Hi MedicijnBouvier, nee, niet meer.quote:
Zn moeder wist al dat hij zou gaan samenzweren met een NSB krantje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef waht het volgende:
Hij heet ook nog echt Sjuul. Wat voor duivelse ouders heb je dan.
Jammer voor Robin dat hij niet in Vlaanderen is geboren en het hier met zn anime kussentje moet doen, maar als je dat al sex noemt kom je als rechtsbal natuurlijk ook een heel end.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef du_ke het volgende:
Missen we gewoon bijna een topic van Robin!
Rechtse stemmers hebben meer sex
Ja als het een verbastering is van Julius kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar hij heeft bij Dolf Jansen in de klas gezeten dus kan me voorstellen dat hij rechts is geworden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef waht het volgende:
Hij heet ook nog echt Sjuul. Wat voor duivelse ouders heb je dan.
Ze liet hem weinig keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zn moeder wist al dat hij zou gaan samenzweren met een NSB krantje.
of Debbiequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ze liet hem weinig keuze.
Net als ouders die hun dochter Tiffany of Crystal noemen. Die worden natuurlijk stripper.
En die ouders worden voor hun 40e opa en oma.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ze liet hem weinig keuze.
Net als ouders die hun dochter Tiffany of Crystal noemen. Die worden natuurlijk stripper.
Noem hem dan Jules. Spreek je nagenoeg hetzelfde uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja als het een verbastering is van Julius kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar hij heeft bij Dolf Jansen in de klas gezeten dus kan me voorstellen dat hij rechts is geworden.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef waht het volgende:
[..]
Noem hem dan Jules. Spreek je nagenoeg hetzelfde uit.
In de tijd dat Sjuul op school zat sprak je Jules nog uit als Julles.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef waht het volgende:
[..]
Noem hem dan Jules. Spreek je nagenoeg hetzelfde uit.
Ik doe er werkelijk niets mee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jammer voor Robin dat hij niet in Vlaanderen is geboren en het hier met zn anime kussentje moet doen, maar als je dat al sex noemt kom je als rechtsbal natuurlijk ook een heel end.
Kijk, met dat soort subtiele eigenaardigheden van weleer ben ik niet bekend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de tijd dat Sjuul op school zat sprak je Jules nog uit als Julles.
Inderdaad, onze amice aan tafel. Weer een uur lang rechtse bijbelse proportie wijsheden.quote:
Mij ook niet, maar die krasse oma met spraakgebrek is nog 't meest sympathiek van al die PvdA idioten ook nog, om nog maar te zwijgen over 't feit dat 'back to square one' voor die partij niet een al te slecht idee is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef du_ke het volgende:
Ik ga toch geen PvdA stemmen dus het maakt mij niet heel veel uit
Je zou je bijna afvragen waarom ze nog niet naar het verzuurde ex-PvdA clubje is overgestapt dat zich 50+ noemt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
Haha warempel, ik vind die Lutz ook nog 't beste verhaal hebben van alle kandidaten ook nog.![]()
Valt dat lijk nog op te warmen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, onze amice aan tafel. Weer een uur lang rechtse bijbelse proportie wijsheden.
Dat lijk?quote:
De enige die zich ook maar enigzins een profeet van rechts nederland mag noemen is Andries Knevel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijk?
De profeet van rechts Nederland verdient niet zo'n naam.
Dacht dat de dementie al bijna net zo hard had toegeslagen als bij Thatcher.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijk?
De profeet van rechts Nederland verdient niet zo'n naam.
Haha, nee ben niet zo van de Bolkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:02 schreef waht het volgende:
Stiekem vindt du_ke Bolkestijn ook een held.
Maar hij moet natuurlijk de schijn hooghouden, begrijp ik.
Wiegel is ook super, alleen die is weer een held voor een nog kleinere niche.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, nee ben niet zo van de Bolk. Maar kan hem beter waarderen dan een Wiegel
Zie je, dat doet Knevel dus ook als hij zich binnenn zn eigen clubje niet uitlaat over zn eigen mening.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik mijn mening over Wiegel opper krijg ik hier de wind van voren dus dat doe ik maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |