De meeste van origine gemeentelijke zwembaden zijn al geprivatiseerd en het is niet aan de overheid om het achterstallig onderhoud daar te financeren, dat kunnen ze gewoon doen door te dreigen om het zwembad vanwege gebrekkige veiligheid te sluiten.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja met het NL-leger hou je de Duitsers echt tegen inderdaad, of de Chinezen.
Rekenen met een percentage van het BNP voor een ministerie is natuurlijk compleet achterlijk. Dat geldt voor defensie maar net zo goed voor OWS. Is een perverse prikkel om maar lekker te spenderenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doen we dus ook. Als percentage van BNP geven we niet veel uit aan defensie. Alles wat we doen gebeurd bovendien in samenwerking met anderen. Wat wil je nog meer?
Er gaat ook ieder jaar meer geld naar uitkeringsgerechtigden om de inflatie te compenseren, kunnen we ook wel wat radicaler in handelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Financieel eigenlijk niet. Op 2 of 3 jaar na is er sinds het einde van de koude gewoon elk jaar meer geld naar defensie gegaan. Hoog tijd om eens wat radicaler te handelen.
Oke leuk en nu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rotterdam was voor de oorlog beter, sowieso voor de jaren '60.
Dat zijn de klappen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dan snij ik 18 miljard bij de zieligheidsindustrie weg. Klaar begroting.
Kijk alleen al naar de protesten tegen het wegbezuinigen van de tanks die we nooit echt gebruikt hebben...quote:
GSquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Deze link trof ik net op tweetdeck en ik moet zeggen: aardig betoog.
http://www.geenstijl.nl/m(...)held.html#c149493341
Jullie oordeel over deze reactie?
We redeneren dan ook niet vanuit een ministerie maar vanuit Nederland.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rekenen met een percentage van het BNP voor een ministerie is natuurlijk compleet achterlijk. Dat geldt voor defensie maar net zo goed voor OWS. Is een perverse prikkel om maar lekker te spenderen
Evenals defensie voor bijna iedereen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
Snijden doet pijn blijkt maar weer.
OWS is ver van je bed, zal op minste weerstand stuiten.
Gaat ook vast gebeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er gaat ook ieder jaar meer geld naar uitkeringsgerechtigden om de inflatie te compenseren, kunnen we ook wel wat radicaler in handelen.
Whats in the name...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind het interessant waarom jullie zo krampachtig op defensie reageren.
Je dacht dat ze daarmee op Russen willen schieten? Je moest eens weten hoe handig een tank is als puur machtsvertoon. Dat spaart levens van soldaten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de protesten tegen het wegbezuinigen van de tanks die we nooit echt gebruikt hebben...
volgens mij moet je je doelen bepalen en daar een begroting aan hangen. Lekker op procenten geilen helpt niemand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef waht het volgende:
[..]
We redeneren dan ook niet vanuit een ministerie maar vanuit Nederland.
Het is een hobby. Een dure hobby.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whats in the name...
Het is De-Fen-Sie! Voor de ver-de-di-ging van dit land, zowel hier als internationaal, zowel alleen als in samenwerking. Dan moet je er geen verkapte boyscouts van maken.
Daarom is DEF ook zo'n leuk forum maar dat mag ik hier niet zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Ik behoed jullie enkel voor dodelijke fouten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Dat kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
Ze zullen wek weer nog meer op studenten bezuinigen.
Je kan zo aan de slag bij Roemer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is geen snijden meer, dit is amputeren
De rijksuitgaven moeten met 10-20% krimpen, ja dat zijn een paar ledematen. Dat gaat pijn doen, doet het overigens nu ook al op veel gebieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is geen snijden meer, dit is amputeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |