2010 is nog steeds Koenders trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
http://epp.eurostat.ec.eu(...)stamp=20120110085452
Voila. Weinig verschil.
Verdraaid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
2010 is nog steeds Koenders trouwens.
Ouwe zeiksnor, ga er nou maar van uit dat we nog steeds teveel betalen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
2010 is nog steeds Koenders trouwens.
Ze hebben al een stevige bezuinigingsopgave gekregen van dit kabinet. Dat zie je niet in deze cijfers terugquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
http://epp.eurostat.ec.eu(...)stamp=20120110085452
Voila. Weinig verschil.
0,01 euro is al teveel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:39 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij is er een hoop af, is ook in het nieuws geweest
ZU VIEL!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Het kabinet bezuinigt in 2012 al 900 miljoen euro op ontwikkelingssamenwerking, maar besteedt er nog wel 0,7 procent van het bbp aan.
Gevonden , nu.nl
Je gaat niet als enige welvarende land ineens 100% weghalen bij OWS lijkt me.quote:
Ah, dus we zitten nog immer in de voorhoede der beschaving.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Het kabinet bezuinigt in 2012 al 900 miljoen euro op ontwikkelingssamenwerking, maar besteedt er nog wel 0,7 procent van het bbp aan.
Gevonden , nu.nl
Sowieso heb je je te houden aan Europese (en wereldwijde?) richtlijnen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je gaat niet als enige welvarende land ineens 100% weghalen bij OWS lijkt me.
Gewoon niet verstandig. Je kan best onderaan bungelen.
Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef du_ke het volgende:
Ik krijg minder terug dan vorig jaar, dat is niet goed
Ohnee 7 euro meer, dacht ik toen meer kreegquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef du_ke het volgende:
Gewoon doen wat de Duitsers doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sowieso heb je je te houden aan Europese (en wereldwijde?) richtlijnen.
Dubieuze en dubbelzinnige uitspraak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:43 schreef waht het volgende:
Ik voel me nu een beetje moe.
Wel voldaan.
Het onschuldiger dan je denkt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dubieuze en dubbelzinnige uitspraak.
Ik ook...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef du_ke het volgende:
Ik had dit keer wel mijn digid gevonden, dus was nog geen 10 minuten werk. Dat is wel ideaal tegenwoordigquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij mij ook maar een paar tientjes minder hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dubieuze en dubbelzinnige uitspraak.
Ja, dit jaar was nog wel makkelijk. Alleen hyp rente en spaargeld invullen. Volgend jaar wordt het allemaal wat ingewikkelder waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had dit keer wel mijn digid gevonden, dus was nog geen 10 minuten werk. Dat is wel ideaal tegenwoordig
Wat ben je voor gekkigheid van plan? Kinderen nemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dit jaar was nog wel makkelijk. Alleen hyp rente en spaargeld invullen. Volgend jaar wordt het allemaal wat ingewikkelder waarschijnlijk.
Alles is beter dan het CDA, daar doet een baggerpremier niks aan af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
De VVD is nog een grotere faalpartij dan het CDA. Al haar beginselen verloochenen omdat ze nu eindelijk de MP kunnen leveren.
En dat is nog een extreem slechte ook
Wat wil je weten?quote:
ff uitgaande van HWquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Modus het volgende:
Een pc die onregelmatig uit zichzelf weer opnieuw reboot, kan dat ook een hardware oorzaak hebben ofzo? Heb uitgebreid gescand met 4 programma's, maar nu zou ie wel weer schoon moeten zijn.
Dan betaal ik dat vrije deel niet, aangezien dat op welke manier dan ook, toch wel bij de overheid terecht komt..quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pleit wel voor een soort belastingsysteem waarbij je een bepaald deel aan noodzakelijke kosten betaalt, maar ook een vrije invulling hebt wat betreft belasting (geoormerkte belasting). Wel moet je die belasting betalen, maar je mag zelf bepalen waarvoor.
Weet niet of dit enigszins te realiseren is, maar zou het wel een goed idee vinden. Geoormerkte belasting dus.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef waht het volgende:
Balkenende was de beste premier ooit. Later zal zijn grootsheid blijken.
Onzinnig systeem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pleit wel voor een soort belastingsysteem waarbij je een bepaald deel aan noodzakelijke kosten betaalt, maar ook een vrije invulling hebt wat betreft belasting (geoormerkte belasting). Wel moet je die belasting betalen, maar je mag zelf bepalen waarvoor.
Weet niet of dit enigszins te realiseren is, maar zou het wel een goed idee vinden. Geoormerkte belasting dus.
Klinkt als een software fout. Of oververhitting.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Modus het volgende:
Een pc die onregelmatig uit zichzelf weer opnieuw reboot, kan dat ook een hardware oorzaak hebben ofzo? Heb uitgebreid gescand met 4 programma's, maar nu zou ie wel weer schoon moeten zijn.
Zak hooi die een greep deed uit het pensioenfonds van 25 miljard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:59 schreef waht het volgende:
Balkenende was de beste premier ooit. Later zal zijn grootsheid blijken.
De tijd van echt grote partijen lijkt redelijk voorbij dus ik zou Rutte nog niet afschrijven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het was iig geen onetermer zoals Rutte.
Harde schijf maakt langzamerhand steeds meer geluid. Hij maakt al meer geluid wanneer ik op een scrollbar klik en naar beneden trek. Een muisbeweging creëert ook al meer geluid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef Drugshond het volgende:
ff uitgaande van HW
• Voeding die het niet meer trekt.
• Ventilatie probleem.
• Check hardware monitor (BIOS) temperatuur CPU
• HW drivers outdated.
• Instabiele spanningsbron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |