abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2012 @ 01:37:44 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108174998

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108176430
Echt waar richard, nog een zo'n opmerking om anderen de put in te praten, medicijnen aan te praten, tyf op man. Je bent een labiele aandachtstrekker, daar gaat t mis. En eerlijk waar dit is de eerste x dat ik boos word hier!
pi_108177099
He Richard, je vindt jezelf heel wat, of niet? Maar ondertussen moet je achter meisjes (dus geen vrouwen) aan die net 18 zijn. Niet echt iets om trots op te zijn op jouw leeftijd. :')
pi_108177376
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien vind ik mijn haar echt prachtig... het is zoveel voller geworden en de kleur is gewoon perfect , en het glanst... tevens kan ik het makkelijk in model brengen. Verder vind ik mijn ogen, neus en vorm van gezicht mooi. Mijn huidskleur ziet er soms mooi uit onder bepaalde licht omstandigheden maar vaak ook erg lelijk vooral in de zon. Mijn lichaam is best wel perfect... alleen iets te smal vind ik maar ik weeg wel een mooie 75 kilo met 1.80 lengte en ik ben licht gespierd. Tevens begin ik eindelijk volwassen te worden in mijn face.
Hoe gay is dat om die dingen over jezelf te zeggen :D
There is a long line down from heaven.
pi_108177577
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef kree het volgende:
Je weet ik ben 28 en heb nooit een vriendinnetje gehad.
Wel meiden gezien die ik leuk vond en contacten genoeg maar niks meer.
Heb je zelf nog een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
pi_108177617
zie je wel vaker, mensen die eerst niets klaarspelen en op het moment dat het lukt blazen ze van de allerhoogste toren. Degene die er geen moeite mee gebben hoor je vaak wat minder; die zien het niet als een fantastische prestatie maar meer als iets normaals...
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 20 februari 2012 @ 09:39:26 #7
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108177660
Ach, ik ben blij voor Richard dat hij nu gelukkiger is. Ik hoop alleen dat hij z'n toon wat aanpast en inziet dat hij aan het doorslaan is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108177669
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
zie je wel vaker, mensen die eerst niets klaarspelen en op het moment dat het lukt blazen ze van de allerhoogste toren. Degene die er geen moeite mee gebben hoor je vaak wat minder; die zien het niet als een fantastische prestatie maar meer als iets normaals...
hij is gewoon respectloos bij vlagen, das wat anders
pi_108177947
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:39 schreef Catbert het volgende:
Ach, ik ben blij voor Richard dat hij nu gelukkiger is. Ik hoop alleen dat hij z'n toon wat aanpast en inziet dat hij aan het doorslaan is.
tja, misschien ga ik precies hetzelfde doen als ik een keer succes heb, (inclusief meteen je profielfoto/status op Facebook updaten, al je vrienden laten vallen etc etc ;), maar ik ga er vanuit dat de mensen in mijn omgeving mij meteen daar op aanspreken.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:01:34 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108178086
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:55 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

tja, misschien ga ik precies hetzelfde doen als ik een keer succes heb, (inclusief meteen je profielfoto/status op Facebook updaten, al je vrienden laten vallen etc etc ;), maar ik ga er vanuit dat de mensen in mijn omgeving mij meteen daar op aanspreken.
Ik doe een ingetogen dansje in mijn kamer en wordt waarschijnlijk bestookt met WhatsApp berichten van mijn beste vriendin. :')
C'est la vie
  maandag 20 februari 2012 @ 10:50:48 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108179186
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:55 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

:D dat vind ik ook zo mooi altijd. Binnen 3 dagen op facebook zetten dat een relatie bent :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108181897
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 08:58 schreef 1-0-8 het volgende:
He Richard, je vindt jezelf heel wat, of niet? Maar ondertussen moet je achter meisjes (dus geen vrouwen) aan die net 18 zijn. Niet echt iets om trots op te zijn op jouw leeftijd. :')
Hee gast ga ergens anders de troll uithangen. Nergens heb ik beweert achter 18 jarigen aan te zitten. Integendeel ik probeer altijd iemand rond mijn eigen leeftijd te vinden.
Wat is jouw doel hier in het topic?

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 20-02-2012 14:24:06 ]
pi_108186494
Beter dit dan zwelgen in medelijden. Prijs jezelf gerust de hemel in, benadruk hoe aantrekkelijk je jezelf vindt en hoeveel succes je bij de vrouwen hebt. Goed zo.
pi_108186950
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Beter dit dan zwelgen in medelijden. Prijs jezelf gerust de hemel in, benadruk hoe aantrekkelijk je jezelf vindt en hoeveel succes je bij de vrouwen hebt. Goed zo.
Daar zit wel een grens aan. Je mag best van jezelf weten wat je sterke punten zijn en die voor jezelf benadrukken. Maar jezelf een bos veren in je reet drukken gaat te ver. Als iemand anders je geen complimenten geeft doe je het zelf maar?

Er is een verschil tussen zelfverzekerdheid en (misplaatste) arrogantie. Bovendien zegt hij dit alleen maar om bevestiging te krijgen, eigenlijk is hij dus heel onzeker.
pi_108187412
quote:
Nee ik vind mezelf niet aantrekkelijk. Ik vind mezelf gemiddeld. Ik ben zeker niet mooi, ik wilde enkel benadrukken dat het wel een aanzienlijke verbetering is nadat ik een gezond begon te leven. En daar ben ik blij mee.

En ik heb amper succes bij de vrouwen... de kans op een vriendin is nihil, ik moet het van de kleine momenten hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 20-02-2012 15:05:56 ]
pi_108187523
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daar zit wel een grens aan. Je mag best van jezelf weten wat je sterke punten zijn en die voor jezelf benadrukken. Maar jezelf een bos veren in je reet drukken gaat te ver. Als iemand anders je geen complimenten geeft doe je het zelf maar?

Er is een verschil tussen zelfverzekerdheid en (misplaatste) arrogantie. Bovendien zegt hij dit alleen maar om bevestiging te krijgen, eigenlijk is hij dus heel onzeker.
Ik zie het probleem niet zo van mijn post... ik vind mezelf er beter uitzien... gewoon gemiddeld nu net als de meeste mensen. Ik vind mezelf echt niet knap.. want dat ben ik zeer zeker niet en dat is gewoon een feit.

Mag ik dan helemaal niks meer zeggen hier? Als ik mijn uiterlijk een verbetering vind is het direct arrogant?

Ander onderwerp :P?
  maandag 20 februari 2012 @ 15:13:34 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108187978
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:
Mag ik dan helemaal niks meer zeggen hier? Als ik mijn uiterlijk een verbetering vind is het direct arrogant?
Ik vond het wel meevallen maar niet iedereen kan enorm positieve posts over jezelf even goed waarderen. Ik ben blij voor je dat het beter gaat in ieder geval.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108188005
quote:
Zo lang je dan niet doorschiet in het narcistische, kan het inderdaad best. Maar ik weet niet of dit nou het juiste topic daarvoor is, helemaal aangezien Richard wat dat betreft nogal in herhaling valt.
pi_108188115
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo van mijn post... ik vind mezelf er beter uitzien... gewoon gemiddeld nu net als de meeste mensen. Ik vind mezelf echt niet knap.. want dat ben ik zeer zeker niet en dat is gewoon een feit.

Ander onderwerp :P?
Het kan nog veel erger maar ik vond het wel heel glijerig overkomen. Ik ben bovenal ook blij dat je in kunt zien dat je niet oerlelijk bent en eigenlijk best 'gewoon'. Maar beter benadruk je je goede kanten in context, niet met een ode aan jezelf.
pi_108188683
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vond het wel meevallen maar niet iedereen kan enorm positieve posts over jezelf even goed waarderen. Ik ben blij voor je dat het beter gaat in ieder geval.
THanks... dit was geloof ik de eerste positieve post over mezelf in 2 jaar ;) Er zijn nog genoeg dagen dat ik mezelf lelijk vind hoor.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:31:30 #21
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108191026
Ach, het is al beter dan je eerdere berichten dat je je libido met chemische rommel om zeep wou helpen :+
pi_108191507
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Ach, het is al beter dan je eerdere berichten dat je je libido met chemische rommel om zeep wou helpen :+
Dat is nog steeds zo...
  maandag 20 februari 2012 @ 16:47:54 #23
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108191691
Ik ben ook een van die mensen zoals de OP schetst die liever uit een vliegtuig springt (nog echt ook :P ) dan een meisje versiert. Heb derhalve ook nog nooit een vriendin gehad (ben 24).

Sinds kort loop ik samen met een meisje uit mijn klas, die ik dus wel leuk vind, stage. Ik kan goed met haar opschieten. Ze had bijvoorbeeld ook gevraagd of ik haar bijles in enkele vakken kon geven (hier is alleen nog niks van gekomen). De week voor valentijn vroeg ze op stage of ik daar nog wat aan deed. Uiteraard niet, en ze vroeg door of ik geen vriendin had dan. Stom als ik was heb ik toen niet dezelfde vraag teruggekaatst :P De dag op valentijn zelf vroeg ze wederom dezelfde vraag, ik zoek er niet teveel achter want waarschijnlijk was ze het gewoon alweer vergeten van de week daarvoor. Dit keer kaatste ik de vraag wel terug en het bleek dat zij ook single is.

Nu ben ik geen ster in flirten oid. Ik heb wel op internet allemaal wijsheden zitten lezen over de signalen. Feit is, is dat ik zelf bewust/onbewust geen signalen uitzend, waarom niet? Geen idee, ik herken de signalen die anderen uitzenden ook niet echt denk ik. Verder ben ik altijd terughoudend, om niet teleurgesteld te worden.

Maar goed nu had ik het voornemen om op de eerstvolgende keer dat we weer op stage waren haar te vragen om wellicht een keer na stage wat te gaan drinken ofzo. Helaas heb ik de eigenschap juist dit soort initiatieven altijd onder het mom van een smoesje (voor mezelf) maar niet te doen. Omdat het ontiegelijk saai was op stage, en er iets mis was gegaan had ik ook geen 'zin' meer om het aan haar te vragen. Tja en dat laatste met die smoesjes heb ik dus altijd. Met werk en school ben ik stipt, maar in dit soort dingen dus juist niet.

Wat zouden jullie doen? Het gewoon lekker laten schieten? Tot nu toe gaat m'n leven zonder vriendin en alles wat er aan vast zit ook best lekker, maar er blijft toch die 'drang' achter in je hoofd zitten...
Op elke fokker past een bril.
pi_108191821
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:47 schreef Catch_me het volgende:
Ik ben ook een van die mensen zoals de OP schetst die liever uit een vliegtuig springt (nog echt ook :P ) dan een meisje versiert. Heb derhalve ook nog nooit een vriendin gehad (ben 24).

Sinds kort loop ik samen met een meisje uit mijn klas, die ik dus wel leuk vind, stage. Ik kan goed met haar opschieten. Ze had bijvoorbeeld ook gevraagd of ik haar bijles in enkele vakken kon geven (hier is alleen nog niks van gekomen). De week voor valentijn vroeg ze op stage of ik daar nog wat aan deed. Uiteraard niet, en ze vroeg door of ik geen vriendin had dan. Stom als ik was heb ik toen niet dezelfde vraag teruggekaatst :P De dag op valentijn zelf vroeg ze wederom dezelfde vraag, ik zoek er niet teveel achter want waarschijnlijk was ze het gewoon alweer vergeten van de week daarvoor. Dit keer kaatste ik de vraag wel terug en het bleek dat zij ook single is.

Nu ben ik geen ster in flirten oid. Ik heb wel op internet allemaal wijsheden zitten lezen over de signalen. Feit is, is dat ik zelf bewust/onbewust geen signalen uitzend, waarom niet? Geen idee, ik herken de signalen die anderen uitzenden ook niet echt denk ik. Verder ben ik altijd terughoudend, om niet teleurgesteld te worden.

Maar goed nu had ik het voornemen om op de eerstvolgende keer dat we weer op stage waren haar te vragen om wellicht een keer na stage wat te gaan drinken ofzo. Helaas heb ik de eigenschap juist dit soort initiatieven altijd onder het mom van een smoesje (voor mezelf) maar niet te doen. Omdat het ontiegelijk saai was op stage, en er iets mis was gegaan had ik ook geen 'zin' meer om het aan haar te vragen. Tja en dat laatste met die smoesjes heb ik dus altijd. Met werk en school ben ik stipt, maar in dit soort dingen dus juist niet.

Wat zouden jullie doen? Het gewoon lekker laten schieten? Tot nu toe gaat m'n leven zonder vriendin en alles wat er aan vast zit ook best lekker, maar er blijft toch die 'drang' achter in je hoofd zitten...
Met die smoesjes moet je kappen.

Denk simpel: Een meid die jij leuk vind, vind jou leuk. Vraag haar uit of zo! Doe iets!
pi_108191902
Tijd om een keer uit het spreekwoordelijke vliegtuig te springen en er gewoon eens ergens werk van te maken? Stap uit je comfort zone en neem eens wat risico. Natuurlijk kan ze weigeren, maar waarom zou ze? Ze is toch geïnteresseerd in je? En als ze wel weigert zal je zien dat dat ook geen big deal is.

Ga haar gewoon vragen, eerstvolgende mogelijkheid die je hebt. Je maakt dit heel groot in je hoofd en daarom zal zich nooit een 'geschikte' gelegenheid voordoen.
pi_108192211
quote:

Zonde dat je je kansen zo verspeelt. Niet laten schieten, ga ervoor! Anders ga je echt spijt krijgen.
pi_108192395
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zonde dat je je kansen zo verspeelt. Niet laten schieten, ga ervoor! Anders ga je echt spijt krijgen.
dit, hou het gewoon luchtig en ga wat leuks doen.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:12:17 #28
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108192816
Maar is dat dan niet raar of te snel, dat uit vragen? Ik bedoel ik kan wel goed met haar opschieten. Alleen verder dan de twee halve dagen op school en het ene dagje stage zie of spreek ik haar geeneens.
pi_108192966
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:12 schreef Catch_me het volgende:
Maar is dat dan niet raar of te snel, dat uit vragen? Ik bedoel ik kan wel goed met haar opschieten. Alleen verder dan de twee halve dagen op school en het ene dagje stage zie of spreek ik haar geeneens.
Ze vind je overduidelijk leuk ^O^
Laat haar gewoon weten dat jij haar leuk vindt, dikke kans dat zij jou op sleeptouw neemt :D
  maandag 20 februari 2012 @ 17:25:18 #30
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108193381
Hmm nou ik kan het waarschijnlijk morgenmiddag al vragen omdat zij ook tot laat moet wachten op het laatste vak. Bedankt voor de opbeurende woorden alvast, die zijn positiever dan het rotgevoel dat ik sinds vorige week had.
pi_108202471
quote:
Dan versier ik toch liever een vrouw haha :D

Je moet jezelf gewoon over die drempel heen helpen. Niet teveel nadenken, maar doen.
pi_108202565
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dan versier ik toch liever een vrouw haha :D

Je moet jezelf gewoon over die drempel heen helpen. Niet teveel nadenken, maar doen.
Alleen over die drempel heen gaan is moeilijker dan je denkt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108202889

[ Bericht 100% gewijzigd door frank1102 op 21-02-2012 22:07:31 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.” - Albert Einstein
pi_108203187
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen over die drempel heen gaan is moeilijker dan je denkt.
Nobody said it was easy :)

Maar je moet het alsnog doen. Hoe langer je het uitstelt, hoe meer je erover piekert, des te hoger die drempel wordt. De truc is dus om zo snel mogelijk een stap te nemen. Het is even eng misschien, maar iedereen kan het.
pi_108203351
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Nobody said it was easy :)

Maar je moet het alsnog doen. Hoe langer je het uitstelt, hoe meer je erover piekert, des te hoger die drempel wordt. De truc is dus om zo snel mogelijk een stap te nemen. Het is even eng misschien, maar iedereen kan het.
Waarom denk je dat ik vorige week ben gaan speeddaten?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108203390
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik vorige week ben gaan speeddaten?
En hoe ging dat? :)
pi_108203593
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

En hoe ging dat? :)
Redelijk goed. Ik vind het wel moeilijk om spontaan gesprekjes te voeren maar het ging mij redelijk af. Dat ik geen match zou krijgen had ik wel verwacht maar dat was ook niet het doel.
14 SHADES OF GREY
pi_108215994
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Redelijk goed. Ik vind het wel moeilijk om spontaan gesprekjes te voeren maar het ging mij redelijk af. Dat ik geen match zou krijgen had ik wel verwacht maar dat was ook niet het doel.
Als het jou helpt, is het inderdaad een goed idee om dat vaker te doen :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:25:15 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108230555
quote:
Ik zat stikjaloers voor de buis als 15 jarige.
C'est la vie
pi_108233453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:22 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Als het jou helpt, is het inderdaad een goed idee om dat vaker te doen :)
Of het helpt weet ik nog niet. Maar het is iig wel iets wat ik vaker ga doen. Het is sowieso iets wat totaal buiten mijn normale routine valt en dus goed.
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:58:53 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108233718
Ik vind versieren niet zo lastig, maar ik kan me indenken dat sommige mensen dit wel zo ervaren. ik vind het alleen uitermate moeilijk wanneer ik verliefd ben. Zo ook met mijn vriendin, die ik dagelijks zag, en waar ik stikverliefd op was. Ik wist het gewoon niet, misschien heb ik zoiets nog wel nooit meegemaakt. Gelukkig bleek het wederzijds te zijn destijds en hebben we uiteindelijk wat gekregen (en nog O-) )

Ik zou mezelf voor de kop hebben geslagen als het helemaal langs me heen gelopen was. Maak er werk van! Voordat het te laat is, en je er veel spijt van krijgt. :Y
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:25:15 #43
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108234879
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind versieren niet zo lastig, maar ik kan me indenken dat sommige mensen dit wel zo ervaren. ik vind het alleen uitermate moeilijk wanneer ik verliefd ben. Zo ook met mijn vriendin, die ik dagelijks zag, en waar ik stikverliefd op was. Ik wist het gewoon niet, misschien heb ik zoiets nog wel nooit meegemaakt. Gelukkig bleek het wederzijds te zijn destijds en hebben we uiteindelijk wat gekregen (en nog O-) )

Ik zou mezelf voor de kop hebben geslagen als het helemaal langs me heen gelopen was. Maak er werk van! Voordat het te laat is, en je er veel spijt van krijgt. :Y
Hoe heb jij het uiteindelijk voorelkaar gekregen dan :P ?
pi_108243236
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zat stikjaloers voor de buis als 15 jarige.
:P

Ik kan nog steeds nauwelijks geloven dat het me 2 keer gelukt is iemand te zoenen in 1 maand tijd (eigenlijk 3 keer als je die milf meerekend.)

Ik begrijp dat het voor de meeste mensen normaal is.. maar voor mij niet.

Ben nog steeds bezig met begrijpen waarom er 26 jaar niks lukte, zelfs geen onschuldige gesprekken en waarom dat nu opeens wel allemaal mogelijk is.

Het ziet er naar uit dat mijn huidige benaderings en versierings techniek prima werkt. De dames voelen zich overrompeld en gaan overmatig blozen... als ik deze techniek kan finetunen dan kan ik maybe ONS regelen of zo... sinds een vriendin niet mogelijk is moet ik op een andere manier intimiteit regelen.

Toch in totaal 5 keer gezoend met meiden sinds mijn eerste post hier op fok.26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Wat betreft heb ik weinig te klagen denk ik.
pi_108246155
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds nauwelijks geloven dat het me 2 keer gelukt is iemand te zoenen in 1 maand tijd (eigenlijk 3 keer als je die milf meerekend.)

Ben nog steeds bezig met begrijpen waarom er 26 jaar niks lukte, zelfs geen onschuldige gesprekken en waarom dat nu opeens wel allemaal mogelijk is.

Het ziet er naar uit dat mijn huidige benaderings en versierings techniek prima werkt. De dames voelen zich overrompeld en gaan overmatig blozen... als ik deze techniek kan finetunen dan kan ik maybe ONS regelen of zo... sinds een vriendin niet mogelijk is moet ik op een andere manier intimiteit regelen.

Toch in totaal 5 keer gezoend met meiden sinds mijn eerste post hier op fok.26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Goed om te horen! :)
Maar heb je ook geen idee wat je precies anders bent gaan doen? Heeft Halcon je bijvoorbeeld geholpen? Ik heb wel het idee dat als een vriend laat zien dat het allemaal niet zo eng is, dat versieren, het een stuk beter gaat.
pi_108250560
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ja jaloers hoor... tering.
ik ga meteen aan getallen en aantallen denken zodat ik faal vergeleken bij jou.

ik had tijdje terug een meesterlijk plan bedacht :
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een meesterlijk plan bedacht om naar een privehuis te gaan met bar.

ik twijfel nog tussen WEER ergens in nederland proberen (ze doen nooit open bij mij, of ik faal met openingstijden terwijl op de site staat dat ze open zijn ofzo) of in het buitenland proberen.

http://www.facebook.com/pages/Club-Laluna/193202867401071

check de halloween fotos daar van de omgeving.

en dan kan ik wedstrijden doen wie het eerste een drankje besteld, en waarschijnlijk dat ze me toch niet verstaan want het zijn roemenen tsjechen en bulgaren, en hun duits is slecht, en mijn duits is ook niet veel beter dan 4 vwo middelbare school duits.
maar dan kan ik letten op de intonatie enzo en de manier waarop ik dingen zeg. (ja netalsof het een uitgaansgebouw is behalve dat ik niet kijhard sociaal wordt neergeknuppeld misschien)
er werd hier mij toen aan alle kanten tegengesproken dat oefenen in bordelen met vrouwen geen goed idee is, terwijl:
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee daar(daarom heb ik die club op het oog) werkt het betalingssysteem dat je een kaartje krijgt, en pas als je naar de kamer prive gaat met iemand krijg je daar een stempeltje op ofzo.
en dan moet je pas na afloop betalen aan de madame(ofzo).
ja ik weet nog niet alles, ik weet ook niet hoe het moet.

maar het gaat even om het loungen enzo en het meisje vinden dat het beste bij me past ofzoiets, dat is belangrijk voor educatieve doeleinden
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgens recensies zitten ze er ongeintereseerd bij.

en volgens de huisregels mogen ze je niet benaderen, en er alles aan doen om je naar de kamer te krijgen.
volgens de huisregels moet de man een praatje aanknopen met de dame in de loungeruimte

ik vind het een goed plan, ik had het veel eerder moeten doen maar ik zag ertegen op om naar duitsland te rijden. En de nederlandse privehuizen is me nooit gelukt.
misschien moet ik er wat meer voor over hebben voor de goede plek(350 km gaan rijden)
dus nu heb ik op een ander forum waar ik en schenkstoop lid van zijn gevraagd over duitse partytreffs met oost-europesche hoeren.
daar was het antwoord:
quote:
je bent niet verplicht om aan trio's of andere zaken mee te doen.

Roken kan en mag aan de bar

Let op veel dames bedelen om een picolo, een drankje dat je per keer ¤ 25,-- lichter maakt.

Voor de rest is het bijna gewoon een bar met gewillge dames, die zo met je naar de kamer gaan
dus dat klinkt wel als goede oefening! want "gewone bar" enzo.
dus wel een goed plan.
verder alles zonder condoom enzo ( ao) , wat ook een voorwaarde is voor vriendin.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jding op 22-02-2012 04:21:04 ]
pi_108250710
Nou veel plezier :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 07:38:06 #48
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108251047
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:25 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Hoe heb jij het uiteindelijk voorelkaar gekregen dan :P ?
Op een feestavond kwam een vriendin van haar naar me toe dat ze me leuk vond. Inderdaad, ik kreeg het in de schoot geworpen. Een dag later heb ik haar gesms'ed met navraag of ze me leuk vond. Dat was het begin, uiteindelijk is het dus gebloeid O+

Bleek later dat we van elkaar een aantal versierpogingen niet als zodanig hadden beoordeeld onder het motto "Wens vader van gedachte" maar het waren dus wel pogingen. Nu ben ik ontzettend blij met haar, en vrees ervoor wat er gebeurd was als haar vriendin haar er niet "bijgelapt" had bij mij. Misschien was het dan wel niks geworden :S

Ga er dus altijd voor! :Y Als ik 1 ding geleerd heb! :)
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_108251373
MLIG: Stel dat jij ooit een vriendin krijgt. Wat gaat zij er van zeggen dat jij hebt 'geoefend' op oost-Europese hoeren? :')

En het is bijna een gewoon bordeel i.p.v. bijna een gewone bar.
pi_108251606
quote:
13s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
MLIG: Stel dat jij ooit een vriendin krijgt. Wat gaat zij er van zeggen dat jij hebt 'geoefend' op oost-Europese hoeren? :')

nou OF ik ontmoet die vriendin daar.
of ik zwijg als het graf, of doe vaag over dat soort geschiedenis natuurlijk

belangrijk is dan dat alle meisjes (en ook de vriendin) de indruk hebben dat ik makkelijk een meid kan "krijgen", en denken dat een boel meisjes me leuk vinden of hebben gevonden. JA WANT DAT WERKT GEWOON
ik hoop op zon claimend meisje wat dan net zo psycho wordt op mij als ik eigenlijk op haar.

quote:
hallo.... ik heb dat toch op dat forum gevraagd....?

dat naar het danslesgebouw gaan (het alternatief wat is aangeraden) vind ik nog te eng, want dat is echt zo een zware belofte dat ik dan elke week moet gaan enzo.
en dan mis ik 1 les, en dan durf ik niet meer, en dan alles hetzelfde zoals dat beklemmende gevoel als met me studie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jding op 22-02-2012 08:51:36 ]
pi_108251711
quote:
13s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:22 schreef Mystikvm het volgende:

MLIG eindigt straks net zoals in die film.. Hostel >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108251732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:52 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

MLIG eindigt straks net zoals in die film.. Hostel >:)
ja die ken ik. deel 1 2, en misschien ook deel 3, allemaal in ieder geval.
en nee dus omdat ik dat niet snel zie gebeuren, en de film al ken enzo :P
pi_108252148
omg ik heb nu al de neiging om gillend weg te rennen, dat meisje moet wel héél psycho zijn om te blijven :')

mlig je droommeisje zit in t andere topic
pi_108252198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:43 schreef Jding het volgende:

[..]

nou OF ik ontmoet die vriendin daar.
of ik zwijg als het graf, of doe vaag over dat soort geschiedenis natuurlijk

belangrijk is dan dat alle meisjes (en ook de vriendin) de indruk hebben dat ik makkelijk een meid kan "krijgen", en denken dat een boel meisjes me leuk vinden of hebben gevonden. JA WANT DAT WERKT GEWOON
ik hoop op zon claimend meisje wat dan net zo psycho wordt op mij als ik eigenlijk op haar.

[..]

hallo.... ik heb dat toch op dat forum gevraagd....?

dat naar het danslesgebouw gaan (het alternatief wat is aangeraden) vind ik nog te eng, want dat is echt zo een zware belofte dat ik dan elke week moet gaan enzo.
en dan mis ik 1 les, en dan durf ik niet meer, en dan alles hetzelfde zoals dat beklemmende gevoel als met me studie.

elke keer denk ik dat je mij niet meer kan verbazen, maar gefeliciteerd...je hebt het weer voor elkaar.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:23:30 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108252286
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:19 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

elke keer denk ik dat je mij niet meer kan verbazen, maar gefeliciteerd...je hebt het weer voor elkaar.
oke. Ik zie dus echt niet in waarom dit zo verbazingwekkend is. vooral niet dat dikgedrukte.
helemaal psycho zijn op elkaar is het mooiste wat kan gebeuren lijkt me.
ik ken alleen maar dat psycho gevoel, en verlatingsangst enzo. Dus dan is het heel mooi om dat wederzijds te hebben en dat van haar ook te zien, en dan dat langzaam van elkaar te weten te komen enzo.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:17 schreef Cassandra87 het volgende:
omg ik heb nu al de neiging om gillend weg te rennen, dat meisje moet wel héél psycho zijn om te blijven :')

mlig je droommeisje zit in t andere topic
bedoel je dat " ik ben 26 en lijk op adele, ik denk dat ik maar een mannelijke escort laat komen en hoop dat hij dan bij me blijft" ?

omdat hier serieus, dat is een soort van "nep". dat is iemand die wil aantonen aan wanhopige mannen dat er ook wanhopige vrouwen zijn ofzoiets.

Maar hij overdrijft want ze bestaan niet.
en de hoeren blijven nooit bij je. misschien mannelijke hoeren wel want dat zijn vreemde gasten waar ik niets mee te maken wil hebben want hun hebben vast egoistische bedoelingen

[ Bericht 16% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-02-2012 09:35:03 ]
pi_108252328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke. Ik zie dus echt niet in waarom dit zo verbazingwekkend is. vooral niet dat dikgedrukte.
helemaal psycho zijn op elkaar is het mooiste wat kan gebeuren lijkt me.
ik ken alleen maar dat psycho gevoel, en verlatingsangst enzo. Dus dan is het heel mooi om dat wederzijds te hebben, en dan dat langzaam van elkaar te weten te komen enzo.

[..]

bedoel je dat " ik ben 26 en lijk op adele, ik denk dat ik maar een mannelijke escort laat komen en hoop dat hij dan bij me blijft" ?

Dat heb je zelf getypt he?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:26:30 #57
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108252349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:25 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat heb je zelf getypt he?
ja nu wel ja. uit me hoofd stond er zoiets, met nog wat ertussen.
hoe bedoel je?
pi_108252422
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja nu wel ja. uit me hoofd stond er zoiets, met nog wat ertussen.
hoe bedoel je?
Dat jij dat meisje bent.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:30:27 #59
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108252451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:29 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat jij dat meisje bent.
ik kan dat meisje niet zijn, want ik ben geen meisje.
en ik ben die user ook niet.
en ben ik de minst autistische hier nu ofzo?want het is een post VAN een man die op een compleet doorzichtige manier wil aantonen dat misschien dat soort vrouwen bestaan.
pi_108252459
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik kan dat meisje niet zijn, want ik ben geen meisje.
en ik ben die user ook niet.
en ben ik de minst autistische hier nu ofzo?want het is een post VAN een man die op een compleet doorzichtige manier wil aantonen dat misschien dat soort vrouwen bestaan.
en jij denkt dat wij dom zijn?
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:31:05 #61
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108252461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef Joysa het volgende:

[..]

en jij denkt dat wij dom zijn?
weet ik veel. niet echt eigenlijk ik snap het niet meer.
waar gaat het nu om?
bedoel je dat ik op de mannelijke versie van dat fictieve meisje lijk ofzo?
pi_108252487
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waar gaat het nu om?
Dat jij die post hebt geschreven in dat topic.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:33:39 #63
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108252517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

nee heb ik niet. JEZUS dat is gewoon 1 iemand die die post wilde maken ofzo
pi_108258371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik denkt dat het iemand anders is die loopt te trollen eigenlijk.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:15:42 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108259823
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waar gaat het nu om?
bedoel je dat ik op de mannelijke versie van dat fictieve meisje lijk ofzo?
Jij hebt een kloon aangemaakt zoals je er wel meerdere hebt. Met die kloon heb je die post geschreven.

Zo moeilijk is dat niet te begrijpen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:22:20 #66
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108260054
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Jij hebt een kloon aangemaakt zoals je er wel meerdere hebt. Met die kloon heb je die post geschreven.

Laten we daar niet tijden over door gaan emmeren want het is niet te bewijzen en toegeven gaat 'ie het toch niet. Ik vind dat verhaal dat 'ie een psycho wil veel interessanter. Ik zie het helemaal voor me:
"Ik hou van je! Ik van jou! Als je bij me weggaat vermoord ik je familie! En ik de jouwe!"

Pure romantiek!
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:29:08 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108260338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Laten we daar niet tijden over door gaan emmeren want het is niet te bewijzen en toegeven gaat 'ie het toch niet. Ik vind dat verhaal dat 'ie een psycho wil veel interessanter. Ik zie het helemaal voor me:
"Ik hou van je! Ik van jou! Als je bij me weggaat vermoord ik je familie! En ik de jouwe!"

Pure romantiek!
Of mlig vind zijn zwarte neger kat dood op z'n kussen.

Zegt zijn vriendin, je bent vergeten te zeggen dat je van me houd voor het slapen gaan :{w
pi_108262596
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja maar ik denk niet dat Jeroen die post heeft gemaakt.
pi_108263678
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 03:32 schreef Jding het volgende:

[..]

ja jaloers hoor... tering.
ik ga meteen aan getallen en aantallen denken zodat ik faal vergeleken bij jou.

Ja nou ja toen ik jouw leeftijd was stond de teller op 0,0 dus het is niet iets om heel trots op te zijn. Jij was al een stuk verder...

Het is jammer dat je nooit met mij (en halcon) uit wilt gaan... zelfde geldt voor Kevin24 of Benzin.
pi_108263940
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Goed om te horen! :)
Maar heb je ook geen idee wat je precies anders bent gaan doen? Heeft Halcon je bijvoorbeeld geholpen? Ik heb wel het idee dat als een vriend laat zien dat het allemaal niet zo eng is, dat versieren, het een stuk beter gaat.
Thanks ;)

Nee ik heb geen idee wat ik anders ben gaan doen. Maar het lijkt er sterk op dat ik al die tijd gelijk had en dat het mijn uiterlijk al die tijd was om maar even in herhaling te vallen.
Het is vrij bizar dat ik nu ook onschuldige gesprekken kan voeren met de dames en het lijkt wel alsof het me komt aanwaaien.. ik hoef er geen moeite voor te doen.
Vroeger was ik onzichtbaar en nu praten barmeisjes soms met mij. Vroeger was het altijd alleen " hoi" maar nu gaan ze vragen stellen.

Een ander ding dat me opvalt is dat de dames altijd mijn naam vergaten of mijn gezicht. Nu kunnen ze mij veel sneller herinneren ook als ik een tijdje ergens niet ben geweest zoals in de zonnestudio.
pi_108264190
Oh en wat betreft Halcon ja hij heeft me zeker geholpen... zijn zelfvertrouwen is aanstekelijk ;)
Bovendien is het gewoon een stuk leuker om uit te gaan met mensen waar je het prima mee kan vinden.

Bovendien hield hij die dag in Antwerpen de vriendin van meisje G bezig zodat ik mijn gang kon gaan.
pi_108264552
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:19 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

MLiG heeft wel gelijk hierin hoor... ik had meisje G best wel helemaal gek gemaakt dat het enge vormen begon aan te nemen.... helaas maakte ik dus grove blunders toen ik niet meer in staat was om berekend te werk te gaan. Ik heb nog niet genoeg psychologie boeken gelezen over de female mind.
pi_108264727
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb nog niet genoeg psychologie boeken gelezen over de female mind.
:')

Wat is er gebeurd met gewoon jezelf zijn en wat interesse tonen? Vrouwen willen gewoon wat persoonlijke aandacht.. stel wat vragen, laat ze lekker hun verhaal doen en reageer daar een beetje leuk op. Daar heb je toch geen psychologie boeken voor nodig?
pi_108265700
Goh richard vraag ze eens mee uit, wie weet staan ze te springen om met je te stappen! Niet erg zelfverzekerde mannen onder elkaar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108265792
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Goh richard vraag ze eens mee uit, wie weet staan ze te springen om met je te stappen! Niet erg zelfverzekerde mannen onder elkaar!
SPOILER
Jouw methode van hulp werkt in elk geval voor geen meter. Benzin en Kevin zijn nog geen stap verder. No offense... maar het lijkt mij gewoon gezellig om eens uit te gaan met de heren. Ik zie niet wat er mis mee tenzij je persoonlijke problemen met mij hebt dan raad ik je aan mij te negeren of een PM/DM te sturen.

Ik begrijp wat deze heren doormaken wat met jouw gebrek aan inlevingsvermogen niet te begrijpen is.
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:50:47 #76
367298 puzzles
That's the puzzle
pi_108265803
Ik heb opzich niet zon moeite om dames aan te spreken, maar ik vind het vaak lastig om een gesprek gaande te houden.

Wat zeg je als je iemand de 1e x ziet in een club oid?

ook met carnaval liepen veel flirts hierop spaak. Overigens wel met 2 dames gezoend oO<
pi_108265891
Hey richard wil jij niet voor anderen praten die jij niet kent, over hoe ver ze wel of niet zijn?
Stappen met ze kan leuk zijn maar ik betwijfelde of ze er in voor waren, that's all
En wat ik tegen je heb bij vlagen, weet jij dondersgoed
pi_108266102
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey richard wil jij niet voor anderen praten die jij niet kent, over hoe ver ze wel of niet zijn?
Stappen met ze kan leuk zijn maar ik betwijfelde of ze er in voor waren, that's all
En wat ik tegen je heb bij vlagen, weet jij dondersgoed
Hee ik heb met Kevin24 vaak gePMD en ik ken ze al 2 jaar op FOK... dus op basis daarvan mag ik best mijn mening vormen. Zelf typ je ook vaak zat dat Benzin nog geen stap verder is gekomen dus nu niet zo hypocriet gaan doen hé. Ik zie toch hoe hij post hier. Wat is er mis mee als ik ze probeer te helpen?
Ik noem het liever uigaan ipv stappen... dat is toch net wat anders vind ik.

Tja dat jij wat tegen mij hebt is jammer... ik ga er liever niet op in. Als je me wilt bashen doe je dat maar in mijn PM.
pi_108266205
Ik zeg dat Benzin Zó geen stap verder komt.
Ik heb van beiden gezegd dat ze wel stappen verder gekomen zijn, en zeker kevin.
Maar misschien houden ze mij voor de gek en ken jij ze beter dan ik :+

Ik vind er niets mis mee dat jij ze wilt helpen! Ga je gang :) Als zij er ook open voor staan :)
Ik vind het alleen geen helpen als jij verkondigt dat dingen te laat zijn en dat antidepressiva de enige oplossing is, om maar een voorbeeld te noemen.
pi_108266335
En ik heb gebrek aan inlevingsvermogen :')
Mijn inlevingsvermogen stopt inderdaad bij aandachtshoeren, jankballen en een combinatie daarvan. Mijn welgemeende excuses :*
pi_108266404
Mooi zo voor Kevin.. het lijk me een hele aardige gast.

Kan je ook uitleggen op welke manier ze zijn verbeterd?

Nou te laat heb ik geloof ik nooit gezegd. Maar ik snap precies hoe deze heren zich voelen en als het echt te moeilijk wordt dan kan antidepressiva een goede tijdelijk oplossing zijn.
En op de manier waarop Benzin post vrees ik dat het nog stukken erger kan worden.. maar ik hoop dat ik het mis heb.
pi_108266514
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef Cassandra87 het volgende:
En ik heb gebrek aan inlevingsvermogen :')
Mijn inlevingsvermogen stopt inderdaad bij aandachtshoeren, jankballen en een combinatie daarvan. Mijn welgemeende excuses :*
Tja dat is jou mening over mij.. mag je hebben maar dat wist ik al... daarom besteed ik ook vaak weinig aandacht aan jouw posts. Ik heb het gevoel dat je mij niet begrijpt en dat ik het ook niet op een duidelijke manier kan uitleggen. Maar dat ik als een aandachtshoer overkom op jou kan ik goed begrijpen.

Meer aandacht wil ik er niet aan besteden... ik kom hier niet om ruzie te maken. En ik heb ook niks tegen jou.

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 22-02-2012 16:14:32 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:15:05 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108266811
Benzin komt geen stap verder omdat hij zelf de stap niet zet.

Roepen dat het te laat is of medicijnen aanbevelen is echt van de gekke! Daar help je niemand mee.

Met alle respect maar Richard je bent verre van stabiel. Je gaat zeer zeker voor uit, maar je hebt nog zo een lange weg te gaan. En je doet nu opeens als od f je het wiel uitgevonden heb. Dat lijkt me niet zo handig.

En een aantal mensen moeten toch echt eerst aan hun zelf gaan werken willen ze de volgende stap naar een poging tot versieren nemen.

Tevens zijn er ook een aantal users die eerst moeten accepteren dat een vriendin geen oplossing is voor hun "probleem" en andere users moeten bv eerst accepteren dat zonder actie er geen vriendin komt.
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:15:59 #84
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108266843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg dat Benzin Zó geen stap verder komt.
Als hij en Richard op stap willen moeten ze dat toch lekker zelf uitvogelen? Hij doet op dit moment ook geen hol dus slechter kan het niet gaan in ieder geval.
pi_108266957
Zie pm richard

En de stappen vooruit: Ze komen beiden langzamerhand uit hun comfort zone. Het gaat niet snel, en soms 3 stappen terug, dat is aan hun.
Kevin en ik hebben in ieder geval nog een aantal uitjes op de planning staan. En tegen Benzin ben ik harder nu, omdat die alle stappen die hij nam te niet doet op dit moment helaas.

Catbert ik zeg toch nergens dat ze niet met richard mogen stappen? :')
Ik zeg dat als het helpt, ik er zelfs achter sta, maar dat ik niet weet of ze er voor open staan. That's all. Again..
pi_108266962
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Benzin komt geen stap verder omdat hij zelf de stap niet zet.

Roepen dat het te laat is of medicijnen aanbevelen is echt van de gekke! Daar help je niemand mee.

Met alle respect maar Richard je bent verre van stabiel. Je gaat zeer zeker voor uit, maar je hebt nog zo een lange weg te gaan. En je doet nu opeens als od f je het wiel uitgevonden heb. Dat lijkt me niet zo handig.

En een aantal mensen moeten toch echt eerst aan hun zelf gaan werken willen ze de volgende stap naar een poging tot versieren nemen.

Tevens zijn er ook een aantal users die eerst moeten accepteren dat een vriendin geen oplossing is voor hun "probleem" en andere users moeten bv eerst accepteren dat zonder actie er geen vriendin komt.
Dat weet ik zelf ook... ik ga vooruit maar ik val ook regelmatig ver terug. Maar nergens heb ik beweert dat ik het wiel heb uitgevonden of zo... ik ben nog steeds onzekerder dan gemiddeld.. en zo arrogant kom ik volgens mij niet over hoor... geen idee hoe die beeldvorming tot stand is gekomen. Ik heb 2 succesje geboekt maar tevens ook weer verknald... dat heb ik erbij gezegd. Ook heb ik vermeld hier dat ik nooit een vriendin zou kunnen krijgen.
pi_108267187
Nou ja hier gaat het niet van een leien dakje op het moment.
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:30:50 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108267382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Catbert ik zeg toch nergens dat ze niet met richard mogen stappen? :')
Ik zeg dat als het helpt, ik er zelfs achter sta, maar dat ik niet weet of ze er voor open staan. That's all. Again..
Dat is niet hoe je post overkomt. Als Kevin en Benzin mee willen met Richard denk ik dat het weldegelijk een leuke avond voor ze kan zijn. Da's alles.
pi_108267441
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is niet hoe je post overkomt. Als Kevin en Benzin mee willen met Richard denk ik dat het weldegelijk een leuke avond voor ze kan zijn. Da's alles.
Ik heb in totaal 3 mensen ontmoet via FOK en alle 3 de keren waren het uiterst positieve ervaringen. Alleen jammer dat Halcon het een beetje druk heeft ;) zal wel vaker met hem uitwillen gaan.
pi_108267473
quote:
Ik vind er niets mis mee dat jij ze wilt helpen! Ga je gang Als zij er ook open voor staan
Ik vind het alleen geen helpen als jij verkondigt dat dingen te laat zijn en dat antidepressiva de enige oplossing is, om maar een voorbeeld te noemen.
Hoe is dit anders dan wat ik zeg?
pi_108267515
Dat van die medicijnen kwestie was waarschijnlijk een foute opmerking... ik zal het er dus niet meer over hebben.
pi_108267994
Dat was niet de reden van mijn quote ;) Dat hebben we al afgesloten..
pi_108268150
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat was niet de reden van mijn quote ;) Dat hebben we al afgesloten..
Dat weet ik ;) maar ik bedoelde het in het algemeen omdat er meerdere posters opmerkingen over maakte dat ik dat zei.
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:27:28 #94
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108271582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef richard_prf het volgende:
Dat van die medicijnen kwestie was waarschijnlijk een foute opmerking... ik zal het er dus niet meer over hebben.
je had een beetje tunnelvisie gekregen.
want een vriendin zou ze ook redden.
pi_108274984
Hebben mensen nog wat gedaan voor valentijn ofzo want dat had ook een leuk iets geweest om juist dan iets te ondernemen met een meisje dat je leuk vind
pi_108275027
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je had een beetje tunnelvisie gekregen.
want een vriendin zou ze ook redden.
I know alleen zitten de chicks niet op figuren zoals wij te wachten. Tenzij we de volledige code kunnen kraken van het female mind.

Dit vond ik nou echt wat voor jou MLiG
https://3questionsgetthegirl.com/order/

Misschien dat je jezelf kan aanmelden als vrijwilliger.
pi_108275066
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben mensen nog wat gedaan voor valentijn ofzo want dat had ook een leuk iets geweest om juist dan iets te ondernemen met een meisje dat je leuk vind
Er is alleen geen meisje dat ik leuk vind
pi_108275101
sja dan houd het op :Y
pi_108275168
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er is alleen geen meisje dat ik leuk vind
Als dat het grootste probleem is.
14 SHADES OF GREY
pi_108275241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als dat het grootste probleem is.
was dat maar zo :')

pi_108275439
Meisjes versieren of verliefd op me laten worden lukt wel. Bij mij houden is een ander verhaal :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108275546
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Godshand het volgende:
Meisjes versieren of verliefd op me laten worden lukt wel. Bij mij houden is een ander verhaal :')
Hoe komt het? Ben je een saai persoon?
pi_108275608
een relatie hebben is ontzettend vermoeiend komt communicatie bij kijken O-) Ik denk ergens dat het versieren makkelijker is dan het hebben van een relatie
pi_108275705
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

was dat maar zo :')

Hier precies hetzelfde alhoewel misschien er wel iemand is. Laatste tijd leuk contact met een meisje
14 SHADES OF GREY
pi_108275837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
een relatie hebben is ontzettend vermoeiend komt communicatie bij kijken O-) Ik denk ergens dat het versieren makkelijker is dan het hebben van een relatie
Een relatie hebben is idd iets waar ik me in vergist had ja. Het is iets waar je ook energie in moet steken
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:10:00 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108275897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ja ik! Bij iemand waar van ik zeker wist dat ik niks terug zal krijgen. En dat was dan ook niet mijn opzet.

Het is puur geweest om te laten zien dat ik haar niet vergeten ben en hoe trots ik ben op haar. En verteld waarom ik trots op haar ben. Dat heeft ze in het verleden nooit mee gemaakt. En ze zal het op zeker gelezen hebben.

Maar ze zal nooit gaan reageren of mij bellen. Daar heeft ze haar redenen voor wat in mijn ogen extreme onzin is.

En dat terwijl ik een extreme hekel heb aan valentijn dag :D
pi_108275949
quote:
5s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Hoe komt het? Ben je een saai persoon?
Nee, ik wordt denk ik te klef als ik zelf verliefd wordt :')
En ook dan wat onzekerder, dan wil je zo graag je beste punten naar voren zetten. Onzin natuurlijk, maarja, hormone driven dan :{
pi_108276117
Bij mij kwam zelf iemand langs voor valentijn de avond ervoor. Niet om gevraagd maar gewoon uit zichzelf wilde die me zien en dat vond ik ook wel wat hebben O+
pi_108276277
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, ik wordt denk ik te klef als ik zelf verliefd wordt :')
En ook dan wat onzekerder, dan wil je zo graag je beste punten naar voren zetten. Onzin natuurlijk, maarja, hormone driven dan :{
Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent? :o Dan is voor mij niets te klef, denk ik. Of het moet wel heel erg zijn.
pi_108276289
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ik! Bij iemand waar van ik zeker wist dat ik niks terug zal krijgen. En dat was dan ook niet mijn opzet.

Het is puur geweest om te laten zien dat ik haar niet vergeten ben en hoe trots ik ben op haar. En verteld waarom ik trots op haar ben. Dat heeft ze in het verleden nooit mee gemaakt. En ze zal het op zeker gelezen hebben.

Maar ze zal nooit gaan reageren of mij bellen. Daar heeft ze haar redenen voor wat in mijn ogen extreme onzin is.

En dat terwijl ik een extreme hekel heb aan valentijn dag :D
Dat is trouwens ook heel lief.
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:18:25 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108276363
Ik heb er wel aan gedacht, maar ik vond het te cliche en het had toch geen zin.
C'est la vie
pi_108276393
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht, maar ik vond het te cliche en het had toch geen zin.
Aan valentijnsdag? O, was gewoon een normale dag voor mij

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent? :o Dan is voor mij niets te klef, denk ik. Of het moet wel heel erg zijn.
Dat idee had ik eerst ook, maar ik denk dat er bij mij wel meer aan ten grondslag lag
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:20:21 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108276479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Aan valentijnsdag? O, was gewoon een normale dag voor mij
Ja om iets te sturen.
Maar hoeveel zin heeft het om een kaartje te sturen naar een meisje die me toch niet moet en bezet is. :')
C'est la vie
pi_108276507
Bij mij heeft iemand die iets voor me doet met valentijn zonder dat ik er om hoef te vragen wel pluspunten. Het is best romantisch want op die manier laat iemand toch merken dat die aan je denkt. Laat even zien dat je wat specialer bent voor hem.
pi_108276579
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij heeft iemand die iets voor me doet met valentijn zonder dat ik er om hoef te vragen wel pluspunten. Het is best romantisch want op die manier laat iemand toch merken dat die aan je denkt. Laat even zien dat je wat specialer bent voor hem.
Voor mij is er niemand speciaal meer, dus ik neem de moeite ook niet. Heb wel wat anders aan m'n hoofd nu
pi_108278963
Ik heb met valentijnsdag gespeeddate. Maar verder niets bijzonders
14 SHADES OF GREY
pi_108279003
Dat is toch ook heel bijzonder?

Ik ben voor valentijn uit eten geweest en O+ heeft een kaartje gehad. Ik heb nog een kaartje gestuurd naar een medefokker die me dierbaar is maar dat werd niet heel erg gewaardeerd :+ Beetje overdone denk ik hihi
pi_108279204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is toch ook heel bijzonder?

Ik ben voor valentijn uit eten geweest en O+ heeft een kaartje gehad. Ik heb nog een kaartje gestuurd naar een medefokker die me dierbaar is maar dat werd niet heel erg gewaardeerd :+ Beetje overdone denk ik hihi
Ja eigenlijk wel :P helaas geen match.
14 SHADES OF GREY
pi_108279821
quote:

[..]

Als het allebei tegelijk is, is geen probleem denk ik.

Maar dat is zelden zo, of zij is het en dan ben ik het eerst niet. Of andersom :')
pi_108280276
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar dat is zelden zo, of zij is het en dan ben ik het eerst niet. Of andersom :')
Je bent ook niet op iedereen altijd even verliefd :) en er is niet altijd een magische balans vanaf het begin en wie dat wel denkt is de partij die vanaf het begin altijd degene is die dolverliefd was. :)

Ik denk dat je hoe cliche dan ook, gewoon nog niet de juiste bent tegen gekomen. Ik denk ook niet dat je over die laatste te streng voor jezelf moet zijn, naar mijn mening heb je goed gehandeld en is het jammer dat het zo gelopen is. :*
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:59:49 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108281676
quote:

[..]

nou te klef k bv zijn dat je elkaar bijna verstikt en 24uur per dag bij elkaar wilt zijn en elkaar wilt spreken. Maar dat kan inhouden dat je partner dat helemaal niet wilt.

Ik bv zal dat niet willen hoe verliefd ik ook ben.
pi_108281677
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ow zo! :D Verliefdheid is een vreemd iets. Ik heb het ook nog nooit ervaren.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:00:10 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108281706
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is trouwens ook heel lief.
dank je.
pi_108285861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb met valentijnsdag gespeeddate. Maar verder niets bijzonders
Dat lijkt me best eng... ik zou zoiets niet durven. Ik ben nou eenmaal beter in het nachtleven als ik wat biertjes op heb en de omstandigheden juist zijn :P
pi_108286372
quote:
Ik zal het zo graag zelf een keer willen ervaren :( pfff nou ja na mijn 30ste blijf ik sowieso liever alleen. En ik zit er niet echt meer mee zoals vroeger hoor. Ik heb toch wat succesje geboekt hier en daar... dat is voor mij doen al een wereldprestatie ook al stelt het niks voor "normale"mensen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:29:57 #126
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108286505
quote:
als ik bedenk hoe gemakkelijk ik soms dagenlang met vrienden optrek, dan lijkt me een relatie waar je altijd wel bij elkaar bent net zo gemakkelijk.
dus dat ligt denk ik aan jouw vreemde personlijkheid.

en nee dit is niet dat ik vrienden heb waar ik meer mensen mee kan ontmoeten en waar ik altijd mee uitga en die altijd grote feesten hebben en veel vrienden hebben en populair zijn enzo.
...voordat er weer misverstanden zijn dat ik niet bijna elke dag alleen binnen zit zonder iemand irl te zien en buiten te komen.
pi_108286578
Het onderhouden van een relatie is waarschijnlijk lastiger dan versieren. Maar ja dat is ook maar een random guess... ik zal het echte antwoord waarschijnlijk nooit weten.
pi_108286646
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zal het zo graag zelf een keer willen ervaren :( pfff nou ja na mijn 30ste blijf ik sowieso liever alleen. En ik zit er niet echt meer mee zoals vroeger hoor. Ik heb toch wat succesje geboekt hier en daar... dat is voor mij doen al een wereldprestatie ook al stelt het niks voor "normale"mensen.
Precies dit heb ik nu ook. Ik heb het nu al een aantal keer ervaren en sindsdien hoeft het van mij niet meer zo

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef richard_prf het volgende:
Het onderhouden van een relatie is waarschijnlijk lastiger dan versieren. Maar ja dat is ook maar een random guess... ik zal het echte antwoord waarschijnlijk nooit weten.
Als versieren een enkel gevecht is, is het onderhouden van een relatie een ware slijtageslag -_-
pi_108288758
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef madsaus het volgende:

[..]

Je bent ook niet op iedereen altijd even verliefd :) en er is niet altijd een magische balans vanaf het begin en wie dat wel denkt is de partij die vanaf het begin altijd degene is die dolverliefd was. :)

Ik denk dat je hoe cliche dan ook, gewoon nog niet de juiste bent tegen gekomen. Ik denk ook niet dat je over die laatste te streng voor jezelf moet zijn, naar mijn mening heb je goed gehandeld en is het jammer dat het zo gelopen is. :*
Ja ach het is jammer. Toch bedankt voor je woorden :) Soms denk ik dat ik het eerder had moeten afkappen, maar aan de andere kant had ik dan toch een vrij leuke tijd gemist.

Hoe dan ook, een land vol enzo :)
pi_108290660
Nee het ligt ook aan de persoon. mijn huidige relatie is heel makkelijk te onderhouden terwijl mijn vorige relatie continu haat en nijd was
pi_108291975
quote:
Het onderhouden van een relatie heeft veel met communicatie te maken en ook met genoeg aandacht aan elkaar besteden.

Vooral het laatste vind ik altijd moeilijk.. omdat ik zo iemand ben die moe van zijn werk komt en dan eigenlijk graag nog even met zijn eigen hobbies bezig is. Het is voor mij dan ook veel makkelijker om een paar avonden in de week gezellig te doen dan elke avond weer gezellig te moeten doen.

Ik heb vaak tijd en ruimte voor mezelf nodig en dat kan een relatie dus bemoeilijken (en is ook meteen de reden waarom ik doodsbang voor het hebben van kinderen ben).

Versieren draait toch meer om de eerste indruk.. en dan is het nog minder belangrijk hoe goed je ruzies en meningsverschillen kunt uitpraten, of hoeveel tijd je aan iemand kan besteden zonder een chagrijnige lul te worden.

En tsja, ik spreek uit ervaring.. ken mijn vriendin al 9 jaar en we hebben behoorlijke ups en downs gehad. Om iemand te versieren hoef ik alleen maar tijdens de date even leuk en gezellig te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door LostInSpace op 23-02-2012 09:31:12 ]
pi_108292397
Maar ook dat is een kwestie van wederzijds begrip! Mijn vriend is ook niet echt van 7 avonden in de week gezellig doen, en ook ik heb mijn momenten (meestal speelt er dan iets mee waardoor ik er door heen zit)|
We weten dat van elkaar en accepteren dat. Ik weet bijv. dat als mijn vriend hyper thuis komt, hij op zn werk enorm op zijn tong heeft gebeten (figuurlijk gesproken..) en dat ik hem even uit moet laten razen ipv enthousiast mee te hyperen. Als ik dat doe, is een uurtje ruimte hét recept voor een gezellige avond :P
pi_108292482
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ook dat is een kwestie van wederzijds begrip! Mijn vriend is ook niet echt van 7 avonden in de week gezellig doen, en ook ik heb mijn momenten (meestal speelt er dan iets mee waardoor ik er door heen zit)|
We weten dat van elkaar en accepteren dat. Ik weet bijv. dat als mijn vriend hyper thuis komt, hij op zn werk enorm op zijn tong heeft gebeten (figuurlijk gesproken..) en dat ik hem even uit moet laten razen ipv enthousiast mee te hyperen. Als ik dat doe, is een uurtje ruimte hét recept voor een gezellige avond :P
Jij klinkt wel als een betrouwbaar en verstandig persoon. Ofzo.
pi_108293766
quote:
Maar ook dat is een kwestie van wederzijds begrip!
Dat begrijp ik allemaal wel, maar je onderschat misschien hoe erg ik ben ;)

Als ik met andere dingen in mijn hoofd zit, dan kan ik het amper opbrengen om naar je te luisteren. Dan zit ik echt in mijn eigen wereld. En dat hou je misschien 1, of 2 avonden vol.. maar daarna gaat het jou echt wel opbreken.

Dit is dan ook erg herkenbaar: http://media.heavy.com/media/2011/11/meme_body.jpg
pi_108300512
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:22 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Het onderhouden van een relatie heeft veel met communicatie te maken en ook met genoeg aandacht aan elkaar besteden.

Vooral het laatste vind ik altijd moeilijk.. omdat ik zo iemand ben die moe van zijn werk komt en dan eigenlijk graag nog even met zijn eigen hobbies bezig is. Het is voor mij dan ook veel makkelijker om een paar avonden in de week gezellig te doen dan elke avond weer gezellig te moeten doen.

Ik heb vaak tijd en ruimte voor mezelf nodig en dat kan een relatie dus bemoeilijken (en is ook meteen de reden waarom ik doodsbang voor het hebben van kinderen ben).

Versieren draait toch meer om de eerste indruk.. en dan is het nog minder belangrijk hoe goed je ruzies en meningsverschillen kunt uitpraten, of hoeveel tijd je aan iemand kan besteden zonder een chagrijnige lul te worden.

En tsja, ik spreek uit ervaring.. ken mijn vriendin al 9 jaar en we hebben behoorlijke ups en downs gehad. Om iemand te versieren hoef ik alleen maar tijdens de date even leuk en gezellig te doen.
Ik kan me hier wel in vinden.
Mij mij was het meer de communicatie waarop het misging. Tenminste, dat denk ik.
Wat voor mij wel frustrerend is, is dat ik eigenlijk niet precies weet waarom het steeds stuk liep.
Misschien was daar ook niet 1 enkele reden voor maar was het meer een complex aan problemen?

Ik heb wel een "educated guess" waarom het steeds mis ging. Wel jammer, want het waren wel leuke vrouwen.
quote:
Dat wederzijdse begrip, daar zal ik zeker wel steken hebben laten vallen. Jammer dat m'n toenmalige partners dit niet naar mij toe konden communiceren.
Het grappige is, achteraf gezien weet ik van 1 bijna zeker dat ze zelf ook autistisch was en een ander had uit zichzelf al gezegd dat ze ook zulke trekjes had (zij had een autistisch zoontje).

Eigenlijk ben ik er zelf nog niet uit of ik beter zou matchen met iemand met, of zonder autisme.
Voor allebij valt wel wat te zeggen en allebij hebben zeg maar ook weer een contra-indicatie.

Ik moet er nog even over nadenken.
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:36:43 #136
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108304614
Zo eindelijk mezelf over die drempel heen gesleept en vandaag na afloop van stage gevraagd of ze een keer wat wilde gaan drinken in een leuk tentje dat ik ken. Ze reageerde best enthousiast, maar heb helaas nog niks concreets kunnen afspreken. Denk dat het nu wel makkelijker is om de volgende keer gewoon ff voor te stellen om ergens wat te drinken als we vroeg klaar zijn.

Overigens zaten we tijdens de lunch ook te praten en er kwam iets ter sprake over op jezelf wonen ofzo. Uiteindelijk zei ze zo een beetje wat voor vriend ze zocht. Ze vind zichzelf nog chaotisch en druk soms, en ze zocht een rustiger iemand, ik kreeg het idee dat de beschrijving bij mij klopte :P
pi_108305310
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Catch_me het volgende:
Zo eindelijk mezelf over die drempel heen gesleept en vandaag na afloop van stage gevraagd of ze een keer wat wilde gaan drinken in een leuk tentje dat ik ken. Ze reageerde best enthousiast, maar heb helaas nog niks concreets kunnen afspreken. Denk dat het nu wel makkelijker is om de volgende keer gewoon ff voor te stellen om ergens wat te drinken als we vroeg klaar zijn.

Overigens zaten we tijdens de lunch ook te praten en er kwam iets ter sprake over op jezelf wonen ofzo. Uiteindelijk zei ze zo een beetje wat voor vriend ze zocht. Ze vind zichzelf nog chaotisch en druk soms, en ze zocht een rustiger iemand, ik kreeg het idee dat de beschrijving bij mij klopte :P
Waarom heb je niet gelijk een afspraak gemaakt? Spijkers met koppen slaan!
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:01:23 #138
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108305647
Ja ik had inderdaad beter gelijk iets vast moeten zetten, maar ik wist voor mezelf zo snel ook even niet of het uitkwam ivm stagedagen (dan komt het wel zo makkelijk uit) die gaan wisselen :)
pi_108311211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:01 schreef Catch_me het volgende:
Ja ik had inderdaad beter gelijk iets vast moeten zetten, maar ik wist voor mezelf zo snel ook even niet of het uitkwam ivm stagedagen (dan komt het wel zo makkelijk uit) die gaan wisselen :)
Leermomentje. Voortaan eerst kijken wanner je kan, zodat je bij een positieve reactie op zo'n voorstel meteen iets concreets kunt afspreken.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:24:27 #140
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108317209
Ik herken het verhaal hier dat er vooral op eerste indrukken wordt afgegaan. En zo doet iedereen dat neem ik aan. Alleen bekijk ik het liever over een langere periode, zo verbind ik geen conclusies aan een bioscoopdate of dergelijke.

Bij versieren is het niet de deal om "gezellig te doen" stel je gewoon op als jezelf. Geen toneel, helemaal niks. Als ik een meid wil versieren dan zorg ik altijd al even contact te hebben gehad. Ook al bestaat dit uit even oogcontact, een duwtje of dergelijke. Als het leuk vinden in eerste instantie een beetje wederzijds is dan merk je dat wel (hetzij blikken, hetzij iets anders). Het lijkt mij dat als je er zomaar op af loopt dat je haar overvalt, en ofcourse iedereen heeft die fouten weleens gemaakt.

En na zulke contacten plagerig beginnen, niet te negatief en zeker niet te positief; eigenlijk gewoon zeggen wat je vind.

Persoonlijk vind ik het spelletje van versieren heel erg opzichtig, maar als je mee wilt doen zul je als gozer gewoon wat moeten. De manier zoals ik mijn vriendin heb ontmoet en beter leren kennen is mij veel meer waard dan een simpele score in de kroeg. Scoren in de discotheek/kroeg en daar contacten aan overhouden kan iedere sterveling.

Daarnaast trek ik ook wel wat aandacht, maar zoals nu als ik een vriendin heb dan doe ik gewoon heel lomp. Vrouwen vertrekken dan wel. Als ik single zou zijn stel ik mezelf heel moeilijk op, als ze me echt leuk vinden (en niet om te scoren, want ik heb niks met sletterige wijven, dus moet ik zelf ook niet lijstenvol afgaan. Ervaring a lá, maar alle meiden hoef ik niet te kennen op die manier :') dan pak ik wel een nat washandje) dan komen ze wel weer (NB: Die stalksters die ik zelf niks vind daar buiten gelaten :')) Over het algemeen vinden meiden mij sneller leuk/ leuker dan ik hun. Maar mijn vriendin ben ik echt stapelgek op, en dat blijft en blijft maar. Totaal niet logisch voor mij, maar ik heb het dan ook over het allermooiste schepsel op de planeet :7
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:22:16 #141
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108320991
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik herken het verhaal hier dat er vooral op eerste indrukken wordt afgegaan. En zo doet iedereen dat neem ik aan. Alleen bekijk ik het liever over een langere periode, zo verbind ik geen conclusies aan een bioscoopdate of dergelijke.

Bij versieren is het niet de deal om "gezellig te doen" stel je gewoon op als jezelf. Geen toneel, helemaal niks. Als ik een meid wil versieren dan zorg ik altijd al even contact te hebben gehad. Ook al bestaat dit uit even oogcontact, een duwtje of dergelijke. Als het leuk vinden in eerste instantie een beetje wederzijds is dan merk je dat wel (hetzij blikken, hetzij iets anders). Het lijkt mij dat als je er zomaar op af loopt dat je haar overvalt, en ofcourse iedereen heeft die fouten weleens gemaakt.

En na zulke contacten plagerig beginnen, niet te negatief en zeker niet te positief; eigenlijk gewoon zeggen wat je vind.

Persoonlijk vind ik het spelletje van versieren heel erg opzichtig, maar als je mee wilt doen zul je als gozer gewoon wat moeten. De manier zoals ik mijn vriendin heb ontmoet en beter leren kennen is mij veel meer waard dan een simpele score in de kroeg. Scoren in de discotheek/kroeg en daar contacten aan overhouden kan iedere sterveling.

Daarnaast trek ik ook wel wat aandacht, maar zoals nu als ik een vriendin heb dan doe ik gewoon heel lomp. Vrouwen vertrekken dan wel. Als ik single zou zijn stel ik mezelf heel moeilijk op, als ze me echt leuk vinden (en niet om te scoren, want ik heb niks met sletterige wijven, dus moet ik zelf ook niet lijstenvol afgaan. Ervaring a lá, maar alle meiden hoef ik niet te kennen op die manier :') dan pak ik wel een nat washandje) dan komen ze wel weer (NB: Die stalksters die ik zelf niks vind daar buiten gelaten :')) Over het algemeen vinden meiden mij sneller leuk/ leuker dan ik hun. Maar mijn vriendin ben ik echt stapelgek op, en dat blijft en blijft maar. Totaal niet logisch voor mij, maar ik heb het dan ook over het allermooiste schepsel op de planeet :7
hoe kan je zon stalkster krijgen?

als je geen moeite wilt doen, , ik ben erg geinteresseerd in hoe je de stalkers zo vroeg mogelijk herkent.
een manier om een -claimend meisje die me net zo leuk vind als ik haar- te vinden is erg gewenst.
pi_108322801
quote:
Dat is niet waar kan ik je vertellen. Beiden kunnen even lastig zijn.
.. was in use.
pi_108329153
FUCK, wat hebben die mensen met elkaar gemeen dat ze niet met mij gemeen hebben? :(
pi_108329621
ik snap serieus de hele definitie van een vriend niet meer, ondertussen
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:40:48 #145
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108329833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als je geen moeite wilt doen, , ik ben erg geinteresseerd in hoe je de stalkers zo vroeg mogelijk herkent.
een manier om een -claimend meisje die me net zo leuk vind als ik haar- te vinden is erg gewenst.
In mijn geval vond ik hun dus niet leuk. Het komt vaak voort als ik "voor een keertje" bovengemiddelde interesse toonde. (In een dronken bui zoenen, of smsen ofzo). Terwijl ik ze eigenlijk niks vond. En daarna wel weken achter me aan smsen en een plaat voor de kop hebben dat ik niks met ze wilde :').

Een meid die ik net zo leuk vond als zij mij noem ik uiteraard geen stalker ;). Helaas heb ik deze zelden in de kroeg gevonden.
pi_108330084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

De kans dat een meisje jou gaat stalken is bijna 0. Hiervoor heb ik verschillende redenen:

-je bent zelf een stalker
-ik denk dat je daarom niet het type bent voor een stalker meisje, daarvoor ben je te gewillig en afhankelijk.
-je moet iemand zijn opgevallen voordat die persoon je gaat stalken en aangezien je niet veel buiten komt of veel meisjes ontmoet, betekent dat een potentiele stalker jou waarschijnlijk niet eens tegen zal komen.

Dus mijn advies is zet het uit je hoofd en probeer in plaats daarvan wat socialer te worden.
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:50:27 #147
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_108330233
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De kans dat een meisje jou gaat stalken is bijna 0. Hiervoor heb ik verschillende redenen:

-je bent zelf een stalker
-ik denk dat je daarom niet het type bent voor een stalker meisje, daarvoor ben je te gewillig en afhankelijk.
-je moet iemand zijn opgevallen voordat die persoon je gaat stalken en aangezien je niet veel buiten komt of veel meisjes ontmoet, betekent dat een potentiele stalker jou waarschijnlijk niet eens tegen zal komen.

Dus mijn advies is zet het uit je hoofd en probeer in plaats daarvan wat socialer te worden.
Ik snap ook niet zo goed waarom hij zulke types ambieert maargoed :')
pi_108330425
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo goed waarom hij zulke types ambieert maargoed :')
Omdat hij dan niet bang is dat ze hem zal verlaten. Soort extreme verlatingsangst
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:13:29 #149
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108331082
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat hij dan niet bang is dat ze hem zal verlaten. Soort extreme verlatingsangst
ik vind het helemaal niet leuk dat je zegt dat de kans bijna 0 is. dat is erg confronterend.
mijn vraag was hoe ik de stalkers kan krijgen. Ik zoek het zelf wel uit, want socialer doen dus, en inslagenreuring heeft geantwoord enzo.
jammer dat het er voorlopig nog steeds op lijkt dat de stalkers niet vroeg te herkennen zijn, maar dat pas laat achter kan worden gekomen.
pi_108331164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vind het helemaal niet leuk dat je zegt dat de kans bijna 0 is. dat is erg confronterend.
mijn vraag was hoe ik de stalkers kan krijgen. Ik zoek het zelf wel uit, want socialer doen dus, en inslagenreuring heeft geantwoord enzo.
Het leven is soms erg confronterend mlig. Dat hoort er een beetje bij
pi_108331217
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jammer dat het er voorlopig nog steeds op lijkt dat de stalkers niet vroeg te herkennen zijn, maar dat pas laat achter kan worden gekomen.
Dat het confronterend is maakt het niet minder waar. Het wordt tijd dat je je in de realiteit gaat begeven en niet een onhaalbare ( en absurde) fantasie naastreeft.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:17:20 #152
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108331218
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het leven is soms erg confronterend mlig. Dat hoort er een beetje bij
een beetje confrontatie hoort erbij
niet erge confrontatie waar je stil van wordt, en wat je erg ongelukkig laat voelen, want dan ook nog de bevestiging enzo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:18:01 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108331245
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat het confronterend is maakt het niet minder waar. Het wordt tijd dat je je in de realiteit gaat begeven en niet een onhaalbare ( en absurde) fantasie naastreeft.
hoe moet dat? kan ik dat doen? het maakt niet uit als ik maar een vriendin vind die me net zo leuk vind als ik haar .
pi_108331259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

een beetje confrontatie hoort erbij
niet erge confrontatie waar je stil van wordt, en wat je erg ongelukkig laat voelen, want dan ook nog de bevestiging enzo.
Confrontaties worden minder erg naarmate je beeld van de realiteit de realiteit meer benadert
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:19:42 #155
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108331289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Confrontaties worden minder erg naarmate je beeld van de realiteit de realiteit meer benadert
nee want dat is bevestiging.
dan komt de bevestiging (de realiteit) dat het eruitziet dat het nooit gaat lukken.
en dan erge confrontatie+bevestiging = het allerergste.
van het allerergste blijf (ik dan) maandenlang dromen en fantaseren wat ik zou willen, en dan de treuren, jaloers zijn, stalkgevoelens, wanhopigheid etcetcetc. allemaal kutgevoel
pi_108331363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee want dat is bevestiging.
dan komt de bevestiging (de realiteit) dat het eruitziet dat het nooit gaat lukken.
en dan erge confrontatie+bevestiging = het allerergste.
Fout, naarmate jouw eigen beeld van de werkelijkheid meer lijkt op de werkelijkheid zoals die is, zullen confrontaties gewoonweg minder impact hebben. Je veegt het dan meer gewoon van je schouders af alsof het niks is, ik spreek uit ervaring

Edit:Dus als ik jou goed begrijp, leef je liever in een fantasie omdat dat prettiger voor je is? Nou, je hebt vast een erg prettig leven niet? :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:22:20 #157
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108331403
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fout, naarmate jouw eigen beeld van de werkelijkheid meer lijkt op de werkelijkheid zoals die is, zullen confrontaties gewoonweg minder impact hebben. Je veegt het dan meer gewoon van je schouders af alsof het niks is, ik spreek uit ervaring
oh ik zal er even over nadenken.
voor mij is bevestiging iets wat me de realiteit laat merken. en dan wordt het alleen maar erger omdat ik het wel anders zou willen.

had jij dat helemaal niet meer dan magnetronkoffie.
dan wordt je zo geconfronteerd met ijvoorbeeld stelletjes, en dan weet je niet hoe je er bij moet gaan staan. dan sta je helemaal alleen en voel je je helemaal alleen.
en dan wil je dat zelf ook maar weet niet hoe te krijgen, en alles. (beetje bevestiging)
en dan complete bevestiging dat het je nooit gelukt is, en dat het er naar uitziet dat het nooit zal lukken.
en dan is alles erg.
pi_108331512
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh ik zal er even over nadenken.
voor mij is bevestiging iets wat me de realiteit laat merken. en dan wordt het alleen maar erger omdat ik het wel anders zou willen.
Denk er maar even over na ja. Als je het anders zou willen, is in een fantasiewereld leven niks meer als ontkenning. Ontkenning van hoe de wereld echt is. Je gaat dan in een fantasiewereld leven en zult de rest van je leven steeds weer opnieuw geshocked worden omdat jouw fantasiewereld en de echte wereld uiteraard met elkaar in botsing gaan komen. Dat kan ook niet anders.

De vraag is:Wil jij de rest van je leven in een fantasiewereldje leven? Zo ja, weet dan wel dat jouw fantasiewereld dan gelijk jouw gijzelnemer is
pi_108331541
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
had jij dat helemaal niet meer dan magnetronkoffie.
dan wordt je zo geconfronteerd met ijvoorbeeld stelletjes, en dan weet je niet hoe je er bij moet gaan staan, en dan wil je dat zelf ook maar weet niet hoe te krijgen, en alles.
en dan bevestiging dat het je nooit gelukt is, en dat het er naar uitziet dat het nooit zal lukken.
en dan is alles erg.
Hoezo nooit gelukt? Ik heb meerdere relaties achter de rug.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:26:53 #160
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108331554
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoezo nooit gelukt? Ik heb meerdere relaties achter de rug.
oh dan heb jij daar al geen last meer van, want dan ben jij al gered

ja ik wist dat al een beetje van je, dat was ook weer een beetje confrontatie enzo, en toen had ik mezelf maar wijs gemaakt dat het bij jou niet zoveel voorstelde.

maar wauw een echte relatie zoverre dat je geen bevestiging gevoelens meer hebt.
dat is wel confronterend voor me.
en jij bent daarom al gered.
pi_108331581
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh dan heb jij daar al minder last van, want dan ben jij al gered
Ik ben nog lang niet gered, maar ik vertik het om in een fantasiewereld te gaan leven omdat ik weet dat dat een eindstation is, een levenslange roes net zoals wanneer je aan de drugs bent.

Dan heb ik liever de confrontatie en ja, die is snoeihard.
pi_108331962
goed, ik maak dus zelf ook nog gigantische missers op sociaal gebied. schat een relatie totaal verkeerd in en ga daardoor emotioneel op me bek :') kan er dus ook niets van zeggen omdat mijn hele denkbeeld ervan nergens op sloeg. hoe de fuck moet ik dan eerlijk en open door het leven als ik waanideeen over sociale situaties heb? ik ga dan automatisch over op "I dont give a fuck" mode.
pi_108332078
Jullie leven feitelijk in angst.

Ik blijf het herhalen: die eerste stap is om iets te ondernemen, al is de stap nog zo klein, maak die stap nou maar en om het dan constant te herhalen helpt al. Jullie zullen merken dat het steeds makkelijker wordt en dat het op den duur geen moeite meer kost. Zo zal je steeds verder gaan maar eerst moet je dan wel die eerste stap zetten. Magnetron is gelukkig al goed op weg! ^O^

Misschien een domme vraag maar ligt het aan de ziektebeelden of zijn het zelf aangeleerde angsten? Van Magnetronkoffie weet ik dat hij autisme heeft maar van mylifeisgrey weet ik niets. :)
pi_108332241
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:

Ik blijf het herhalen: die eerste stap is om iets te ondernemen, al is de stap nog zo klein, maak die stap nou maar en om het dan constant te herhalen helpt al. Jullie zullen merken dat het steeds makkelijker wordt en dat het op den duur geen moeite meer kost. Zo zal je steeds verder gaan maar eerst moet je dan wel die eerste stap zetten. Magnetron is gelukkig al goed op weg! ^O^

Misschien een domme vraag maar ligt het aan de ziektebeelden of zijn het zelf aangeleerde angsten? Van Magnetronkoffie weet ik dat hij autisme heeft maar van mylifeisgrey weet ik niets. :)
MLIG heeft geen diagnose maar ik ben er vrij zeker van dat hij ook een vorm van autisme heeft, en dat weet hij zelf ook wel.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:47:27 #165
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108332257
@lauzi.

ik ben niet gediagnotiseerd met een geestelijke ziekte(of hoe heet dat).
ik heb wel een wajong uitkering gekregen na wat tegenslagen, maar ik weet niet wat er in het rapport van de keuringsarts staat.

Ik had zelf het idee om overdag eens erop uit te gaan, en alle dingen die ik eng vind maar eigenlijk makkelijk horen te zijn de hele dag lang doen.
zoals een winkel ingaan (niet supermarkt want dat durf ik nu wel net aan), en dan iets afrekenen bij de kassa. ik kan bijvoorbeeld naar kleine winkels gaan, en dan elke keer kleine dingen kopen zoals lipbalsum, en anischtkaarten ofzo.
of de weg vragen als ik buiten ben.

netzoiets als dat je een (meestal) oud persoon om leert gaan met internetten met een internetbrowser. gewoon blijven klikken en blijven oefenen en herhalen en dan wordt het makkelijker, durf je meer, en herken je dingen enzo.

quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

MLIG heeft geen diagnose maar ik ben er vrij zeker van dat hij ook een vorm van autisme heeft, en dat weet hij zelf ook wel.
ja obvious. het is wel erg hoor dat jij nu gewoon met aron erbij helemaal lauw enzo bent wat ik ook zou moeten zijn bij de meisjes.

nerveus overspannen gedrag van sociale sitauties slaat snel over naar de meisjes en jhaagt ze weg.

ik had zelf het idee dat jij dat nog erger had dan ik, en dan ben je nu dankzij de relatie helemaal genezen enzo.
en dan krijg ik ook weer ideeen van me dat ik vast zit TOTDAT ik een relatie heb die me dat ook maakt. nog meer bewijs trouwens dat een vriendin mij wel zou 'redden' (op alle gebieden).
pi_108332331
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het zal me niks verbazen als daar ook nog een angststoornis en een persoonlijkheidsstoornis (of meerdere) bij komen. Het is erg lastig dat hij daar geen hulp voor krijgt/wil.
pi_108332339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
@lauzi.

ik ben niet gediagnotiseerd met een geestelijke ziekte(of hoe heet dat).
ik heb wel een wajong uitkering gekregen na wat tegenslagen, maar ik weet niet wat er in het rapport van de keuringsarts staat.

Ik had zelf het idee om overdag eens erop uit te gaan, en alle dingen die ik eng vind maar eigenlijk makkelijk horen te zijn de hele dag lang doen.
zoals een winkel ingaan (niet supermarkt want dat durf ik nu wel net aan), en dan iets afrekenen bij de kassa. ik kan bijvoorbeeld naar kleine winkels gaan, en dan elke keer kleine dingen kopen zoals lipbalsum, en anischtkaarten ofzo.

netzoiets als dat je een (meestal) oud persoon om leert gaan met internetten met een internetbrowser. gewoon blijven klikken en blijven oefenen en herhalen en dan wordt het makkelijker, durf je meer, en herken je dingen enzo.
Goed idee! Ga je het echt doen? :) En het wordt ook steeds makkelijk wanneer je het gaat herhalen dus eigenlijk moet je dat dan ook vaker gaan doen!

Waarom zou je kleine dingen gaan kopen? Koop alleen iets wanneer je ook iets nodig hebt, dat is weer slimmer lijkt me. :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:52:12 #168
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108332418
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Goed idee! Ga je het echt doen? :) En het wordt ook steeds makkelijk wanneer je het gaat herhalen dus eigenlijk moet je dat dan ook vaker gaan doen!

Waarom zou je kleine dingen gaan kopen? Koop alleen iets wanneer je ook iets nodig hebt, dat is weer slimmer lijkt me. :P
nee ik ga realistisch gezien de komende tijd niets doen, want het is me gewoon om niets te doen.
je kent me niet maar me leven ziet er zoiets uit:
-zit al jaren lang bijna alle tijd alleen in een flat met de gordijnen dicht.
-ga alleen naar buiten voor eten.
-doe tegen me ouders alsof ik bezig ben met me studie, om de paar weken ga ik naar ze toe(200 kilomter weg) om de was te brengen, en dan ga ik weer terug
-geen vrienden hier, ken ook helemaal niemand terwijl ik hier al 5 jaar woon.
heb wel nog paar vrienden van de middelbare school in de buurt van me ouders, maar zijn geen vrienden waar ik andere mensen mee zou kunnen ontmoeten.

is niet helemaal zo extreem, dat wel.... want zijn wel uitzonderingen enzo in de laatste 40000 uur geweest dat ik hier woon.
pi_108332434
quote:

[..]

ja obvious. het is wel erg hoor dat jij nu gewoon met aron erbij helemaal lauw enzo bent wat ik ook zou moeten zijn bij de meisjes.

nerveus overspannen gedrag van sociale sitauties slaat snel over naar de meisjes en jhaagt ze weg.

ik had zelf het idee dat jij dat nog erger had dan ik, en dan ben je nu dankzij de relatie helemaal genezen enzo.
en dan krijg ik ook weer ideeen van me dat ik vast zit TOTDAT ik een relatie heb die me dat ook maakt. nog meer bewijs trouwens dat een vriendin mij wel zou 'redden' (op alle gebieden).
Ik weet niet, nu ik niet meer studeer en niet meer helemaal niemand heb en door iemand geaccepteerd word die me niet raar vindt, ben ik ineens al bijna twee maanden ticvrij en ben ik minder bang dingen te doen. In Enschede was het allemaal ook zo erg geworden.
pi_108332453
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:

Ik ben al jarenlang een eenling. kan wel met vrienden lachen, maar ik spreek alleen af als er iets gedaan wordt (in de vriendenkring is dat meestal boardgames of videogames :P ), ik zie het nut van gewoon elkaar zien niet echt. ik snap niet/weet niet wat vrouwen bezig houdt dus dat speelt nu niet een rol in mijn leven, terwijl ik het wel de hoogste tijd vindt. Geen diagnoses gesteld bij mij behalve weinig sociale vaardigheid (wordt aan gewerkt) en een paar jaar terug symptomen van depressie (houdt het hoofd nu wel bovenwater). "Gezelligheid" of een echt "leuke avond" heb ik wel, maar blijkbaar is dat vaak totaal anders voor veel anderen (ik ga mee uit, het lijkt heel gezellig, maar de helft van de groep gaat er na een half uur alweer vandoor).
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:53:59 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108332465
quote:
@lauzi.

Koop een paar Uggs, misschien kan je iemand er een plezier mee doen.

Ach, ook mensen zonder enige autistische diagnose kunnen dat soort angsten hebben hoor. Ik doe dingen ook niet graag voor de eerste keer, totdat ik het gedaan heb. Dan heb ik er geen enkel probleem meer mee. En tsja, met alle respect richting de mensen die die diagnose wel hebben en accepteren, ik kan mezelf gelukkig toch niet autistisch of sociaal gestoord noemen.
pi_108332481
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee ik ga realistisch gezien de komende tijd niets doen, want het is me gewoon om niets te doen.
je kent me niet maar me leven ziet er zoiets uit:
-zit al jaren lang bijna alle tijd alleen in een flat met de gordijnen dicht.
-ga alleen naar buiten voor eten.
-doe tegen me ouders alsof ik bezig ben met me studie, om de paar weken ga ik naar ze toe(200 kilomter weg) om de was te brengen, en dan ga ik weer terug
Je wil toch geen kluizenaar worden? Dan zal je echt wat meer moeten doen. Je leven zal er beter van worden, heus.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:55:42 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108332515
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet niet, nu ik niet meer studeer en niet meer helemaal niemand heb en door iemand geaccepteerd word die me niet raar vindt, ben ik ineens al bijna twee maanden ticvrij en ben ik minder bang dingen te doen. In Enschede was het allemaal ook zo erg geworden.
aardbei, zie hier!
loka is gered, echt serieus ze had het best erg, erger dan ik denk ik als ik me niet totaal vergis en haar eigenlijk beledig ofzo.

precies dat rustige leidende ontspannen hoe je in sociale situaties moet zijn ,enzo, vergeleken met een nerveus eng mannetje

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 24-02-2012 01:07:13 ]
pi_108332533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef twi het volgende:

[..]

Koop een paar Uggs, misschien kan je iemand er een plezier mee doen.

Ach, ook mensen zonder enige autistische diagnose kunnen dat soort angsten hebben hoor. Ik doe dingen ook niet graag voor de eerste keer, totdat ik het gedaan heb. Dan heb ik er geen enkel probleem meer mee. En tsja, met alle respect richting de mensen die die diagnose wel hebben en accepteren, ik kan mezelf gelukkig toch niet autistisch of sociaal gestoord noemen.
De angsten zijn niet het enige wat doet denken aan autisme natuurlijk. Het zijn veel meer dingen. Maar zeker weten doe je het niet. Het kan net zo makkelijk iets in het schizoïde-spectrum zijn, bijvoorbeeld.
pi_108332555
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

aardbei, zie hier!
loka is gered, echt serieus ze had het best erg, erger dan ik denk ik als ik me niet totaal vergis en haar eigenlijk beledig ofzo.

precies dat rustige lijdende ontspannen hoe je in sociale situaties moet zijn ,enzo, vergeleken met een nerveus eng mannetje
Ja goh, stress en angst zijn niet goed voor een mens.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:57:20 #176
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108332556
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De angsten zijn niet het enige wat doet denken aan autisme natuurlijk. Het zijn veel meer dingen. Maar zeker weten doe je het niet. Het kan net zo makkelijk iets in het schizoïde-spectrum zijn, bijvoorbeeld.
ja ik wil een vriendin, en relatie, maar kan het niet krijgen.
dat is schizonogwwat toch? of moet ik dan meer dingen hebben?

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja goh, stress en angst zijn niet goed voor een mens.
ja en nu is ze helemaal lauw, en chill. en "normaal" gewoon.
terwijl ik nog steeds meer "van me stokje" zowat ga.
....het is een cirkel waar ik niet uit kan komen.
want om vriendin tte krijgen moet ik eerst gered worden, maar ik kan alleen gered worden door een vriendin.
pi_108332583
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

aardbei, zie hier!
Het kwam ook wel door mijn rotzooileven toen hoor. De hele dag in bed blijven liggen en helemaal niets doen, niet eten, te lui zijn om drinken te pakken. Ik werd helemaal gek daar. En als je dan een keer buiten komt is alles vreselijk, en zijn alle mensen vreselijk, en is alles te licht, en te hard. En zit je ineens vol met zenuwtrekjes.
Nu heb ik wat meer regelmaat, met werk enzo, en ouders die me dwingen een beetje normaal te leven, dat is een grotere factor dan de relatie hebben denk ik.

Ik ben nu wel best bang weer op mezelf te gaan wonen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:00:02 #178
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108332618
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het kwam ook wel door mijn rotzooileven toen hoor. De hele dag in bed blijven liggen en helemaal niets doen, niet eten, te lui zijn om drinken te pakken. Ik werd helemaal gek daar. En als je dan een keer buiten komt is alles vreselijk, en zijn alle mensen vreselijk, en is alles te licht, en te hard. En zit je ineens vol met zenuwtrekjes.
Nu heb ik wat meer regelmaat, met werk enzo, en ouders die me dwingen een beetje normaal te leven, dat is een grotere factor dan de relatie hebben denk ik.
maar je ging naar school toch enzo?

ik doe het vergeleken daarmee dan nog veel extremer met me jarenlang spijbelen. geen wonder dat k het ook heb gekregen. alles is erg bij me
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:00:50 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108332631
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben wat hard, ik spreek pas van autistische trekjes wanneer ik mensen in de omgang echt raar vind doen. Alle angsten die ik heb opgebouwd, heb ik toch echt te danken aan het feit dat ik een hele tijd in m'n comfortzone heb geleefd. Als je geen teen er buiten zet, dan groeien die angsten vanzelf. Daar hoef je dan verder geen autisme voor te hebben of in het schizoide-spectrum te zitten.

Simpelweg de noodzaak danwel behoefte niet hebben om dingen te ondernemen is al genoeg om op latere leeftijd problemen te hebben met de meest vanzelfsprekende dingen. Dingen waar ik tot een jaar geleden de allergrootste moeite mee had doe ik nu zonder er over na te denken, simpelweg omdat ik het een eerste keer heb gedaan.
pi_108332653
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar je ging naar school toch enzo?

ik doe het wel dan weer in het extreme met me jarenlang spijbelen.
Heel soms ging ik wel ja, maar op het laatst niet eens meer wekelijks. En situaties met leeftijdsgenoten zijn vaak ook best stressverhogend. Ik zie nu nooit mensen van mijn eigen leeftijd, het geeft best wel rust om redelijk alleen te zijn, op mijn vriend na dan.
pi_108332678
ben ik normaal? :o
pi_108332689
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Luister naar dit, Jeroen. Dat je een relatie hebt betekent niet dat je ineens immuun bent voor stress en problemen op andere vlakken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:03:32 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108332702
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef geenvetzak het volgende:
ben ik normaal? :o
In de omgang? Ja, ik vond je gewoon normaal. Het verbaast me eerlijk gezegd wel een beetje, de posts van je in dit topic.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:04:05 #184
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108332713
quote:
Ik ben nu wel best bang weer op mezelf te gaan wonen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Luister naar dit, Jeroen. Dat je een relatie hebt betekent niet dat je ineens immuun bent voor stress en problemen op andere vlakken.
nee relatiegevoel, iemand staat achter je enzo. nee dat zijn maar kleine problemen vergeleken met altijd kansloos zijn.
nu is lokasenna niet meer kansloos enzo (was ze al niet, ik ben wel kansloos)
pi_108332761
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:03 schreef twi het volgende:

[..]

In de omgang? Ja, ik vond je gewoon normaal. Het verbaast me eerlijk gezegd wel een beetje, de posts van je in dit topic.
tja, ben gewoon emotioneel een beetje onderontwikkeld, ik heb nog steeds niet op die stomme dienstruil gereageerd _O-
pi_108332784
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

nee relatiegevoel, iemand staat achter je enzo. nee dat zijn maar kleine problemen vergeleken met altijd kansloos zijn.
nu is lokasenna niet meer kansloos enzo (was ze al niet, maar ik wel)
Ik vind jou niet kansloos, er zijn waarschijnlijk heel veel mensen die jou best een kans willen geven.
Het is alleen een probleem dat jij die mensen niet opzoekt/tegenkomt, en misschien ook niet kan opzoeken door je problemen, omdat het teveel angst en stress oplevert. Daar heb je eigenlijk hulp bij nodig.
pi_108332793
hoewel mijn gevoel voor humor dan weer wel op nivo is :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:08:21 #188
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

nu is lokasenna niet meer kansloos enzo (was ze al niet, ik ben wel kansloos)
Ik ken dat gevoel wel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_108332804
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:06 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

tja, ben gewoon emotioneel een beetje onderontwikkeld, ik heb nog steeds niet op die stomme dienstruil gereageerd _O-
Wat noem je emotioneel onderontwikkeld?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:09:54 #190
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108332824
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ken dat gevoel wel.
ja inderdaad.
ik heb gewoon helemaal gelijk, dat weet ik, ik ben er van overtuigd (anders is er iets mis met me ofzo, dat zou erg zijn)
pi_108332839
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat noem je emotioneel onderontwikkeld?
niet kunnen omgaan met afwijzing, of wat dat betreft acceptatie :P en ik snap niet wanneer iemand een vriend is of wanneer het normaal is dat je met iemand afspreekt of weet ik veel!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:11:32 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108332845
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:06 schreef geenvetzak het volgende:
Staat het verhaal over de dienstruil ergens dieper uitgewerkt? Want ik snap het niet zo, heb er alleen quasi-humoristisch op beantwoord. Gewoon doen wat je het beste lijkt, of zitten er nog belangrijke haken en ogen aan?

Ik ben emotionieel misschien overontwikkeld, ben sociaal redelijk vaardig, heb alleen een flink minderwaardigheidscomplex wat me belemmert. Daardoor ook een loner, iemand die anderen niet tot last wil zijn.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:11:36 #193
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332847
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja inderdaad.
ik heb gewoon helemaal gelijk, dat weet ik (en anders is er iets mis met me ofzo, dat zou erg zijn)
Mijn eerste stabiele relatie is een paar weken geleden tot een einde gekomen. Ik moet zeggen dat ik een beetje last heb van liefdesverdriet, maar ik heb helemaal geen spijt van die relatie. Zoiets wil ik vaker meemaken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_108332848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:00 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ben wat hard, ik spreek pas van autistische trekjes wanneer ik mensen in de omgang echt raar vind doen. Alle angsten die ik heb opgebouwd, heb ik toch echt te danken aan het feit dat ik een hele tijd in m'n comfortzone heb geleefd. Als je geen teen er buiten zet, dan groeien die angsten vanzelf. Daar hoef je dan verder geen autisme voor te hebben of in het schizoide-spectrum te zitten.
Klopt, maar ergens is er wel een oorzaak dát je ervoor kiest of ertoe bent gekomen om geen teen buiten te zetten. Of dat nou autisme is, iets anders, of gewoon een aanleg tot neurotisch zijn en te veel piekeren.

quote:
Simpelweg de noodzaak danwel behoefte niet hebben om dingen te ondernemen is al genoeg om op latere leeftijd problemen te hebben met de meest vanzelfsprekende dingen. Dingen waar ik tot een jaar geleden de allergrootste moeite mee had doe ik nu zonder er over na te denken, simpelweg omdat ik het een eerste keer heb gedaan.
Dit is zó waar. ^O^ Passiviteit is de grootste boosdoener.

Maar als je dan mlig hebt die mensen moeilijk begrijpt en in gesprekken meer van zichzelf uitgaat dan van een ander, echt tegen je praat in plaats van met je, dan heb je het niet alleen over angst of gebrek aan ervaring denk ik. Een soort aangeboren wereldvreemdheid. Helemaal op latere leeftijd zal het wel moeilijk zijn om je dan aan te leren wat normaal is en wat niet als je daar na je puberteit nog helemaal geen gevoel voor richting in hebt.

Maar verbetering is altijd mogelijk. :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:12:55 #195
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108332871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, maar ergens is er wel een oorzaak dát je ervoor kiest of ertoe bent gekomen om geen teen buiten te zetten. Of dat nou autisme is, iets anders, of gewoon een aanleg tot neurotisch zijn en te veel piekeren.

[..]

Dit is zó waar. ^O^ Passiviteit is de grootste boosdoener.

Maar als je dan mlig hebt die mensen moeilijk begrijpt en in gesprekken meer van zichzelf uitgaat dan van een ander, echt tegen je praat in plaats van met je, dan heb je het niet alleen over angst of gebrek aan ervaring denk ik. Een soort aangeboren wereldvreemdheid. Helemaal op latere leeftijd zal het wel moeilijk zijn om je dan aan te leren wat normaal is en wat niet als je daar na je puberteit nog helemaal geen gevoel voor richting in hebt.

Maar verbetering is altijd mogelijk. :)
teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:13:10 #196
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:11 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

niet kunnen omgaan met afwijzing, of wat dat betreft acceptatie :P en ik snap niet wanneer iemand een vriend is of wanneer het normaal is dat je met iemand afspreekt of weet ik veel!
Moet je niet te veel over nadenken, het zijn jouw gevoelens jij moet bepalen wat jij van diegene vindt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:14:52 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332901
Oh trouwens, hallo iedereen, ik ben keep_walking. :)
pi_108332902
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:11 schreef twi het volgende:

[..]

Staat het verhaal over de dienstruil ergens dieper uitgewerkt? Want ik snap het niet zo, heb er alleen quasi-humoristisch op beantwoord. Gewoon doen wat je het beste lijkt, of zitten er nog belangrijke haken en ogen aan?

Ik ben emotionieel misschien overontwikkeld, ben sociaal redelijk vaardig, heb alleen een flink minderwaardigheidscomplex wat me belemmert. Daardoor ook een loner, iemand die anderen niet tot last wil zijn.
jah, een collega waar ik soort van een oogje op heb ofzo vroeg of ik van dienst wilde ruilen, zodoende dat dus afgesproken. vandaag kwam ze erop terug dat ze ondertussen met iemand anders heeft geruild, en of ik even met een vriend van haar van dienst wilde ruilen zodat die ook mee kon gaan naar de verjaardag waar ze vrij voor wilde hebben _O- (ze zei wel sorry dat ze lastig was)
pi_108332934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn eerste stabiele relatie is een paar weken geleden tot een einde gekomen. Ik moet zeggen dat ik een beetje last heb van liefdesverdriet, maar ik heb helemaal geen spijt van die relatie. Zoiets wil ik vaker meemaken.
:* Sterkte. Ik dacht al zoiets gezien te hebben. De kans is altijd aanwezig dat een relatie stuk loopt. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk, zeker als het een serieuze relatie was. Wel goed dat je geen spijt hebt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:17:38 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108332948
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:14 schreef geenvetzak het volgende:
jah, een collega waar ik soort van een oogje op heb ofzo vroeg of ik van dienst wilde ruilen, zodoende dat dus afgesproken. vandaag kwam ze erop terug dat ze ondertussen met iemand anders heeft geruild, en of ik even met een vriend van haar van dienst wilde ruilen zodat die ook mee kon gaan naar de verjaardag waar ze vrij voor wilde hebben _O- (ze zei wel sorry dat ze lastig was)
En kun je daar niet een spontane draai aan geven? Zeggen dat je het geen probleem vindt, en misschien wat proberen af te spreken met 'r? Of heeft zij weer een oogje op die andere vriend van 'r?
pi_108332954
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

En toen je nog op de middelbare school zat? Wat dacht je toen van jezelf?
Toen je nog vrienden in de buurt ha, en dat vriendinnetje enzo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:18:11 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:* Sterkte. Ik dacht al zoiets gezien te hebben. De kans is altijd aanwezig dat een relatie stuk loopt. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk, zeker als het een serieuze relatie was. Wel goed dat je geen spijt hebt.
Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga. :P
pi_108332973
ik sta dus voor paal als ik zeg dat het een gunst voor haar was, en heb ook eigenlijk geen zin om uberhaubt dienst te ruilen met die vriend (die tot nog later zou werken). ik kan ook niet kort door de bocht zijn want dat is dan ook weer raar.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:19:49 #204
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332991
Er is trouwens ook de ontwijkende persoonlijkheidsstoornis wat lastig kan zijn. Schizoide mensen hebben normalitair geen tot weinig behoefte aan sociale contact. Ontwijkende persoonlijkheden daarintegen...
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:20:24 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef geenvetzak het volgende:
ik sta dus voor paal als ik zeg dat het een gunst voor haar was, en heb ook eigenlijk geen zin om uberhaubt dienst te ruilen met die vriend (die tot nog later zou werken). ik kan ook niet kort door de bocht zijn want dat is dan ook weer raar.
Waarom niet? Waarom niet zeggen dat je van gedachte bent veranderd? :)
pi_108333004
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik haat je niet. :o

Sorry als ik te ver ga in mijn analyses soms. Ik wil niet dat je helemaal depressief wordt door confrontatie met dingen die ik zeg die zouden kunnen kloppen, maar aan de andere kant kom je ook nergens met de passieve houding die je nu hebt. En dan zak je steeds verder in die grootste angst van je een kluizenaar te worden, en dat wil ik niet voor je, en jij al helemaal niet. En dat gaat ook niet gebeuren als jij de juiste hulp krijgt. Kop op. :)
pi_108333017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef twi het volgende:

[..]

En kun je daar niet een spontane draai aan geven? Zeggen dat je het geen probleem vindt, en misschien wat proberen af te spreken met 'r? Of heeft zij weer een oogje op die andere vriend van 'r?
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet :P
pi_108333020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga. :P
Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:22:32 #209
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333029
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.
Nope, Ik was te druk bezig met mijn studie en andere dingen en zij was te druk bezig met haar studie en andere dingen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:22:54 #210
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333035
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet :P
Niet voor andere mensen denken.
pi_108333070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet voor andere mensen denken.
tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostilte :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:25:26 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333081
Met andere woorden het hoef jou niks uit te maken wat voor relatie ze met die jongen heeft. Je kan haar beter gewoon uitvragen en of ze zegt ja of ze zegt nee.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:26:08 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:
Tsja, dat heb ik ook, maar je ziet er goed uit en als je wat ballen bij elkaar kunt schrapen kun je misschien zeggen "Jahoor, ik hoor het wel van 'm als hij wil ruilen zodat ik <die en die avond> vrij ben. Komt goed uit, want ik wilde op die avond net wat met je gaan drinken."

Ja, hey, ik ben ook geen casanova, ik bedenk ook zomaar wat :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:26:13 #214
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostilte :')
Snap ik, maar toch. Uiteindelijk waar het op neer komt is gewoon doen.
pi_108333105
Oh cool Keep_walking is back in business ;D
pi_108333111
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Met andere woorden het hoef jou niks uit te maken wat voor relatie ze met die jongen heeft. Je kan haar beter gewoon uitvragen en of ze zegt ja of ze zegt nee.
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:27:30 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:27:40 #218
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Oke, snap ik. Je kan beter eerst werken aan een rechtvaardiging voor jezelf vinden en dan gaan denken aan versieren. :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:29:28 #219
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333168
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
Oh cool Keep_walking is back in business ;D
Hey Richard, how's life? :D
pi_108333175
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:

[..]

Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
_O- geweldig, twi O+
pi_108333189
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:

[..]

^O^
Helemaal de waarheid. Je ziet er goed uit en je bent echt wel leuk in de omgang, tenminste, op de meet wel.
pi_108333241
maar serieus ik kan best praten met vrouwen, ik snap alleen geen snars van aantrekkingskracht en rechtvaardiging van jezelf als een aantrekkelijk iemand. Vooral bij vrouwen die een beetje intelligent overkomen _O-
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:34:11 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333254
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef geenvetzak het volgende:
maar serieus ik kan best praten met vrouwen, ik snap alleen geen snars van aantrekkingskracht en rechtvaardiging van jezelf als een aantrekkelijk iemand. Vooral bij vrouwen die een beetje intelligent overkomen _O-
Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.

Objectieve en mening aan elkaar gerelateerd. Kut, ben ik er toch weer ingetuimd
pi_108333282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:34 schreef twi het volgende:

[..]

Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.

Objectieve en mening aan elkaar gerelateerd. Kut, ben ik er toch weer ingetuimd
:) zou wel cool zijn, een objectieve mening hebben!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:37:22 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333296
Wat ik heb uitgevonden is dat er zijn uiteindelijk geen echte regels wat betreft dat aantrekkingskracht en rechtvaardiging van aantrekkingskracht. Het gaat gewoon om doen.

Je kan beter beginnen met willekeurige meisjes die je niet kent en geen echte gevoelens voor hebt te vragen voor hun nummer om ervaring te krijgen en zelfverzekerder te worden in je versierkunst, en uiteindelijk te gaan voor het meisje van je dromen. Blijf vooral jezelf.

En andersom voor vrouwen.
pi_108333302
Oh ja nou ja ... wel wat beter hoor.

Wat korte updates...

Wat betreft versieren:
Ben 3 keer uitgeweest dit jaar.

Ik had meisje G in antwerpen ontmoet nadat zij mij benaderde... althans dat beweert ze.... maar ik werd door haar afgewezen na 2 weken wegens grove fouten... heb haar gezoend en in bed gelegen... meer ook niet.

Meisje D in Breda ontmoet tijdens carnaval ik deed een cold apprach... gezoend, nummer gekregen... ik heb haar nooit meer gebeld omdat haar vriendinnen een foto van ons maakte en ik ben zo fotogeniek als een overgereden rat dus heb ik het laten rusten.

Milf ontmoet in Antwerpen... gezoend... ze was dik in de 40... ik was dronken en het was een grote fout.

En verder ... gaat wel... succesvolle oogoperatie achter de rug in de UK.ik kan nog prima rondkomen heb geen baan en ga waarschijnlijk studeren in september ... weet alleen nog niet wat.

Dus wat betreft versieren gaat het best goed op dit moment. Ik kan weer een jaartje teren op mijn successen.

Ik ben nog niet afgewezen in het uitgaansleven...

Ik moet nog even bijlezen hoe het met jou gaat.
pi_108333350
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat ik heb uitgevonden is dat er zijn uiteindelijk geen echte regels wat betreft dat aantrekkingskracht en rechtvaardiging van aantrekkingskracht. Het gaat gewoon om doen.

Je kan beter beginnen met willekeurige meisjes die je niet kent en geen echte gevoelens voor hebt te vragen voor hun nummer om ervaring te krijgen en zelfverzekerder te worden in je versierkunst, en uiteindelijk te gaan voor het meisje van je dromen. Blijf vooral jezelf.

En andersom voor vrouwen.
ik kan me juist niet voorstellen omslachtig om te gaan met versieren. altijd het idee gehad dat iemand de aandacht die hij/zij krijgt op de een of andere manier heeft verdient, en niet omdat zijn/haar gezicht toevallig bevalt bij de andere persoon.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:47:30 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333426
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ik kan me juist niet voorstellen omslachtig om te gaan met versieren. altijd het idee gehad dat iemand de aandacht die hij/zij krijgt op de een of andere manier heeft verdient, en niet omdat zijn/haar gezicht toevallig bevalt bij de andere persoon.
Helaas is aandacht niet genoeg. Anders had ik inmiddels een harem gehad.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:47:48 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333432
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Ja, zo werd ik ook opgevoed. Maar uiteindelijk is het beter (vooral als man, maar eigenlijk ook als vrouw) om eerst gewoon te oefenen. Met oefenen bedoel ik een keer een meisje in een kroeg uitvragen omdat je haar toch nooit meer ziet. Of naar lowlands gaan en daar tien meisjes proberen te versieren. Als je liever niet zomaar met iemand wil neuken of zoenen hoef dat ook niet, hoewel dat in principe ook beter is om te "oefenen". Maar als je dat niet wilt doen, dan is het voldoende om de nummer te regelen en de vrouw te daten.

En wanneer je verliefd wordt val je terug op je ervaring. Dan is het makkelijk om met al de ongemakkelijke gevoelens om te gaan, omdat je op automatische piloot al goed doet.
pi_108333438
daarom negeer ik aandachtshoertjes vaak, al komt dat vaak neer op "geenvetzak praat niet, who cares?" _O-
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:48:45 #231
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef geenvetzak het volgende:
daarom negeer ik aandachtshoertjes vaak, al komt dat vaak neer op "geenvetzak praat niet, who cares?"
And how far has that gotten you?
pi_108333461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

And how far has that gotten you?
nou ja, vind mezelf wel minder hypocriet dan veel anderen O~)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:50:27 #233
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333467
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

nou ja, vind mezelf wel minder hypocriet dan veel anderen O~)
Ben je ook gelukkiger en meer zelfverzekerd dan veel anderen? Meer succesvol in het algemeen dan anderen?
pi_108333489
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ben je ook gelukkiger en meer zelfverzekerd dan veel anderen?
Tja, ik kan me volledig op 1 ding richten dat niets met anderen te maken heeft en dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde, maar daar kom je in het echt niet verder mee :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:54:15 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333536
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Tja, ik kan me volledig op 1 ding richten dat niets met anderen te maken heeft en dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde, maar daar kom je in het echt niet verder mee :P
Wat dan?
pi_108333565
Pfoe vanalles. Een film, een boek, een game, of gewoon een dagdroom. Maar zoals eerder in dit topic ook al is gezegd, leven in een fantasiewereld is uiteindelijk gewoon zelfdestructief.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:57:22 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef geenvetzak het volgende:
Pfoe vanalles. Een film, een boek, een game, of gewoon een dagdroom. Maar zoals eerder in dit topic ook al is gezegd, leven in een fantasiewereld is uiteindelijk gewoon zelfdestructief.
ja, daarom moet je uiteindelijk toch een beetje aanpassen aan je omgeving. Meer meedoen. Extraverter gedragen enzo.
pi_108333626
vind het toch wel een heel raar idee. de meest begaafde personen gaan altijd ergens voor. John Cleese zei ooit:

quote:
If I had not gone into Monty Python, I probably would have stuck to my original plan to graduate and become a chartered accountant, perhaps a barrister lawyer, and gotten a nice house in the suburbs, with a nice wife and kids, and gotten a country club membership, and then I would have killed myself.
en je hoort ook zat verhalen van topsporters en ander soort waaghalzen die er gewoon een einde aanmaken als ze het niet meer kunnen door een ongeluk ofzo. Wat is het leven dan waard als je eigenlijk maar aan 1 ding waarde hecht? en wat maakt deze mensen beter dan die ouwe knar aan de overkant van de straat met zijn modeltreintjes? of wat dat betreft de heroinejunks op A'dam Centraal?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:09:12 #239
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:01 schreef geenvetzak het volgende:
vind het toch wel een heel raar idee. de meest begaafde personen gaan altijd ergens voor. John Cleese zei ooit:

[..]

en je hoort ook zat verhalen van topsporters en ander soort waaghalzen die er gewoon een einde aanmaken als ze het niet meer kunnen door een ongeluk ofzo. Wat is het leven dan waard als je eigenlijk maar aan 1 ding waarde hecht?
Ik snap het verband niet tussen topsport en een leuke meisje zover krijgen om met je te daten. De persoonlijke verhaal van John Cleese is ook niet echt boeiend... Voor elke John Cleese zijn er honderden anderen die spijt hebben dat ze hun originele idee niet achtervolgde.

Ik zeg niet dat je je dromen niet moet achtervolgen, maar het is niet OF je dromen volgen OF sociaal doen en af en toe aanpassen. Je kan beide tegelijk doen. Je kan je eigen Monty Python produceren en af en toe gezellig doen of een meisje durven aanspreken op een house party.

Ik snap ook niet waarom je topsporters waaghalzen noem. Iedereen hun eigen ding, toch?

Kennelijk is topsport populairder dan modeltreintjes. Maar maakt niet uit, er zijn ook verenigingen voor mensen die van modeltreintjes houdt.
pi_108333786
nou ja, het gaat meer om het idee van gelukkig zijn :P als het puur om gelukkig zijn ging, is een droom volgen toch net zo goed als liefde vinden?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:17:54 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333825
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:14 schreef geenvetzak het volgende:
nou ja, het gaat meer om het idee van gelukkig zijn :P als het puur om gelukkig zijn ging, is een droom volgen toch net zo goed als liefde vinden?
Een droom volgen maakt zeker gelukkig, maar een droom volgen alleen is niet genoeg. Je hebt ook goede intieme contacten nodig (vrienden/familie/liefde) en je moet het gevoel hebben dat je nuttig bezig bent. Dat je waardevol bent voor je omgeving, zeg maar.

Die ouwe knar zal heel gelukkig zijn met zijn modeltreintjes zolang hij ook goede vrienden en familie heeft en ook waardering van hen krijgt. Ook moet hij het gevoel hebben dat hij belangrijk is voor hen.
pi_108333886
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een droom volgen maakt zeker gelukkig, maar een droom volgen alleen is niet genoeg. Je hebt ook goede intieme contacten nodig (vrienden/familie/liefde) en je moet het gevoel hebben dat je nuttig bezig bent. Dat je waardevol bent voor je omgeving, zeg maar.

Die ouwe knar zal heel gelukkig zijn met zijn modeltreintjes zolang hij ook goede vrienden en familie heeft en ook waardering van hen krijgt. Ook moet hij het gevoel hebben dat hij belangrijk is voor hen.
Denk niet dat dat voor iedereen geldt, maar het heeft natuurlijk wel wat. ik ga denk ik slapen. Denk een andere keer weer verder over hoe ik vrouwen ga versieren en wat de meest normale reactie op die dienstruil is :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:28:55 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333914
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:25 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Denk niet dat dat voor iedereen geldt, maar het heeft natuurlijk wel wat. ik ga denk ik slapen. Denk een andere keer weer verder over hoe ik vrouwen ga versieren en wat de meest normale reactie op die dienstruil is :P
Mwah, volgens de wetenschappelijke onderzoek is intieme sociale contacten toch wel een belangrijke deel voor geluk hoor :). Iedereen heeft het in meer of mindere maten nodig.

Nou ja, sommige niet zoals mensen op de schizoide spectrum, maar die ervaren ook geen tot weinig geluk.

Slaap ze. :)
pi_108336562
quote:

[..]
Dit moet ik eigenlijk ook gaan doen, heb echt angsten ontwikkeld die nergens op slaan. Ik ben zelf een erg passief iemand en durf al niet snel wat 'nieuws' te doen met de angst dat ik het niet weet en faal. Supermarkt gaat wel maar bv op de fruit afdeling dat je met zo'n weegschaaltje bezig moet dat is iets nieuws voor me en ben bang dat ik al snel wat verkeerds doe en dat dat word opgemerkt bij de kassa en ik dan terug moet lopen ofzo. Echt zo vaag. Voel me dan echt dat mensen naar me kijken zoals die Geschikt/Ongeschikt reclame met die gozer die bij de Febo staat.....
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:06:18 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108336695
Alles wordt alleen maar gecompliceerder, iemand vind mij leuk, maar ik haar niet. Ik vind iemand anders leuk maar die heeft al een vriend. En nu weet ik niet meer wat te doen.
C'est la vie
pi_108336744
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef heloef het volgende:
Alles wordt alleen maar gecompliceerder, iemand vind mij leuk, maar ik haar niet. Ik vind iemand anders leuk maar die heeft al een vriend. En nu weet ik niet meer wat te doen.
Waarom niet op een leuke date met die ene ? misschien denk je na die avond 'oh, toch nog een leuke meid!'! en anders heb ej gewoon een leuke avond gehad en ervaring opgedaan! :)
pi_108336784
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:01 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Dit moet ik eigenlijk ook gaan doen, heb echt angsten ontwikkeld die nergens op slaan. Ik ben zelf een erg passief iemand en durf al niet snel wat 'nieuws' te doen met de angst dat ik het niet weet en faal. Supermarkt gaat wel maar bv op de fruit afdeling dat je met zo'n weegschaaltje bezig moet dat is iets nieuws voor me en ben bang dat ik al snel wat verkeerds doe en dat dat word opgemerkt bij de kassa en ik dan terug moet lopen ofzo. Echt zo vaag. Voel me dan echt dat mensen naar me kijken zoals die Geschikt/Ongeschikt reclame met die gozer die bij de Febo staat....?
pfff dat gaat echt ver hoor. wat hebben die onbekende mensen over jou te oordelen? je kan iets vergeten aan de kassa of een verkeerd product ook als openingzin zien ;) knappe jongen, niets raar aan!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:02 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108336786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Waarom niet op een leuke date met die ene ? misschien denk je na die avond 'oh, toch nog een leuke meid!'! en anders heb ej gewoon een leuke avond gehad en ervaring opgedaan! :)
Ik ben dus al met haar op dat gegaan, dilemma is nu of ik nog een keer met haar op date moet of het gewoon moet afbreken.
C'est la vie
pi_108336850
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef heloef het volgende:
is dat het hosselmeisje? die dingen gebeuren maar als t je niet vaak overkomt lijkt dat t einde van de wereld. schrale troost, het is het niet :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:12:25 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108336888
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

is dat het hosselmeisje? die dingen gebeuren maar als t je niet vaak overkomt lijkt dat t einde van de wereld. schrale troost, het is het niet :)
Ik had gehoopt dat ik standaard zou vallen op een enigszins tof meisje die wat voor me voelde.

Werkt helaas dus niet zo. :')
C'est la vie
pi_108337013
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat ik standaard zou vallen op een enigszins tof meisje die wat voor me voelde.

Werkt helaas dus niet zo. :')
ontbreekt er echt een klik of ben je verliefd op de ander?

als je iemand echt leuk vind merk je dat wel en kom je er niet meer onderuit O+
pi_108337106
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben dus al met haar op dat gegaan, dilemma is nu of ik nog een keer met haar op date moet of het gewoon moet afbreken.
zo lang je haar niet aan het lijntje gaat houden is er niks aan de hand. Als je door krijgt dat ze helemaal hoteldebotel is moet je een beetje gaan uitkijken welke signalen je gaat afgeven.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:21:47 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108337173
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ontbreekt er echt een klik of ben je verliefd op de ander?

als je iemand echt leuk vind merk je dat wel en kom je er niet meer onderuit O+
Ik vind haar gewoon tof, dus meer als ik een gewone vriend tof vind.
En die ander daar smelt ik gewoon bij.
C'est la vie
pi_108337564
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind haar gewoon tof, dus meer als ik een gewone vriend tof vind.
En die ander daar smelt ik gewoon bij.
Ik denk dat je dat meisje duidelijk moet maken dat je haar alleen als vriendin ziet, anders zou het oneerlijk zijn tegenover haar. En wat betreft je verliefdheid, kun je waarschijnlijk het beste gewoon wachten tot het overgaat.
pi_108337676
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat meisje duidelijk moet maken dat je haar alleen als vriendin ziet, anders zou het oneerlijk zijn tegenover haar. En wat betreft je verliefdheid, kun je waarschijnlijk het beste gewoon wachten tot het overgaat.
Dat is wel waar, maar aan de andere kant is dit een hele goeie gelegenheid voor loefje om te oefenen! ^O^
pi_108337810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar aan de andere kant is dit een hele goeie gelegenheid voor loefje om te oefenen! ^O^
spelen met iemands gevoelens om te kunnen oefenen? Je kan daar iemand ontzettend mee kwetsen. Kies dan iemand uit die er ook wat losser in staat (er van uitgaande dat het meisje in bovenstaande situatie echt verliefd is)
pi_108337890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:44 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

spelen met iemands gevoelens om te kunnen oefenen? Je kan daar iemand ontzettend mee kwetsen. Kies dan iemand uit die er ook wat losser in staat (er van uitgaande dat het meisje in bovenstaande situatie echt verliefd is)
Zie het niet als spelen, heloef vond haar best knap. Bovendien kan het altijd nog zo zijn dat heloef, zodra hij haar een beetje leert kennen, alsnog leuk gaat vinden.

Maar je hebt wel een punt, spelen met iemands gevoelens is niet zo tof ;(
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:50:10 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108337985
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zie het niet als spelen, heloef vond haar best knap. Bovendien kan het altijd nog zo zijn dat heloef, zodra hij haar een beetje leert kennen, alsnog leuk gaat vinden.

Maar je hebt wel een punt, spelen met iemands gevoelens is niet zo tof ;(
Daarom wil ik het dus voorzichtig aanpakken, ik wil niet iemand's hart breken ik weet hoe kut dat is.
C'est la vie
pi_108338151
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom wil ik het dus voorzichtig aanpakken, ik wil niet iemand's hart breken ik weet hoe kut dat is.
Maar aan de andere kant moet je jezelf niet wegcijferen heloef! ;)
Ik zou zeggen, ga voor die 2e date, wie weet ga je haar alsnog leuk vinden ;)
pi_108338162
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef heloef het volgende:

[..]

is ook heel lastig. De enige manier om haar beter te leren kennen is toch wat vaker af te spreken. En als zij echt verliefd is gaat ze dat toch interpreteren als zijnde interesse/gevoelens van jou kant. Als je maar duidelijk bent op het moment dat ze aangeeft meer te willen als vriendschappelijk contact.

Maar misschien over analyseren we wel weer alles veel te veel...
pi_108338291
Als je hart bij iemand anders ligt is het gewoon lastig daten. Ik spreek uit ervaring
pi_108338359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je hart bij iemand anders ligt is het gewoon lastig daten. Ik spreek uit ervaring
komt me ook bekend voor, blijf vergelijken met mijn laatste (grote) verliefdheid.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:16:42 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108343383
Het was denk ik niet zo'n goed plan om het meisje wat ik leuk vind en het meisje waarmee ik date te spreken vandaag. :')
C'est la vie
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:43:02 #264
368503 S_Holmes
"You know my methods Wats
pi_108346724
Ik ben nu dus ong. 2 maandjes single, na een relatie van 4 jaar, en ben dus redelijk nieuw in de datingwereld.

Nu heb ik niet zozeer moeite met dames aanspreken oid. maar wel om het gesprek gaande te houden. Ik kom nu niet echt verder dan:

hey, hoe gaat het? Hoe heet je? Hoe oud ben je?
Wat doe je voor opleiding? Leuk feestje oid. he?

Hierna houdt het dan wel eigenlijk een beetje op, waar er een awkward stilte valt en het uiteindelijk op niets uitloopt.

Herkennen mensen dit probleem?
pi_108346819
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:43 schreef S_Holmes het volgende:
Ik ben nu dus ong. 2 maandjes single, na een relatie van 4 jaar, en ben dus redelijk nieuw in de datingwereld.

Nu heb ik niet zozeer moeite met dames aanspreken oid. maar wel om het gesprek gaande te houden. Ik kom nu niet echt verder dan:

hey, hoe gaat het? Hoe heet je? Hoe oud ben je?
Wat doe je voor opleiding? Leuk feestje oid. he?

Hierna houdt het dan wel eigenlijk een beetje op, waar er een awkward stilte valt en het uiteindelijk op niets uitloopt.

Herkennen mensen dit probleem?
Jazeker. Ik probeer haar dan aan het woord te houden. Lukt dat ook niet, dan toch proberen een ander onderwerp aan te kaarten.

Maar ik moet wel zeggen, ben zelf ook geen ster in daten
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:47:11 #266
368503 S_Holmes
"You know my methods Wats
pi_108346893
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jazeker. Ik probeer haar dan aan het woord te houden. Lukt dat ook niet, dan toch proberen een ander onderwerp aan te kaarten.

Maar ik moet wel zeggen, ben zelf ook geen ster in daten
Kijk, opzich kan ik wel aardig lullen in een normale setting als thuis, restaurant oid. Maar het gaat mij dus om de andere momenten , dat je bij het uitgaan bijv een meisje tegenkomt
pi_108346946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:47 schreef S_Holmes het volgende:

[..]

Kijk, opzich kan ik wel aardig lullen in een normale setting als thuis, restaurant oid. Maar het gaat mij dus om de andere momenten , dat je bij het uitgaan bijv een meisje tegenkomt
Daar heb ik zelf ook geen ervaring mee. Ik ontmoet ze liever op een (rustigere) plek waar ik meer tot m'n recht kan komen.
pi_108355393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:16 schreef heloef het volgende:
Het was denk ik niet zo'n goed plan om het meisje wat ik leuk vind en het meisje waarmee ik date te spreken vandaag. :')
Soms loopt dat zo. :)
14 SHADES OF GREY
pi_108355639
Pff!

Ik heb vanmiddag echt een super leuke jongen ontmoet bij een bushokje. Samen misten we de bus en we hebben een uur lang gepraat over van alles. Er was echt een klik. Ik kon merken dat hij me leuk vond. Ik vond hem ook echt zo super interessant en grappig. En hij was niet eens zo aantrekkelijk. Hij was wel een beetje onzeker/verlegen maar dat is ook wel weer schattig. En vooral nuchter, grappig.

Toen kwam de bus en moest ik weg. Hij heeft helemaal geen contact middelen gevraagd en ik wachtte tot hij het zou vragen maar hij deed het maar niet. Nu ben ik deze parel van een jongen kwijt en ik weet niet eens een naam/woonplaats! Alleen maar een leeftijd. :'(

Ik begrijp niet waarom hij geen contact middelen vroeg, wellicht heb ik een beetje afstandelijk gedaan of zo en durfde hij niet (soms stotterde hij zelfs een beetje maar wat was hij leuk zeg!) en verder maakte hij voorzichtig positieve opmerkingen over mijn uiterlijk O+ en was het een super leuk gesprek. Zo anders dan de meeste jongens.

We hebben precies dezelfde interesses en denkwijze over veel dingen. :(

Ik begrijp het niet. Ik kan er niet bij. Zooooooooo zonde. :')
pi_108355665
Waarom vroeg je dan ook niet zelf? :P
Maar iemand neemt niet zomaar de bus toch, waarom gebruikte jij en waarom gebruikte hij de bus? Waar gingen jullie heen? Waar sport hij?
Rustig aan.
pi_108355798
Ik heb nog wel een beetje mijn trots. Ik zal dat nooit doen, nooit gedaan ook. Mannen benaderen mij altijd.

Het was niet in mijn omgeving! En voor zover ik dat weet was hij daar simpelweg omdat hij zin had om een ritje te maken in de bus en wel te zien waar hij uitkwam. Zulke mensen maak je ook nooit mee, vreemd wel. Maar ik had dus precies hetzelfde. Ik was daar omdat ik in de verkeerde bus stapte en toen dacht ik: ''hmm laat ik er hier maar uitgaan dan, ziet er wel levendig uit.'' Echt zooooooooo toevallig. En toen ging de bus die ik moest hebben om naar de juiste bestemming te gaan net weg. En hij stond daar. Net alsof het zo moest gaan. :')

En nu kwijt.
pi_108355842
Welke trots? Ik vind het maar zwak dat je zijn naam niet vraagt..
Rustig aan.
pi_108355853
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb nog wel een beetje mijn trots. Ik zal dat nooit doen, nooit gedaan ook. Mannen benaderen mij altijd.

Het was niet in mijn omgeving! En voor zover ik dat weet was hij daar simpelweg omdat hij zin had om een ritje te maken in de bus en wel te zien waar hij uitkwam. Zulke mensen maak je ook nooit mee, vreemd wel. Maar ik had dus precies hetzelfde. Ik was daar omdat ik in de verkeerde bus stapte en toen dacht ik: ''hmm laat ik er hier maar uitgaan dan, ziet er wel levendig uit.'' Echt zooooooooo toevallig. En toen ging de bus die ik moest hebben om naar de juiste bestemming te gaan net weg. En hij stond daar. Net alsof het zo moest gaan. :')

En nu kwijt.
Dan kan je nog steeds je nummer geven. Of moeten mannen dat ook nog doen
14 SHADES OF GREY
pi_108355946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Welke trots? Ik vind het maar zwak dat je zijn naam niet vraagt..
Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijt ;(

tdfh;l dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt :')
pi_108355965
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Pff!

Ik heb vanmiddag echt een super leuke jongen ontmoet bij een bushokje. Samen misten we de bus en we hebben een uur lang gepraat over van alles. Er was echt een klik. Ik kon merken dat hij me leuk vond. Ik vond hem ook echt zo super interessant en grappig. En hij was niet eens zo aantrekkelijk. Hij was wel een beetje onzeker/verlegen maar dat is ook wel weer schattig. En vooral nuchter, grappig.

Toen kwam de bus en moest ik weg. Hij heeft helemaal geen contact middelen gevraagd en ik wachtte tot hij het zou vragen maar hij deed het maar niet. Nu ben ik deze parel van een jongen kwijt en ik weet niet eens een naam/woonplaats! Alleen maar een leeftijd. :'(

Ik begrijp niet waarom hij geen contact middelen vroeg, wellicht heb ik een beetje afstandelijk gedaan of zo en durfde hij niet (soms stotterde hij zelfs een beetje maar wat was hij leuk zeg!) en verder maakte hij voorzichtig positieve opmerkingen over mijn uiterlijk O+ en was het een super leuk gesprek. Zo anders dan de meeste jongens.

We hebben precies dezelfde interesses en denkwijze over veel dingen. :(

Ik begrijp het niet. Ik kan er niet bij. Zooooooooo zonde. :')
Daarom had je dus zelf je nummer moeten geven of om de zijne moeten vragen. Of ja een naam oid. Daar zou je trots niet onder moeten lijden. Of hij had al een vriendin en maakte daarom geen move, ook mogelijk.
pi_108355988
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijt ;(

Als hij je naam heeft, kan hij je dan niet vinden via facebook?
pi_108355993
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Hij weet je naam open je facebook :')
Rustig aan.
pi_108356047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij je naam heeft, kan hij je dan niet vinden via facebook?
Nee er zijn honderdduizend mensen met mijn naam :'(

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom had je dus zelf je nummer moeten geven of om de zijne moeten vragen. Of ja een naam oid. Daar zou je trots niet onder moeten lijden. Of hij had al een vriendin en maakte daarom geen move, ook mogelijk.
Nee hij maakte wel moves qua complimentjes enzovoort. Ik vind het gewoon raar en niet tof. Wat was hij leuk. En ik heb ook twee domme opmerkingen gemaakt waardoor hij me uitlachte en daar denk ik nu nog over na. Falen. :')
pi_108356071
Uitlachen is leuk, lief meisje! :o
''Hihi, gekke dingetjes zeg jij :@ :@ !''

Ik denk dat je hem wel echt leuk vond _O-
Zet is op een rijtje wat jij van info van hem weet en wat jij aan info van jezelf aan hem hebt gegeven.. Daar kan je een heel eind mee komen in ieder geval.
Rustig aan.
pi_108356224
Mijn vriendin had dit ook. Iemand tegengekomen in het OV, werd ze spontaan verliefd op, en geen contact kunnen zoeken omdat ze alleen zijn voornaam weet en de rest niet wilde vragen :')
pi_108356377
Ik heb geen info waar ik echt iets mee kan. Had ik dan toch maar die stap gezet. :|W En ik vond hem ook nog eens lelijk en een slungel maar ik kijk door zijn lelijkheid heen. Eerste keer dat ik dat doe :')
pi_108356381
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn vriendin had dit ook. Iemand tegengekomen in het OV, werd ze spontaan verliefd op, en geen contact kunnen zoeken omdat ze alleen zijn voornaam weet en de rest niet wilde vragen :')
Ik kan niet echt van die leuke spontane gesprekjes herinneren eigenlijk...
Ik ben ook veel te gesloten _O-
Rustig aan.
pi_108356419
Ok, knuffel voor lauzi dan... :*
Rustig aan.
pi_108356509
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nee er zijn honderdduizend mensen met mijn naam :'(

[..]

Nee hij maakte wel moves qua complimentjes enzovoort. Ik vind het gewoon raar en niet tof. Wat was hij leuk. En ik heb ook twee domme opmerkingen gemaakt waardoor hij me uitlachte en daar denk ik nu nog over na. Falen. :')
lees je dit topic weleens goed? misschien was hij gewoon te schijterig om je nummer te vragen. of geintimideerd door je uiterlijk. :7 zag ie je als out of his league.

je had gewoon zelf om zijn nummer moeten vragen. dat je dat niet gedaan hebt is gewoon raar en niet tof voor hem. ;)
pi_108356570
Ach ik durf ze niet eens aan te spreken dus je bent al een stap verder dan mij Lauzi
14 SHADES OF GREY
pi_108356750
Nee het is van beide partijen gewoon lomp, ja misschien had die slungel wel een vriendin en denkt hij er helemaal niet zo over als hoe lauzi erover denkt.
Rustig aan.
pi_108357221
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef dawg het volgende:

[..]

lees je dit topic weleens goed? misschien was hij gewoon te schijterig om je nummer te vragen. of geintimideerd door je uiterlijk. :7 zag ie je als out of his league.

je had gewoon zelf om zijn nummer moeten vragen. dat je dat niet gedaan hebt is gewoon raar en niet tof voor hem. ;)
Dit dus. Het is alleen niet zo raar hoor. Ik bedoel kan toch dat je beetje onzeker bent of te trots dat en het het moment te snel gaat om te beseffen wat er aan de hand is.

Maar in ieder geval kan je niet de jongen de schuld geven, maar dat heb je zelf ook al door :P
pi_108358066
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb geen info waar ik echt iets mee kan. Had ik dan toch maar die stap gezet. :|W En ik vond hem ook nog eens lelijk en een slungel maar ik kijk door zijn lelijkheid heen. Eerste keer dat ik dat doe :')
Ze bestaan dus toch :D
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_108359656
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
pi_108359688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef Henk1056 het volgende:
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
Ik let ook heel erg op mijn lichaamshouding onder sporten omdat je echt met je lichaam bezig bent.
Rustig aan.
pi_108359906
Bedenk wel dat wanneer je krachttraining doet in de sportschool uitgaan het effect enigszins teniet doet. (als je je daar zorgen om maakt dan ;) )
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108364814
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig :P
pi_108364946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig :P
Loka zou zeggen, ''Ja dat wist ik al dat ik lelijk was, ik vind jou wel knap''
Rustig aan.
pi_108365433
quote:
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denken O+

SPOILER
pi_108365441
quote:
Lijkt me dat je dan ineens een stuk minder verliefd bent :D
pi_108365575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denken O+

SPOILER
Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien O+
pi_108366596
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien O+
Er is hoop mensen O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:41:53 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108366785
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi :')
pi_108366811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi :')
Dan moet je wel eerst verliefd worden..
pi_108366901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan moet je wel eerst verliefd worden..
En dat doen ze bij mij nou nooit ;(

Boehoehoehoe :'(
pi_108366907
Klikklak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')