Ik vermoed defect geheugen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Klinkt als een software fout. Of oververhitting.
Bij een muisbeweging of scrollen in een browser wordt je harde schijf niet echt benut.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Harde schijf maakt langzamerhand steeds meer geluid. Hij maakt al meer geluid wanneer ik op een scrollbar klik en naar beneden trek. Een muisbeweging creëert ook al meer geluid.
Administrative tools.> Computer Managment > Disk Managment > Properties > Tools > Error-Checkingquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Harde schijf maakt langzamerhand steeds meer geluid. Hij maakt al meer geluid wanneer ik op een scrollbar klik en naar beneden trek. Een muisbeweging creëert ook al meer geluid.
Zit die eikel in P&W?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:06 schreef eriksd het volgende:
Sjuul Paradijs. Een van mijn ergermomenten.
Hij kan, net zo als Wouter en Camiel, de eer aan zichzelf houden 'tijd voor zn familie nemen' (o wachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
De tijd van echt grote partijen lijkt redelijk voorbij dus ik zou Rutte nog niet afschrijven.
Als je computer op de achtergrond gehacked wordt gaat je harde schijf ook meestal ratelen als het ook je eigen bewerkingen tegelijk moet verwerken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat het een Chinees complot is om de wereld over te nemen dmv. de computer van Modus.
Of alle berekeningen van het nucleaire programma van Iran gaan via de computer van Modus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat het een Chinees complot is om de wereld over te nemen dmv. de computer van Modus.
De Telegraaf is er nooit geweest om goed te zijn toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef remlof het volgende:
Sjuul Paradijs is de manifestatie van alles wat mis is met Nederland momenteel.
Ik vind het wel opvallend dat Fok telkens wegvalt als Modus zijn computer uitvalt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Of alle berekeningen van het nucleaire programma van Iran gaan via de computer van Modus.
Ze moeten die servers van danny toch eens wat beter beveiligen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat Fok telkens wegvalt als Modus zijn computer uitvalt.
Keyloggertje?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Die waterkoeling was toch niet zo'n goede keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat Fok telkens wegvalt als Modus zijn computer uitvalt.
Ik scan om de paar dagen met Avast, Spybot S&D en nog een spywareprogramma. En om de maand ongeveer met ESET online scanner. Alles zou nu schoon moeten zijn.quote:
waterboarding was beter geweestquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Die waterkoeling was toch niet zo'n goede keuze.
Die vinden geen keylogger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik scan om de paar dagen met Avast, Spybot S&D en nog een spywareprogramma. En om de maand ongeveer met ESET online scanner. Alles zou nu schoon moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |