Conversestage is de tent en 3FM is de stage tegenover het hoofdpodium.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef mr-green het volgende:
Ik ben de laatste dagen een beetje de bands die ik niet echt ken aan het luisteren en dat bevalt mij best goed
Alleen snap ik niet helemaal waarom de organisatie ervoor kiest om bijvoorbeeld Chase & Status op Converse stage te zetten terwijl die veel beter tot hun recht komen in een 3FM tent.
Zelfde geldt voor die Paul Kran nogwat... Overigens vind ik dat wel een teleurstelling als dance act...
Overall wel een toffe line-up
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Conversestage is de tent en 3FM is de stage tegenover het hoofdpodium.
Ze schijnen ook maar weinig te spelen van de oude cd. Bijna al hun shows door heel nederland zijn uitverkocht dus zo heel gek vind ik het niet dat hij door gaat.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het is dan ook niet hetzelfde orkest als de vorige keer. Het schijnt dit keer in een andere samenstelling zijn. Ben benieuwd...
Uiteraard!quote:
Ik ga helaas alleen met 'n vriend, had gehoopt dat de rest ook mee zou gaan maar helaasquote:Op zondag 4 maart 2012 12:42 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Met vriendinnen enzo. Misschien vriend but doubt it.
Jij?
Ok, aanwezig op B!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:15 schreef josb83 het volgende:
[..]
Uiteraard!
De afterparty op camping B is super. Dat is 25 min langer lopen naar B echt wel waard (ipv naar A). En bij B hoef je niet zo heel vroeg te zijn om een goeie plek te krijgen.
Heb ik net zelf allemaal nummers opgezocht, blijkt er gewoon een playlist te zijn.. Ik voel me heel erg dom nu.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:13 schreef tdrone het volgende:
Kaarten zijn binnen
nu maar eens de spotify playlist gedownload
Zeker niet. We staan zoals ieder jaar gewoon weer op camping Aquote:
lig eraan hoe de verkoop gaatquote:Op maandag 5 maart 2012 22:54 schreef mr-green het volgende:
Present op B.
Vorig jaar waren we op vrijdag al in een bijgelegen hotel gaan slapen en waren we uiteindelijk toch nog pas om 10 uur op de camping. We hebben geluk gehad met ons plekje maar veel was al bezet.
Hoelaat moet je aanwezig zijn op camping B zodat je zelf een plekje kan uitzoeken?
is geloof ik ook wel fijn maar ik ben te lui om zo vroeg op te staanquote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker niet. We staan zoals ieder jaar gewoon weer op camping A![]()
Vorig jaar waren we rond 6 uur daar geloof ik en konden we zo doorlopen. Hoorde van mensen die rond 10 uur pas kwamen dat ze 2 uur in de rij hebben gestaan...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
lig eraan hoe de verkoop gaat
2 jaar geleden konden we ron half 10 , 10 uur nog een plekje vinden maar vorig jaar kwamen we eerder en toen stond het al bijna vol
[..]
is geloof ik ook wel fijn maar ik ben te lui om zo vroeg op te staan
ja het 2e veld werd pas rond 11 uur geopend dus als je net te laat was voor het 1e veld moest je heel lang wachtenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we rond 6 uur daar geloof ik en konden we zo doorlopen. Hoorde van mensen die rond 10 uur pas kwamen dat ze 2 uur in de rij hebben gestaan...
op camping B staat een grote tent waar de eerste 2 dagen tot 3 uur ofzo nog muziek word gedraaidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:43 schreef Tante-Leen het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar Pinkpop, maar ik begrijp dat ik dus naar camping B moet gaan voor chille afterparty's?
ja, helaas heb ik meestal zo'n pijn aan mijn voeten dat ik niet meer lang naar de feesttent gaquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:42 schreef rubbereend het volgende:
ach de hele fun van een festival is ook 's nachts over de campings struinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |