Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/index.php?id=2468
Genieten wordt dat.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met de jaarlijkse (over)dosis Dalida.
Ze hadden het gewoon over de zomer heen moeten tillen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die naam kon er zo kort voor de verkiezing niet meer van de lijst....
Stemmen op een lijk lijkt mij volslagen achterlijk, het zou niet eens bij me opkomenquote:En wat is er mis met een postume stem?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.
Het is nu wel draagbaar nu ie geen kwaad meer kan.
Wat een zurigheidquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan ik me weer lekker ergeren aan die hufter.
Het is nu wel draagbaar nu ie geen kwaad meer kan.
De overeenkomsten met echtgaaf nemen hand over hand toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Zombiepoliticus, ik zou gewoon zowaar weer gaan stemmen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje heeft couscous gemaakt. Lekker man.²
Met kaas?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje heeft couscous gemaakt. Lekker man.²
Hij was natuurlijk gigantisch op z'n bek gegaan als hij had moeten besturen of een fractie vol dwazen in bedwang had moeten houdenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vond Fortuyn wel een goed politicus.
Ik noemde dan ook specifiek Fortuyn, de LPF was niks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk gigantisch op z'n bek gegaan als hij had moeten besturen of een fractie vol dwazen in bedwang had moeten houden
Daar was hij binnen een half jaar met knallende ruzie vertrokken gok ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde dan ook specifiek Fortuyn, de LPF was niks.
Als VVD politicus had hij het goed gedaan denk ik.
Als je moet bezuinigen, kun je dat beter doen door een maand of twee eerder te gaan herhalen, dan dat je paul de leeuw naakt op moet gaan laten treden idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:54 schreef Quarant het volgende:
Ik dacht eerst, 6 maart? 2 maand te vroeg...Maar men moet het nu uitbuiten, 6 mei valt al in de zomerperiode voor de publieke omroep.
Hij kwam ten minste wel praten in televisieprogramma's.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Maar liep ook net zo makkelijk boos weg als er een beetje kritiek kwamquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kwam ten minste wel praten in televisieprogramma's.
Nou heh? Hij is bijna een exacte kopie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
De overeenkomsten met echtgaaf nemen hand over hand toe.
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar was hij binnen een half jaar met knallende ruzie vertrokken gok ik
Dat is een zinloze mening, aangezien je alleen maar kan stellen of hij het tot een goed einde had kunnen brengen en er alhoewel een groot aantal punten waren waar verzuurde pvdaers het zelfs eens konden zijn, de oplossingen niet voor de hand lagen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Dat geeft dan ook meteen de zwakte aan van zo'n politicus. Dat kan nu niet met Wilders. Als je al een interview met hem krijgt, kan je geen kritische vragen stellen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar liep ook net zo makkelijk boos weg als er een beetje kritiek kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |