Merk ik weinig van, maar ik begeef mij het liefst zo min mogelijk tussen de lokale fauna.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
In Rotterdam zitten we nog steeds met een Pim product anders.
Nee ik beoordeel hem gewoon zoals hij was, niet een of andere postume conclusie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is een zinloze mening, aangezien je alleen maar kan stellen of hij het tot een goed einde had kunnen brengen en er alhoewel een groot aantal punten waren waar verzuurde pvdaers het zelfs eens konden zijn, de oplossingen niet voor de hand lagen.
Zoveel scheelt het niet. Beetje zoals php en robin007 ook flink op elkaar lijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou heh? Hij is bijna een exacte kopie.
Opschudding stond hij wel garant voor inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.
Maar wel met stijl, niet zoals die Wilders idioot.
Mooi toch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Opschudding stond hij wel garant voor inderdaad
Ik heb liever een politicus die niet op komt dagen bij een interview dat hem op voorhand niet bevalt, dan dat hij met een evt sneer wegloopt als de discussie hem te moeilijk word.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat geeft dan ook meteen de zwakte aan van zo'n politicus. Dat kan nu niet met Wilders. Als je al een interview met hem krijgt, kan je geen kritische vragen stellen...
Dat was net zo goed prutquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi toch.
Alsof "draai draai" Balkenende zo populair was.
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, lekkere relnicht in de politiek, als een olifant door de porseleinkast.
Maar wel met stijl, niet zoals die Wilders idioot.
Het is allebei een teken van zwakte, maar het probleem bij die eerste is dat je dat niet meteen ziet...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever een politicus die niet op komt dagen bij een interview dat hem op voorhand niet bevalt, dan dat hij wegloopt als de discussie hem te moeilijk word.
Een dik boven modaal verdienende anarchokapitalist en een werkloze relifascist. Exacte kopie. Vrijwel identiek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het niet. Beetje zoals php en robin007 ook flink op elkaar lijken.
neenquote:
Want?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.
De pH zal in elk geval niet veel verschillen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een dik boven modaal verdienende anarchokapitalist en een werkloze relifascist. Exacte kopie. Vrijwel identiek.
Ik moest er niet om lachen, maar ze zijn van aanzienlijk betere kwaliteit dan de meeste nekschot of GeenStijl strips.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef De_Nuance het volgende:
Leefbaar stripjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat jij wil doekie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
De pH zal in elk geval niet veel verschillen.
Dat zal, hij blijft echter een idioot qua gedrag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat mensen hem schromelijk onderschatten.
Klopt, maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik moest er niet om lachen, maar ze zijn van aanzienlijk betere kwaliteit dan de meeste nekschot of GeenStijl strips.
Ik mag nog niet stemmen en als ik dat zou mogen, dan zou dat zeker niet op een populistische partij zijn.quote:
php is ook geen pvv-stemmer hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ah, de vergelijking gaat dus niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |