Dat zijn geen grapjes. Dat is de keiharde waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef De_Nuance het volgende:
VS, Erik , waht
Kom maar door met die PvdA grapjes.
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het waren Fortuyn's laatste woorden voor hij werd doodgeschoten.
De PvdA uitschelden, de held.
Nou kijk die arme PVV'ers toch zielig zijn Lavenderr.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zijn geen grapjes. Dat is de keiharde waarheid.
Nee, zelfs voor de tijd van de GBL werd de PvdA overal al belachelijk gemaakt, en terecht.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?
Ik ook, maar dan zou ik nog niet op een partij als de PVV stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, heb gewoon een schijthekel aan het idee van een Federaal Europa.
Op welke positie sta je binnen het politieke spectrum?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede leeftijd om op FOK! te zitten.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je op Albayrak stemt zal ik je het wellicht vergeven.
Als het alternatief de SP is dan moet 't maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan zou ik nog niet op een partij als de PVV stemmen.
Met zijn laatste adem gaf hij bindend stemadvies aan de ambulancebroeder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?
Iedereen heeft hier een eigen privehakblok ongeacht wat je wel of niet stemt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je je kop op het hakblok wilt moet je hier melden dat je PVV stemt
Je reageerde op een reactie over jouw PVV-stem vandaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zelfs voor de tijd van de GBL werd de PvdA overal al belachelijk gemaakt, en terecht.
Toen ik 11 was had ik me ooit geregistreerd volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent zelfs eerder geregistreerd dan ikMijn hemel, en ik dacht dat ik verpest was
Ja, leer quoten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je reageerde op een reactie over jouw PVV-stem vandaar.
Verkeerd gequote dan neem ik aan.
Nee jij.quote:
Omg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik 11 was had ik me ooit geregistreerd volgens mij
Toen lurkte ik alleen op de frontpage. Het enige wat ik deed op internet was op Linux forums en gamesites zitten
Bolle.quote:
Ja en wat bleef er van over?quote:
Waarom spelen kinderen niet meer buiten tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh wacht. 4 jaar geleden zie ik, toen was ik 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |