abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108605764
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Vind het gewoon een achterlijke systematiek die verspilling aanjaagt. Moeten we niet willen :).
Eens, maar waarschijnlijk heb je bij jouw werkgever daar ook mee te maken. Men gaat hun eigen rijkdom afbakenen en vecht met verve voor elke euro extra. Daarom moet je soms met de botte bijl snijden omdat er geen alternatief is.

In het bedrijfsleven gebeurt het ook maar de overheid is zo verdomde traag dat het daar doorgaans erger is.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_108605772
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat de overheid maar eens overhead gaan snijden, effectiever gaan werken, generieke systemen gebruiken.
Bij pogingen om generieke systemen in te voeren wil het nog wel eens misgaan zoals bij de waterschappen laatst :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_108605777
quote:
15s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat zijn jullie onwijs politiek aan het doen zeg vanavond. :{w
Geld + bezuinigingen = boos
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:17:32 #79
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108605794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Sorry maar die Rutger Castricum vind ik totaal niet interessant :'). Dat die vent ruzie zoekt met een of andere dwaas moet hij lekker zelf weten en daar is een mooie reeks over in NWS. Voor mij meer dan voldoende :P
Het gaat niet eens over Rutger Castricum in die post, sterker nog: Rutger wordt daar bekritiseerd...

Ik zal de post wel even quoten, misschien heeft de allergie dan minder effect, want deze post had net zo goed van FOK! kunnen komen:

quote:
Beste van Rossem,
net als uw naamgenoot met ruig haar die regelmatig het beeldscherm vervuilt trapt u in uw eigen betoog.
Want ook u trapt in de val der generalisatie.
Inderdaad, Ik ben babyboomer, ik ben opgegroeid met de cubacrisis, op een school waar een leraar gezag had, ik heb de beschamende realiteit van de militaire dienstplicht mogen ondergaan. Een ervaring waarna defensie nog slechts anti-peristaltische bewegingen los kan maken en die ieder normaal denkend mens direct actief pacifist maakt.
Maar dat wil niet zeggen dat ik mij bij de huidige babyboomer generatie thuis voel. Verre van dat. Ik ben internetter van het eerste uur. Die nog email met een Bluewave reader ophaalde en met mosaic plaatjesloze websites binnenhaalde. Op een fluitend en sissend 300 baud modempje...Klikkend met zijn genius muis...
Ik ken geenstijl.nl nog vanuit de tijd van fleischbaum, de chileen, lijkie, hoxha en anderen.
Ik kijk vrijwel geen tv meer, doodziek als ik wordt van alle pulptv, waar ik eerlijk is eerlijk, powned ook meestal onder reken.
Ik denk dat powned de hooggespannen verwachtingen van sommigen niet waargemaakt heeft. Maar dat is mijn mening en mensen die kwijlend van genot naar Weesie en Rutger kijken moeten dat beslist doen. Als ik er maar niet bij hoef te zitten.
Maar zo'n uitzending als P&W met die dommekracht met zijn kindvrouwtje vind ik even walgelijk en verwerpelijk. Maar ook daar gun ik iedereen die daar met bewondering naar kijkt zijn rechten.
Kortom, de ene babyboomer is de andere niet. Verschillen tussen mensen zit hem namelijk niet in leeftijd.
Babyboomers zijn niet beter. Mensen van jongere generaties zijn ook niet beter. In beide generaties heb je aardige mensen en volslagen hufters. In beide generaties heb je mensen die vinden dat de ander zich maar aan hun -betere- normen en waarden aan moeten passen. Waanzin natuurlijk. Maar zowel links als rechts heeft zich een kleine elite gevormd die de dienst uitmaakt. De groep die iedereen hun levenswijze door de strot drukt. De 2% die in NL de politiek bepaalt.
Ik stem Wilders. Niet omdat ik in hem geloof. Verre van dat. Maar alleen omdat ik walg van het spul dat zegt "In het belang van Nederland" te handelen,
waarbij Nederland kennelijk een eufemisme voor de eigen portemonnee is.
En omdat alleen al de aanwezigheid van Wilders dat ingeslapen spul shockeert krijgt hij mijn stem. Zoals bij heel veel Henken en Ingrids sprake is van een stem tegen de rotzooi ipv een stem vóór de brievenbuspissers.
Ik ben zeer anti-religie. Opgegroeid in Katwijk onder de pure zondagse grefoterreur en getrouwd met een vrouw die alle ellende van grootste incestdorp van Nederland heeft meegemaakt. Namelijk Epe. Waar je nog niet zo erg lang geleden geen aangifte van incest kon doen omdat zelfs oom agent vond dat dit er nu eenmaal gewoon bij hoorde.
Over alle ellende die uit naam de "Heere Heere" werd en wordt aangericht kun je boeken schrijven.
Ik heb de bijbel vrijwel uit het hoofd moeten leren. En heb er één ding uit geleerd: Gelovig zijn betekent voor mij heel simpel dat je niet spoort en probeert bij iets buitengewoon verwerpelijks te horen om je zielige zelfbeeld nog wat meerwaarde te geven. En vooral om elke verantwoordelijkheid voor je handelen bij een hoger "iets" neer te kunnen leggen.
Rare meningen voor een babyboomer, Nietwaar?
Uiteindelijk krijgt iedereen vroeg of laat door wat ik ook al ontdekt heb. De maatschappij is een heel, heel dun laag vernis om enorm veel rotzooi en vuiligheid.
Iemand die wel eens op een boerderij komt weet dat er een korstje op de gierput ligt. Met die korst wil ik de maatschappij vergelijken. Prik er maar eens doorheen. Of nog liever, ga er maar eens op staan...
En iedereen die helpt om door dat beeld van deze door en door verrotte maatschappij heen prikt moet daar alle ruimte voor krijgen.
Ik hoop ooit eens mee te maken dat we ook een "Nederlandse Lente" krijgen. Ik zou vooraan staan. Maar de doorsnee Nederlander, van welke leeftijd ook, is gewoon een grote lul die zich alles laat gezeggen zolang "Boer zoekt vrouw" er maar niet later door op tv komt. Helaas. We zullen de kans wel nooit krijgen.
Sorry voor de lengte maar het moest even.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:18:27 #80
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108605846
Ik zie het liefste totaal uitkleden van hoger onderwijs, met name HBO. Overstaproutes afschaffen en veel meer selectie.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_108605850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef waht het volgende:

[..]

Eens, maar waarschijnlijk heb je bij jouw werkgever daar ook mee te maken. Men gaat hun eigen rijkdom afbakenen en vecht met verve voor elke euro extra. Daarom moet je soms met de botte bijl snijden omdat er geen alternatief is.

In het bedrijfsleven gebeurt het ook maar de overheid is zo verdomde traag dat het daar doorgaans erger is.
Wij moeten gewoon begrotingen maken en krijgen daar al of geen geld voor. Een vast percentage ergens gegarandeerd aan uitgeven is gewoon niet verstandig :).
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 22:18:57 #82
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_108605869
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Geld + bezuinigingen = boos
Ik merk er toch geen reet van zolang ze niet aan de HRA gaan zitten en ook daar zal ik weinig van merken omdat ik niet 10000x mijn jaarsalaris heb geleend om mijn huis te kopen en mijn hypotheek nog ver beneden de waarde van mijn huisje zit.

Dus what-e-vah! :D
Carpe Libertatem
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:19:20 #83
104871 remlof
Europees federalist
pi_108605889
:W
Yankee go home!
pi_108605900
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Het gaat niet eens over Rutger Castricum in die post, sterker nog: Rutger wordt daar bekritiseerd...

Ik zal de post wel even quoten, misschien heeft de allergie dan minder effect, want deze post had net zo goed van FOK! kunnen komen:

[..]

Sorry maar 1 regeltje

quote:
Beste van Rossem,
net als uw naamgenoot met ruig haar die regelmatig het beeldscherm vervuilt trapt u in uw eigen betoog.
dat domme taaltje altijd :')
pi_108605912
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

[..]

Teleurgesteld iemand
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 22:19:50 #86
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_108605918
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef remlof het volgende:
:W
Hoi 3-lof. :W
Carpe Libertatem
pi_108605948
110919_151968_miljoenen2.png
pi_108605956
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik merk er toch geen reet van zolang ze niet aan de HRA gaan zitten en ook daar zal ik weinig van merken omdat ik niet 10000x mijn jaarsalaris heb geleend om mijn huis te kopen en mijn hypotheek nog ver beneden de waarde van mijn huisje zit.

Dus what-e-vah! :D
Ja true.

Gaat ook nergens over.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:20:34 #89
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108605958
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Teleurgesteld iemand
Ik denk wel dat veel 'intellectuelen', die Wilders stemmen op dezelfde manier denken als deze man. (moet nog steeds dat ding over boos nederland zien)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_108605986
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja dat weten we.
pi_108606029
Zo, ib aangifte is ook ook weer gedaan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:22:01 #92
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108606034
Ontwikkelingssamenwerking geheel afschaffen, dat lijkt mij een goed begin.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 22:22:17 #93
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_108606053
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:20 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ja true.

Gaat ook nergens over.
Boos worden over politiek is een beetje als toeteren in de file. Het kan en anderen horen je wel, maar je bereikt er geen ruk mee.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 22:23:05 #94
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_108606105
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
Al die arme corrupte regimes. :'(
Carpe Libertatem
pi_108606107
quote:
Het is juist zo'n creatieve vorm van staatssteun voor ons bedrijfsleven.
pi_108606126
quote:
Precies, eigen bevolking korten terwijl je onbekenden aan de andere kant van de planeet onderhoudt, wat een onzin.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108606143
quote:
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:23:32 #98
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108606145
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is juist zo'n creatieve vorm van staatssteun voor ons bedrijfsleven.
Dat is de hele overheid in feite.
Bis bis bis
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:23:44 #99
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108606156
quote:
Je zou ook kunnen wisselen van ongebonden naar gebonden ontwikkelingshulp: ik lever jou wegen, maar dan moet dat wel gebeuren door mijn wegenbouwers. Dat doet de VS veel en wij eigenlijk heel weinig.
pi_108606170
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 22:21 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Jaja dat weten we.
Zie je die grote blokken, daar zit veel geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')