de koude gewoon elk jaar meer geld naar defensie gegaan. Hoog tijd om eens wat radicaler te handelen.
Oke leuk en nu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rotterdam was voor de oorlog beter, sowieso voor de jaren '60.
Dat zijn de klappen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dan snij ik 18 miljard bij de zieligheidsindustrie weg. Klaar begroting.
Kijk alleen al naar de protesten tegen het wegbezuinigen van de tanks die we nooit echt gebruikt hebben...quote:
GSquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Deze link trof ik net op tweetdeck en ik moet zeggen: aardig betoog.
http://www.geenstijl.nl/m(...)held.html#c149493341
Jullie oordeel over deze reactie?
We redeneren dan ook niet vanuit een ministerie maar vanuit Nederland.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rekenen met een percentage van het BNP voor een ministerie is natuurlijk compleet achterlijk. Dat geldt voor defensie maar net zo goed voor OWS. Is een perverse prikkel om maar lekker te spenderen
Evenals defensie voor bijna iedereen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
Snijden doet pijn blijkt maar weer.
OWS is ver van je bed, zal op minste weerstand stuiten.
Gaat ook vast gebeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er gaat ook ieder jaar meer geld naar uitkeringsgerechtigden om de inflatie te compenseren, kunnen we ook wel wat radicaler in handelen.
Whats in the name...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind het interessant waarom jullie zo krampachtig op defensie reageren.
Je dacht dat ze daarmee op Russen willen schieten? Je moest eens weten hoe handig een tank is als puur machtsvertoon. Dat spaart levens van soldaten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de protesten tegen het wegbezuinigen van de tanks die we nooit echt gebruikt hebben...
volgens mij moet je je doelen bepalen en daar een begroting aan hangen. Lekker op procenten geilen helpt niemand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef waht het volgende:
[..]
We redeneren dan ook niet vanuit een ministerie maar vanuit Nederland.
Het is een hobby. Een dure hobby.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whats in the name...
Het is De-Fen-Sie! Voor de ver-de-di-ging van dit land, zowel hier als internationaal, zowel alleen als in samenwerking. Dan moet je er geen verkapte boyscouts van maken.
Daarom is DEF ook zo'n leuk forum maar dat mag ik hier niet zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Ik behoed jullie enkel voor dodelijke fouten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Dat kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
Ze zullen wek weer nog meer op studenten bezuinigen.
Je kan zo aan de slag bij Roemer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is geen snijden meer, dit is amputeren
De rijksuitgaven moeten met 10-20% krimpen, ja dat zijn een paar ledematen. Dat gaat pijn doen, doet het overigens nu ook al op veel gebieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is geen snijden meer, dit is amputeren
waarom hebben we ze dan eigenlijk nooit ingezet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef waht het volgende:
[..]
Je dacht dat ze daarmee op Russen willen schieten? Je moest eens weten hoe handig een tank is als puur machtsvertoon. Dat spaart levens van soldaten.
Wat moet er af. Zijn buik?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je kan zo aan de slag bij Roemer.
Dat zijn ze alquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]Dan moet je er geen verkapte boyscouts van maken.
Vertelquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik behoed jullie enkel voor dodelijke fouten.
En krijg ik enige waardering? Welnee.
Dat is wel heel zwak. Je weet zelf ook wel hoe dit spelletje gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
volgens mij moet je je doelen bepalen en daar een begroting aan hangen. Lekker op procenten geilen helpt niemand.
Juist, leuk voor de minister voor fotomomentjesquote:
Ik ben geen pleitbezorger voor defensie, maar als je simpelweg kijkt naar de dingen waarop bezuinigd/hervormd word, is defensie iedere kabinetsperiode wel de lul, en waar justitie en het onderwijs miljarden mogen besteden aan onklare computersystemen word defensie er iedere keer weer op aangekeken dat een LPF-kabinet in 2002 heeft besloten een aantal straaljagers van een verkeerd merk aan te schaffen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Nee, je slogan was goed.quote:
Ze zijn ingezet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
waarom hebben we ze dan eigenlijk nooit ingezet?
Alles wat met die club te maken heeft wekt allergie op, sorryquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed onderbouwd ook. Het is geen GS, het is iemand die op iets van GS reageert.
Uiteraard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
Ze zullen wek weer nog meer op studenten bezuinigen.
Uw Ottomaans bloed laat u in de steek.quote:
Laat de overheid maar eens overhead gaan snijden, effectiever gaan werken, generieke systemen gebruiken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
De rijksuitgaven moeten met 10-20% krimpen, ja dat zijn een paar ledematen. Dat gaat pijn doen, doet het overigens nu ook al op veel gebieden.
Vind het gewoon een achterlijke systematiek die verspilling aanjaagt. Moeten we niet willenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is wel heel zwak. Je weet zelf ook wel hoe dit spelletje gaat.
Geld naar het ene kan niet naar het andere. Dat is de realiteit.
Is dat de allergie dat je niet meer inhoudelijk kunt reageren op wat ze zeggen? Dan helpt het Wildersvirus blijkbaar wel... Hij zegt niets inhoudelijks, derhalve jij ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alles wat met die club te maken heeft wekt allergie op, sorry
Oh, is dat niet de bedoelingquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat zijn jullie onwijs politiek aan het doen zeg vanavond.
Sorry maar die Rutger Castricum vind ik totaal niet interessantquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat de allergie dat je niet meer inhoudelijk kunt reageren op wat ze zeggen? Dan helpt het Wildersvirus blijkbaar wel... Hij zegt niets inhoudelijks, derhalve jij ook niet.
..met zijn allenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind het gewoon een achterlijke systematiek die verspilling aanjaagt. Moeten we niet willen.
Voor mij is het van belang om geen extreem pijnlijke ingrepen in de zorg te doen oaquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Uw Ottomaans bloed laat u in de steek.
Het kan juist heel slim zijn omdat je nu het draagvlak hebt voor ingrijpende acties.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Het is gewoon niet slim om in een tijd van recessie te gaan bezuinigen. Maarja, niemand wilt bezuinigingen in hoogtijdagen, want dat zou kiezers kunnen kosten...
Eens, maar waarschijnlijk heb je bij jouw werkgever daar ook mee te maken. Men gaat hun eigen rijkdom afbakenen en vecht met verve voor elke euro extra. Daarom moet je soms met de botte bijl snijden omdat er geen alternatief is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind het gewoon een achterlijke systematiek die verspilling aanjaagt. Moeten we niet willen.
Bij pogingen om generieke systemen in te voeren wil het nog wel eens misgaan zoals bij de waterschappen laatstquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat de overheid maar eens overhead gaan snijden, effectiever gaan werken, generieke systemen gebruiken.
Geld + bezuinigingen = boosquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat zijn jullie onwijs politiek aan het doen zeg vanavond.
Het gaat niet eens over Rutger Castricum in die post, sterker nog: Rutger wordt daar bekritiseerd...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry maar die Rutger Castricum vind ik totaal niet interessant. Dat die vent ruzie zoekt met een of andere dwaas moet hij lekker zelf weten en daar is een mooie reeks over in NWS. Voor mij meer dan voldoende
quote:Beste van Rossem,
net als uw naamgenoot met ruig haar die regelmatig het beeldscherm vervuilt trapt u in uw eigen betoog.
Want ook u trapt in de val der generalisatie.
Inderdaad, Ik ben babyboomer, ik ben opgegroeid met de cubacrisis, op een school waar een leraar gezag had, ik heb de beschamende realiteit van de militaire dienstplicht mogen ondergaan. Een ervaring waarna defensie nog slechts anti-peristaltische bewegingen los kan maken en die ieder normaal denkend mens direct actief pacifist maakt.
Maar dat wil niet zeggen dat ik mij bij de huidige babyboomer generatie thuis voel. Verre van dat. Ik ben internetter van het eerste uur. Die nog email met een Bluewave reader ophaalde en met mosaic plaatjesloze websites binnenhaalde. Op een fluitend en sissend 300 baud modempje...Klikkend met zijn genius muis...
Ik ken geenstijl.nl nog vanuit de tijd van fleischbaum, de chileen, lijkie, hoxha en anderen.
Ik kijk vrijwel geen tv meer, doodziek als ik wordt van alle pulptv, waar ik eerlijk is eerlijk, powned ook meestal onder reken.
Ik denk dat powned de hooggespannen verwachtingen van sommigen niet waargemaakt heeft. Maar dat is mijn mening en mensen die kwijlend van genot naar Weesie en Rutger kijken moeten dat beslist doen. Als ik er maar niet bij hoef te zitten.
Maar zo'n uitzending als P&W met die dommekracht met zijn kindvrouwtje vind ik even walgelijk en verwerpelijk. Maar ook daar gun ik iedereen die daar met bewondering naar kijkt zijn rechten.
Kortom, de ene babyboomer is de andere niet. Verschillen tussen mensen zit hem namelijk niet in leeftijd.
Babyboomers zijn niet beter. Mensen van jongere generaties zijn ook niet beter. In beide generaties heb je aardige mensen en volslagen hufters. In beide generaties heb je mensen die vinden dat de ander zich maar aan hun -betere- normen en waarden aan moeten passen. Waanzin natuurlijk. Maar zowel links als rechts heeft zich een kleine elite gevormd die de dienst uitmaakt. De groep die iedereen hun levenswijze door de strot drukt. De 2% die in NL de politiek bepaalt.
Ik stem Wilders. Niet omdat ik in hem geloof. Verre van dat. Maar alleen omdat ik walg van het spul dat zegt "In het belang van Nederland" te handelen,
waarbij Nederland kennelijk een eufemisme voor de eigen portemonnee is.
En omdat alleen al de aanwezigheid van Wilders dat ingeslapen spul shockeert krijgt hij mijn stem. Zoals bij heel veel Henken en Ingrids sprake is van een stem tegen de rotzooi ipv een stem vóór de brievenbuspissers.
Ik ben zeer anti-religie. Opgegroeid in Katwijk onder de pure zondagse grefoterreur en getrouwd met een vrouw die alle ellende van grootste incestdorp van Nederland heeft meegemaakt. Namelijk Epe. Waar je nog niet zo erg lang geleden geen aangifte van incest kon doen omdat zelfs oom agent vond dat dit er nu eenmaal gewoon bij hoorde.
Over alle ellende die uit naam de "Heere Heere" werd en wordt aangericht kun je boeken schrijven.
Ik heb de bijbel vrijwel uit het hoofd moeten leren. En heb er één ding uit geleerd: Gelovig zijn betekent voor mij heel simpel dat je niet spoort en probeert bij iets buitengewoon verwerpelijks te horen om je zielige zelfbeeld nog wat meerwaarde te geven. En vooral om elke verantwoordelijkheid voor je handelen bij een hoger "iets" neer te kunnen leggen.
Rare meningen voor een babyboomer, Nietwaar?
Uiteindelijk krijgt iedereen vroeg of laat door wat ik ook al ontdekt heb. De maatschappij is een heel, heel dun laag vernis om enorm veel rotzooi en vuiligheid.
Iemand die wel eens op een boerderij komt weet dat er een korstje op de gierput ligt. Met die korst wil ik de maatschappij vergelijken. Prik er maar eens doorheen. Of nog liever, ga er maar eens op staan...
En iedereen die helpt om door dat beeld van deze door en door verrotte maatschappij heen prikt moet daar alle ruimte voor krijgen.
Ik hoop ooit eens mee te maken dat we ook een "Nederlandse Lente" krijgen. Ik zou vooraan staan. Maar de doorsnee Nederlander, van welke leeftijd ook, is gewoon een grote lul die zich alles laat gezeggen zolang "Boer zoekt vrouw" er maar niet later door op tv komt. Helaas. We zullen de kans wel nooit krijgen.
Sorry voor de lengte maar het moest even.
Wij moeten gewoon begrotingen maken en krijgen daar al of geen geld voor. Een vast percentage ergens gegarandeerd aan uitgeven is gewoon niet verstandigquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef waht het volgende:
[..]
Eens, maar waarschijnlijk heb je bij jouw werkgever daar ook mee te maken. Men gaat hun eigen rijkdom afbakenen en vecht met verve voor elke euro extra. Daarom moet je soms met de botte bijl snijden omdat er geen alternatief is.
In het bedrijfsleven gebeurt het ook maar de overheid is zo verdomde traag dat het daar doorgaans erger is.
Ik merk er toch geen reet van zolang ze niet aan de HRA gaan zitten en ook daar zal ik weinig van merken omdat ik niet 10000x mijn jaarsalaris heb geleend om mijn huis te kopen en mijn hypotheek nog ver beneden de waarde van mijn huisje zit.quote:
Sorry maar 1 regeltjequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over Rutger Castricum in die post, sterker nog: Rutger wordt daar bekritiseerd...
Ik zal de post wel even quoten, misschien heeft de allergie dan minder effect, want deze post had net zo goed van FOK! kunnen komen:
[..]
dat domme taaltje altijdquote:Beste van Rossem,
net als uw naamgenoot met ruig haar die regelmatig het beeldscherm vervuilt trapt u in uw eigen betoog.
Teleurgesteld iemandquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over Rutger Castricum in die post, sterker nog: Rutger wordt daar bekritiseerd...
Ik zal de post wel even quoten, misschien heeft de allergie dan minder effect, want deze post had net zo goed van FOK! kunnen komen:
[..]
Ja true.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik merk er toch geen reet van zolang ze niet aan de HRA gaan zitten en ook daar zal ik weinig van merken omdat ik niet 10000x mijn jaarsalaris heb geleend om mijn huis te kopen en mijn hypotheek nog ver beneden de waarde van mijn huisje zit.
Dus what-e-vah!
Ik denk wel dat veel 'intellectuelen', die Wilders stemmen op dezelfde manier denken als deze man. (moet nog steeds dat ding over boos nederland zien)quote:
Jaja dat weten we.quote:
Boos worden over politiek is een beetje als toeteren in de file. Het kan en anderen horen je wel, maar je bereikt er geen ruk mee.quote:
Al die arme corrupte regimes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Ontwikkelingssamenwerking geheel afschaffen, dat lijkt mij een goed begin.
Het is juist zo'n creatieve vorm van staatssteun voor ons bedrijfsleven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Precies, eigen bevolking korten terwijl je onbekenden aan de andere kant van de planeet onderhoudt, wat een onzin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Dat is de hele overheid in feite.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is juist zo'n creatieve vorm van staatssteun voor ons bedrijfsleven.
Je zou ook kunnen wisselen van ongebonden naar gebonden ontwikkelingshulp: ik lever jou wegen, maar dan moet dat wel gebeuren door mijn wegenbouwers. Dat doet de VS veel en wij eigenlijk heel weinig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Zie je die grote blokken, daar zit veel geld.quote:
Dat is zielig. Zo komen ze daar nooit aan werk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen wisselen van ongebonden naar gebonden ontwikkelingshulp: ik lever jou wegen, maar dan moet dat wel gebeuren door mijn wegenbouwers. Dat doet de VS veel en wij eigenlijk heel weinig.
Als je gebonden ontwikkelingshulp doet, creëer je werkgelegenheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, eigen bevolking korten terwijl je onbekenden aan de andere kant van de planeet onderhoudt, wat een onzin.
Volgens mij doen wij dat ook gewoon vaak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen wisselen van ongebonden naar gebonden ontwikkelingshulp: ik lever jou wegen, maar dan moet dat wel gebeuren door mijn wegenbouwers. Dat doet de VS veel en wij eigenlijk heel weinig.
As if we care.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is zielig. Zo komen ze daar nooit aan werk.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je gebonden ontwikkelingshulp doet, creëer je werkgelegenheid.
Klopt, maar het is wel effectiever dan die andere vorm van ontwikkelingshulp. Voor dat land en voor ons.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is zielig. Zo komen ze daar nooit aan werk.
Gohquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Zie je die grote blokken, daar zit veel geld.
Niet. Ten minste, het kan ook zijn dat die getallen die ik ken ver gedateerd zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volgens mij doen wij dat ook gewoon vaak.
Dat doet de VS niet, dan doen de Chinezen. Herstelbouw nadat je het zelf hebt gebombardeerd is geen ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja maar OWS wordt er wel heel direct voor ingezetquote:
Ontwikkelingshulp is al zo'n marginale post dat het op de balans meegenomen word als onderdeel van iets anders, het zal echt geen botten breken als je dat afschaft, alhoewel het mssn wel economische banden schaad aangezien dat internationale bedrijf dat geen schoenenfabriek mag openen in een arfikaans dictatoriaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Daar gaan we dus in snijden om het tekort te verhelpen.quote:
Mij best.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef eriksd het volgende:
Dus we hebben defensie, OSW, HRA en de AOW in een keer naar 67. Dan ben je er al. Heb je nog geld voor een IB verlaging ook.
Wuttquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is al zo'n marginale post dat het op de balans meegenomen word als onderdeel van iets anders, het zal echt geen botten breken als je dat afschaft, alhoewel het mssn wel economische banden schaad aangezien dat internationale bedrijf dat geen schoenenfabriek mag openen in een arfikaans dictatoriaat.
Toch een goede vier miljard. Dat is bijvoorbeeld een IB schijf twee procent omlaag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is al zo'n marginale post dat het op de balans meegenomen word als onderdeel van iets anders, het zal echt geen botten breken als je dat afachaft, alhoewel het mssn wel economische banden schaad aangezien dat internationale bedrijf dat geen schoenenfabriek mag openen in een arfikaans dictatoriaat.
Het is geen defensiequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zal echt geen botten breken als je dat afschaft,
Neen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Daar gaan we dus in snijden om het tekort te verhelpen.
Eens. Net zoiets als dat afschaffen van het geld naar het koningshuis. Dat geld haalt zij er dik uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is al zo'n marginale post dat het op de balans meegenomen word als onderdeel van iets anders, het zal echt geen botten breken als je dat afschaft, alhoewel het mssn wel economische banden schaad aangezien dat internationale bedrijf dat geen schoenenfabriek mag openen in een arfikaans dictatoriaat.
Kan ik mee leven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef eriksd het volgende:
Dus we hebben defensie, OSW, HRA en de AOW in een keer naar 67. Dan ben je er al. Heb je nog geld voor een IB verlaging ook.
Jij wil gewoon snijden in alle rechtse speeltjes, mooi niet dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Neen.
Blokjes zijn arbitrair. Je moet gewoon een X-bedrag weg hebben uit de grote balk.
Als het speeltjes zijn kun je er net zo goed in snijden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij wil gewoon snijden in alle rechtse speeltjes, mooi niet dus.
Nee, ik zaag m'n auto toch ook niet doormidden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het speeltjes zijn kun je er net zo goed in snijden.
Je moet doelstellingen behalen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Neen.
Blokjes zijn arbitrair. Je moet gewoon een X-bedrag weg hebben uit de grote balk.
En het levert zeker niets op dat wat betwijfelbare regimes geld krijgen zodat nederlandse bedrijven kapitalistisch als ze van nature zijn daar hun fabriekjes en naaiateliertjes op kunnen zetten, zonder last te hebben van amesty mafkezen ed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch een goede vier miljard. Dat is bijvoorbeeld een IB schijf twee procent omlaag.
Heus welquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al het Duitse geld gaat naar hun maanbasis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef De_Nuance het volgende:
Hoeveel geven de Duitsers bijvoorbeeld aan OSW? Qua percentage?
Jullie begonnen met bezuinigingen op cultuur !quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou wel een perfect kamerlid of minister zijn inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heus wel.
Jij moet zo nodig namens de VVD alles uitlachen.
Mijn doelstelling is adequate zorg aan zieken.quote:
Ah, euthanasie-wet versoepelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mijn doelstelling is adequate zorg aan zieken.
Dan snijden we in sociale zekerheid, wat jij wil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mijn doelstelling is adequate zorg aan zieken.
Dat was met Koenders, ben benieuwd naar de cijfers van dit kabinet.quote:
Ik ga even proberen te zoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat was met Koenders, ben benieuwd naar de cijfers van dit kabinet.
Zweden, mooi land.quote:
http://epp.eurostat.ec.eu(...)stamp=20120110085452quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat was met Koenders, ben benieuwd naar de cijfers van dit kabinet.
Ok, kan dus hoop vanaf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
http://epp.eurostat.ec.eu(...)stamp=20120110085452
Voila. Weinig verschil.
2010 is nog steeds Koenders trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
Voila. Weinig verschil.
Verdraaid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
2010 is nog steeds Koenders trouwens.
Ouwe zeiksnor, ga er nou maar van uit dat we nog steeds teveel betalen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
2010 is nog steeds Koenders trouwens.
Ze hebben al een stevige bezuinigingsopgave gekregen van dit kabinet. Dat zie je niet in deze cijfers terugquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
Voila. Weinig verschil.
0,01 euro is al teveel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij is er een hoop af, is ook in het nieuws geweest
ZU VIEL!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Het kabinet bezuinigt in 2012 al 900 miljoen euro op ontwikkelingssamenwerking, maar besteedt er nog wel 0,7 procent van het bbp aan.
Gevonden , nu.nl
Je gaat niet als enige welvarende land ineens 100% weghalen bij OWS lijkt me.quote:
Ah, dus we zitten nog immer in de voorhoede der beschaving.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Het kabinet bezuinigt in 2012 al 900 miljoen euro op ontwikkelingssamenwerking, maar besteedt er nog wel 0,7 procent van het bbp aan.
Gevonden , nu.nl
Sowieso heb je je te houden aan Europese (en wereldwijde?) richtlijnen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je gaat niet als enige welvarende land ineens 100% weghalen bij OWS lijkt me.
Gewoon niet verstandig. Je kan best onderaan bungelen.
Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef du_ke het volgende:
Ik krijg minder terug dan vorig jaar, dat is niet goed
Ohnee 7 euro meer, dacht ik toen meer kreegquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef du_ke het volgende:
Gewoon doen wat de Duitsers doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sowieso heb je je te houden aan Europese (en wereldwijde?) richtlijnen.
Dubieuze en dubbelzinnige uitspraak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef waht het volgende:
Ik voel me nu een beetje moe.
Wel voldaan.
Het onschuldiger dan je denkt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dubieuze en dubbelzinnige uitspraak.
Ik ook...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef du_ke het volgende:
Ik had dit keer wel mijn digid gevonden, dus was nog geen 10 minuten werk. Dat is wel ideaal tegenwoordigquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mij ook maar een paar tientjes minder hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dubieuze en dubbelzinnige uitspraak.
Ja, dit jaar was nog wel makkelijk. Alleen hyp rente en spaargeld invullen. Volgend jaar wordt het allemaal wat ingewikkelder waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had dit keer wel mijn digid gevonden, dus was nog geen 10 minuten werk. Dat is wel ideaal tegenwoordig
Wat ben je voor gekkigheid van plan? Kinderen nemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dit jaar was nog wel makkelijk. Alleen hyp rente en spaargeld invullen. Volgend jaar wordt het allemaal wat ingewikkelder waarschijnlijk.
Alles is beter dan het CDA, daar doet een baggerpremier niks aan af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
De VVD is nog een grotere faalpartij dan het CDA. Al haar beginselen verloochenen omdat ze nu eindelijk de MP kunnen leveren.
En dat is nog een extreem slechte ook
Wat wil je weten?quote:
ff uitgaande van HWquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Modus het volgende:
Een pc die onregelmatig uit zichzelf weer opnieuw reboot, kan dat ook een hardware oorzaak hebben ofzo? Heb uitgebreid gescand met 4 programma's, maar nu zou ie wel weer schoon moeten zijn.
Dan betaal ik dat vrije deel niet, aangezien dat op welke manier dan ook, toch wel bij de overheid terecht komt..quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pleit wel voor een soort belastingsysteem waarbij je een bepaald deel aan noodzakelijke kosten betaalt, maar ook een vrije invulling hebt wat betreft belasting (geoormerkte belasting). Wel moet je die belasting betalen, maar je mag zelf bepalen waarvoor.
Weet niet of dit enigszins te realiseren is, maar zou het wel een goed idee vinden. Geoormerkte belasting dus.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef waht het volgende:
Balkenende was de beste premier ooit. Later zal zijn grootsheid blijken.
Onzinnig systeem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pleit wel voor een soort belastingsysteem waarbij je een bepaald deel aan noodzakelijke kosten betaalt, maar ook een vrije invulling hebt wat betreft belasting (geoormerkte belasting). Wel moet je die belasting betalen, maar je mag zelf bepalen waarvoor.
Weet niet of dit enigszins te realiseren is, maar zou het wel een goed idee vinden. Geoormerkte belasting dus.
Klinkt als een software fout. Of oververhitting.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Modus het volgende:
Een pc die onregelmatig uit zichzelf weer opnieuw reboot, kan dat ook een hardware oorzaak hebben ofzo? Heb uitgebreid gescand met 4 programma's, maar nu zou ie wel weer schoon moeten zijn.
Zak hooi die een greep deed uit het pensioenfonds van 25 miljard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef waht het volgende:
Balkenende was de beste premier ooit. Later zal zijn grootsheid blijken.
De tijd van echt grote partijen lijkt redelijk voorbij dus ik zou Rutte nog niet afschrijven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het was iig geen onetermer zoals Rutte.
Harde schijf maakt langzamerhand steeds meer geluid. Hij maakt al meer geluid wanneer ik op een scrollbar klik en naar beneden trek. Een muisbeweging creëert ook al meer geluid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef Drugshond het volgende:
ff uitgaande van HW
• Voeding die het niet meer trekt.
• Ventilatie probleem.
• Check hardware monitor (BIOS) temperatuur CPU
• HW drivers outdated.
• Instabiele spanningsbron.
Ik vermoed defect geheugen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Klinkt als een software fout. Of oververhitting.
Bij een muisbeweging of scrollen in een browser wordt je harde schijf niet echt benut.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Harde schijf maakt langzamerhand steeds meer geluid. Hij maakt al meer geluid wanneer ik op een scrollbar klik en naar beneden trek. Een muisbeweging creëert ook al meer geluid.
Administrative tools.> Computer Managment > Disk Managment > Properties > Tools > Error-Checkingquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Harde schijf maakt langzamerhand steeds meer geluid. Hij maakt al meer geluid wanneer ik op een scrollbar klik en naar beneden trek. Een muisbeweging creëert ook al meer geluid.
Zit die eikel in P&W?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:06 schreef eriksd het volgende:
Sjuul Paradijs. Een van mijn ergermomenten.
Hij kan, net zo als Wouter en Camiel, de eer aan zichzelf houden 'tijd voor zn familie nemen' (o wachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
De tijd van echt grote partijen lijkt redelijk voorbij dus ik zou Rutte nog niet afschrijven.
Als je computer op de achtergrond gehacked wordt gaat je harde schijf ook meestal ratelen als het ook je eigen bewerkingen tegelijk moet verwerken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat het een Chinees complot is om de wereld over te nemen dmv. de computer van Modus.
Of alle berekeningen van het nucleaire programma van Iran gaan via de computer van Modus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat het een Chinees complot is om de wereld over te nemen dmv. de computer van Modus.
De Telegraaf is er nooit geweest om goed te zijn toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef remlof het volgende:
Sjuul Paradijs is de manifestatie van alles wat mis is met Nederland momenteel.
Ik vind het wel opvallend dat Fok telkens wegvalt als Modus zijn computer uitvalt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Of alle berekeningen van het nucleaire programma van Iran gaan via de computer van Modus.
Ze moeten die servers van danny toch eens wat beter beveiligen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat Fok telkens wegvalt als Modus zijn computer uitvalt.
Keyloggertje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Die waterkoeling was toch niet zo'n goede keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat Fok telkens wegvalt als Modus zijn computer uitvalt.
Ik scan om de paar dagen met Avast, Spybot S&D en nog een spywareprogramma. En om de maand ongeveer met ESET online scanner. Alles zou nu schoon moeten zijn.quote:
waterboarding was beter geweestquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Die waterkoeling was toch niet zo'n goede keuze.
Die vinden geen keylogger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik scan om de paar dagen met Avast, Spybot S&D en nog een spywareprogramma. En om de maand ongeveer met ESET online scanner. Alles zou nu schoon moeten zijn.
Wat doe je allemaal dat je dat nodig hebtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik scan om de paar dagen met Avast, Spybot S&D en nog een spywareprogramma. En om de maand ongeveer met ESET online scanner. Alles zou nu schoon moeten zijn.
Kan beter gewoon naar msconfig gaan of hijackthis gebruiken om even te kijken. Maar de kans is groot dat het hardware gerelateerd is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden?? WinXP (NL) hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef Drugshond het volgende:
Administrative tools.> Computer Managment > Disk Managment > Properties > Tools > Error-Checking
Dit komt ook van WinXP af (Eng). ff losjes vertalen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden?? WinXP (NL) hier.
Een blog uit 2007. Denk dat er onderhand wel actuelere info beschikbaar is op dat gebied.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef 3-voud het volgende:
http://wskills.blogspot.c(...)ight-keyloggers.html
Succes.
Het is hier geen helpdesk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Een blog uit 2007. Denk dat er onderhand wel actuelere info beschikbaar is op dat gebied.
Nog steeds in Veldhoven ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een zelfgemaakte bounty naar binnen gewerkt. Heerlijk.
Nu off-topic: ik voel me romig man.²
Verdraaid, ik ben het eens met je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef remlof het volgende:
Sjuul Paradijs is de manifestatie van alles wat mis is met Nederland momenteel.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een zelfgemaakte bounty naar binnen gewerkt. Heerlijk.
Nu off-topic: ik voel me romig man.²
Hi MedicijnBouvier, nee, niet meer.quote:
Zn moeder wist al dat hij zou gaan samenzweren met een NSB krantje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef waht het volgende:
Hij heet ook nog echt Sjuul. Wat voor duivelse ouders heb je dan.
Jammer voor Robin dat hij niet in Vlaanderen is geboren en het hier met zn anime kussentje moet doen, maar als je dat al sex noemt kom je als rechtsbal natuurlijk ook een heel end.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef du_ke het volgende:
Missen we gewoon bijna een topic van Robin!
Rechtse stemmers hebben meer sex
Ja als het een verbastering is van Julius kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar hij heeft bij Dolf Jansen in de klas gezeten dus kan me voorstellen dat hij rechts is geworden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef waht het volgende:
Hij heet ook nog echt Sjuul. Wat voor duivelse ouders heb je dan.
Ze liet hem weinig keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zn moeder wist al dat hij zou gaan samenzweren met een NSB krantje.
of Debbiequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ze liet hem weinig keuze.
Net als ouders die hun dochter Tiffany of Crystal noemen. Die worden natuurlijk stripper.
En die ouders worden voor hun 40e opa en oma.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ze liet hem weinig keuze.
Net als ouders die hun dochter Tiffany of Crystal noemen. Die worden natuurlijk stripper.
Noem hem dan Jules. Spreek je nagenoeg hetzelfde uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja als het een verbastering is van Julius kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar hij heeft bij Dolf Jansen in de klas gezeten dus kan me voorstellen dat hij rechts is geworden.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef waht het volgende:
[..]
Noem hem dan Jules. Spreek je nagenoeg hetzelfde uit.
In de tijd dat Sjuul op school zat sprak je Jules nog uit als Julles.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef waht het volgende:
[..]
Noem hem dan Jules. Spreek je nagenoeg hetzelfde uit.
Ik doe er werkelijk niets mee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jammer voor Robin dat hij niet in Vlaanderen is geboren en het hier met zn anime kussentje moet doen, maar als je dat al sex noemt kom je als rechtsbal natuurlijk ook een heel end.
Kijk, met dat soort subtiele eigenaardigheden van weleer ben ik niet bekend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de tijd dat Sjuul op school zat sprak je Jules nog uit als Julles.
Inderdaad, onze amice aan tafel. Weer een uur lang rechtse bijbelse proportie wijsheden.quote:
Mij ook niet, maar die krasse oma met spraakgebrek is nog 't meest sympathiek van al die PvdA idioten ook nog, om nog maar te zwijgen over 't feit dat 'back to square one' voor die partij niet een al te slecht idee is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef du_ke het volgende:
Ik ga toch geen PvdA stemmen dus het maakt mij niet heel veel uit
Je zou je bijna afvragen waarom ze nog niet naar het verzuurde ex-PvdA clubje is overgestapt dat zich 50+ noemt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
Haha warempel, ik vind die Lutz ook nog 't beste verhaal hebben van alle kandidaten ook nog.![]()
Valt dat lijk nog op te warmen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, onze amice aan tafel. Weer een uur lang rechtse bijbelse proportie wijsheden.
Dat lijk?quote:
De enige die zich ook maar enigzins een profeet van rechts nederland mag noemen is Andries Knevel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijk?
De profeet van rechts Nederland verdient niet zo'n naam.
Dacht dat de dementie al bijna net zo hard had toegeslagen als bij Thatcher.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijk?
De profeet van rechts Nederland verdient niet zo'n naam.
Haha, nee ben niet zo van de Bolkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:02 schreef waht het volgende:
Stiekem vindt du_ke Bolkestijn ook een held.
Maar hij moet natuurlijk de schijn hooghouden, begrijp ik.
Wiegel is ook super, alleen die is weer een held voor een nog kleinere niche.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, nee ben niet zo van de Bolk. Maar kan hem beter waarderen dan een Wiegel
Zie je, dat doet Knevel dus ook als hij zich binnenn zn eigen clubje niet uitlaat over zn eigen mening.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik mijn mening over Wiegel opper krijg ik hier de wind van voren dus dat doe ik maar niet.
Het Orakel van Diever.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wiegel is ook super, alleen die is weer een held voor een nog kleinere niche.
Als ik mijn mening over Wiegel opper krijg ik hier de wind van voren dus dat doe ik maar niet.
Je moet op z'n minst toegeven dat ex-politici heel wat zinniger praten dan nog werkende politici.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, nee ben niet zo van de Bolk. Maar kan hem beter waarderen dan een Wiegel
Dat is ook logisch. Maar dan vind ik bij de VVD een Weisglas en Winsemius een beter verhaal hebben dan een Bolkenstein of Wiegelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet op z'n minst toegeven dat ex-politici heel wat zinniger praten dan nog werkende politici.
In Diever noemt het men ook nog een orakel, als het gehucht twee keer zo groot zou zijn noemde met het de dorpsgek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het Orakel van Diever.
Nou ken ik Diever een beetje en is het niet zo heel lastig om daar het Orakel.
En de wind van voren, sinds wanneer is dat voor jou een bezwaar?
Dat is dan wel weer zo, maar de tendens hier is toch wel dat Wiegel een klootzak is, tenminste op dit nogal naar links leunend (qua posters) forum. Als ik dan aankom met Wiegel als held dan is dat hetzelfde als jezelf op het kruis nagelen natuurlijk, als iemand de anti-christ is van links is Wiegel het wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het Orakel van Diever.
Nou ken ik Diever een beetje en is het niet zo heel lastig om daar het Orakel.
En de wind van voren, sinds wanneer is dat voor jou een bezwaar?
Zie Van Agt. Als MP was ie waardeloos maar nu zegt ie zinnige dingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet op z'n minst toegeven dat ex-politici heel wat zinniger praten dan nog werkende politici.
Naar links leunend, was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, maar de tendens hier is toch wel dat Wiegel een klootzak is, tenminste op dit nogal naar links leunend (qua posters) forum. Als ik dan aankom met Wiegel als held dan is dat hetzelfde als jezelf op het kruis nagelen natuurlijk, als iemand de anti-christ is van links is Wiegel het wel.
De Bolk ofwel "amice" is wat genuanceerder nog, of nouja hij weet het in ieder geval beter te verwoorden dan Wiegel.
In dat geval kan ik Wiegel hier dus wel de hemel in prijzen, de ongenuanceerde Bolkestein.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Naar links leunend, was het maar zo'n feest.
't is hier gewoon een en al rechts adderengebroed
Vond het nogal kinderachtig hoe zijn diplomatieke paspoort is 'afgepakt.'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, een goeie katholiek. En die zijn schaars.
Zo hoort rechts het ook te spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval kan ik Wiegel hier dus wel de hemel in prijzen, de ongenuanceerde Bolkestein.
Beiden helden, zo eloquent corporaal de rechtse bevoorrechte bal uithangen zonder schaamte.
Of voor verstandige overheidsfinanciën.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo hoort rechts het ook te spelenen niet zo als Rutte die beweert dat de VVD er ook is voor de bijstandsmoeders
Wat Rutte bedoelt is dat de VVD ook voor bijstandsmoeders kan zijn, mochten ze zich omhoog werken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo hoort rechts het ook te spelenen niet zo als Rutte die beweert dat de VVD er ook is voor de bijstandsmoeders
Precies, dat heb ik hier al meermaals en sinds het begin af aan lopen opperen, de VVD moet niet een partij van het volk worden, noch willen worden. Het volk moet het maar eens zijn met de VVD en niet andersom, de VVD was er voor de hogere inkomens, de hoger opgeleiden en het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nijpels, ook kaltgestelt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is iets wat eens in de vijf jaar voorzichtig gelobbyd word door nijpels adepten.
Alle oud-politici zijn verzuurde pruimen, op Pronk na, die was al verzuurd toen hij nog in de politiek zat.quote:
Dat kan ook. Iedereen die oud is, is verzuurd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alle oud-politici zijn verzuurde pruimen, op Pronk na, die was al verzuurd toen hij nog in de politiek zat.
Komt goed, en slaap zacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef waht het volgende:
Slaap zacht allen.
Voorschrift, doe jij het licht uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |