Het Orakel van Diever.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wiegel is ook super, alleen die is weer een held voor een nog kleinere niche.
Als ik mijn mening over Wiegel opper krijg ik hier de wind van voren dus dat doe ik maar niet.
Je moet op z'n minst toegeven dat ex-politici heel wat zinniger praten dan nog werkende politici.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, nee ben niet zo van de Bolk. Maar kan hem beter waarderen dan een Wiegel
Dat is ook logisch. Maar dan vind ik bij de VVD een Weisglas en Winsemius een beter verhaal hebben dan een Bolkenstein of Wiegelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet op z'n minst toegeven dat ex-politici heel wat zinniger praten dan nog werkende politici.
In Diever noemt het men ook nog een orakel, als het gehucht twee keer zo groot zou zijn noemde met het de dorpsgek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het Orakel van Diever.
Nou ken ik Diever een beetje en is het niet zo heel lastig om daar het Orakel.
En de wind van voren, sinds wanneer is dat voor jou een bezwaar?
Dat is dan wel weer zo, maar de tendens hier is toch wel dat Wiegel een klootzak is, tenminste op dit nogal naar links leunend (qua posters) forum. Als ik dan aankom met Wiegel als held dan is dat hetzelfde als jezelf op het kruis nagelen natuurlijk, als iemand de anti-christ is van links is Wiegel het wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het Orakel van Diever.
Nou ken ik Diever een beetje en is het niet zo heel lastig om daar het Orakel.
En de wind van voren, sinds wanneer is dat voor jou een bezwaar?
Zie Van Agt. Als MP was ie waardeloos maar nu zegt ie zinnige dingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet op z'n minst toegeven dat ex-politici heel wat zinniger praten dan nog werkende politici.
Naar links leunend, was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, maar de tendens hier is toch wel dat Wiegel een klootzak is, tenminste op dit nogal naar links leunend (qua posters) forum. Als ik dan aankom met Wiegel als held dan is dat hetzelfde als jezelf op het kruis nagelen natuurlijk, als iemand de anti-christ is van links is Wiegel het wel.
De Bolk ofwel "amice" is wat genuanceerder nog, of nouja hij weet het in ieder geval beter te verwoorden dan Wiegel.
In dat geval kan ik Wiegel hier dus wel de hemel in prijzen, de ongenuanceerde Bolkestein.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Naar links leunend, was het maar zo'n feest.
't is hier gewoon een en al rechts adderengebroed
Vond het nogal kinderachtig hoe zijn diplomatieke paspoort is 'afgepakt.'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, een goeie katholiek. En die zijn schaars.
Zo hoort rechts het ook te spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In dat geval kan ik Wiegel hier dus wel de hemel in prijzen, de ongenuanceerde Bolkestein.
Beiden helden, zo eloquent corporaal de rechtse bevoorrechte bal uithangen zonder schaamte.
Of voor verstandige overheidsfinanciën.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo hoort rechts het ook te spelenen niet zo als Rutte die beweert dat de VVD er ook is voor de bijstandsmoeders
Wat Rutte bedoelt is dat de VVD ook voor bijstandsmoeders kan zijn, mochten ze zich omhoog werken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo hoort rechts het ook te spelenen niet zo als Rutte die beweert dat de VVD er ook is voor de bijstandsmoeders
Precies, dat heb ik hier al meermaals en sinds het begin af aan lopen opperen, de VVD moet niet een partij van het volk worden, noch willen worden. Het volk moet het maar eens zijn met de VVD en niet andersom, de VVD was er voor de hogere inkomens, de hoger opgeleiden en het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nijpels, ook kaltgestelt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is iets wat eens in de vijf jaar voorzichtig gelobbyd word door nijpels adepten.
Alle oud-politici zijn verzuurde pruimen, op Pronk na, die was al verzuurd toen hij nog in de politiek zat.quote:
Dat kan ook. Iedereen die oud is, is verzuurd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alle oud-politici zijn verzuurde pruimen, op Pronk na, die was al verzuurd toen hij nog in de politiek zat.
Komt goed, en slaap zacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef waht het volgende:
Slaap zacht allen.
Voorschrift, doe jij het licht uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |