Wat doe je allemaal dat je dat nodig hebtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik scan om de paar dagen met Avast, Spybot S&D en nog een spywareprogramma. En om de maand ongeveer met ESET online scanner. Alles zou nu schoon moeten zijn.
Kan beter gewoon naar msconfig gaan of hijackthis gebruiken om even te kijken. Maar de kans is groot dat het hardware gerelateerd is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik scan om de paar dagen met Avast, Spybot S&D en nog een spywareprogramma. En om de maand ongeveer met ESET online scanner. Alles zou nu schoon moeten zijn.
Die kan ik niet vinden?? WinXP (NL) hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef Drugshond het volgende:
Administrative tools.> Computer Managment > Disk Managment > Properties > Tools > Error-Checking
Dit komt ook van WinXP af (Eng). ff losjes vertalen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden?? WinXP (NL) hier.
Een blog uit 2007. Denk dat er onderhand wel actuelere info beschikbaar is op dat gebied.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef 3-voud het volgende:
http://wskills.blogspot.c(...)ight-keyloggers.html
Succes.
Het is hier geen helpdesk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Een blog uit 2007. Denk dat er onderhand wel actuelere info beschikbaar is op dat gebied.
Nog steeds in Veldhoven ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een zelfgemaakte bounty naar binnen gewerkt. Heerlijk.
Nu off-topic: ik voel me romig man.²
Verdraaid, ik ben het eens met je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef remlof het volgende:
Sjuul Paradijs is de manifestatie van alles wat mis is met Nederland momenteel.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een zelfgemaakte bounty naar binnen gewerkt. Heerlijk.
Nu off-topic: ik voel me romig man.²
Hi MedicijnBouvier, nee, niet meer.quote:
Zn moeder wist al dat hij zou gaan samenzweren met een NSB krantje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef waht het volgende:
Hij heet ook nog echt Sjuul. Wat voor duivelse ouders heb je dan.
Jammer voor Robin dat hij niet in Vlaanderen is geboren en het hier met zn anime kussentje moet doen, maar als je dat al sex noemt kom je als rechtsbal natuurlijk ook een heel end.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef du_ke het volgende:
Missen we gewoon bijna een topic van Robin!
Rechtse stemmers hebben meer sex
Ja als het een verbastering is van Julius kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar hij heeft bij Dolf Jansen in de klas gezeten dus kan me voorstellen dat hij rechts is geworden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef waht het volgende:
Hij heet ook nog echt Sjuul. Wat voor duivelse ouders heb je dan.
Ze liet hem weinig keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zn moeder wist al dat hij zou gaan samenzweren met een NSB krantje.
of Debbiequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ze liet hem weinig keuze.
Net als ouders die hun dochter Tiffany of Crystal noemen. Die worden natuurlijk stripper.
En die ouders worden voor hun 40e opa en oma.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ze liet hem weinig keuze.
Net als ouders die hun dochter Tiffany of Crystal noemen. Die worden natuurlijk stripper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |