Bolle.quote:
Ja en wat bleef er van over?quote:
Waarom spelen kinderen niet meer buiten tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh wacht. 4 jaar geleden zie ik, toen was ik 12.
Fortuyn was gewoon in een andere partij gaan zitten als zn ego-boost uitgewerkt was, hij had de drie grootste tenslotte al via een achteringang proberen te nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?
1 minder dan de VVD de laatste keer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wat bleef er van over?
Pfffrtfft hihi.
Weet je hoe gevaarlijk dat isquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom spelen kinderen niet meer buiten tegenwoordig.
Ik ben sociaal, dus ik voel me meer thuis bij de linkse partijen. Al moet ik zeggen dat het me vrij weinig uitmaakt welk systeem er gebruikt wordt, als het maar door de wetenschap bewezen is dat het werkt en het uiteindelijk de meeste mensen ten goede komt. Ik heb veel sympathie voor de wetenschap wat dat betreft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op welke positie sta je binnen het politieke spectrum?
Ergo minderwaardig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1 minder dan de VVD de laatste keer.
Tijden veranderen, niets conservatismequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kinderen dienen een computerverbod te krijgen, behalve leerzame middelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tijden veranderen, niets conservatisme
Omdat luie kutouders hun kinderen niet meer naar buiten trappen maar achter de TV/computer zetten zodat ze hun bek houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat ook achter de PC rond die leeftijd, maar was toen ook nog bezig met buiten spelen. Het is een beetje loos om te constateren dat iemand totaal niet buiten speelt, als hij op een bepaald tijdstip van de dag achter de PC zit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
... en vliegtuigpiloot.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef De_Nuance het volgende:
oh du_ke zuurvoud is ook een kast-PVV'er.
Elke partij heeft wel een denktank die de standpunten met wetenschappelijk onderzoek weet te bekrachtigen. Daar hoeft je stem dus niet van af te hangenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, dus ik voel me meer thuis bij de linkse partijen. Al moet ik zeggen dat het me vrij weinig uitmaakt welk systeem er gebruikt wordt, als het maar door de wetenschap bewezen is dat het werkt en het uiteindelijk de meeste mensen ten goede komt. Ik heb veel sympathie voor de wetenschap wat dat betreft.
Als je dit het beste kabinet ooit vindt moet dat haast welquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef De_Nuance het volgende:
oh du_ke zuurvoud is ook een kast-PVV'er.
Denk dat Fortuyn wel andere dingen aan zn hoofd had toen hij op sterven lag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Fortuyns laaste woorden waren een PVV stem?
Die komt hierna. Nu Spitfire.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat Fortuyn wel andere dingen aan zn hoofd had toen hij op sterven lag.
Jonge Marokkaantjes bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jonge Homofiele Marokkaantjes bijvoorbeeld.
Ah daar is Koos met wederom een uiterst smaakvolle postquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jonge Marokkaantjes bijvoorbeeld.
Dat is amper een half jaar terug.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA
Als ik wat hersenspinselen van eerdere topics en posts van mij lees.
Terug naar de gouden standaard; laissez faire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |