Ja, voor de vrouwen. ;{quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De katholieke radio omroep countert dat doorgaans met engelse detectives toch?
over overwaarderen gesprokenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sport is niks aan. Die lui worden zwaar overgewaardeerd. Pim probeerde het. Het was hem niet gegund.
Kijk je geen series, misschien iets als Breaking Bad?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
voetbal EK, tour de france olympische spelen.....
TV komt van de zomer niet aan.
Ik snap niet wat mensen eraan vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
over overwaarderen gesproken.
Sport kijk ik voor vermaak.
Nee, het zal wel iets van herhalingen ofzo worden. Nova CollegeTour bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk je geen series, misschien iets als Breaking Bad?
Ik ook niet, maar als anderen het leuk vinden moeten ze het natuurlijk gewoon kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen eraan vinden.
Of gewoon tv-series downloadenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, het zal wel iets van herhalingen ofzo worden. Nova CollegeTour bijvoorbeeld.
Mooi dat uitzending gemist bestaat.
Dat wel. Maar de mensheid wordt er wel dommer door.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als anderen het leuk vinden moeten ze het natuurlijk gewoon kijken
Wat vinden mensen aan een geneuzel over Fortuyn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen eraan vinden.
Wat is de wereld zonder internet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of gewoon tv-series downloaden
Hoezo? Heb gelijk mijn toeristische kennis over Frankrijk weer op peilquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de mensheid wordt er wel dommer door.
Dan moet je gewoon betalen voor wat je gebruikt. Raar idee nietwaar?quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De katholieke radio omroep countert dat doorgaans met engelse detectives toch?
En geen kranten gaan lezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan kan je met B_A samen geen tv gaan kijken.
Dat gaat wel ergens over. De Fortuyn-revolte moet jou toch ook aanspreken als mod?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat vinden mensen aan een geneuzel over Fortuyn?
Ik ben ook wel liefhebber van Spong, aan Moszkowicz heb ik dan weer een hekel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een mooi primeur voor POL dit, de eerste fan van Spong in ons midden.
Gezellig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Schei toch uit. Je hoort toch niks meer anders dan oppervlakkig geneuzel over sport. Het interesseert mij echt geen ruk wie er verlies hoor met sport.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoezo? Heb gelijk mijn toeristische kennis over Frankrijk weer op peil.
Helemaal niet verkeerd om geen TV te kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
En natuurlijk Mart Smeets z'n mening over alles.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoezo? Heb gelijk mijn toeristische kennis over Frankrijk weer op peil.
Teveel mensen die uit hysterie lekker op een lijk gingen stemmen? Als dat ergens over gaan is...quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat gaat wel ergens over. De Fortuyn-revolte moet jou toch ook aanspreken als mod?
Dat magquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Schei toch uit. Je hoort toch niks meer anders dan oppervlakkig geneuzel over sport. Het interesseert mij echt geen ruk wie er verlies hoor met sport.
Uiteraardquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En natuurlijk Mart Smeets z'n mening over alles.
Met de jaarlijkse (over)dosis Dalida.quote:
Die naam kon er zo kort voor de verkiezing niet meer van de lijst....En wat is er mis met een postume stem?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Teveel mensen die uit hysterie lekker op een lijk gingen stemmen? Als dat ergens over gaan is...
Het had inhoudelijk natuurlijk nog minder om het lijf dan de gemiddelde voetbalwedstrijd op het EK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |