Druk hier he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:55 schreef henkde_j het volgende:
Pff zit nu al een uur in de wachtrij voor de 3 dagen kaarten.
Dit had ik dus ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Pa liep de FRS binnen en 2 minuten later belde hij dat het gelukt was![]()
Internet
Jullie hebben blijknbaar geluk met jullie verkooppunten, hier stond een gigantische rij. Ik probeer het morgen welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:07 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dit had ik dus ookEr waren nog 2000 kaarten voor maandag beschikbaar had ie het over xD.
Vooral blijven proberen via internet!
Ik woon in Nunspeet, pa moest naar Harderwijk voor het dichtstbijzijnde punt (ruim 10km rijden), maar ook daar was het schijnbaar totaal geen probleemquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:10 schreef josb83 het volgende:
[..]
Jullie hebben blijknbaar geluk met jullie verkooppunten, hier stond een gigantische rij. Ik probeer het morgen wel
Hier werd de rij geļnventariseerd en daarna de kaarten alvast uitgedraaid. Het kan dus zijn dat je in de rij al zeker bent van de kaarten...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:10 schreef josb83 het volgende:
[..]
Jullie hebben blijknbaar geluk met jullie verkooppunten, hier stond een gigantische rij. Ik probeer het morgen wel
Dat zal, maar om dan zo lang buiten in de rij te moeten staan, gaat me te ver. 3 dagen kaarten zullen er morgen ook nog wel zijn (hoop ik)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier werd de rij geļnventariseerd en daarna de kaarten alvast uitgedraaid. Het kan dus zijn dat je in de rij al zeker bent van de kaarten...
Ach, er wordt alweer flink gestresst.. Die berichten gingen vorig jaar ook al. Toen heb ik me zo laten opfucken dat ik gelijk kaarten heb gehaald, om vervolgens er achter te komen dat ze nog lang niet uitverkocht waren. Verwacht alleen dat de maandag vandaag misschien gaat uitverkopen. De weekendkaarten zijn meestal pas zo'n 6 weken van te voren ver uitverkochtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat dit gaat uitverkopen he?? daar geloof ik gewoon niks van
Zag op facebook wel wat mensen die vrij snel kaarten hadden via internet ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is er uberhaubt iemand die geslaagt is via het net?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Zag op facebook wel wat mensen die vrij snel kaarten hadden via internet ja.
Ik sta al heel lang in de wachtrij, vrij vooraan, maar dan gaat de pagina weer laden en springt de balk steeds een stukje terug. Virtuele voordringers
Kan zijn dat mensen door de weer snellere uitverkoop van Lowlands toch maar ook bij Pinkpop sneller een kaartje willen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Mis ik soms pinkpop iets? Zelfs met sterkere line-ups verkoopt pinkpop echt niet uit binnen 1 of een paar dagen.
Mja is dat wel betrouwbaar dan? Ze raden toch altijd aan om alleen via het officiele punt te kopen. Tickets daar zijn ook duurder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
heb een tip gelezen van iemand dat je er via eventim.de wel gelijk opkomt?
eventim.de is toch gewoon het moederbedrijf van ticketmaster?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:55 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Mja is dat wel betrouwbaar dan? Ze raden toch altijd aan om alleen via het officiele punt te kopen. Tickets daar zijn ook duurder.
De auto is net thuisgekomen, denk dat ik die maar even naar de FRS ga rijden, lijkt me een beter idee.
zou dan eerder een run verwachten op Werchter ofzo, maar het is sowieso goed 'raak' in festivalland. Rock am Ring ook al ruim voor begin uitverkocht, wat ook zelden voorkomt. En ook daar is de lineup wel goed (beter dan Pinkpopquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan zijn dat mensen door de weer snellere uitverkoop van Lowlands toch maar ook bij Pinkpop sneller een kaartje willen.
geen idee, misschien om meer klanten te trekken?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omdat ze daar weer vroeg de mijnen in moeten.
Ja de naam kwam me wel bekend voor, volgens mij op een nederlandse variant Muse kaarten gekocht een keer. Maar dan nog is ie duurder dus ik ga wel ff op padquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eventim.de is toch gewoon het moederbedrijf van ticketmaster?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Zo, gelukt. Ik vond het al schandalig dat je 1.25 moest betalen om je tickets per email te krijgen, moet je ook nog 75 cent betalen voor ideal. Stelletje uitzuigers.
tis te hopen dit dat een foutmelding was...klote sitequote:Voor dit evenement is geen online verkoop meer mogelijk.
Er zijn geen tickets meer beschikbaar of het evenement vindt plaats binnen 9 dagen.
zoals t vroeger altijd gingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier werd de rij geļnventariseerd en daarna de kaarten alvast uitgedraaid. Het kan dus zijn dat je in de rij al zeker bent van de kaarten...
Maandag geen tickets meer lijkt het dusquote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
nou al? Ik kom ticketmaster niet eens op
Dat was wel te verwachten met Bruce op die dag, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maandag geen tickets meer lijkt het dus
Kan zijn maar wou ik toch graag voor die dag kaarten hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten met Bruce op die dag, toch?
Lijkt me sterk, volgens mij ligt de maximale capaciteit tussen de 55 en 60 duizend? Zeker geen 70 in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
20000 dag, 50000 weekend. Dacht ik te lezen op de site.
Voor Pinkpop 2012 zijn 50.000 weekendkaarten en per festivaldag 20.000 dagkaarten beschikbaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, volgens mij ligt de maximale capaciteit tussen de 55 en 60 duizend? Zeker geen 70 in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |