Boos worden over politiek is een beetje als toeteren in de file. Het kan en anderen horen je wel, maar je bereikt er geen ruk mee.quote:
Al die arme corrupte regimes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Ontwikkelingssamenwerking geheel afschaffen, dat lijkt mij een goed begin.
Het is juist zo'n creatieve vorm van staatssteun voor ons bedrijfsleven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Precies, eigen bevolking korten terwijl je onbekenden aan de andere kant van de planeet onderhoudt, wat een onzin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Dat is de hele overheid in feite.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is juist zo'n creatieve vorm van staatssteun voor ons bedrijfsleven.
Je zou ook kunnen wisselen van ongebonden naar gebonden ontwikkelingshulp: ik lever jou wegen, maar dan moet dat wel gebeuren door mijn wegenbouwers. Dat doet de VS veel en wij eigenlijk heel weinig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Zie je die grote blokken, daar zit veel geld.quote:
Dat is zielig. Zo komen ze daar nooit aan werk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen wisselen van ongebonden naar gebonden ontwikkelingshulp: ik lever jou wegen, maar dan moet dat wel gebeuren door mijn wegenbouwers. Dat doet de VS veel en wij eigenlijk heel weinig.
Als je gebonden ontwikkelingshulp doet, creëer je werkgelegenheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, eigen bevolking korten terwijl je onbekenden aan de andere kant van de planeet onderhoudt, wat een onzin.
Volgens mij doen wij dat ook gewoon vaak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen wisselen van ongebonden naar gebonden ontwikkelingshulp: ik lever jou wegen, maar dan moet dat wel gebeuren door mijn wegenbouwers. Dat doet de VS veel en wij eigenlijk heel weinig.
As if we care.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is zielig. Zo komen ze daar nooit aan werk.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je gebonden ontwikkelingshulp doet, creëer je werkgelegenheid.
Klopt, maar het is wel effectiever dan die andere vorm van ontwikkelingshulp. Voor dat land en voor ons.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is zielig. Zo komen ze daar nooit aan werk.
Gohquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Zie je die grote blokken, daar zit veel geld.
Niet. Ten minste, het kan ook zijn dat die getallen die ik ken ver gedateerd zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volgens mij doen wij dat ook gewoon vaak.
Dat doet de VS niet, dan doen de Chinezen. Herstelbouw nadat je het zelf hebt gebombardeerd is geen ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja maar OWS wordt er wel heel direct voor ingezetquote:
Ontwikkelingshulp is al zo'n marginale post dat het op de balans meegenomen word als onderdeel van iets anders, het zal echt geen botten breken als je dat afschaft, alhoewel het mssn wel economische banden schaad aangezien dat internationale bedrijf dat geen schoenenfabriek mag openen in een arfikaans dictatoriaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Daar gaan we dus in snijden om het tekort te verhelpen.quote:
Mij best.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef eriksd het volgende:
Dus we hebben defensie, OSW, HRA en de AOW in een keer naar 67. Dan ben je er al. Heb je nog geld voor een IB verlaging ook.
Wuttquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is al zo'n marginale post dat het op de balans meegenomen word als onderdeel van iets anders, het zal echt geen botten breken als je dat afschaft, alhoewel het mssn wel economische banden schaad aangezien dat internationale bedrijf dat geen schoenenfabriek mag openen in een arfikaans dictatoriaat.
Toch een goede vier miljard. Dat is bijvoorbeeld een IB schijf twee procent omlaag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is al zo'n marginale post dat het op de balans meegenomen word als onderdeel van iets anders, het zal echt geen botten breken als je dat afachaft, alhoewel het mssn wel economische banden schaad aangezien dat internationale bedrijf dat geen schoenenfabriek mag openen in een arfikaans dictatoriaat.
Het is geen defensiequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zal echt geen botten breken als je dat afschaft,
Neen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Daar gaan we dus in snijden om het tekort te verhelpen.
Eens. Net zoiets als dat afschaffen van het geld naar het koningshuis. Dat geld haalt zij er dik uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is al zo'n marginale post dat het op de balans meegenomen word als onderdeel van iets anders, het zal echt geen botten breken als je dat afschaft, alhoewel het mssn wel economische banden schaad aangezien dat internationale bedrijf dat geen schoenenfabriek mag openen in een arfikaans dictatoriaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |