Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/index.php?id=2468
Genieten wordt dat.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met de jaarlijkse (over)dosis Dalida.
Ze hadden het gewoon over de zomer heen moeten tillen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die naam kon er zo kort voor de verkiezing niet meer van de lijst....
Stemmen op een lijk lijkt mij volslagen achterlijk, het zou niet eens bij me opkomenquote:En wat is er mis met een postume stem?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.
Het is nu wel draagbaar nu ie geen kwaad meer kan.
Wat een zurigheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.
Het is nu wel draagbaar nu ie geen kwaad meer kan.
De overeenkomsten met echtgaaf nemen hand over hand toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Zombiepoliticus, ik zou gewoon zowaar weer gaan stemmen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje heeft couscous gemaakt. Lekker man.²
Met kaas?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje heeft couscous gemaakt. Lekker man.²
Hij was natuurlijk gigantisch op z'n bek gegaan als hij had moeten besturen of een fractie vol dwazen in bedwang had moeten houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vond Fortuyn wel een goed politicus.
Ik noemde dan ook specifiek Fortuyn, de LPF was niks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk gigantisch op z'n bek gegaan als hij had moeten besturen of een fractie vol dwazen in bedwang had moeten houden
Daar was hij binnen een half jaar met knallende ruzie vertrokken gok ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde dan ook specifiek Fortuyn, de LPF was niks.
Als VVD politicus had hij het goed gedaan denk ik.
Als je moet bezuinigen, kun je dat beter doen door een maand of twee eerder te gaan herhalen, dan dat je paul de leeuw naakt op moet gaan laten treden idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:54 schreef Quarant het volgende:
Ik dacht eerst, 6 maart? 2 maand te vroeg...Maar men moet het nu uitbuiten, 6 mei valt al in de zomerperiode voor de publieke omroep.
Hij kwam ten minste wel praten in televisieprogramma's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Maar liep ook net zo makkelijk boos weg als er een beetje kritiek kwamquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kwam ten minste wel praten in televisieprogramma's.
Nou heh? Hij is bijna een exacte kopie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
De overeenkomsten met echtgaaf nemen hand over hand toe.
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar was hij binnen een half jaar met knallende ruzie vertrokken gok ik
Dat is een zinloze mening, aangezien je alleen maar kan stellen of hij het tot een goed einde had kunnen brengen en er alhoewel een groot aantal punten waren waar verzuurde pvdaers het zelfs eens konden zijn, de oplossingen niet voor de hand lagen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Dat geeft dan ook meteen de zwakte aan van zo'n politicus. Dat kan nu niet met Wilders. Als je al een interview met hem krijgt, kan je geen kritische vragen stellen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar liep ook net zo makkelijk boos weg als er een beetje kritiek kwam
Merk ik weinig van, maar ik begeef mij het liefst zo min mogelijk tussen de lokale fauna.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
In Rotterdam zitten we nog steeds met een Pim product anders.
Nee ik beoordeel hem gewoon zoals hij was, niet een of andere postume conclusie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is een zinloze mening, aangezien je alleen maar kan stellen of hij het tot een goed einde had kunnen brengen en er alhoewel een groot aantal punten waren waar verzuurde pvdaers het zelfs eens konden zijn, de oplossingen niet voor de hand lagen.
Zoveel scheelt het niet. Beetje zoals php en robin007 ook flink op elkaar lijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou heh? Hij is bijna een exacte kopie.
Opschudding stond hij wel garant voor inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.
Maar wel met stijl, niet zoals die Wilders idioot.
Mooi toch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opschudding stond hij wel garant voor inderdaad
Ik heb liever een politicus die niet op komt dagen bij een interview dat hem op voorhand niet bevalt, dan dat hij met een evt sneer wegloopt als de discussie hem te moeilijk word.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat geeft dan ook meteen de zwakte aan van zo'n politicus. Dat kan nu niet met Wilders. Als je al een interview met hem krijgt, kan je geen kritische vragen stellen...
Dat was net zo goed prutquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi toch.
Alsof "draai draai" Balkenende zo populair was.
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.
Maar wel met stijl, niet zoals die Wilders idioot.
Het is allebei een teken van zwakte, maar het probleem bij die eerste is dat je dat niet meteen ziet...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever een politicus die niet op komt dagen bij een interview dat hem op voorhand niet bevalt, dan dat hij wegloopt als de discussie hem te moeilijk word.
Een dik boven modaal verdienende anarchokapitalist en een werkloze relifascist. Exacte kopie. Vrijwel identiek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het niet. Beetje zoals php en robin007 ook flink op elkaar lijken.
neenquote:
Want?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.
De pH zal in elk geval niet veel verschillen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een dik boven modaal verdienende anarchokapitalist en een werkloze relifascist. Exacte kopie. Vrijwel identiek.
Ik moest er niet om lachen, maar ze zijn van aanzienlijk betere kwaliteit dan de meeste nekschot of GeenStijl strips.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef De_Nuance het volgende:
Leefbaar stripjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat jij wil doekie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
De pH zal in elk geval niet veel verschillen.
Dat zal, hij blijft echter een idioot qua gedrag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik moest er niet om lachen, maar ze zijn van aanzienlijk betere kwaliteit dan de meeste nekschot of GeenStijl strips.
Ik mag nog niet stemmen en als ik dat zou mogen, dan zou dat zeker niet op een populistische partij zijn.quote:
php is ook geen pvv-stemmer hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ah, de vergelijking gaat dus niet op.
Bij de tweede ziet de 'gemmiddelde' kiezer dat ook niet. Dat is iets wat Fortuyn dan wel weer bewezen heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is allebei een teken van zwakte, maar het probleem bij die eerste is dat je dat niet meteen ziet...
Met z'n cursus na de havo en dwazen om zich heen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hij slimmer is dan menigeen denkt.
Denk ik.
Bij de vorige verkiezingen dacht ik anders dat php dé PVV-stemmer was. Misschien dat hij het overwoog.quote:
Maar hij staat er veel sympathieker tegenover dan robin.quote:
Hij is er zo een die dat altijd zal ontkennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen dacht ik anders dat php dé PVV-stemmer was. Misschien dat hij het overwoog.
Picchia stemt PVV, en D_H waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zitten hier helemaal geen PVV-stemmers. Dat is hier vloeken in de kerkEen doodzonde
Dr_Nikita ook welquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Picchia stemt PVV, en D_H waarschijnlijk.
Jawel Picchia is een PVV-stemmer...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zitten hier helemaal geen PVV-stemmers. Dat is hier vloeken in de kerkEen doodzonde
Onzin, ze zitten hier zeker wel. Je vindt hier eerder PVV-stemmers dan CDA-stemmersquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mag nog niet stemmen en als ik dat zou mogen, dan zou dat zeker niet op een populistische partij zijn.
Alhoewel de VVD tegenwoordig ook aardig populistisch is geworden
Állemaal 'VVD'ers'.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je je kop op het hakblok wilt moet je hier melden dat je PVV stemtquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, ze zitten hier zeker wel. Je vindt hier eerder PVV-stemmers dan CDA-stemmers
Nee, dan de tijd dat een Kinneging zich nog thuisvoelde bij de VVD.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mag nog niet stemmen en als ik dat zou mogen, dan zou dat zeker niet op een populistische partij zijn.
Alhoewel de VVD tegenwoordig ook aardig populistisch is geworden
Ik heb ook PVV gestemd, eenmaal.quote:
Allemaal kast-PVV'ers volgens jou?quote:
php mocht in 2010 gewoon stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
php is toch net 18, hij heeft na blijven zitten pas nog zijn VMBO of whatever gefaald. Wanneer zou hij gestemd moeten hebben dan?
Neuh, dat is echt onzin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je je kop op het hakblok wilt moet je hier melden dat je PVV stemt
Haha josti.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook PVV gestemd, eenmaal.
Nee hoor, dat is veel minder erg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Als je je kop op het hakblok wilt, moet je melden dat je SGP stemt.
Een deel zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Allemaal kast-PVV'ers volgens jou?
Bij welke verkiezingen was dat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker he die slachtofferol?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de enige partij buiten de SP (quote:
SGP'ers zijn PVV-symphatisanten met het verschil dat SGP'ers zelf ook vrouwen onderdrukken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is veel minder erg.
Wie dan?quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was de enige partij buiten de SP () die anti-Europa was, dus vandaar.
Oh, ik noem een Ronnie_Bravoquote:
Nou ja. Ik hou er misschien een andere definitie van populisme op na.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?![]()
En tevens: een populistische partij is een pleonasme. Een politieke partij is altijd populistisch, of je nu wilt of niet. Echter, de ene politieke partij is populistischer dan de ander. Dat dan weer wel.
Dat valt me tegen van je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Picchia stemt PVV, en D_H waarschijnlijk.
Oh en ik heb PVV gestemd bij de Europese verkiezingen.
Uiteindelijk kan je wat betreft het anti-Europa standpunt beter SP stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was de enige partij buiten de SP () die anti-Europa was, dus vandaar.
Ja. Wat doen een Picchia of X-ray hier anders al jaren?quote:
Het is een bloody shame, meneer Melkert!quote:
Ach gossie mijn PvdA stem wordt hier ook elke dag 100 keer belachelijk gemaakt, dat is gewoon normaal in de SC.quote:
Schokkend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar alleen bij de PVV is dat ergquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach gossie mijn PvdA stem wordt hier ook elke dag 100 keer belachelijk gemaakt, dat is gewoon normaal in de SC.
En mijn eerste vraag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja. Ik hou er misschien een andere definitie van populisme op na.
Populisme is voor mij het inspelen op onderbuikgevoelens en niet stemmen wat beter is voor het land en de achterban, maar wat de achterban wil. De parlementaire democratie zoals we die nu hebben, is oké. Al twijfel ik nog steeds of democratie wel het beste middel is. Het mooie aan de parlementaire democratie, is dat je stemt op iemand die je belangrijke beslissingen toevertrouwd. Juist omdat mensen dat soort keuzes niet zelf kunnen maken.
Neehoor, heb gewoon een schijthekel aan het idee van een Federaal Europa.quote:
Niet zo slachtoffer uithangen hoor. PvdA is uiterst politiek correct, kun je rustig melden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach gossie mijn PvdA stem wordt hier ook elke dag 100 keer belachelijk gemaakt, dat is gewoon normaal in de SC.
het is niet iets om trots op te zijn nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een bloody shame, meneer Melkert!
Als je op Albayrak stemt zal ik je het wellicht vergeven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt enig idee hoe het er in de SC aan toe gaat? Man man man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo slachtoffer uithangen hoor. PvdA is uiterst politiek correct, kun je rustig melden.
Het waren Fortuyn's laatste woorden voor hij werd doodgeschoten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
het is niet iets om trots op te zijn nee.
Dat zijn geen grapjes. Dat is de keiharde waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef De_Nuance het volgende:
VS, Erik , waht
Kom maar door met die PvdA grapjes.
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het waren Fortuyn's laatste woorden voor hij werd doodgeschoten.
De PvdA uitschelden, de held.
Nou kijk die arme PVV'ers toch zielig zijn Lavenderr.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zijn geen grapjes. Dat is de keiharde waarheid.
Nee, zelfs voor de tijd van de GBL werd de PvdA overal al belachelijk gemaakt, en terecht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?
Ik ook, maar dan zou ik nog niet op een partij als de PVV stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, heb gewoon een schijthekel aan het idee van een Federaal Europa.
Op welke positie sta je binnen het politieke spectrum?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede leeftijd om op FOK! te zitten.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je op Albayrak stemt zal ik je het wellicht vergeven.
Als het alternatief de SP is dan moet 't maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan zou ik nog niet op een partij als de PVV stemmen.
Met zijn laatste adem gaf hij bindend stemadvies aan de ambulancebroeder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier een eigen privehakblok ongeacht wat je wel of niet stemt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je reageerde op een reactie over jouw PVV-stem vandaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zelfs voor de tijd van de GBL werd de PvdA overal al belachelijk gemaakt, en terecht.
Toen ik 11 was had ik me ooit geregistreerd volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent zelfs eerder geregistreerd dan ikMijn hemel, en ik dacht dat ik verpest was
Ja, leer quoten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je reageerde op een reactie over jouw PVV-stem vandaar.
Verkeerd gequote dan neem ik aan.
Nee jij.quote:
Omg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik 11 was had ik me ooit geregistreerd volgens mij
Toen lurkte ik alleen op de frontpage. Het enige wat ik deed op internet was op Linux forums en gamesites zitten
Bolle.quote:
Ja en wat bleef er van over?quote:
Waarom spelen kinderen niet meer buiten tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh wacht. 4 jaar geleden zie ik, toen was ik 12.
Fortuyn was gewoon in een andere partij gaan zitten als zn ego-boost uitgewerkt was, hij had de drie grootste tenslotte al via een achteringang proberen te nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1 minder dan de VVD de laatste keer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wat bleef er van over?
Pfffrtfft hihi.
Weet je hoe gevaarlijk dat isquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom spelen kinderen niet meer buiten tegenwoordig.
Ik ben sociaal, dus ik voel me meer thuis bij de linkse partijen. Al moet ik zeggen dat het me vrij weinig uitmaakt welk systeem er gebruikt wordt, als het maar door de wetenschap bewezen is dat het werkt en het uiteindelijk de meeste mensen ten goede komt. Ik heb veel sympathie voor de wetenschap wat dat betreft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op welke positie sta je binnen het politieke spectrum?
Ergo minderwaardig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1 minder dan de VVD de laatste keer.
Tijden veranderen, niets conservatismequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kinderen dienen een computerverbod te krijgen, behalve leerzame middelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tijden veranderen, niets conservatisme
Omdat luie kutouders hun kinderen niet meer naar buiten trappen maar achter de TV/computer zetten zodat ze hun bek houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat ook achter de PC rond die leeftijd, maar was toen ook nog bezig met buiten spelen. Het is een beetje loos om te constateren dat iemand totaal niet buiten speelt, als hij op een bepaald tijdstip van de dag achter de PC zit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
... en vliegtuigpiloot.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef De_Nuance het volgende:
oh du_ke zuurvoud is ook een kast-PVV'er.
Elke partij heeft wel een denktank die de standpunten met wetenschappelijk onderzoek weet te bekrachtigen. Daar hoeft je stem dus niet van af te hangenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, dus ik voel me meer thuis bij de linkse partijen. Al moet ik zeggen dat het me vrij weinig uitmaakt welk systeem er gebruikt wordt, als het maar door de wetenschap bewezen is dat het werkt en het uiteindelijk de meeste mensen ten goede komt. Ik heb veel sympathie voor de wetenschap wat dat betreft.
Als je dit het beste kabinet ooit vindt moet dat haast welquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef De_Nuance het volgende:
oh du_ke zuurvoud is ook een kast-PVV'er.
Denk dat Fortuyn wel andere dingen aan zn hoofd had toen hij op sterven lag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die komt hierna. Nu Spitfire.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat Fortuyn wel andere dingen aan zn hoofd had toen hij op sterven lag.
Jonge Marokkaantjes bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jonge Homofiele Marokkaantjes bijvoorbeeld.
Ah daar is Koos met wederom een uiterst smaakvolle postquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jonge Marokkaantjes bijvoorbeeld.
Dat is amper een half jaar terug.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA
Als ik wat hersenspinselen van eerdere topics en posts van mij lees.
Terug naar de gouden standaard; laissez faire
Als er nu nog een wetenschapper is die durft te beweren dat het mechanisme van vraag/aanbod uiteindelijk alles zal oplossen, vind ik dat erg knap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elke partij heeft wel een denktank die de standpunten met wetenschappelijk onderzoek weet te bekrachtigen. Daar hoeft je stem dus niet van af te hangen
Jij komt vrijwillig naar de SC. Ik neem aan dat je regelmatig lurkt dus je weet dondersgoed wat je kunt verwachten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah daar is Koos met wederom een uiterst smaakvolle post
Waar blijft Zienswijze...............quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er nu nog een wetenschapper is die durft te beweren dat het mechanisme van vraag/aanbod uiteindelijk alles zal oplossen, vind ik dat erg knap.
Prodigy doet het altijd goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die komt hierna. Nu Spitfire.
Even nog lekker muziekje voor ik aan het werk moet.
Je had nog geen geschiedenis gehad op dat moment zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA
Als ik wat hersenspinselen van eerdere topics en posts van mij lees.
Terug naar de gouden standaard; laissez faire
Aperitiefje.quote:
Toch wel grappig om naar te kijken. Nu kling ik niet meer zo aan een bepaalde ideologie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is amper een half jaar terug.
Jazeker. Net zo vaak als jij langskomt op BNW om mij op mijn vingers te tikken dat ik genuanceerder moet postenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij komt vrijwillig naar de SC. Ik neem aan dat je regelmatig lurkt dus je weet dondersgoed wat je kunt verwachten.
Ook lekker:quote:
Je lacht jezelf een paar maand terug uit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch wel grappig om naar te kijken. Nu kling ik niet meer zo aan een bepaalde ideologie.
Dat de vrije markt het beste systeem is voor de meeste mensen, is al uit de geschiedenis gebleken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er nu nog een wetenschapper is die durft te beweren dat het mechanisme van vraag/aanbod uiteindelijk alles zal oplossen, vind ik dat erg knap.
In deze SC hebben we bepaalde gedragsregels. Die zijn anders dan erbuiten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. Net zo vaak als jij langskomt op BNW om mij op mijn vingers te tikken dat ik genuanceerder moet posten
Wat? Hebben we hier gedragsregels?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In deze SC hebben we bepaalde gedragsregels. Die zijn anders dan erbuiten.
Nou, volgens mijn boeken waren de eerdere recessies ook de schuld van overheidsinventies in de economiequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je had nog geen geschiedenis gehad op dat moment zeker?
Nou, ik zal me gedragen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In deze SC hebben we bepaalde gedragsregels. Die zijn anders dan erbuiten.
Ik ben ook sociaal, maar dat betekend nog niet dat ik zo sociaal ben met leeftijdgenoten van mijn ouders die alle en meer mogelijkheden gehad hebben dan ik om bijvoorbeeld 15 jaar te studeren, zich daarna afwisselend in werk of WAO konden vervelen en nu opeens roepen dat ze de genen zijn die het land hebben opgebouwd, terwijl ze zelf nog niet eens op stemgerechtigde leeftijd waren toen dat land na de oorlog werd opgebouwd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, dus ik voel me meer thuis bij de linkse partijen. Al moet ik zeggen dat het me vrij weinig uitmaakt welk systeem er gebruikt wordt, als het maar door de wetenschap bewezen is dat het werkt en het uiteindelijk de meeste mensen ten goede komt. Ik heb veel sympathie voor de wetenschap wat dat betreft.
Ja, zeker als je kijkt naar de zorg en de laatste tijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat de vrije markt het beste systeem is voor de meeste mensen, is al uit de geschiedenis gebleken.
Excuus. Die hebben we juist niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Hebben we hier gedragsregels?
De laatste keer dat ze dat probeerden stierven de Neanderthalers uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat de vrije markt het beste systeem is voor de meeste mensen, is al uit de geschiedenis gebleken.
Geenstijlquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef Auti het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zat._c_est_ca.html
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Hebben we hier gedragsregels?
Die is zeker lekker.quote:
Mooi. Goede zaak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Excuus. Die hebben we juist niet.
Bron! Bron!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze dat probeerden stierven de Neanderthalers uit
De rampen hier zijn collectivistisch van aard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zeker als je kijkt naar de zorg en de laatste tijd
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn boeken waren de eerdere recessies ook de schuld van overheidsinventies in de economie
Eensch... Die Rutger ook. God God God.quote:
Nee, dat vind ik zelfquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?
Net als al je liberale standpunten overboord gooien concessies doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rare jongens, daar op het vmbo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?
Ik hoop voor je dat je trollt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef robin007bond het volgende:
Nu denk
[..]
De rampen hier zijn collectivistisch van aard.
Overigens wel mooi dat het Pownews publiek zich ook tegen hem lijkt te keren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eensch... Die Rutger ook. God God God.
Haha.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zelf
Ondanks dat ik zijn moorden natuurlijk gruwelijk vind.
Ik wilde iets gemeens zeggen, maar dat ging toch wat te ver. Zelfs voor de SC.quote:
Doe ook maar niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde iets gemeens zeggen, maar dat ging toch wat te ver. Zelfs voor de SC.
Niet lang daarna ontstond het begrip geld, wat nogal een ingreep van de overheid in de economie is...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bron! Bron!
Of ik delete deze scandaleuze uitspraak!
Ja? Ik hoor alleen maar dat Rutger een held is en was en het juist aanpakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Overigens wel mooi dat het Pownews publiek zich ook tegen hem lijkt te keren.
Muizenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Oooh nationale complimentendag vandaag.
Ik vind jullie allemaal lief.
Maar de muizen hier niet. Shitzooi.
Ik vind jouw ook niet lief, maar je poesje wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Oooh nationale complimentendag vandaag.
Ik vind jullie allemaal lief.
Maar de muizen hier niet. Shitzooi.
Mwoah, gouden plaatjes waren niet echt een initiatief van de overheid, het bankwezen is een private uitvinding.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet lang daarna ontstond het begrip geld, wat nogal een ingreep van de overheid in de economie is...
Ja, maar dit huisje is van hout, dus dat is niet zo handig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Muizen![]()
Ik had vorig jaar een huismuis, maar die is er niet meer.
Sorry maar we weten onderhand dat dit je boven de ideologische pet gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel mij waarom de markt schuldig is.
W00t.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind jouw ook niet lief, maar je poesje wel.
Gewoon doodschieten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dit huisje is van hout, dus dat is niet zo handig.
Ik weet nu ook niet wat ik moet doen, we hebben nog geen muizenkorrels en ik vind het ook zielig om ze te vermoorden...
Overigens wel bijzonder verstandig, vmbo'ers wijsmaken dat de markt zo vrij mogelijk moet zijn.quote:
Banken waren eerst privaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet lang daarna ontstond het begrip geld, wat nogal een ingreep van de overheid in de economie is...
Hahahahaha, dit is echt geweldig. Ik zag jouw reactie, wilde dat liedje opzoeken. Komt ie op de radio nu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind jouw ook niet lief, maar je poesje wel.
Voor je opa of andere oude heer vast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef betyar het volgende:
Rutger een held? Dan is mijn oma neukbaar.
Vergeet vol niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef De_Nuance het volgende:
Dit land is het zat, wat een holle kreet.
Net als "Het moet eerlijker!"quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef De_Nuance het volgende:
Dit land is het zat, wat een holle kreet.
Ik heb geen pistool/geweer hier, niet eens een bb gun.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon doodschieten.
IDF seal of guarantee.
Toch niet echt hoor, het waren koninkrijken die daarmee begonnen. je moet namelijk ook af kunnen dwingen dat het geld een bepaalde waarde heeft (in gewicht zilver of goud) en valsemunters aan kunnen pakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, gouden plaatjes waren niet echt een initiatief van de overheid, het bankwezen is een private uitvinding.
Dit huis ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dit huisje is van hout, dus dat is niet zo handig.
Ik weet nu ook niet wat ik moet doen, we hebben nog geen muizenkorrels en ik vind het ook zielig om ze te vermoorden...
Er was geld voor er banken warenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Banken waren eerst privaat.
Een leuk weetje: de Amerikaanse overheid heeft zelfs enkele jaren geld gedrukt met stempels van private bedrijven, omdat mensen die toen meer vertrouwde.
Och, ik heb meer politieke literatuur gelezen dan menig VWO'er.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens wel bijzonder verstandig, vmbo'ers wijsmaken dat de markt zo vrij mogelijk moet zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb geen pistool/geweer hier, niet eens een bb gun.
Ach, anders drijven ze toch maar af naar SP of PVV.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens wel bijzonder verstandig, vmbo'ers wijsmaken dat de markt zo vrij mogelijk moet zijn.
Tuurlijk, Robin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, ik heb meer politieke literatuur gelezen dan menig VWO'er.
De neanderthalers waren niet geciviliseerd genoeg om zelf munten te drukken, dat snap je ook wel. Geld is niet ontstaan door de overheid. Het kapitalistische systeem is natuurlijk wel opgelegd, maar dat was voordat de overheid zelf geld begon te maken.quote:
Ach wat lectuur uit je eigen straatje, erg boeiend is dat ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valsmunters aanpakken gaat nogal lastig met goud en zilver, het is goud of het is het niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch niet echt hoor, het waren koninkrijken die daarmee begonnen. je moet namelijk ook af kunnen dwingen dat het geld een bepaalde waarde heeft (in gewicht zilver of goud) en valsemunters aan kunnen pakken.
Heel naar maar zonder min of meer centrale overheid en afspraken geen geld.
Je doet er anders weinig mee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe is geld dan ontstaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De neanderthalers waren niet geciviliseerd genoeg om zelf munten te drukken, dat snap je ook wel. Geld is niet ontstaan door de overheid. Het kapitalistische systeem is natuurlijk wel opgelegd, maar dat was voordat de overheid zelf geld begon te maken.
Geen muizenvallen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit huis ook.Gewoon muizenvallen zetten als je ze zat bent.
Op welk vlak?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel mij waarom de markt schuldig is.
Zoals?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik stuurde een telegram naar de oudheid met het puike idee.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Extra stevige zodat ze onthoofd worden.
Haha, Marokkaanse man met humor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef De_Nuance het volgende:
Vol is vol,helaas zijn er mensen die dat zinnetje steeds moeten recyclen onder het mom van humor.
Laatst in het ziekenhuis in de lift weer, door een Marokkaanse man notabene, met een glimach
Elk muntje opsnijden en smelten om te controleren of het echt is is niet zo praktischquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valsmunters aanpakken gaat nogal lastig met goud en zilver, het is goud of het is het niet.
Ik vind de SC een beetje vol Nuance.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef De_Nuance het volgende:
Vol is vol,helaas zijn er mensen die dat zinnetje steeds moeten recyclen onder het mom van humor.
Laatst in het ziekenhuis in de lift weer, door een Marokkaanse man notabene, met een glimach
Ze wisten wel hoe ze moesten wegen toen hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Elk muntje opsnijden en smelten om te controleren of het echt is is niet zo praktisch. En wegen was toen ook niet zo makkelijk.
En een koning pikte dat op en bracht het in praktijk?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stuurde een telegram naar de oudheid met het puike idee.
Liever gif, zodat de baby'tjes door moeder zelf worden vergiftigd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Extra stevige zodat ze onthoofd worden.
Economy in One Lesson, Economic Depressions and their Causes, Wat heeft de overheid met ons geld gedaan?, The Road to Serfdom en ik ben nu bezig in de intellectuele verleiding van Bolkesteinquote:
Geen idee, je verward me denk ik met Robin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
En een koning pikte dat op en bracht het in praktijk?
Geld is een ruilmiddel. Voordat er geld was ruilde men appels tegen peren, toen bedacht de samenleving dat het verstandiger was om een specifiek product met een bepaalde waarde te nemen, waarbij de appels werden uitgedrukt in die waarde en peren evenzo. Dit specifieke product moest wel schaars zijn. Wanneer geld precies ontstaan is, weet ik niet, maar geld is ontstaan op het moment dat men overging van directe ruil naar indirecte ruil.quote:
Die ninja-edit!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, je verward me denk ik met Robin.
Ik denk dat menig VWO'er wel over de 4 boeken heen komt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Economy in One Lesson, Economic Depressions and their Causes, Wat heeft de overheid met ons geld gedaan?, The Road to Serfdom en ik ben nu bezig in de intellectuele verleiding van Bolkestein
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik moest aan php denken bij jullie discussie met elkaar.quote:
Ik heb zat vrienden op het VWO zitten. Geen van allen heeft ooit een politiek boek gelezenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat menig VWO'er wel over de 4 boeken heen komt.
Cool.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef De_Nuance het volgende:
Ratten/muizengif is wel klote.
Dan bloeden ze langzaam dood van binnen.
Maar moet wel want als ze zien dat andere muizen direct aan iets doodgaan eten ze het niet meer.
Ik heb inderdaad nog nooit een politiek boek gelezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zat vrienden op het VWO zitten. Geen van allen heeft ooit een politiek boek gelezen
Niet dat het selecte groepje VWO'ers representatief is, maar boeken in de vorm van politiek denk ik niet.
En zout.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn zelfs landen die schelpen als ruilmiddel hebben gehad.
Moeten ze maar wegblijven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef De_Nuance het volgende:
Maar moet wel want als ze zien dat andere muizen direct aan iets doodgaan eten ze het niet meer.
En dan kunnen ze heel gezellig in een onbereikbaar hoekje doodgaan en rotten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef De_Nuance het volgende:
toch niet, als je ook leest waar je naar verwijst zie je dat Pheidon degene was die enige standaard maakte in hoeveelheden goud of zilver en echt op geld begon het te lijken in het koninkrijk Lydia.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_money
Ik heb gelijk
Ga nou niet met juridische termen strooien hé.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik accepteer een mooie Turkse man ook wel als onderpand hoor, wie wil iets lenen?
Nee, Spongrukker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga nou niet met juridische termen strooien hé.
Drogen uit, de (stank)overlast zal nihil zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan kunnen ze heel gezellig in een onbereikbaar hoekje doodgaan en rotten.
Ik wil drie kamelen lenen om een blonde vrouw te kopen. De_Nuance is mijn onderpand.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik accepteer een mooie Turkse man ook wel als onderpand hoor, wie wil iets lenen?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel scheelt het nietquote:
Prima, ik zal de kamelen even stelen van Muttie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik wil drie kamelen lenen om een blonde vrouw te kopen. De_Nuance is mijn onderpand.
Je hebt een verkeerde definitie voor geld in je hoofd zitten:quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
toch niet, als je ook leest waar je naar verwijst zie je dat Pheidon degene was die enige standaard maakte in hoeveelheden goud of zilver en echt op geld begon het te lijken in het koninkrijk Lydia.
Ja, hallo, jullie in de natuur, tussen de koeienkak zijn wat gewend. Ik als geciviliseerd persoon niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Drogen uit, de (stank)overlast zal nihil zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, hallo, jullie in de natuur, tussen de koeienkak zijn wat gewend. Ik als geciviliseerd persoon niet.
[..]
Ja, hallo, jullie in de natuur, tussen de koeienkak zijn wat gewend. Ik als geciviliseerd persoon niet.
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Wat nou, zelfs Wilders valt in het niet bij hoe hij Melkert altijd te kakken wist te zetten.quote:
Je quote zelf over algemeen geaccepteerd, daar zit de kernquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde definitie voor geld in je hoofd zitten:
Geld is enig object dat in een bepaald land of binnen een gegeven sociaal-economische context algemeen wordt aanvaard als betaling voor goederen en diensten en de terugbetaling van schulden. Als belangrijkste functies van geld onderscheidt men: ruilmiddel, rekeneenheid, oppotmiddel en incidenteel ook als eenheid voor uitgestelde betalingen.
bron: wiki
Dat betekent dus niet dat geld meteen goud of zilver is.
Nog iets inhoudelijks?quote:
Geld valt dan weer uit te drukken in verschillende eenheden, waarvan goud, zilver danwel zout of peper over het algemeen meer waard is/was dan dat papiertje/muntje waarmee je je halfje bruin en een pak melk mee afrekent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geld is enig object dat in een bepaald land of binnen een gegeven sociaal-economische context algemeen wordt aanvaard als betaling voor goederen en diensten en de terugbetaling van schulden. Als belangrijkste functies van geld onderscheidt men: ruilmiddel, rekeneenheid, oppotmiddel en incidenteel ook als eenheid voor uitgestelde betalingen.
Daarvoor werd er al met zilveren staven gehandeldquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
toch niet, als je ook leest waar je naar verwijst zie je dat Pheidon degene was die enige standaard maakte in hoeveelheden goud of zilver en echt op geld begon het te lijken in het koninkrijk Lydia.
Daar komt mijn telegram de hoek om.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je quote zelf over algemeen geaccepteerd, daar zit de kern. Dat gebeurde pas toen er enige standaardisatie kwam.
Precies. Zo heeft zout ook heel lang gediend als geld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij de PvdA accepteren ze geen afvalligen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog iets inhoudelijks?
Hij verstond zijn vak zeer goed. Welbespraakt, in staat mensen te bewegen, politieke gewaarwording bij jan-met-de-pet die voorheen niets om Den Haag gaf. Een echte democraat zou ik haast zeggen.
En hij zoog van alles uit z'n duim (de puinhopen van Paars) en had net als Wilders ook geen oplossingen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog iets inhoudelijks?
Hij verstond zijn vak zeer goed. Welbespraakt, in staat mensen te bewegen, politieke gewaarwording bij jan-met-de-pet die voorheen niets om Den Haag gaf. Een echte democraat zou ik haast zeggen.
Om elk tussenproduct in ruilhandel als geld te zien lijkt me wat omslachtig, het gaat toch om die algemene acceptatie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarvoor werd er al met zilveren staven gehandeld
Bij de PVV is een extremist meer echter geen probleem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij de PvdA accepteren ze geen afvalligen.
Die had hij wel, alleen bevielen ze je niet. Dat kan. Ik vind Roemer qua inhoud niets. Is wel een goed politicus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En hij zoog van alles uit z'n duim (de puinhopen van Paars) en had net als Wilders ook geen oplossingen.
Hij schold de PvdA uit als een baas.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En hij zoog van alles uit z'n duim (de puinhopen van Paars) en had net als Wilders ook geen oplossingen.
Toen de Romeinse overheid het als soldij uitkeerde bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Zo heeft zout ook heel lang gediend als geld.
Paars II was dan ook echt dramatisch, zeker de laatste twee jaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor Nederland? Noem eens één werkbare dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die had hij wel, alleen bevielen ze je niet. Dat kan. Ik vind Roemer qua inhoud niets. Is wel een goed politicus.
Verminderen van de overheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor Nederland? Noem eens één werkbare dan?
Dit is de algemene acceptatie. Elk ruilmiddel is geld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om elk tussenproduct in ruilhandel als geld te zien lijkt me wat omslachtig, het gaat toch om die algemene acceptatie.
Met wat daarna allemaal nog kwam is die kwalificatie misschien wat overtrokken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Paars II was dan ook echt dramatisch, zeker de laatste twee jaar.
Dat wil ik helemaal niet, wat kan ik er in Godsnaam anders aan doen? Want dadelijk ben ik hier niet meer en komt mijn familie en dan doen zij dat. Dus hoe krijg ik die muizen lief weg?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef De_Nuance het volgende:
Niet echt, geld is een ruilmiddel maar niet elk ruilmiddel is geld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is de algemene acceptatie. Elk ruilmiddel is geld.
gelul natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is de algemene acceptatie. Elk ruilmiddel is geld.
We zijn er gelukkig ook snel van af gestapt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toen de Romeinse overheid het als soldij uitkeerde bedoel je?
Ik heb dat boek 'De puinhopen van acht jaar paars'. En daarin staat gewoon een cijfermatige uitwerking van bepaalde problematiek. Gepaard met voorstellen hoe hij die problemen zou aanpakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, geld is een ruilmiddel maar niet elk ruilmiddel is geld.
Ik zou het niet weten, kende zijn programma niet. Je gaat echter voorbij aan mijn overkoepelende standpunt dat onwelgevallige of ontbrekende inhoud niets afdoen aan iemands politieke capaciteiten an sich. Een politicus hoeft geen bestuurder te zijn, een politicus verkondigt een mening.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor Nederland? Noem eens één werkbare dan?
Waar leg je de grens dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, geld is een ruilmiddel maar niet elk ruilmiddel is geld.
Hitler heeft ook een boek geschreven met oplossingen. Niet dat ze werkbaar waren in een democratie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb dat boek 'De puinhopen van acht jaar paars'. En daarin staat gewoon een cijfermatige uitwerking van bepaalde problematiek. Gepaard met voorstellen hoe hij die problemen zou aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |