Mooi. Goede zaak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Excuus. Die hebben we juist niet.
Bron! Bron!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze dat probeerden stierven de Neanderthalers uit
De rampen hier zijn collectivistisch van aard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zeker als je kijkt naar de zorg en de laatste tijd
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn boeken waren de eerdere recessies ook de schuld van overheidsinventies in de economie
Eensch... Die Rutger ook. God God God.quote:
Nee, dat vind ik zelfquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?
Net als al je liberale standpunten overboord gooien concessies doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat de vrije markt het beste systeem is voor de meeste mensen, is al uit de geschiedenis gebleken.
Rare jongens, daar op het vmbo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?
Ik hoop voor je dat je trollt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef robin007bond het volgende:
Nu denk
[..]
De rampen hier zijn collectivistisch van aard.
Overigens wel mooi dat het Pownews publiek zich ook tegen hem lijkt te keren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eensch... Die Rutger ook. God God God.
Haha.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zelf
Ondanks dat ik zijn moorden natuurlijk gruwelijk vind.
Ik wilde iets gemeens zeggen, maar dat ging toch wat te ver. Zelfs voor de SC.quote:
Doe ook maar niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde iets gemeens zeggen, maar dat ging toch wat te ver. Zelfs voor de SC.
Niet lang daarna ontstond het begrip geld, wat nogal een ingreep van de overheid in de economie is...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bron! Bron!
Of ik delete deze scandaleuze uitspraak!
Ja? Ik hoor alleen maar dat Rutger een held is en was en het juist aanpakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Overigens wel mooi dat het Pownews publiek zich ook tegen hem lijkt te keren.
Muizenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Oooh nationale complimentendag vandaag.
Ik vind jullie allemaal lief.
Maar de muizen hier niet. Shitzooi.
Ik vind jouw ook niet lief, maar je poesje wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Oooh nationale complimentendag vandaag.
Ik vind jullie allemaal lief.
Maar de muizen hier niet. Shitzooi.
Mwoah, gouden plaatjes waren niet echt een initiatief van de overheid, het bankwezen is een private uitvinding.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet lang daarna ontstond het begrip geld, wat nogal een ingreep van de overheid in de economie is...
Ja, maar dit huisje is van hout, dus dat is niet zo handig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Muizen![]()
Ik had vorig jaar een huismuis, maar die is er niet meer.
Sorry maar we weten onderhand dat dit je boven de ideologische pet gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel mij waarom de markt schuldig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |