Zeker niet. We staan zoals ieder jaar gewoon weer op camping Aquote:
lig eraan hoe de verkoop gaatquote:Op maandag 5 maart 2012 22:54 schreef mr-green het volgende:
Present op B.
Vorig jaar waren we op vrijdag al in een bijgelegen hotel gaan slapen en waren we uiteindelijk toch nog pas om 10 uur op de camping. We hebben geluk gehad met ons plekje maar veel was al bezet.
Hoelaat moet je aanwezig zijn op camping B zodat je zelf een plekje kan uitzoeken?
is geloof ik ook wel fijn maar ik ben te lui om zo vroeg op te staanquote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker niet. We staan zoals ieder jaar gewoon weer op camping A![]()
Vorig jaar waren we rond 6 uur daar geloof ik en konden we zo doorlopen. Hoorde van mensen die rond 10 uur pas kwamen dat ze 2 uur in de rij hebben gestaan...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
lig eraan hoe de verkoop gaat
2 jaar geleden konden we ron half 10 , 10 uur nog een plekje vinden maar vorig jaar kwamen we eerder en toen stond het al bijna vol
[..]
is geloof ik ook wel fijn maar ik ben te lui om zo vroeg op te staan
ja het 2e veld werd pas rond 11 uur geopend dus als je net te laat was voor het 1e veld moest je heel lang wachtenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we rond 6 uur daar geloof ik en konden we zo doorlopen. Hoorde van mensen die rond 10 uur pas kwamen dat ze 2 uur in de rij hebben gestaan...
op camping B staat een grote tent waar de eerste 2 dagen tot 3 uur ofzo nog muziek word gedraaidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef Tante-Leen het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar Pinkpop, maar ik begrijp dat ik dus naar camping B moet gaan voor chille afterparty's?
ja, helaas heb ik meestal zo'n pijn aan mijn voeten dat ik niet meer lang naar de feesttent gaquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:42 schreef rubbereend het volgende:
ach de hele fun van een festival is ook 's nachts over de campings struinen
en daarom: gezellig bij de tent ouwehoeren. Er is altijd wat te belevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja, helaas heb ik meestal zo'n pijn aan mijn voeten dat ik niet meer lang naar de feesttent ga
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de luchtquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom: gezellig bij de tent ouwehoeren. Er is altijd wat te beleven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de lucht
Heb ik ook meegemaakt terwijl ik voor de tent stond! Zat toen bij onze buren, hoop alleen niet dat jij dat was. Waren best wel stomme buren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorig jaar een glow stick gevecht voor onze tent gehad vlogen voor ongeveer 1 uur lang de hele tijd glowsticks door de lucht
Ik kwam vorig jaar rond 7:45 a 8:00 uur bij B aan, konden zo doorlopen (beveiliging controleerde btw ook niet) en hebben toen een 20 a 30 min. moeten wachten tot er een nieuw groot veld open ging. Weet niet of jij dan een ander veld bedoeld?? Ik vond t iig absoluut geen drama, ik zorg dat ik dit jaar ook weer rond dat tijdstip daar ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja het 2e veld werd pas rond 11 uur geopend dus als je net te laat was voor het 1e veld moest je heel lang wachten
Eg wel, daar krijg je geen spijt van :-)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef Tante-Leen het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar Pinkpop, maar ik begrijp dat ik dus naar camping B moet gaan voor chille afterparty's?
dit ga ik dus even quoten om te onthoudenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef josb83 het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar rond 7:45 a 8:00 uur bij B aan, konden zo doorlopen (beveiliging controleerde btw ook niet) en hebben toen een 20 a 30 min. moeten wachten tot er een nieuw groot veld open ging. Weet niet of jij dan een ander veld bedoeld?? Ik vond t iig absoluut geen drama, ik zorg dat ik dit jaar ook weer rond dat tijdstip daar ben.
Auto werd bij Mondo Verde geparkeerd, meteen tegenover ingang van camping B, ook ideaal.
Ik ben tot nu toe alleen maar op Lowlands geweest, maar toen was ik ongeveer 200 of 300 euro kwijt voor 3 dagen festival en 1 dag camping/bier etc. Heb daar ook 2 shirts gekocht en cd's, dus het viel echt mee. Ik denk dat het zeker kan, 50 euro per dag. Maar je moet je wel realiseren dat eten duur is en het drinken ook. Als je daarnaast ook nog Merchandise wil kopen, dan heb je misschien wel wat meer nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef robuust89 het volgende:
Hoeveel geld nemen jullie mee? Ik dacht zelf aan zo'n 50 euro per dag, of is dat te weinig?
nee dat was ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:50 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt terwijl ik voor de tent stond! Zat toen bij onze buren, hoop alleen niet dat jij dat was. Waren best wel stomme buren.
Het is niet slim om te vergelijken met anderen. Je moet meenemen wat jij kan en wil uitgevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:24 schreef robuust89 het volgende:
Hoeveel geld nemen jullie mee? Ik dacht zelf aan zo'n 50 euro per dag, of is dat te weinig?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef jeppa11 het volgende:
Ben benieuwd wat de overige namen zijn! Blijf toch hopen op GnR..:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |