Kosten aan een e-ticket verbinden. Nog even en je moet per minuut wachttijd betalenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor e-tickets (kosten 1.25) maar hij zal dan wel versturen per post hebben gekozen.
Als 't goed is ligt de kaart voor me weg bij de Music Machinequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef MissSpooky het volgende:
Stond vanmiddag totaal geen rij bij de Satisfaction.
De band loopt meequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:52 schreef Mandéra het volgende:
Stelt Linkin Park live eigenlijk iets voor? Ik was ooit helemaal gek van ze na het album Meteora. Tegenwoordig vind ik er bar weinig meer aan...
Tien jaar geleden niet, sindsdien ben ik afgehaakt. Maar misschien is het tijd voor een nieuwe kans.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:52 schreef Mandéra het volgende:
Stelt Linkin Park live eigenlijk iets voor? Ik was ooit helemaal gek van ze na het album Meteora. Tegenwoordig vind ik er bar weinig meer aan...
Is er dan nog kans dat er nog iets vets bij komt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:10 schreef Two het volgende:
Weekend kaarten besteld! Terwijl iedereen over de line-up zeikt ben ik echt zeer blij met wat er tot nu toe komt!
Neequote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is er dan nog kans dat er nog iets vets bij komt?
Dat weet jij omdat je in de organisatie zit?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 08:47 schreef _The_General_ het volgende:
Om 9:45 zat ik klaar met twee telefoons en de laptop. De website werkte van geen meter, 5 keer was ik er bijna met die digitale wachtrij totdat de hele site weer vastliep!
Telefonisch kwam ik er pas om 12:00 door. (ondertussen minimaal 90 x gebeld a 45ct). Ik heb toen een half uur in de wacht gehangen om uit eindelijk te horen te krijgen dat het uitverkocht was!
Verschrikkelijk slecht verkoopsysteem! Zeker 75 euro aan telefoonkosten kwijt en nog geen tickets!
Inderdaad... Zolang er voor een concert o.i.d. fysieke verkooppunten zijn zal ik echt niet via internet bestellen! Dit systeem heeft al heel lang bewezen dat het onbetrouwbaar is en gewoon niet goed werkt.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naar een verkooppunt rijden kwam niet in je op?
Met vriendinnen enzo. Misschien vriend but doubt it.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Als 't goed is ligt de kaart voor me weg bij de Music Machine![]()
Met wie ga je?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef whosvegas het volgende:
Soundgarden, wat zou ik ze graag zien dit jaar
Zeker niet, ben er ook nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dan ben ik niet de enige limburger op de camping
Eerst nog even m'n kaartje regelen
het is dan ook niet hetzelfde orkest als de vorige keer. Het schijnt dit keer in een andere samenstelling zijn. Ben benieuwd...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:25 schreef snuitje27 het volgende:
wel vreemd dat kyteman eerst zegt ik stop na dit seizoen en dan gewoon weer op pinkpop staat
niet dat ik het niet wil zien hoor, lekkah haha.. zitten wel leuke namen bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |