We wisten het natuurlijk allemaal al.quote:Uit een enquête van onderzoeksbureau Data Driven bij 2000 stemgerechtigde Vlamingen over hun politieke voorkeur en hun seksleven blijkt dat mensen die rechts stemmen meer seks hebben dan mensen die links stemmen. Uit de recente enquête blijkt dat je seksleven nauw samenhangt met je politieke voorkeur.
Mensen die op Open Vld stemmen hebben het vaakst seks, namelijk 7,4 keer per maand. Bij Lijst Dedecker is dat 7,2 keer en bij N-VA 7 keer. Mensen die links stemmen vrijen minder vaak, SP.A kiezers zouden het 6 keer per maand doen, bij Groen! is dat slechts 5,9 keer.
Verder blijkt dat rechtse kiezers meer tevreden zijn over hun seksleven dan linkse kiezers. Ook hier scoort Open Vld het hoogst, hun kiezers geven zichzelf 7,2 op 10 wanneer het gaat over hun tevredenheid over hun sekslven. bij N-VA is dat 7,1 op 10 en CD&V'ers geven zichzelf een 7. De linkse stemmers scoren samen met Lijst Dedecker veel slechter wanneer het gaat over een al dan niet gelukkig seksleven.
Linkse kiezers doen het liever solo! Bijna de helft van de Groen! kiezers geeft toe soms te masturberen, bij Open Vld is dat 43,4 procent, bij sp.a is dat 42,2 procent. CD&V-stemmers zijn het 'zedigst': 69 procent van hen doet niet aan zelfbevrediging.
Bron: hln.be
Jij weet ze dan wel uit te kiezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:13 schreef Salah-al-Din het volgende:
Dat komt omdat linksen van die enorme bossen schaamhaar hebben
Seks dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef SpecialK het volgende:
Ik lees nergens iets over "sex", TS. Uitleggen wat dat is, aub.
De PVV is links.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:35 schreef Impulse101 het volgende:
Is toch niet zo'n rare conclusie? Er zijn al tal van onderzoeken geweest dat lager opgeleiden meer seks hebben dan hoger opgeleiden EN tal van onderzoeken dat hoger opgeleiden linkser stemmen dan laag opgeleiden.
1+1=2 dus.
Rechts & links, heeft niets met ''hoogopgeleiden'' te maken, kwakzalver.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De PVV is links.
Lees het kiezersonderzoek. Verruit de meeste hoogopgeleiden stemmen VVD of D66.
Met kussens bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We wisten het natuurlijk allemaal al.
En wat is je punt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De PVV is links.
Lees het kiezersonderzoek. Verruit de meeste hoogopgeleiden stemmen VVD of D66.
Niets, maar er werd iets beweerd dat niet waar is. Terwijl ik mijn standpunten kracht zet met bronnen, zoals het kiezersonderzoek.quote:
Nogmaals:quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets, maar er werd iets beweerd dat niet waar is. Terwijl ik mijn standpunten kracht zet met bronnen, zoals het kiezersonderzoek.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Rechts & links, heeft niets met ''hoogopgeleiden'' te maken, kwakzalver.
Zet je punt dat de PVV links is (en algemeen zo beschouwd wordt) maar eens kracht bij met goed onderbouwde bronnen dan. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niets, maar er werd iets beweerd dat niet waar is. Terwijl ik mijn standpunten kracht zet met bronnen, zoals het kiezersonderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |