Ditquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:17 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Naar Pinkpop voor de kleine namen? Daarvoor zijn veel betere alternatieven in de buurt; Lowlands, Into The Great Wide Open, Haldern Pop, Pukkelpop etc. Veel meer keuze en de namen komen daar ook veel beter tot hun recht, ipv verdrinken 's middags op het hoofdpodium.
Het aardige aan Pinkpop vind ik vooral het grote grasveld waar het in de zon prima hangen en bandjes kijken is, zo nu en dan er echt gaan staan als er iets komt dat echt de moeite waard is. Dat kan een topweekend opleveren, maar haalt het qua concept toch niet bij de concurrentie (bovengenoemde namen voor kleine namen en diversiteit, Werchter voor 'pop'headliners en bv RaR voor de gitaren).
Serieus, dat heeft toch ieder festival zo'n beetje? RaR heeft 3 podia, Werchter heeft de Marquee, weinig festivals die niet de mogelijkheid hebben om lekker te chillen en wat nieuwe dingen te horen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:17 schreef ohnikua het volgende:
Het aardige aan Pinkpop vind ik vooral het grote grasveld waar het in de zon prima hangen en bandjes kijken is, zo nu en dan er echt gaan staan als er iets komt dat echt de moeite waard is. Dat kan een topweekend opleveren, maar haalt het qua concept toch niet bij de concurrentie (bovengenoemde namen voor kleine namen en diversiteit, Werchter voor 'pop'headliners en bv RaR voor de gitaren).
Jij en de meneer hier voor zijn denk ik nog niet naar veel andere festivals geweest, Pinkpop is juist idioot vroeg afgelopen, ook het campingprogrammaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dit
Dit is al reden genoeg voor mij en mijn vriendengroep om te gaan. Je kan relax genieten van muziek, je kan helemaal losgaan als je wilt en je kan snachts ook nog wel een aftertje doen op de camping.
Ik ben voornamelijk benieuwd naar de doelgroep die dit jaar naar het festival komt. Denk dat we meer 25+ zullen zien (en dat zie ik als positief dit jaar)
Pinkpop valt tijdens pinksteren waar veel mensen makkelijk vrij kunnen krijgen. Ik ben inderdaad nog niet met de hele groep naar andere festivals geweest. Wel individueel. Maar met de groep is vele malen leukerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij en de meneer hier voor zijn denk ik nog niet naar veel andere festivals geweest, Pinkpop is juist idioot vroeg afgelopen, ook het campingprogramma
RaR en Werchter ben ik nooit geweest, maar ik ben niet met je eens dat Lowlands en Pukkelpop geschikter zijn om er een 'picknickdagje op het gras' van te maken. Vanaf de Alpha-heuvel zie je vooral tentdoek en het Pukkelpopveld bij het hoofdpodium is idd een stuk rustiger, maar het grasveld is een stuk minder groot.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, dat heeft toch ieder festival zo'n beetje? RaR heeft 3 podia, Werchter heeft de Marquee, weinig festivals die niet de mogelijkheid hebben om lekker te chillen en wat nieuwe dingen te horen hoorDan vind ik Lowlands of Pukkelpop daar vele malen beter geschikt voor, campings veel dichterbij, festivalterrein een stuk groter, je hebt ook gewoon tenten waar de optredens zijn, als je daar buiten gaat zitten krijg je nog genoeg mee maar zit je niet in de drukte. In de Pinkpop tent is het altijd druk zat en lastig er te geraken door de ligging en bij de podia is het vaak ook net ff te druk om daar relaxt te kunnen zitten. óf je ziet echt totaal niks en kijkt tegen benen aan, óf je zit in de looproute publiek <-> drank/eettentjes
De groep is idd een heel belangrijke factor en over het algemeen gemakkelijker in Nederland bij elkaar te krijgen (in mijn omgeving gaan overigens wel véél meer mensen naar lowlands en ook melt en sziget, exit zelfs, dan naar pinkpop)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
Pinkpop valt tijdens pinksteren waar veel mensen makkelijk vrij kunnen krijgen. Ik ben inderdaad nog niet met de hele groep naar andere festivals geweest. Wel individueel. Maar met de groep is vele malen leuker
Dat denk ik ook..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Denk persoonlijk dat Pinkpop in de huidige vorm de houdbaarheidsdatum wel een beetje aan het naderen is, het heeft met dit soort lineups niet echt een identiteit meer, en het heeft wat jaren gewerkt om de grote stadionknallers te boeken, waar ze dit eerst juist niet wilden doen.
Zo vreemd is dat niet. Dauwpop, bospop, rockin park gaan ook niet lang door.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij en de meneer hier voor zijn denk ik nog niet naar veel andere festivals geweest, Pinkpop is juist idioot vroeg afgelopen, ook het campingprogramma
Het is leuk als je >80 acts hebt, niet bij 38, dan zit er gewoon geen lijn in. Mensen willen zich wel met een deel van het programma kunnen associëren en iedere dag meerdere dingen zien die ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef peaceman het volgende:
Gek is het toch... Als andere festivals zo gevarieerd boeken is het leuk, bij pp onbegrijpelijk...
mensen moeten niet zeurenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is leuk als je >80 acts hebt, niet bij 38, dan zit er gewoon geen lijn in. Mensen willen zich wel met een deel van het programma kunnen associëren en iedere dag meerdere dingen zien die ze leuk vinden.
post je weer precies wat ik wilde zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is leuk als je >80 acts hebt, niet bij 38, dan zit er gewoon geen lijn in. Mensen willen zich wel met een deel van het programma kunnen associëren en iedere dag meerdere dingen zien die ze leuk vinden.
Er zit in zoverre geen lijn in dat diverse stijlen en tijdvakken door elkaar zitten. Je kan het ook juist verfrissend noemen. Enfin ik zie tzt wel of het goed of slecht bevalt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar houd ik wel van tijdvakken en stijlen door elkaar, maar dan wel het liefst in 1 nummer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zit in zoverre geen lijn in dat diverse stijlen en tijdvakken door elkaar zitten. Je kan het ook juist verfrissend noemen. Enfin ik zie tzt wel of het goed of slecht bevalt.
Ik neem aan dat je niet in Gouda aan het werk bentquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:03 schreef On het volgende:
Ik werk in een FRS, dus tot morgen.Niet voordat ik een kaartje voor mezelf heb uitgeprint natuurlijk, the Cure laat ik niet schieten.
Nee helaas. De vorige keer was de Springsteendag wel in een dag uitverkocht trouwens. Dus als je die dag wilt gaan moet je er snel bij zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet in Gouda aan het werk bent
Nee bij satisfaction in Heerlen begint t om 8uur :-)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat, tien uur toch?
Ik haal de gemiddelde leeftijd hier in de rij wel aardig naar beneden. :p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |