Als er nu nog een wetenschapper is die durft te beweren dat het mechanisme van vraag/aanbod uiteindelijk alles zal oplossen, vind ik dat erg knap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elke partij heeft wel een denktank die de standpunten met wetenschappelijk onderzoek weet te bekrachtigen. Daar hoeft je stem dus niet van af te hangen
Jij komt vrijwillig naar de SC. Ik neem aan dat je regelmatig lurkt dus je weet dondersgoed wat je kunt verwachten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah daar is Koos met wederom een uiterst smaakvolle post
Waar blijft Zienswijze...............quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er nu nog een wetenschapper is die durft te beweren dat het mechanisme van vraag/aanbod uiteindelijk alles zal oplossen, vind ik dat erg knap.
Prodigy doet het altijd goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die komt hierna. Nu Spitfire.
Even nog lekker muziekje voor ik aan het werk moet.
Je had nog geen geschiedenis gehad op dat moment zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:33 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA
Als ik wat hersenspinselen van eerdere topics en posts van mij lees.
Terug naar de gouden standaard; laissez faire
Aperitiefje.quote:
Toch wel grappig om naar te kijken. Nu kling ik niet meer zo aan een bepaalde ideologie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is amper een half jaar terug.
Jazeker. Net zo vaak als jij langskomt op BNW om mij op mijn vingers te tikken dat ik genuanceerder moet postenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij komt vrijwillig naar de SC. Ik neem aan dat je regelmatig lurkt dus je weet dondersgoed wat je kunt verwachten.
Ook lekker:quote:
Je lacht jezelf een paar maand terug uit?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch wel grappig om naar te kijken. Nu kling ik niet meer zo aan een bepaalde ideologie.
Dat de vrije markt het beste systeem is voor de meeste mensen, is al uit de geschiedenis gebleken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er nu nog een wetenschapper is die durft te beweren dat het mechanisme van vraag/aanbod uiteindelijk alles zal oplossen, vind ik dat erg knap.
In deze SC hebben we bepaalde gedragsregels. Die zijn anders dan erbuiten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. Net zo vaak als jij langskomt op BNW om mij op mijn vingers te tikken dat ik genuanceerder moet posten
Wat? Hebben we hier gedragsregels?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In deze SC hebben we bepaalde gedragsregels. Die zijn anders dan erbuiten.
Nou, volgens mijn boeken waren de eerdere recessies ook de schuld van overheidsinventies in de economiequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je had nog geen geschiedenis gehad op dat moment zeker?
Nou, ik zal me gedragen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In deze SC hebben we bepaalde gedragsregels. Die zijn anders dan erbuiten.
Ik ben ook sociaal, maar dat betekend nog niet dat ik zo sociaal ben met leeftijdgenoten van mijn ouders die alle en meer mogelijkheden gehad hebben dan ik om bijvoorbeeld 15 jaar te studeren, zich daarna afwisselend in werk of WAO konden vervelen en nu opeens roepen dat ze de genen zijn die het land hebben opgebouwd, terwijl ze zelf nog niet eens op stemgerechtigde leeftijd waren toen dat land na de oorlog werd opgebouwd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, dus ik voel me meer thuis bij de linkse partijen. Al moet ik zeggen dat het me vrij weinig uitmaakt welk systeem er gebruikt wordt, als het maar door de wetenschap bewezen is dat het werkt en het uiteindelijk de meeste mensen ten goede komt. Ik heb veel sympathie voor de wetenschap wat dat betreft.
Ja, zeker als je kijkt naar de zorg en de laatste tijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat de vrije markt het beste systeem is voor de meeste mensen, is al uit de geschiedenis gebleken.
Excuus. Die hebben we juist niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Hebben we hier gedragsregels?
De laatste keer dat ze dat probeerden stierven de Neanderthalers uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat de vrije markt het beste systeem is voor de meeste mensen, is al uit de geschiedenis gebleken.
Geenstijlquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef Auti het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zat._c_est_ca.html
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Hebben we hier gedragsregels?
Die is zeker lekker.quote:
Mooi. Goede zaak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Excuus. Die hebben we juist niet.
Bron! Bron!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze dat probeerden stierven de Neanderthalers uit
De rampen hier zijn collectivistisch van aard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zeker als je kijkt naar de zorg en de laatste tijd
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn boeken waren de eerdere recessies ook de schuld van overheidsinventies in de economie
Eensch... Die Rutger ook. God God God.quote:
Nee, dat vind ik zelfquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?
Net als al je liberale standpunten overboord gooien concessies doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rare jongens, daar op het vmbo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijzondere boeken. Stond zeker ook in dat Pinochet een toffe peer was?
Ik hoop voor je dat je trollt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef robin007bond het volgende:
Nu denk
[..]
De rampen hier zijn collectivistisch van aard.
Overigens wel mooi dat het Pownews publiek zich ook tegen hem lijkt te keren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eensch... Die Rutger ook. God God God.
Haha.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zelf
Ondanks dat ik zijn moorden natuurlijk gruwelijk vind.
Ik wilde iets gemeens zeggen, maar dat ging toch wat te ver. Zelfs voor de SC.quote:
Doe ook maar niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde iets gemeens zeggen, maar dat ging toch wat te ver. Zelfs voor de SC.
Niet lang daarna ontstond het begrip geld, wat nogal een ingreep van de overheid in de economie is...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bron! Bron!
Of ik delete deze scandaleuze uitspraak!
Ja? Ik hoor alleen maar dat Rutger een held is en was en het juist aanpakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Overigens wel mooi dat het Pownews publiek zich ook tegen hem lijkt te keren.
Muizenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Oooh nationale complimentendag vandaag.
Ik vind jullie allemaal lief.
Maar de muizen hier niet. Shitzooi.
Ik vind jouw ook niet lief, maar je poesje wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Oooh nationale complimentendag vandaag.
Ik vind jullie allemaal lief.
Maar de muizen hier niet. Shitzooi.
Mwoah, gouden plaatjes waren niet echt een initiatief van de overheid, het bankwezen is een private uitvinding.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet lang daarna ontstond het begrip geld, wat nogal een ingreep van de overheid in de economie is...
Ja, maar dit huisje is van hout, dus dat is niet zo handig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Muizen![]()
Ik had vorig jaar een huismuis, maar die is er niet meer.
Sorry maar we weten onderhand dat dit je boven de ideologische pet gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel mij waarom de markt schuldig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |