Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/index.php?id=2468
Genieten wordt dat.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met de jaarlijkse (over)dosis Dalida.
Ze hadden het gewoon over de zomer heen moeten tillen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die naam kon er zo kort voor de verkiezing niet meer van de lijst....
Stemmen op een lijk lijkt mij volslagen achterlijk, het zou niet eens bij me opkomenquote:En wat is er mis met een postume stem?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.
Het is nu wel draagbaar nu ie geen kwaad meer kan.
Wat een zurigheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.
Het is nu wel draagbaar nu ie geen kwaad meer kan.
De overeenkomsten met echtgaaf nemen hand over hand toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Zombiepoliticus, ik zou gewoon zowaar weer gaan stemmen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje heeft couscous gemaakt. Lekker man.²
Met kaas?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje heeft couscous gemaakt. Lekker man.²
Hij was natuurlijk gigantisch op z'n bek gegaan als hij had moeten besturen of een fractie vol dwazen in bedwang had moeten houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vond Fortuyn wel een goed politicus.
Ik noemde dan ook specifiek Fortuyn, de LPF was niks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk gigantisch op z'n bek gegaan als hij had moeten besturen of een fractie vol dwazen in bedwang had moeten houden
Daar was hij binnen een half jaar met knallende ruzie vertrokken gok ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde dan ook specifiek Fortuyn, de LPF was niks.
Als VVD politicus had hij het goed gedaan denk ik.
Als je moet bezuinigen, kun je dat beter doen door een maand of twee eerder te gaan herhalen, dan dat je paul de leeuw naakt op moet gaan laten treden idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:54 schreef Quarant het volgende:
Ik dacht eerst, 6 maart? 2 maand te vroeg...Maar men moet het nu uitbuiten, 6 mei valt al in de zomerperiode voor de publieke omroep.
Hij kwam ten minste wel praten in televisieprogramma's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Maar liep ook net zo makkelijk boos weg als er een beetje kritiek kwamquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kwam ten minste wel praten in televisieprogramma's.
Nou heh? Hij is bijna een exacte kopie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
De overeenkomsten met echtgaaf nemen hand over hand toe.
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar was hij binnen een half jaar met knallende ruzie vertrokken gok ik
Dat is een zinloze mening, aangezien je alleen maar kan stellen of hij het tot een goed einde had kunnen brengen en er alhoewel een groot aantal punten waren waar verzuurde pvdaers het zelfs eens konden zijn, de oplossingen niet voor de hand lagen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Dat geeft dan ook meteen de zwakte aan van zo'n politicus. Dat kan nu niet met Wilders. Als je al een interview met hem krijgt, kan je geen kritische vragen stellen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar liep ook net zo makkelijk boos weg als er een beetje kritiek kwam
Merk ik weinig van, maar ik begeef mij het liefst zo min mogelijk tussen de lokale fauna.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
In Rotterdam zitten we nog steeds met een Pim product anders.
Nee ik beoordeel hem gewoon zoals hij was, niet een of andere postume conclusie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is een zinloze mening, aangezien je alleen maar kan stellen of hij het tot een goed einde had kunnen brengen en er alhoewel een groot aantal punten waren waar verzuurde pvdaers het zelfs eens konden zijn, de oplossingen niet voor de hand lagen.
Zoveel scheelt het niet. Beetje zoals php en robin007 ook flink op elkaar lijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou heh? Hij is bijna een exacte kopie.
Opschudding stond hij wel garant voor inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.
Maar wel met stijl, niet zoals die Wilders idioot.
Mooi toch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opschudding stond hij wel garant voor inderdaad
Ik heb liever een politicus die niet op komt dagen bij een interview dat hem op voorhand niet bevalt, dan dat hij met een evt sneer wegloopt als de discussie hem te moeilijk word.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat geeft dan ook meteen de zwakte aan van zo'n politicus. Dat kan nu niet met Wilders. Als je al een interview met hem krijgt, kan je geen kritische vragen stellen...
Dat was net zo goed prutquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi toch.
Alsof "draai draai" Balkenende zo populair was.
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.
Maar wel met stijl, niet zoals die Wilders idioot.
Het is allebei een teken van zwakte, maar het probleem bij die eerste is dat je dat niet meteen ziet...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever een politicus die niet op komt dagen bij een interview dat hem op voorhand niet bevalt, dan dat hij wegloopt als de discussie hem te moeilijk word.
Een dik boven modaal verdienende anarchokapitalist en een werkloze relifascist. Exacte kopie. Vrijwel identiek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het niet. Beetje zoals php en robin007 ook flink op elkaar lijken.
neenquote:
Want?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.
De pH zal in elk geval niet veel verschillen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een dik boven modaal verdienende anarchokapitalist en een werkloze relifascist. Exacte kopie. Vrijwel identiek.
Ik moest er niet om lachen, maar ze zijn van aanzienlijk betere kwaliteit dan de meeste nekschot of GeenStijl strips.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef De_Nuance het volgende:
Leefbaar stripjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat jij wil doekie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
De pH zal in elk geval niet veel verschillen.
Dat zal, hij blijft echter een idioot qua gedrag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik moest er niet om lachen, maar ze zijn van aanzienlijk betere kwaliteit dan de meeste nekschot of GeenStijl strips.
Ik mag nog niet stemmen en als ik dat zou mogen, dan zou dat zeker niet op een populistische partij zijn.quote:
php is ook geen pvv-stemmer hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ah, de vergelijking gaat dus niet op.
Bij de tweede ziet de 'gemmiddelde' kiezer dat ook niet. Dat is iets wat Fortuyn dan wel weer bewezen heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is allebei een teken van zwakte, maar het probleem bij die eerste is dat je dat niet meteen ziet...
Met z'n cursus na de havo en dwazen om zich heen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hij slimmer is dan menigeen denkt.
Denk ik.
Bij de vorige verkiezingen dacht ik anders dat php dé PVV-stemmer was. Misschien dat hij het overwoog.quote:
Maar hij staat er veel sympathieker tegenover dan robin.quote:
Hij is er zo een die dat altijd zal ontkennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen dacht ik anders dat php dé PVV-stemmer was. Misschien dat hij het overwoog.
Picchia stemt PVV, en D_H waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zitten hier helemaal geen PVV-stemmers. Dat is hier vloeken in de kerkEen doodzonde
Dr_Nikita ook welquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Picchia stemt PVV, en D_H waarschijnlijk.
Jawel Picchia is een PVV-stemmer...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zitten hier helemaal geen PVV-stemmers. Dat is hier vloeken in de kerkEen doodzonde
Onzin, ze zitten hier zeker wel. Je vindt hier eerder PVV-stemmers dan CDA-stemmersquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mag nog niet stemmen en als ik dat zou mogen, dan zou dat zeker niet op een populistische partij zijn.
Alhoewel de VVD tegenwoordig ook aardig populistisch is geworden
Állemaal 'VVD'ers'.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je je kop op het hakblok wilt moet je hier melden dat je PVV stemtquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, ze zitten hier zeker wel. Je vindt hier eerder PVV-stemmers dan CDA-stemmers
Nee, dan de tijd dat een Kinneging zich nog thuisvoelde bij de VVD.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mag nog niet stemmen en als ik dat zou mogen, dan zou dat zeker niet op een populistische partij zijn.
Alhoewel de VVD tegenwoordig ook aardig populistisch is geworden
Ik heb ook PVV gestemd, eenmaal.quote:
Allemaal kast-PVV'ers volgens jou?quote:
php mocht in 2010 gewoon stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
php is toch net 18, hij heeft na blijven zitten pas nog zijn VMBO of whatever gefaald. Wanneer zou hij gestemd moeten hebben dan?
Neuh, dat is echt onzin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je je kop op het hakblok wilt moet je hier melden dat je PVV stemt
Haha josti.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook PVV gestemd, eenmaal.
Nee hoor, dat is veel minder erg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Als je je kop op het hakblok wilt, moet je melden dat je SGP stemt.
Een deel zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Allemaal kast-PVV'ers volgens jou?
Bij welke verkiezingen was dat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker he die slachtofferol?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je je kop op het hakblok wilt moet je hier melden dat je PVV stemt
Het was de enige partij buiten de SP (quote:
SGP'ers zijn PVV-symphatisanten met het verschil dat SGP'ers zelf ook vrouwen onderdrukken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is veel minder erg.
Wie dan?quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was de enige partij buiten de SP () die anti-Europa was, dus vandaar.
Oh, ik noem een Ronnie_Bravoquote:
Nou ja. Ik hou er misschien een andere definitie van populisme op na.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?![]()
En tevens: een populistische partij is een pleonasme. Een politieke partij is altijd populistisch, of je nu wilt of niet. Echter, de ene politieke partij is populistischer dan de ander. Dat dan weer wel.
Dat valt me tegen van je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Picchia stemt PVV, en D_H waarschijnlijk.
Oh en ik heb PVV gestemd bij de Europese verkiezingen.
Uiteindelijk kan je wat betreft het anti-Europa standpunt beter SP stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was de enige partij buiten de SP () die anti-Europa was, dus vandaar.
Ja. Wat doen een Picchia of X-ray hier anders al jaren?quote:
Het is een bloody shame, meneer Melkert!quote:
Ach gossie mijn PvdA stem wordt hier ook elke dag 100 keer belachelijk gemaakt, dat is gewoon normaal in de SC.quote:
Schokkend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar alleen bij de PVV is dat ergquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach gossie mijn PvdA stem wordt hier ook elke dag 100 keer belachelijk gemaakt, dat is gewoon normaal in de SC.
En mijn eerste vraag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja. Ik hou er misschien een andere definitie van populisme op na.
Populisme is voor mij het inspelen op onderbuikgevoelens en niet stemmen wat beter is voor het land en de achterban, maar wat de achterban wil. De parlementaire democratie zoals we die nu hebben, is oké. Al twijfel ik nog steeds of democratie wel het beste middel is. Het mooie aan de parlementaire democratie, is dat je stemt op iemand die je belangrijke beslissingen toevertrouwd. Juist omdat mensen dat soort keuzes niet zelf kunnen maken.
Neehoor, heb gewoon een schijthekel aan het idee van een Federaal Europa.quote:
Niet zo slachtoffer uithangen hoor. PvdA is uiterst politiek correct, kun je rustig melden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach gossie mijn PvdA stem wordt hier ook elke dag 100 keer belachelijk gemaakt, dat is gewoon normaal in de SC.
het is niet iets om trots op te zijn nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een bloody shame, meneer Melkert!
Als je op Albayrak stemt zal ik je het wellicht vergeven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt enig idee hoe het er in de SC aan toe gaat? Man man man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo slachtoffer uithangen hoor. PvdA is uiterst politiek correct, kun je rustig melden.
Het waren Fortuyn's laatste woorden voor hij werd doodgeschoten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
het is niet iets om trots op te zijn nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |