en daarom: gezellig bij de tent ouwehoeren. Er is altijd wat te belevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja, helaas heb ik meestal zo'n pijn aan mijn voeten dat ik niet meer lang naar de feesttent ga
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de luchtquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom: gezellig bij de tent ouwehoeren. Er is altijd wat te beleven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de lucht
Heb ik ook meegemaakt terwijl ik voor de tent stond! Zat toen bij onze buren, hoop alleen niet dat jij dat was. Waren best wel stomme buren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de lucht
Ik kwam vorig jaar rond 7:45 a 8:00 uur bij B aan, konden zo doorlopen (beveiliging controleerde btw ook niet) en hebben toen een 20 a 30 min. moeten wachten tot er een nieuw groot veld open ging. Weet niet of jij dan een ander veld bedoeld?? Ik vond t iig absoluut geen drama, ik zorg dat ik dit jaar ook weer rond dat tijdstip daar ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja het 2e veld werd pas rond 11 uur geopend dus als je net te laat was voor het 1e veld moest je heel lang wachten
Eg wel, daar krijg je geen spijt van :-)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef Tante-Leen het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar Pinkpop, maar ik begrijp dat ik dus naar camping B moet gaan voor chille afterparty's?
dit ga ik dus even quoten om te onthoudenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef josb83 het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar rond 7:45 a 8:00 uur bij B aan, konden zo doorlopen (beveiliging controleerde btw ook niet) en hebben toen een 20 a 30 min. moeten wachten tot er een nieuw groot veld open ging. Weet niet of jij dan een ander veld bedoeld?? Ik vond t iig absoluut geen drama, ik zorg dat ik dit jaar ook weer rond dat tijdstip daar ben.
Auto werd bij Mondo Verde geparkeerd, meteen tegenover ingang van camping B, ook ideaal.
Ik ben tot nu toe alleen maar op Lowlands geweest, maar toen was ik ongeveer 200 of 300 euro kwijt voor 3 dagen festival en 1 dag camping/bier etc. Heb daar ook 2 shirts gekocht en cd's, dus het viel echt mee. Ik denk dat het zeker kan, 50 euro per dag. Maar je moet je wel realiseren dat eten duur is en het drinken ook. Als je daarnaast ook nog Merchandise wil kopen, dan heb je misschien wel wat meer nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef robuust89 het volgende:
Hoeveel geld nemen jullie mee? Ik dacht zelf aan zo'n 50 euro per dag, of is dat te weinig?
nee dat was ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt terwijl ik voor de tent stond! Zat toen bij onze buren, hoop alleen niet dat jij dat was. Waren best wel stomme buren.
Het is niet slim om te vergelijken met anderen. Je moet meenemen wat jij kan en wil uitgevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef robuust89 het volgende:
Hoeveel geld nemen jullie mee? Ik dacht zelf aan zo'n 50 euro per dag, of is dat te weinig?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef jeppa11 het volgende:
Ben benieuwd wat de overige namen zijn! Blijf toch hopen op GnR..:)
Met gastoptreden van Freddie Mercury!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die openen de tent op vrijdag heb ik gehoord...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef jeppa11 het volgende:
Ben benieuwd wat de overige namen zijn! Blijf toch hopen op GnR..:)
Geldt voor mij hetzelfde. Met 50 euro per dag kom ik echt wel uit, denk nog wel minder. Ik ga echt geen broodje Döner kopen van 5 munten (12,50quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:49 schreef ohnikua het volgende:
ik geef op pinkpop ook niet zo gek veel uit. dat heeft er ook mee te maken dat ik overdag op een festival nooit zo veel alcohol drink (irritant ook anders om steeds naar de wc te moeten) en dat de prijzen voor eten zo absurd hoog zijn dat ik het meestal bij 2 'pinkpopfrietjes' van 2,50 hou. ze zouden op pinkpop echt eens met halve munten aan de slag moeten, nu wordt alles bij twijfel naar boven afgerond en betaal je bij een kroket het dubbele als je er een broodje bij wil. ook vergeleken bij andere (Nederlandse) festivals, vind ik de prijzen op pinkpop echt buiten proporties.
ontbijt en een late snack kan bij de tent, en op de camping kan je met eigen drank terecht, ook in de feesttent op B.
2 uur ditmaal volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2012 11:56 schreef Micson het volgende:
Treedt Bruce Springsteen trouwens weer 3 uur op , net als de vorige keer? Weet iemand dat hier?
Misschien omdat er mensen zijn die daar weer achter staan die ook iets willen zien...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef henkde_j het volgende:
Waarom zijn lange vlaggen trouwens verboden bij Pinkpop?
Omdat die dingen godsgruwelijk irritant zijn misschien?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef henkde_j het volgende:
Hmm volgens mij is Bruce afsluiter dit jaar....
Waarom zijn lange vlaggen trouwens verboden bij Pinkpop? Geeft toch extra sfeer?
[ afbeelding ]
Glastonbury ftw
Je ziet toch serieus geen flikker danquote:Op maandag 12 maart 2012 14:20 schreef henkde_j het volgende:
Hmm volgens mij is Bruce afsluiter dit jaar....
Waarom zijn lange vlaggen trouwens verboden bij Pinkpop? Geeft toch extra sfeer?
[ afbeelding ]
Glastonbury ftw
Nou, ik vind het anders toch gruwelijk irritant in het publiek. Kijk maar eens naar die foto, die is toch echt vanuit publiek perspectief genomen. Doet me denken aan dat meisje dat op de nek ging zitten bij het optreden van Slash, die heeft me toch een hoeveelheid bier mogen ontvangen van al die mensen die niks meer zagenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef F_JD het volgende:
Valt best mee als je er zelf staat hoor. Het is vervelender als je tv zit te kijken.
Bij AH hebben ze dagkaarten voor ¤16quote:Op maandag 5 maart 2012 14:41 schreef Joszwa het volgende:
Er waren/zijn een paar maandagkaarten beschikbaar gekomen, dus daar heb ik even dankbaar gebruik van gemaaktBen er toch nog een dagje bij!
Hoe werkt dat Pinkpop-retour precies? Ik kom niet helemaal wijs uit de tekst op de site.. Moet je er een speciaal NS-abonnement voor hebben of kan iedereen gewoon een E-ticket kopen vanaf 14 mei met 40% korting?
Leugenaarquote:
http://www.limburger.nl/a(...)d&utm_medium=twitterquote:Nieuwe namen voor Pinkpop 2012
Rival Sons en Miike Snow zijn toegevoegd aan het affiche van Pinkpop. Beide acts zijn geprogrammeerd op 28 mei, de slotdag van het popfestival in Landgraaf.
Sittard
Van onze verslaggever
Rival Sons is een opkomende Amerikaanse bluesrockband. De stijl is vergelijkbaar met Led Zeppelin. De Zweedse formatie Miike Snow is een dancepop collectief.
Misschien word hij even opgedraven als speciale gast bij Herbert (omdat zijn hitje De Weg een cover is van zijn hits) en dan een Duitse/Nederlandse versie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 05:43 schreef jeppa11 het volgende:
Hopelijk wordt Guus Meeuwis niet uitgenodigd aangezien hij heeft aangegeven ook graag te willen komen..:(
Wat dacht je van Gers?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Misschien word hij even opgedraven als speciale gast bij Herbert (omdat zijn hitje De Weg een cover is van zijn hits) en dan een Duitse/Nederlandse versie.
Daar denk ik liever niet aan.quote:
Zo verschrikkelijk jammer. Heb me er ook al jaren over verbaast. Van een lichtshow komt meestal niet veel van terecht omdat het pas tegen tienen echt donker wordtquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef AgeEll het volgende:.
Blijf het een minimaal festival vinden. Tot half 11. Wat een babytijden.
Jeej, dan is t net een beetje donkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Half 11 is exclusief de uitloop tot 11.
Ja, maar er zijn ook vaker bands geweest die niet langer doorspeelden dan de tijd op het schema. En als ik me niet vergis was dat altijd 22:45...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Half 11 is exclusief de uitloop tot 11.
Plaatjes maken kan ik niet, maar ik kan wel ff een rijtje maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:35 schreef robuust89 het volgende:
Kan ik de tijden bij de acts zetten of gaat iemand een heul mooi plaatje maken?
Al gedaan, staat in de Wiki.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Plaatjes maken kan ik niet, maar ik kan wel ff een rijtje maken.
Ah nice. Helaas heb ik niet de power de OP aan te passen. Maar het topic is toch al bijna vol.quote:
Hier ook, komt waarschijnlijk ook doordat ik niet bijzonder veel acts hoef te zien dit jaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:39 schreef Two het volgende:
Alle tijden van de acts die ik wil zien komen precies uit. Ik hoef zo te zien geen één act waar ik voor ga te missen!
Ik wil juist vrij veel zien. Ik was daarom ook al bang dat er dingen tegelijk zouden zijn en dat ik acts zou moeten overslaan. Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:51 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hier ook, komt waarschijnlijk ook doordat ik niet bijzonder veel acts hoef te zien dit jaar
Gelukkig maar. Kan je the Ting Things EN The Asteroid Galaxy Tour zien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef Two het volgende:
[..]
Ik wil juist vrij veel zien. Ik was daarom ook al bang dat er dingen tegelijk zouden zijn en dat ik acts zou moeten overslaan. Gelukkig is dat niet het geval.
Samen met jou nog wel! Mijn droom wordt eindelijk werkelijkheid!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:03 schreef On het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kan je the Ting Things EN The Asteroid Galaxy Tour zien.
misschien ligt het er ook aan dat dit zo te zien Glastonbury is en daar loopt de grond voor het podium langzaam omhoog dus je vanzelf op vlaghoogte uit en dan zie je geen fuck mee neequote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders toch gruwelijk irritant in het publiek. Kijk maar eens naar die foto, die is toch echt vanuit publiek perspectief genomen. Doet me denken aan dat meisje dat op de nek ging zitten bij het optreden van Slash, die heeft me toch een hoeveelheid bier mogen ontvangen van al die mensen die niks meer zagen
Dat dacht ik ook. Maar was er vorig jaar niet een dingetje met Dave Grohl die om 23u het podium nog niet af wilde?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook vaker bands geweest die niet langer doorspeelden dan de tijd op het schema. En als ik me niet vergis was dat altijd 22:45...
Bedank daar de Nederlandse drang om alles aan regels te willen vastleggen maar voor... Dat is absoluut geen beslissing van de organisatie. Elke minuut die ze langer doorgaan dan 23:00 kan hun een hele hoop problemen opleveren en de vergunning voor de komende jaren willen ze echt niet ingetrokken hebben...quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar was er vorig jaar niet een dingetje met Dave Grohl die om 23u het podium nog niet af wilde?
Nou ja, wat ik al zei, ik vind t niet van deze tijd en van een festival van die omvang om om 23:00 de optredens al te nokken. Daar hoort gewoon nog een lekkere afsluiter te BEGINNEN om die tijd.
na 23:00 uur, gaat het feest gewoon door in de feesttent op camping B, yeah!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bedank daar de Nederlandse drang om alles aan regels te willen vastleggen maar voor... Dat is absoluut geen beslissing van de organisatie. Elke minuut die ze langer doorgaan dan 23:00 kan hun een hele hoop problemen opleveren en de vergunning voor de komende jaren willen ze echt niet ingetrokken hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |