ik lees van vrienden die echt áltijd gaan, dat ze ook niet gaan! (en daar ben ik echt verbaasd over, want die gaan altijd!). Ze vinden de line up te zwak. Met zulke prijzen moet er echt een act staan die je wilt zien, en degene die ze op zich wel leuk vinden, hebben ze al eens eerder gezien. Ik twijfel zelf nog over Werchter, maar het kan zomaar worden dat ik die ook oversla... wel vreemd, geen festival in het vooruitzicht, dat welquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:49 schreef chansadres het volgende:
Na een nachtje slapen er uit. Nee, dit word het niet. Twijfel over Werchter maar grote kans dat ik het festivalseizoen oversla dit jaar.
Dat lijkt mij ook, of Rock am Ring. Vind Pinkpop behoorlijk zwak dit jaar, maar dat is met name ook omdat dingen als The Cure en The Boss niet aan mij besteed zijn. Verder vind ik dat ze een paar grote namen hebben, en dan een flink gat en wat middelmatige bands, er zitten niet echt wat goede co-headliners, of headliners voor de 3FM stage tussen imho, wellicht Soungarden, en Anouk, maar daar heb je het wel mee gehad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef Moody het volgende:
Ligt het aan mij of kun je beter een half uurtje verder rijden voor Werchter?
De line-ups liggen kwalitatief toch wel wat uit elkaar....
Ik hoor ook al van een hoop mensen die al jaaaaaren op rij gaan, dat ze dit jaar even overslaan. De prijs heeft er natuurlijk ook wel mee te maken. Voor 100 euro voor een mwah programma zullen de meesten nog zoiets hebben van: "laten we gewoon voor de sfeer gaan", maar 170 euro (exclusief die belachelijke servicekosten) is toch wel veel geld voor iets dat je niet fantastisch vindt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik lees van vrienden die echt áltijd gaan, dat ze ook niet gaan! (en daar ben ik echt verbaasd over, want die gaan altijd!). Ze vinden de line up te zwak. Met zulke prijzen moet er echt een act staan die je wilt zien, en degene die ze op zich wel leuk vinden, hebben ze al eens eerder gezien. Ik twijfel zelf nog over Werchter, maar het kan zomaar worden dat ik die ook oversla... wel vreemd, geen festival in het vooruitzicht, dat wel
Ja precies dit. Teveel geld om 'gewoon voor de sfeer te gaan'. (dan moet je ook denken dat het niet bij die 170 euro blijft, je besteed makkelijk nog 100 euro aan van alles en nog wat op het terrein). En wat jullie ook al aanstippen: Werchter heeft vergelijkbare prijzen, maar wel even 10x betere namen staan. Weet niet waar dat aan ligt (waarschijnlijk omdat het later in het jaar valt), maar als je puur naar prijzen en bands kijkt van bijvoorbeeld die twee festivals, lijkt het me niet zo moeilijk dit jaar. Voor de mensen die dan weer beginnen van 'je moet ze niet vergelijken blabla', dat zullen mensen toch echt wel gaan doen denk ik..quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik hoor ook al van een hoop mensen die al jaaaaaren op rij gaan, dat ze dit jaar even overslaan. De prijs heeft er natuurlijk ook wel mee te maken. Voor 100 euro voor een mwah programma zullen de meesten nog zoiets hebben van: "laten we gewoon voor de sfeer gaan", maar 170 euro (exclusief die belachelijke servicekosten) is toch wel veel geld voor iets dat je niet fantastisch vindt.
Nee hoor, Lowlands verkoopt ook alleen maar uit omdat het Lowlands is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Als je naar Pinkpop gaat omdat het Pinkpop is, is er wat mis met je redenatie.
Ik zeg Werchter! Relaxt sfeertje daar hoor en met/om die Belgen lach je je kapot. Maar wat betreft festivalorganisatie is het niet zo gigantisch anders dan Pinkpop.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:42 schreef mr-green het volgende:
Ik zit te twijfelen. Pinkpop of Rock Werchter...
Pinkpop omdat pinkpop (is bekend en valt in een goede periode dat ik vrij ben)
Werchter omdat de line up vele malen beter is dan Pinkpop
Handig wel, want dan ben je zeker van je kaartje. Maar ik verwacht dat het niet zo heel snel gaat. The Cure is niet echt een band die echt iedereen wil zien en/of zeer weinig optreedt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:24 schreef Peter88Online het volgende:
Vraagje: Ik was van plan om zaterdagochtend dagkaarten bij Free Record Shop te halen. Is het dan handig om er al vroeg van te voren te zijn?
The Cure niet misschien, maar Springsteen natuurlijk wel (om die dag gaat het mij om)quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:25 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Handig wel, want dan ben je zeker van je kaartje. Maar ik verwacht dat het niet zo heel snel gaat. The Cure is niet echt een band die echt iedereen wil zien en/of zeer weinig optreedt.
Oh, ik las het verkeerd, ik dacht dat je zaterdagkaarten ging halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:27 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
The Cure niet misschien, maar Springsteen natuurlijk wel (om die dag gaat het mij om)
Plus: het was het eerste optreden van zijn destijds nieuwe tour en verder trad hij nergens in de buurt op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:29 schreef Felagund het volgende:
Springsteen is in 2009 nog geweest, dus ik zou daarvoor niet veel zorgen maken. De rest van maandag is niet extreem bijzonder, als in dat veel mensen per se op de maandag willen.
Het is wat iemand hier boven zegt; het is zo 'random' allemaal. En das niet verkeerd voor festivals met >60/70 acts ofzo, maar als je er maar 38 hebt moet er wel een zekere lijn in zitten, zeker in 'deze tijd' (jaja crisisquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:23 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het gezeur over de lineup eerlijk gezegd niet, ik vind hem best okJuist de wat kleinere namen zijn erg tof, en daar ga ik zelf voor. De meeste 'grote namen' heb ik inmiddels wel gezien. Maar ga ook niet naar Pinkpop, dit jaar wordt het waarschijnlijk Exit en anders weer Werchter
Dat zou wel heeeeeel tof zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:31 schreef chansadres het volgende:
Nou, maak die andere namen ook maar bekend dan!
Maandag: Miike Snow in de tent en dan houd je daar nog 1 plekje over.
Jammer van The Black Keys. dEUS is volgens mij nog niet geweest de afgelopen 11 jaar (ben alleen in 2004 en 2005 niet geweest) maar ik kan me niet heugen dat ze zijn geweestquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef peaceman het volgende:
The black keys zullen wel niet kunnen ivm hun tourschema ofzo.
dEUS is al diverse keren geweest volgens mij.
Naar lowlands ga ik nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
dEUS doet rock in park
Black Keys lowlands en net losse show gehad.
Ah ok, ff gemist danquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Fuszy het volgende:
The black keys zijn wel officieel aangekondigd.
dEUS was er in 2006 voor het laatst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jammer van The Black Keys. dEUS is volgens mij nog niet geweest de afgelopen 11 jaar (ben alleen in 2004 en 2005 niet geweest) maar ik kan me niet heugen dat ze zijn geweest
[..]
Naar lowlands ga ik nieten dEUS gaan we idd. op Rockin` Park zien
Juist een goede reden om die niet te boeken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En verder ontbreken dingen als Skrillex, die nu onwijs populair is en praktisch op IEDER groot festival staat.
Och, dat hou je altijd natuurlijk, maar het is wel opmerkelijk. En als je naar Rock am Ring kijkt staan daar toch ook wel wat dingen die niet zouden misstaan op Pinkpop, maar ze om wat voor reden dan ook (niet perse omdat ze niet willen) niet hebben geboekt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Juist een goede reden om die niet te boeken.
Ik ga waarschijnlijk 3 dagen!
Ja, nu treed hij op in Keulen de avond daarvoor, daar gaan veel fans op Fok al naar toe. Dus ik denk dat het wel mee gaat vallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Plus: het was het eerste optreden van zijn destijds nieuwe tour en verder trad hij nergens in de buurt op.
Ok, dat stelt me ergens wel gerust, maar toch wil ik er snel bij zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, nu treed hij op in Keulen de avond daarvoor, daar gaan veel fans op Fok al naar toe. Dus ik denk dat het wel mee gaat vallen.
Precies, we weten niet waarom. Het ligt niet altijd aan pp natuurlijk. ( al denken velen van wel)quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, dat hou je altijd natuurlijk, maar het is wel opmerkelijk. En als je naar Rock am Ring kijkt staan daar toch ook wel wat dingen die niet zouden misstaan op Pinkpop, maar ze om wat voor reden dan ook (niet perse omdat ze niet willen) niet hebben geboekt.
Ik ga juist naar Pinkpop omdat dat zo tof te combineren is met het concert in Keulen. Een hoop fans houden het toch niet bij dat ene concert?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, nu treed hij op in Keulen de avond daarvoor, daar gaan veel fans op Fok al naar toe. Dus ik denk dat het wel mee gaat vallen.
Naar Pinkpop voor de kleine namen? Daarvoor zijn veel betere alternatieven in de buurt; Lowlands, Into The Great Wide Open, Haldern Pop, Pukkelpop etc. Veel meer keuze en de namen komen daar ook veel beter tot hun recht, ipv verdrinken 's middags op het hoofdpodium.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:23 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het gezeur over de lineup eerlijk gezegd niet, ik vind hem best okJuist de wat kleinere namen zijn erg tof, en daar ga ik zelf voor. De meeste 'grote namen' heb ik inmiddels wel gezien. Maar ga ook niet naar Pinkpop, dit jaar wordt het waarschijnlijk Exit en anders weer Werchter
Ditquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:17 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Naar Pinkpop voor de kleine namen? Daarvoor zijn veel betere alternatieven in de buurt; Lowlands, Into The Great Wide Open, Haldern Pop, Pukkelpop etc. Veel meer keuze en de namen komen daar ook veel beter tot hun recht, ipv verdrinken 's middags op het hoofdpodium.
Het aardige aan Pinkpop vind ik vooral het grote grasveld waar het in de zon prima hangen en bandjes kijken is, zo nu en dan er echt gaan staan als er iets komt dat echt de moeite waard is. Dat kan een topweekend opleveren, maar haalt het qua concept toch niet bij de concurrentie (bovengenoemde namen voor kleine namen en diversiteit, Werchter voor 'pop'headliners en bv RaR voor de gitaren).
Serieus, dat heeft toch ieder festival zo'n beetje? RaR heeft 3 podia, Werchter heeft de Marquee, weinig festivals die niet de mogelijkheid hebben om lekker te chillen en wat nieuwe dingen te horen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:17 schreef ohnikua het volgende:
Het aardige aan Pinkpop vind ik vooral het grote grasveld waar het in de zon prima hangen en bandjes kijken is, zo nu en dan er echt gaan staan als er iets komt dat echt de moeite waard is. Dat kan een topweekend opleveren, maar haalt het qua concept toch niet bij de concurrentie (bovengenoemde namen voor kleine namen en diversiteit, Werchter voor 'pop'headliners en bv RaR voor de gitaren).
Jij en de meneer hier voor zijn denk ik nog niet naar veel andere festivals geweest, Pinkpop is juist idioot vroeg afgelopen, ook het campingprogrammaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dit
Dit is al reden genoeg voor mij en mijn vriendengroep om te gaan. Je kan relax genieten van muziek, je kan helemaal losgaan als je wilt en je kan snachts ook nog wel een aftertje doen op de camping.
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de doelgroep die dit jaar naar het festival komt. Denk dat we meer 25+ zullen zien (en dat zie ik als positief dit jaar)
Pinkpop valt tijdens pinksteren waar veel mensen makkelijk vrij kunnen krijgen. Ik ben inderdaad nog niet met de hele groep naar andere festivals geweest. Wel individueel. Maar met de groep is vele malen leukerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij en de meneer hier voor zijn denk ik nog niet naar veel andere festivals geweest, Pinkpop is juist idioot vroeg afgelopen, ook het campingprogramma
RaR en Werchter ben ik nooit geweest, maar ik ben niet met je eens dat Lowlands en Pukkelpop geschikter zijn om er een 'picknickdagje op het gras' van te maken. Vanaf de Alpha-heuvel zie je vooral tentdoek en het Pukkelpopveld bij het hoofdpodium is idd een stuk rustiger, maar het grasveld is een stuk minder groot.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, dat heeft toch ieder festival zo'n beetje? RaR heeft 3 podia, Werchter heeft de Marquee, weinig festivals die niet de mogelijkheid hebben om lekker te chillen en wat nieuwe dingen te horen hoorDan vind ik Lowlands of Pukkelpop daar vele malen beter geschikt voor, campings veel dichterbij, festivalterrein een stuk groter, je hebt ook gewoon tenten waar de optredens zijn, als je daar buiten gaat zitten krijg je nog genoeg mee maar zit je niet in de drukte. In de Pinkpop tent is het altijd druk zat en lastig er te geraken door de ligging en bij de podia is het vaak ook net ff te druk om daar relaxt te kunnen zitten. óf je ziet echt totaal niks en kijkt tegen benen aan, óf je zit in de looproute publiek <-> drank/eettentjes
De groep is idd een heel belangrijke factor en over het algemeen gemakkelijker in Nederland bij elkaar te krijgen (in mijn omgeving gaan overigens wel véél meer mensen naar lowlands en ook melt en sziget, exit zelfs, dan naar pinkpop)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
Pinkpop valt tijdens pinksteren waar veel mensen makkelijk vrij kunnen krijgen. Ik ben inderdaad nog niet met de hele groep naar andere festivals geweest. Wel individueel. Maar met de groep is vele malen leuker
Dat denk ik ook..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Denk persoonlijk dat Pinkpop in de huidige vorm de houdbaarheidsdatum wel een beetje aan het naderen is, het heeft met dit soort lineups niet echt een identiteit meer, en het heeft wat jaren gewerkt om de grote stadionknallers te boeken, waar ze dit eerst juist niet wilden doen.
Zo vreemd is dat niet. Dauwpop, bospop, rockin park gaan ook niet lang door.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij en de meneer hier voor zijn denk ik nog niet naar veel andere festivals geweest, Pinkpop is juist idioot vroeg afgelopen, ook het campingprogramma
Het is leuk als je >80 acts hebt, niet bij 38, dan zit er gewoon geen lijn in. Mensen willen zich wel met een deel van het programma kunnen associëren en iedere dag meerdere dingen zien die ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef peaceman het volgende:
Gek is het toch... Als andere festivals zo gevarieerd boeken is het leuk, bij pp onbegrijpelijk...
mensen moeten niet zeurenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is leuk als je >80 acts hebt, niet bij 38, dan zit er gewoon geen lijn in. Mensen willen zich wel met een deel van het programma kunnen associëren en iedere dag meerdere dingen zien die ze leuk vinden.
post je weer precies wat ik wilde zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is leuk als je >80 acts hebt, niet bij 38, dan zit er gewoon geen lijn in. Mensen willen zich wel met een deel van het programma kunnen associëren en iedere dag meerdere dingen zien die ze leuk vinden.
Er zit in zoverre geen lijn in dat diverse stijlen en tijdvakken door elkaar zitten. Je kan het ook juist verfrissend noemen. Enfin ik zie tzt wel of het goed of slecht bevalt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar houd ik wel van tijdvakken en stijlen door elkaar, maar dan wel het liefst in 1 nummer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zit in zoverre geen lijn in dat diverse stijlen en tijdvakken door elkaar zitten. Je kan het ook juist verfrissend noemen. Enfin ik zie tzt wel of het goed of slecht bevalt.
Ik neem aan dat je niet in Gouda aan het werk bentquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:03 schreef On het volgende:
Ik werk in een FRS, dus tot morgen.Niet voordat ik een kaartje voor mezelf heb uitgeprint natuurlijk, the Cure laat ik niet schieten.
Nee helaas. De vorige keer was de Springsteendag wel in een dag uitverkocht trouwens. Dus als je die dag wilt gaan moet je er snel bij zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet in Gouda aan het werk bent
Nee bij satisfaction in Heerlen begint t om 8uur :-)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat, tien uur toch?
Ik haal de gemiddelde leeftijd hier in de rij wel aardig naar beneden. :p.
Fijn dat het gelukt is!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er gewoon drie bij een fysiek voorverkooppunt gehaald, geen enkel probleem! Ik stond er als back-up voor m'n broer die het via internet zou proberen, maar het werd al vrij snel duidelijk dat ik ze maar moest kopen..
Mijn balkje loopt überhaupt niet, en de site wordt er steeds uitgegooidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef henkde_j het volgende:
FFUUUUU voordringers. Balkje halverwege, en nu weer op een kwart
Weekendkaarten sowieso niet... De maandag denk ik wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:32 schreef Fuszy het volgende:
Zou het helemaal uitverkopen vandaag. HEt zal toch niet?
Druk hier he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:55 schreef henkde_j het volgende:
Pff zit nu al een uur in de wachtrij voor de 3 dagen kaarten.
Dit had ik dus ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Pa liep de FRS binnen en 2 minuten later belde hij dat het gelukt was![]()
Internet
Jullie hebben blijknbaar geluk met jullie verkooppunten, hier stond een gigantische rij. Ik probeer het morgen welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:07 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dit had ik dus ookEr waren nog 2000 kaarten voor maandag beschikbaar had ie het over xD.
Vooral blijven proberen via internet!
Ik woon in Nunspeet, pa moest naar Harderwijk voor het dichtstbijzijnde punt (ruim 10km rijden), maar ook daar was het schijnbaar totaal geen probleemquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:10 schreef josb83 het volgende:
[..]
Jullie hebben blijknbaar geluk met jullie verkooppunten, hier stond een gigantische rij. Ik probeer het morgen wel
Hier werd de rij geïnventariseerd en daarna de kaarten alvast uitgedraaid. Het kan dus zijn dat je in de rij al zeker bent van de kaarten...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:10 schreef josb83 het volgende:
[..]
Jullie hebben blijknbaar geluk met jullie verkooppunten, hier stond een gigantische rij. Ik probeer het morgen wel
Dat zal, maar om dan zo lang buiten in de rij te moeten staan, gaat me te ver. 3 dagen kaarten zullen er morgen ook nog wel zijn (hoop ik)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier werd de rij geïnventariseerd en daarna de kaarten alvast uitgedraaid. Het kan dus zijn dat je in de rij al zeker bent van de kaarten...
Ach, er wordt alweer flink gestresst.. Die berichten gingen vorig jaar ook al. Toen heb ik me zo laten opfucken dat ik gelijk kaarten heb gehaald, om vervolgens er achter te komen dat ze nog lang niet uitverkocht waren. Verwacht alleen dat de maandag vandaag misschien gaat uitverkopen. De weekendkaarten zijn meestal pas zo'n 6 weken van te voren ver uitverkochtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat dit gaat uitverkopen he?? daar geloof ik gewoon niks van
Zag op facebook wel wat mensen die vrij snel kaarten hadden via internet ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is er uberhaubt iemand die geslaagt is via het net?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Zag op facebook wel wat mensen die vrij snel kaarten hadden via internet ja.
Ik sta al heel lang in de wachtrij, vrij vooraan, maar dan gaat de pagina weer laden en springt de balk steeds een stukje terug. Virtuele voordringers
Kan zijn dat mensen door de weer snellere uitverkoop van Lowlands toch maar ook bij Pinkpop sneller een kaartje willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Mis ik soms pinkpop iets? Zelfs met sterkere line-ups verkoopt pinkpop echt niet uit binnen 1 of een paar dagen.
Mja is dat wel betrouwbaar dan? Ze raden toch altijd aan om alleen via het officiele punt te kopen. Tickets daar zijn ook duurder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
heb een tip gelezen van iemand dat je er via eventim.de wel gelijk opkomt?
eventim.de is toch gewoon het moederbedrijf van ticketmaster?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:55 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Mja is dat wel betrouwbaar dan? Ze raden toch altijd aan om alleen via het officiele punt te kopen. Tickets daar zijn ook duurder.
De auto is net thuisgekomen, denk dat ik die maar even naar de FRS ga rijden, lijkt me een beter idee.
zou dan eerder een run verwachten op Werchter ofzo, maar het is sowieso goed 'raak' in festivalland. Rock am Ring ook al ruim voor begin uitverkocht, wat ook zelden voorkomt. En ook daar is de lineup wel goed (beter dan Pinkpopquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan zijn dat mensen door de weer snellere uitverkoop van Lowlands toch maar ook bij Pinkpop sneller een kaartje willen.
geen idee, misschien om meer klanten te trekken?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omdat ze daar weer vroeg de mijnen in moeten.
Ja de naam kwam me wel bekend voor, volgens mij op een nederlandse variant Muse kaarten gekocht een keer. Maar dan nog is ie duurder dus ik ga wel ff op padquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eventim.de is toch gewoon het moederbedrijf van ticketmaster?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Zo, gelukt. Ik vond het al schandalig dat je 1.25 moest betalen om je tickets per email te krijgen, moet je ook nog 75 cent betalen voor ideal. Stelletje uitzuigers.
tis te hopen dit dat een foutmelding was...klote sitequote:Voor dit evenement is geen online verkoop meer mogelijk.
Er zijn geen tickets meer beschikbaar of het evenement vindt plaats binnen 9 dagen.
zoals t vroeger altijd gingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier werd de rij geïnventariseerd en daarna de kaarten alvast uitgedraaid. Het kan dus zijn dat je in de rij al zeker bent van de kaarten...
Maandag geen tickets meer lijkt het dusquote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
nou al? Ik kom ticketmaster niet eens op
Dat was wel te verwachten met Bruce op die dag, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maandag geen tickets meer lijkt het dus
Kan zijn maar wou ik toch graag voor die dag kaarten hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten met Bruce op die dag, toch?
Lijkt me sterk, volgens mij ligt de maximale capaciteit tussen de 55 en 60 duizend? Zeker geen 70 in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
20000 dag, 50000 weekend. Dacht ik te lezen op de site.
Voor Pinkpop 2012 zijn 50.000 weekendkaarten en per festivaldag 20.000 dagkaarten beschikbaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, volgens mij ligt de maximale capaciteit tussen de 55 en 60 duizend? Zeker geen 70 in ieder geval
Hoe werkt Free Recordshop? Zou ik daar nog kans hebben op kaartje voor maandag? Of doen die dat ook via de standaard verkoop punten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Stickertje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb mn kaartje voor zondag![]()
![]()
edit: via free record shop
Het werkt in weze via hetzelfde systeem, wat je alleen weleens hoort over de fysieke verkooppunten is dat ze een zooitje vooraf uitdraaien, dus ook al is het 'op', hebben ze nog een paar al uitgedraaide kaarten liggen voor verkoop. Maar je moet maar net even weten wie, wat, en waar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe werkt Free Recordshop? Zou ik daar nog kans hebben op kaartje voor maandag? Of doen die dat ook via de standaard verkoop punten?
FRS is gewoon fysiek.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe werkt Free Recordshop? Zou ik daar nog kans hebben op kaartje voor maandag? Of doen die dat ook via de standaard verkoop punten?
20kquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben een half uur geleden langs de FRS geweest, omdat de internetverkoop gewoonweg niet lukte.
2 weekendtickets in de pocket. Er waren toen al 12k maandagtickets verkocht, maar ik weet niet hoeveel er eigenlijk zijn.
Nu weer uitverkochtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:19 schreef Razer het volgende:
Inderdaad opnieuw wat maandag tickets beschikbaar, gebeurd wel eens dat tickets opnieuw verkoop ingaan na niet geslaagde betalingen e.d.
Gewoon blijven proberen, als je die 'overzichtspagina' hebt met de diverse dagen en combi tickets, die kan je gewoon verversenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bleh, heb net een kaartje voor de maandag kunnen krijgen maar heb er nog 1 nodig.
Gelukt, ik heb hem!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, als je die 'overzichtspagina' hebt met de diverse dagen en combi tickets, die kan je gewoon verversennet was ook ineens het 'niet beschikbaar' verdwenen en kon je gewoon bestellen
Je kunt ook kiezen voor e-tickets (kosten 1.25quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:19 schreef henkde_j het volgende:
Yeh, een maat van mij heeft weekend kaarten kunnen bestellen via de website![]()
Maareh, ze worden met de post opgestuurd? Je krijgt dus geen E-ticket?
Kosten aan een e-ticket verbinden. Nog even en je moet per minuut wachttijd betalenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor e-tickets (kosten 1.25) maar hij zal dan wel versturen per post hebben gekozen.
Als 't goed is ligt de kaart voor me weg bij de Music Machinequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef MissSpooky het volgende:
Stond vanmiddag totaal geen rij bij de Satisfaction.
De band loopt meequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:52 schreef Mandéra het volgende:
Stelt Linkin Park live eigenlijk iets voor? Ik was ooit helemaal gek van ze na het album Meteora. Tegenwoordig vind ik er bar weinig meer aan...
Tien jaar geleden niet, sindsdien ben ik afgehaakt. Maar misschien is het tijd voor een nieuwe kans.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:52 schreef Mandéra het volgende:
Stelt Linkin Park live eigenlijk iets voor? Ik was ooit helemaal gek van ze na het album Meteora. Tegenwoordig vind ik er bar weinig meer aan...
Is er dan nog kans dat er nog iets vets bij komt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:10 schreef Two het volgende:
Weekend kaarten besteld! Terwijl iedereen over de line-up zeikt ben ik echt zeer blij met wat er tot nu toe komt!
Neequote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is er dan nog kans dat er nog iets vets bij komt?
Dat weet jij omdat je in de organisatie zit?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 08:47 schreef _The_General_ het volgende:
Om 9:45 zat ik klaar met twee telefoons en de laptop. De website werkte van geen meter, 5 keer was ik er bijna met die digitale wachtrij totdat de hele site weer vastliep!
Telefonisch kwam ik er pas om 12:00 door. (ondertussen minimaal 90 x gebeld a 45ct). Ik heb toen een half uur in de wacht gehangen om uit eindelijk te horen te krijgen dat het uitverkocht was!
Verschrikkelijk slecht verkoopsysteem! Zeker 75 euro aan telefoonkosten kwijt en nog geen tickets!
Inderdaad... Zolang er voor een concert o.i.d. fysieke verkooppunten zijn zal ik echt niet via internet bestellen! Dit systeem heeft al heel lang bewezen dat het onbetrouwbaar is en gewoon niet goed werkt.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naar een verkooppunt rijden kwam niet in je op?
Met vriendinnen enzo. Misschien vriend but doubt it.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Als 't goed is ligt de kaart voor me weg bij de Music Machine![]()
Met wie ga je?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef whosvegas het volgende:
Soundgarden, wat zou ik ze graag zien dit jaar
Zeker niet, ben er ook nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dan ben ik niet de enige limburger op de camping
Eerst nog even m'n kaartje regelen
het is dan ook niet hetzelfde orkest als de vorige keer. Het schijnt dit keer in een andere samenstelling zijn. Ben benieuwd...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:25 schreef snuitje27 het volgende:
wel vreemd dat kyteman eerst zegt ik stop na dit seizoen en dan gewoon weer op pinkpop staat
niet dat ik het niet wil zien hoor, lekkah haha.. zitten wel leuke namen bij!
Conversestage is de tent en 3FM is de stage tegenover het hoofdpodium.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef mr-green het volgende:
Ik ben de laatste dagen een beetje de bands die ik niet echt ken aan het luisteren en dat bevalt mij best goed
Alleen snap ik niet helemaal waarom de organisatie ervoor kiest om bijvoorbeeld Chase & Status op Converse stage te zetten terwijl die veel beter tot hun recht komen in een 3FM tent.
Zelfde geldt voor die Paul Kran nogwat... Overigens vind ik dat wel een teleurstelling als dance act...
Overall wel een toffe line-up
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Conversestage is de tent en 3FM is de stage tegenover het hoofdpodium.
Ze schijnen ook maar weinig te spelen van de oude cd. Bijna al hun shows door heel nederland zijn uitverkocht dus zo heel gek vind ik het niet dat hij door gaat.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het is dan ook niet hetzelfde orkest als de vorige keer. Het schijnt dit keer in een andere samenstelling zijn. Ben benieuwd...
Uiteraard!quote:
Ik ga helaas alleen met 'n vriend, had gehoopt dat de rest ook mee zou gaan maar helaasquote:Op zondag 4 maart 2012 12:42 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Met vriendinnen enzo. Misschien vriend but doubt it.
Jij?
Ok, aanwezig op B!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:15 schreef josb83 het volgende:
[..]
Uiteraard!
De afterparty op camping B is super. Dat is 25 min langer lopen naar B echt wel waard (ipv naar A). En bij B hoef je niet zo heel vroeg te zijn om een goeie plek te krijgen.
Heb ik net zelf allemaal nummers opgezocht, blijkt er gewoon een playlist te zijn.. Ik voel me heel erg dom nu.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:13 schreef tdrone het volgende:
Kaarten zijn binnen
nu maar eens de spotify playlist gedownload
Zeker niet. We staan zoals ieder jaar gewoon weer op camping Aquote:
lig eraan hoe de verkoop gaatquote:Op maandag 5 maart 2012 22:54 schreef mr-green het volgende:
Present op B.
Vorig jaar waren we op vrijdag al in een bijgelegen hotel gaan slapen en waren we uiteindelijk toch nog pas om 10 uur op de camping. We hebben geluk gehad met ons plekje maar veel was al bezet.
Hoelaat moet je aanwezig zijn op camping B zodat je zelf een plekje kan uitzoeken?
is geloof ik ook wel fijn maar ik ben te lui om zo vroeg op te staanquote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker niet. We staan zoals ieder jaar gewoon weer op camping A![]()
Vorig jaar waren we rond 6 uur daar geloof ik en konden we zo doorlopen. Hoorde van mensen die rond 10 uur pas kwamen dat ze 2 uur in de rij hebben gestaan...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
lig eraan hoe de verkoop gaat
2 jaar geleden konden we ron half 10 , 10 uur nog een plekje vinden maar vorig jaar kwamen we eerder en toen stond het al bijna vol
[..]
is geloof ik ook wel fijn maar ik ben te lui om zo vroeg op te staan
ja het 2e veld werd pas rond 11 uur geopend dus als je net te laat was voor het 1e veld moest je heel lang wachtenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we rond 6 uur daar geloof ik en konden we zo doorlopen. Hoorde van mensen die rond 10 uur pas kwamen dat ze 2 uur in de rij hebben gestaan...
op camping B staat een grote tent waar de eerste 2 dagen tot 3 uur ofzo nog muziek word gedraaidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef Tante-Leen het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar Pinkpop, maar ik begrijp dat ik dus naar camping B moet gaan voor chille afterparty's?
ja, helaas heb ik meestal zo'n pijn aan mijn voeten dat ik niet meer lang naar de feesttent gaquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:42 schreef rubbereend het volgende:
ach de hele fun van een festival is ook 's nachts over de campings struinen
en daarom: gezellig bij de tent ouwehoeren. Er is altijd wat te belevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja, helaas heb ik meestal zo'n pijn aan mijn voeten dat ik niet meer lang naar de feesttent ga
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de luchtquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom: gezellig bij de tent ouwehoeren. Er is altijd wat te beleven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de lucht
Heb ik ook meegemaakt terwijl ik voor de tent stond! Zat toen bij onze buren, hoop alleen niet dat jij dat was. Waren best wel stomme buren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de lucht
Ik kwam vorig jaar rond 7:45 a 8:00 uur bij B aan, konden zo doorlopen (beveiliging controleerde btw ook niet) en hebben toen een 20 a 30 min. moeten wachten tot er een nieuw groot veld open ging. Weet niet of jij dan een ander veld bedoeld?? Ik vond t iig absoluut geen drama, ik zorg dat ik dit jaar ook weer rond dat tijdstip daar ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja het 2e veld werd pas rond 11 uur geopend dus als je net te laat was voor het 1e veld moest je heel lang wachten
Eg wel, daar krijg je geen spijt van :-)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef Tante-Leen het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar Pinkpop, maar ik begrijp dat ik dus naar camping B moet gaan voor chille afterparty's?
dit ga ik dus even quoten om te onthoudenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef josb83 het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar rond 7:45 a 8:00 uur bij B aan, konden zo doorlopen (beveiliging controleerde btw ook niet) en hebben toen een 20 a 30 min. moeten wachten tot er een nieuw groot veld open ging. Weet niet of jij dan een ander veld bedoeld?? Ik vond t iig absoluut geen drama, ik zorg dat ik dit jaar ook weer rond dat tijdstip daar ben.
Auto werd bij Mondo Verde geparkeerd, meteen tegenover ingang van camping B, ook ideaal.
Ik ben tot nu toe alleen maar op Lowlands geweest, maar toen was ik ongeveer 200 of 300 euro kwijt voor 3 dagen festival en 1 dag camping/bier etc. Heb daar ook 2 shirts gekocht en cd's, dus het viel echt mee. Ik denk dat het zeker kan, 50 euro per dag. Maar je moet je wel realiseren dat eten duur is en het drinken ook. Als je daarnaast ook nog Merchandise wil kopen, dan heb je misschien wel wat meer nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef robuust89 het volgende:
Hoeveel geld nemen jullie mee? Ik dacht zelf aan zo'n 50 euro per dag, of is dat te weinig?
nee dat was ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt terwijl ik voor de tent stond! Zat toen bij onze buren, hoop alleen niet dat jij dat was. Waren best wel stomme buren.
Het is niet slim om te vergelijken met anderen. Je moet meenemen wat jij kan en wil uitgevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef robuust89 het volgende:
Hoeveel geld nemen jullie mee? Ik dacht zelf aan zo'n 50 euro per dag, of is dat te weinig?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef jeppa11 het volgende:
Ben benieuwd wat de overige namen zijn! Blijf toch hopen op GnR..:)
Met gastoptreden van Freddie Mercury!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die openen de tent op vrijdag heb ik gehoord...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef jeppa11 het volgende:
Ben benieuwd wat de overige namen zijn! Blijf toch hopen op GnR..:)
Geldt voor mij hetzelfde. Met 50 euro per dag kom ik echt wel uit, denk nog wel minder. Ik ga echt geen broodje Döner kopen van 5 munten (12,50quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:49 schreef ohnikua het volgende:
ik geef op pinkpop ook niet zo gek veel uit. dat heeft er ook mee te maken dat ik overdag op een festival nooit zo veel alcohol drink (irritant ook anders om steeds naar de wc te moeten) en dat de prijzen voor eten zo absurd hoog zijn dat ik het meestal bij 2 'pinkpopfrietjes' van 2,50 hou. ze zouden op pinkpop echt eens met halve munten aan de slag moeten, nu wordt alles bij twijfel naar boven afgerond en betaal je bij een kroket het dubbele als je er een broodje bij wil. ook vergeleken bij andere (Nederlandse) festivals, vind ik de prijzen op pinkpop echt buiten proporties.
ontbijt en een late snack kan bij de tent, en op de camping kan je met eigen drank terecht, ook in de feesttent op B.
2 uur ditmaal volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef Micson het volgende:
Treedt Bruce Springsteen trouwens weer 3 uur op , net als de vorige keer? Weet iemand dat hier?
Misschien omdat er mensen zijn die daar weer achter staan die ook iets willen zien...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef henkde_j het volgende:
Waarom zijn lange vlaggen trouwens verboden bij Pinkpop?
Omdat die dingen godsgruwelijk irritant zijn misschien?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef henkde_j het volgende:
Hmm volgens mij is Bruce afsluiter dit jaar....
Waarom zijn lange vlaggen trouwens verboden bij Pinkpop? Geeft toch extra sfeer?
[ afbeelding ]
Glastonbury ftw
Je ziet toch serieus geen flikker danquote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef henkde_j het volgende:
Hmm volgens mij is Bruce afsluiter dit jaar....
Waarom zijn lange vlaggen trouwens verboden bij Pinkpop? Geeft toch extra sfeer?
[ afbeelding ]
Glastonbury ftw
Nou, ik vind het anders toch gruwelijk irritant in het publiek. Kijk maar eens naar die foto, die is toch echt vanuit publiek perspectief genomen. Doet me denken aan dat meisje dat op de nek ging zitten bij het optreden van Slash, die heeft me toch een hoeveelheid bier mogen ontvangen van al die mensen die niks meer zagenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef F_JD het volgende:
Valt best mee als je er zelf staat hoor. Het is vervelender als je tv zit te kijken.
Bij AH hebben ze dagkaarten voor ¤16quote:Op maandag 5 maart 2012 14:41 schreef Joszwa het volgende:
Er waren/zijn een paar maandagkaarten beschikbaar gekomen, dus daar heb ik even dankbaar gebruik van gemaaktBen er toch nog een dagje bij!
Hoe werkt dat Pinkpop-retour precies? Ik kom niet helemaal wijs uit de tekst op de site.. Moet je er een speciaal NS-abonnement voor hebben of kan iedereen gewoon een E-ticket kopen vanaf 14 mei met 40% korting?
Leugenaarquote:
http://www.limburger.nl/a(...)d&utm_medium=twitterquote:Nieuwe namen voor Pinkpop 2012
Rival Sons en Miike Snow zijn toegevoegd aan het affiche van Pinkpop. Beide acts zijn geprogrammeerd op 28 mei, de slotdag van het popfestival in Landgraaf.
Sittard
Van onze verslaggever
Rival Sons is een opkomende Amerikaanse bluesrockband. De stijl is vergelijkbaar met Led Zeppelin. De Zweedse formatie Miike Snow is een dancepop collectief.
Misschien word hij even opgedraven als speciale gast bij Herbert (omdat zijn hitje De Weg een cover is van zijn hits) en dan een Duitse/Nederlandse versie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 05:43 schreef jeppa11 het volgende:
Hopelijk wordt Guus Meeuwis niet uitgenodigd aangezien hij heeft aangegeven ook graag te willen komen..:(
Wat dacht je van Gers?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Misschien word hij even opgedraven als speciale gast bij Herbert (omdat zijn hitje De Weg een cover is van zijn hits) en dan een Duitse/Nederlandse versie.
Daar denk ik liever niet aan.quote:
Zo verschrikkelijk jammer. Heb me er ook al jaren over verbaast. Van een lichtshow komt meestal niet veel van terecht omdat het pas tegen tienen echt donker wordtquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef AgeEll het volgende:.
Blijf het een minimaal festival vinden. Tot half 11. Wat een babytijden.
Jeej, dan is t net een beetje donkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Half 11 is exclusief de uitloop tot 11.
Ja, maar er zijn ook vaker bands geweest die niet langer doorspeelden dan de tijd op het schema. En als ik me niet vergis was dat altijd 22:45...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Half 11 is exclusief de uitloop tot 11.
Plaatjes maken kan ik niet, maar ik kan wel ff een rijtje maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:35 schreef robuust89 het volgende:
Kan ik de tijden bij de acts zetten of gaat iemand een heul mooi plaatje maken?
Al gedaan, staat in de Wiki.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Plaatjes maken kan ik niet, maar ik kan wel ff een rijtje maken.
Ah nice. Helaas heb ik niet de power de OP aan te passen. Maar het topic is toch al bijna vol.quote:
Hier ook, komt waarschijnlijk ook doordat ik niet bijzonder veel acts hoef te zien dit jaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:39 schreef Two het volgende:
Alle tijden van de acts die ik wil zien komen precies uit. Ik hoef zo te zien geen één act waar ik voor ga te missen!
Ik wil juist vrij veel zien. Ik was daarom ook al bang dat er dingen tegelijk zouden zijn en dat ik acts zou moeten overslaan. Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:51 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hier ook, komt waarschijnlijk ook doordat ik niet bijzonder veel acts hoef te zien dit jaar
Gelukkig maar. Kan je the Ting Things EN The Asteroid Galaxy Tour zien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef Two het volgende:
[..]
Ik wil juist vrij veel zien. Ik was daarom ook al bang dat er dingen tegelijk zouden zijn en dat ik acts zou moeten overslaan. Gelukkig is dat niet het geval.
Samen met jou nog wel! Mijn droom wordt eindelijk werkelijkheid!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:03 schreef On het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kan je the Ting Things EN The Asteroid Galaxy Tour zien.
misschien ligt het er ook aan dat dit zo te zien Glastonbury is en daar loopt de grond voor het podium langzaam omhoog dus je vanzelf op vlaghoogte uit en dan zie je geen fuck mee neequote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders toch gruwelijk irritant in het publiek. Kijk maar eens naar die foto, die is toch echt vanuit publiek perspectief genomen. Doet me denken aan dat meisje dat op de nek ging zitten bij het optreden van Slash, die heeft me toch een hoeveelheid bier mogen ontvangen van al die mensen die niks meer zagen
Dat dacht ik ook. Maar was er vorig jaar niet een dingetje met Dave Grohl die om 23u het podium nog niet af wilde?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook vaker bands geweest die niet langer doorspeelden dan de tijd op het schema. En als ik me niet vergis was dat altijd 22:45...
Bedank daar de Nederlandse drang om alles aan regels te willen vastleggen maar voor... Dat is absoluut geen beslissing van de organisatie. Elke minuut die ze langer doorgaan dan 23:00 kan hun een hele hoop problemen opleveren en de vergunning voor de komende jaren willen ze echt niet ingetrokken hebben...quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar was er vorig jaar niet een dingetje met Dave Grohl die om 23u het podium nog niet af wilde?
Nou ja, wat ik al zei, ik vind t niet van deze tijd en van een festival van die omvang om om 23:00 de optredens al te nokken. Daar hoort gewoon nog een lekkere afsluiter te BEGINNEN om die tijd.
na 23:00 uur, gaat het feest gewoon door in de feesttent op camping B, yeah!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bedank daar de Nederlandse drang om alles aan regels te willen vastleggen maar voor... Dat is absoluut geen beslissing van de organisatie. Elke minuut die ze langer doorgaan dan 23:00 kan hun een hele hoop problemen opleveren en de vergunning voor de komende jaren willen ze echt niet ingetrokken hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |