Dat zijn geen grapjes. Dat is de keiharde waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef De_Nuance het volgende:
VS, Erik , waht
Kom maar door met die PvdA grapjes.
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het waren Fortuyn's laatste woorden voor hij werd doodgeschoten.
De PvdA uitschelden, de held.
Nou kijk die arme PVV'ers toch zielig zijn Lavenderr.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zijn geen grapjes. Dat is de keiharde waarheid.
Nee, zelfs voor de tijd van de GBL werd de PvdA overal al belachelijk gemaakt, en terecht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?
Ik ook, maar dan zou ik nog niet op een partij als de PVV stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, heb gewoon een schijthekel aan het idee van een Federaal Europa.
Op welke positie sta je binnen het politieke spectrum?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede leeftijd om op FOK! te zitten.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je op Albayrak stemt zal ik je het wellicht vergeven.
Als het alternatief de SP is dan moet 't maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan zou ik nog niet op een partij als de PVV stemmen.
Met zijn laatste adem gaf hij bindend stemadvies aan de ambulancebroeder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier een eigen privehakblok ongeacht wat je wel of niet stemt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je je kop op het hakblok wilt moet je hier melden dat je PVV stemt
Je reageerde op een reactie over jouw PVV-stem vandaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zelfs voor de tijd van de GBL werd de PvdA overal al belachelijk gemaakt, en terecht.
Toen ik 11 was had ik me ooit geregistreerd volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent zelfs eerder geregistreerd dan ikMijn hemel, en ik dacht dat ik verpest was
Ja, leer quoten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je reageerde op een reactie over jouw PVV-stem vandaar.
Verkeerd gequote dan neem ik aan.
Nee jij.quote:
Omg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik 11 was had ik me ooit geregistreerd volgens mij
Toen lurkte ik alleen op de frontpage. Het enige wat ik deed op internet was op Linux forums en gamesites zitten
Bolle.quote:
Ja en wat bleef er van over?quote:
Waarom spelen kinderen niet meer buiten tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh wacht. 4 jaar geleden zie ik, toen was ik 12.
Fortuyn was gewoon in een andere partij gaan zitten als zn ego-boost uitgewerkt was, hij had de drie grootste tenslotte al via een achteringang proberen te nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1 minder dan de VVD de laatste keer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wat bleef er van over?
Pfffrtfft hihi.
Weet je hoe gevaarlijk dat isquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom spelen kinderen niet meer buiten tegenwoordig.
Ik ben sociaal, dus ik voel me meer thuis bij de linkse partijen. Al moet ik zeggen dat het me vrij weinig uitmaakt welk systeem er gebruikt wordt, als het maar door de wetenschap bewezen is dat het werkt en het uiteindelijk de meeste mensen ten goede komt. Ik heb veel sympathie voor de wetenschap wat dat betreft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op welke positie sta je binnen het politieke spectrum?
Ergo minderwaardig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1 minder dan de VVD de laatste keer.
Tijden veranderen, niets conservatismequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kinderen dienen een computerverbod te krijgen, behalve leerzame middelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tijden veranderen, niets conservatisme
Omdat luie kutouders hun kinderen niet meer naar buiten trappen maar achter de TV/computer zetten zodat ze hun bek houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat ook achter de PC rond die leeftijd, maar was toen ook nog bezig met buiten spelen. Het is een beetje loos om te constateren dat iemand totaal niet buiten speelt, als hij op een bepaald tijdstip van de dag achter de PC zit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
... en vliegtuigpiloot.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef De_Nuance het volgende:
oh du_ke zuurvoud is ook een kast-PVV'er.
Elke partij heeft wel een denktank die de standpunten met wetenschappelijk onderzoek weet te bekrachtigen. Daar hoeft je stem dus niet van af te hangenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, dus ik voel me meer thuis bij de linkse partijen. Al moet ik zeggen dat het me vrij weinig uitmaakt welk systeem er gebruikt wordt, als het maar door de wetenschap bewezen is dat het werkt en het uiteindelijk de meeste mensen ten goede komt. Ik heb veel sympathie voor de wetenschap wat dat betreft.
Als je dit het beste kabinet ooit vindt moet dat haast welquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef De_Nuance het volgende:
oh du_ke zuurvoud is ook een kast-PVV'er.
Denk dat Fortuyn wel andere dingen aan zn hoofd had toen hij op sterven lag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die komt hierna. Nu Spitfire.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat Fortuyn wel andere dingen aan zn hoofd had toen hij op sterven lag.
Jonge Marokkaantjes bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jonge Homofiele Marokkaantjes bijvoorbeeld.
Ah daar is Koos met wederom een uiterst smaakvolle postquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jonge Marokkaantjes bijvoorbeeld.
Dat is amper een half jaar terug.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA
Als ik wat hersenspinselen van eerdere topics en posts van mij lees.
Terug naar de gouden standaard; laissez faire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |