Hoe werkt Free Recordshop? Zou ik daar nog kans hebben op kaartje voor maandag? Of doen die dat ook via de standaard verkoop punten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Stickertje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb mn kaartje voor zondag![]()
![]()
edit: via free record shop
Het werkt in weze via hetzelfde systeem, wat je alleen weleens hoort over de fysieke verkooppunten is dat ze een zooitje vooraf uitdraaien, dus ook al is het 'op', hebben ze nog een paar al uitgedraaide kaarten liggen voor verkoop. Maar je moet maar net even weten wie, wat, en waar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe werkt Free Recordshop? Zou ik daar nog kans hebben op kaartje voor maandag? Of doen die dat ook via de standaard verkoop punten?
FRS is gewoon fysiek.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe werkt Free Recordshop? Zou ik daar nog kans hebben op kaartje voor maandag? Of doen die dat ook via de standaard verkoop punten?
20kquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben een half uur geleden langs de FRS geweest, omdat de internetverkoop gewoonweg niet lukte.
2 weekendtickets in de pocket. Er waren toen al 12k maandagtickets verkocht, maar ik weet niet hoeveel er eigenlijk zijn.
Nu weer uitverkochtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:19 schreef Razer het volgende:
Inderdaad opnieuw wat maandag tickets beschikbaar, gebeurd wel eens dat tickets opnieuw verkoop ingaan na niet geslaagde betalingen e.d.
Gewoon blijven proberen, als je die 'overzichtspagina' hebt met de diverse dagen en combi tickets, die kan je gewoon verversenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bleh, heb net een kaartje voor de maandag kunnen krijgen maar heb er nog 1 nodig.
Gelukt, ik heb hem!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, als je die 'overzichtspagina' hebt met de diverse dagen en combi tickets, die kan je gewoon verversennet was ook ineens het 'niet beschikbaar' verdwenen en kon je gewoon bestellen
Je kunt ook kiezen voor e-tickets (kosten 1.25quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:19 schreef henkde_j het volgende:
Yeh, een maat van mij heeft weekend kaarten kunnen bestellen via de website![]()
Maareh, ze worden met de post opgestuurd? Je krijgt dus geen E-ticket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |