Ik houd niet van Greenpeace en Milieudefensie, al is het alleen omdat men met een dode koe voor een McDonalds gaat staan en dan vragen of je het zielig vind.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:12 schreef GSbrder het volgende:
"hé leukerd, ik sta hier met 'n actie van greenpeace, daar ben je vast wel mee bekend!"
"Ja."
"Ben je een beetje milieubewust?"
"Nee."![]()
"Oh, dan houd het op denk ik"
Ik hou niet van wervers die ¤ 20 p/uur krijgen voor een standaardriedeltje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik houd niet van Greenpeace en Milieudefensie, al is het alleen omdat men met een dode koe voor een McDonalds gaat staan en dan vragen of je het zielig vind.
Werken die niet allemaal op provisiebasis?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou niet van wervers die ¤ 20 p/uur krijgen voor een standaardriedeltje.
Daar zou je, als kapitalist, juist van moeten houden. Mensen die hun eigen principes opzij zetten om een product te verkopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vast basisloon van 7.nogwat geloof ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Werken die niet allemaal op provisiebasis?
SP stemmer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, begrijp me goed, ik gun ze alle goeds.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zou je, als kapitalist, juist van moeten houden.
Ongeveer net zo zinloos als de econoom uithangen. Ja, dat past wel bij je.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel politiek commentator willen zijn.
De luchtsingel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:31 schreef De_Nuance het volgende:
Ik krijg net een stembriefje per post.
http://www.stadsinitiatief.nl/stemmen/
Waar zal ik op stemmen?
Alles is kut, behalve Luchtsingel, dus doe die maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:31 schreef De_Nuance het volgende:
Ik krijg net een stembriefje per post.
http://www.stadsinitiatief.nl/stemmen/
Waar zal ik op stemmen?
Je kunt de Holocaust beter negeren dan ontkennen, als je het negeert kom de meeste landen nog binnen nl.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef remlof het volgende:
Zo, dit is ook een fijne:
[ afbeelding ]
Republikein: Holocaust is 'the blackest lie in history'
De Joden hebben er een eigen land en onvoorwaardelijke steun van de Amerikanen aan over gehouden toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
Hij zegt dat de Joden de Holocaust hebben verzonnen om er geld aan te verdienen
Volgens de Republikein verdienen de Joden miljoenen dollars aan boeken, films en toneelstukken aan dit 'sprookje'.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Joden hebben er een eigen land en onvoorwaardelijke steun van de Amerikanen aan over gehouden toch?
Joden waren ook al oprechte kapitalisten voor de holocaust, daarom wilde menig opkomende 'democratie' ook van ze af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens de Republikein verdienen de Joden miljoenen dollars aan boeken, films en toneelstukken aan dit 'sprookje'.
Hij vergeet het massa-toerisme naar de voormalige kampen en souvenirs.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens de Republikein verdienen de Joden miljoenen dollars aan boeken, films en toneelstukken aan dit 'sprookje'.
Is toch allemaal vrij standaard retoriek van holocaustontkenners?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:00 schreef remlof het volgende:
Zo, dit is ook een fijne:
[ afbeelding ]
Republikein: Holocaust is 'the blackest lie in history'
3 miljoen namen op een buiten werking gestelde brug graveren, dat lijkt me ook bijzonder goed besteed geld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik hoop dat die yoga-docentes het winnen om zo ultiem het geld in een put te gooien.
Hitler had tenminste nog een moderne coupe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef 3-voud het volgende:
Von der Dunk:
'Wie nu nog achter Wilders aanloopt is net zo verantwoordelijk als de mensen die in de jaren dertig achter Hitler aanliepen.'
Mafklapper...
Ik heb alvast de juiste instantie gebeld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef 3-voud het volgende:
Von der Dunk:
'Wie nu nog achter Wilders aanloopt is net zo verantwoordelijk als de mensen die in de jaren dertig achter Hitler aanliepen.'
Mafklapper...
Daarbij doe je het toch alleen als je niks beters te doen hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:16 schreef Monolith het volgende:
Achter Wilders aanlopen is ook een beetje achterhaald. Carnaval is al lang voorbij.
Alleen met een kopje thee en een paar relmarokkanen en die vallen tijdens carnaval in limburg moeilijk te vinden.quote:
Geeft het leven wat cachet, zulke figuren.quote:
Vind de meeste bekende advocaten wel mooie figuren.quote:
Ja pijnlijke vergelijking, maar wellicht wel nodig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef 3-voud het volgende:
Von der Dunk:
Mafklapper...
Keurige, welbespraakte, inhoudelijk sterke jurist.quote:
Ach, een mooi primeur voor POL dit, de eerste fan van Spong in ons midden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Keurige, welbespraakte, inhoudelijk sterke jurist.
6 maart staat de gehele P&W in het teken van Fortuyn.quote:
Heb je een dagvaarding aan je broek hangen dat je hem niet mag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een mooi primeur voor POL dit, de eerste fan van Spong in ons midden.
Houdt dat in dat Joost Eerdmans op televisie verschijnt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
6 maart staat de gehele P&W in het teken van Fortuyn.
Van wie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eindelijk vanouds weer een goeie P&W.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/index.php?id=2468
Genieten wordt dat.
Ik kan niks eten waar iets van paprika in zit(allergie), zit dat op die inferno pizza?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
De tering, die Inferno Pizza van de Lidl doet z'n naam eer aan.![]()
Zweet op me voorhoofd.
Wel pepers.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan niks eten waar iets van paprika in zit(allergie), zit dat op die inferno pizza?
Avondje over de tv pissen voor sommige lieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou als er iemand straks in de watten wordt gelegd , dan bij jij dat welquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:41 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig weet ik nu al dat ik die avond geen TV hoef te kijken
Boeiender dan sentimenteel geneuzel over over iemand die het falen als politicus helaas niet gegund was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou als er iemand straks in de watten wordt gelegd , dan bij jij dat wel
Sport, sport sport![]()
De katholieke radio omroep countert dat doorgaans met engelse detectives toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
voetbal EK, tour de france olympische spelen.....
TV komt van de zomer niet aan.
Sport is niks aan. Die lui worden zwaar overgewaardeerd. Pim probeerde het. Het was hem niet gegund.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Boeiender dan sentimenteel geneuzel over over iemand die het falen als politicus helaas niet gegund was.
Ohjee. Wat nu.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, voor de vrouwen. ;{quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De katholieke radio omroep countert dat doorgaans met engelse detectives toch?
over overwaarderen gesprokenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sport is niks aan. Die lui worden zwaar overgewaardeerd. Pim probeerde het. Het was hem niet gegund.
Kijk je geen series, misschien iets als Breaking Bad?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik snap niet wat mensen eraan vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
over overwaarderen gesproken.
Sport kijk ik voor vermaak.
Nee, het zal wel iets van herhalingen ofzo worden. Nova CollegeTour bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk je geen series, misschien iets als Breaking Bad?
Ik ook niet, maar als anderen het leuk vinden moeten ze het natuurlijk gewoon kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen eraan vinden.
Of gewoon tv-series downloadenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, het zal wel iets van herhalingen ofzo worden. Nova CollegeTour bijvoorbeeld.
Mooi dat uitzending gemist bestaat.
Dat wel. Maar de mensheid wordt er wel dommer door.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als anderen het leuk vinden moeten ze het natuurlijk gewoon kijken
Wat vinden mensen aan een geneuzel over Fortuyn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen eraan vinden.
Wat is de wereld zonder internet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of gewoon tv-series downloaden
Hoezo? Heb gelijk mijn toeristische kennis over Frankrijk weer op peilquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de mensheid wordt er wel dommer door.
Dan moet je gewoon betalen voor wat je gebruikt. Raar idee nietwaar?quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De katholieke radio omroep countert dat doorgaans met engelse detectives toch?
En geen kranten gaan lezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan kan je met B_A samen geen tv gaan kijken.
Dat gaat wel ergens over. De Fortuyn-revolte moet jou toch ook aanspreken als mod?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat vinden mensen aan een geneuzel over Fortuyn?
Ik ben ook wel liefhebber van Spong, aan Moszkowicz heb ik dan weer een hekel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een mooi primeur voor POL dit, de eerste fan van Spong in ons midden.
Gezellig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Schei toch uit. Je hoort toch niks meer anders dan oppervlakkig geneuzel over sport. Het interesseert mij echt geen ruk wie er verlies hoor met sport.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoezo? Heb gelijk mijn toeristische kennis over Frankrijk weer op peil.
Helemaal niet verkeerd om geen TV te kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
En natuurlijk Mart Smeets z'n mening over alles.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoezo? Heb gelijk mijn toeristische kennis over Frankrijk weer op peil.
Teveel mensen die uit hysterie lekker op een lijk gingen stemmen? Als dat ergens over gaan is...quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat gaat wel ergens over. De Fortuyn-revolte moet jou toch ook aanspreken als mod?
Dat magquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Schei toch uit. Je hoort toch niks meer anders dan oppervlakkig geneuzel over sport. Het interesseert mij echt geen ruk wie er verlies hoor met sport.
Uiteraardquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En natuurlijk Mart Smeets z'n mening over alles.
Met de jaarlijkse (over)dosis Dalida.quote:
Die naam kon er zo kort voor de verkiezing niet meer van de lijst....En wat is er mis met een postume stem?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Teveel mensen die uit hysterie lekker op een lijk gingen stemmen? Als dat ergens over gaan is...
Het had inhoudelijk natuurlijk nog minder om het lijf dan de gemiddelde voetbalwedstrijd op het EK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |