En toen je nog op de middelbare school zat? Wat dacht je toen van jezelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Sterkte. Ik dacht al zoiets gezien te hebben. De kans is altijd aanwezig dat een relatie stuk loopt. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk, zeker als het een serieuze relatie was. Wel goed dat je geen spijt hebt.
Waarom niet? Waarom niet zeggen dat je van gedachte bent veranderd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef geenvetzak het volgende:
ik sta dus voor paal als ik zeg dat het een gunst voor haar was, en heb ook eigenlijk geen zin om uberhaubt dienst te ruilen met die vriend (die tot nog later zou werken). ik kan ook niet kort door de bocht zijn want dat is dan ook weer raar.
Ik haat je niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
En kun je daar niet een spontane draai aan geven? Zeggen dat je het geen probleem vindt, en misschien wat proberen af te spreken met 'r? Of heeft zij weer een oogje op die andere vriend van 'r?
Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga.
Nope, Ik was te druk bezig met mijn studie en andere dingen en zij was te druk bezig met haar studie en andere dingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.
Niet voor andere mensen denken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet![]()
tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostiltequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet voor andere mensen denken.
Tsja, dat heb ik ook, maar je ziet er goed uit en als je wat ballen bij elkaar kunt schrapen kun je misschien zeggen "Jahoor, ik hoor het wel van 'm als hij wil ruilen zodat ik <die en die avond> vrij ben. Komt goed uit, want ik wilde op die avond net wat met je gaan drinken."quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet![]()
Snap ik, maar toch. Uiteindelijk waar het op neer komt is gewoon doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostilte
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Met andere woorden het hoef jou niks uit te maken wat voor relatie ze met die jongen heeft. Je kan haar beter gewoon uitvragen en of ze zegt ja of ze zegt nee.
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
Oke, snap ik. Je kan beter eerst werken aan een rechtvaardiging voor jezelf vinden en dan gaan denken aan versieren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
Hey Richard, how's life?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
Oh cool Keep_walking is back in business ;D
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef geenvetzak het volgende:
maar serieus ik kan best praten met vrouwen, ik snap alleen geen snars van aantrekkingskracht en rechtvaardiging van jezelf als een aantrekkelijk iemand. Vooral bij vrouwen die een beetje intelligent overkomen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.
Objectieve en mening aan elkaar gerelateerd. Kut, ben ik er toch weer ingetuimd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |