Kan ik mee leven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef eriksd het volgende:
Dus we hebben defensie, OSW, HRA en de AOW in een keer naar 67. Dan ben je er al. Heb je nog geld voor een IB verlaging ook.
Jij wil gewoon snijden in alle rechtse speeltjes, mooi niet dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Neen.
Blokjes zijn arbitrair. Je moet gewoon een X-bedrag weg hebben uit de grote balk.
Als het speeltjes zijn kun je er net zo goed in snijden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij wil gewoon snijden in alle rechtse speeltjes, mooi niet dus.
Nee, ik zaag m'n auto toch ook niet doormidden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het speeltjes zijn kun je er net zo goed in snijden.
Je moet doelstellingen behalen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Neen.
Blokjes zijn arbitrair. Je moet gewoon een X-bedrag weg hebben uit de grote balk.
En het levert zeker niets op dat wat betwijfelbare regimes geld krijgen zodat nederlandse bedrijven kapitalistisch als ze van nature zijn daar hun fabriekjes en naaiateliertjes op kunnen zetten, zonder last te hebben van amesty mafkezen ed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch een goede vier miljard. Dat is bijvoorbeeld een IB schijf twee procent omlaag.
Heus welquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al het Duitse geld gaat naar hun maanbasis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef De_Nuance het volgende:
Hoeveel geven de Duitsers bijvoorbeeld aan OSW? Qua percentage?
Jullie begonnen met bezuinigingen op cultuur !quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou wel een perfect kamerlid of minister zijn inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heus wel.
Jij moet zo nodig namens de VVD alles uitlachen.
Mijn doelstelling is adequate zorg aan zieken.quote:
Ah, euthanasie-wet versoepelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mijn doelstelling is adequate zorg aan zieken.
Dan snijden we in sociale zekerheid, wat jij wil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mijn doelstelling is adequate zorg aan zieken.
Dat was met Koenders, ben benieuwd naar de cijfers van dit kabinet.quote:
Ik ga even proberen te zoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat was met Koenders, ben benieuwd naar de cijfers van dit kabinet.
Zweden, mooi land.quote:
http://epp.eurostat.ec.eu(...)stamp=20120110085452quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat was met Koenders, ben benieuwd naar de cijfers van dit kabinet.
Ok, kan dus hoop vanaf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
http://epp.eurostat.ec.eu(...)stamp=20120110085452
Voila. Weinig verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |