abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108332954
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
En toen je nog op de middelbare school zat? Wat dacht je toen van jezelf?
Toen je nog vrienden in de buurt ha, en dat vriendinnetje enzo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:18:11 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:* Sterkte. Ik dacht al zoiets gezien te hebben. De kans is altijd aanwezig dat een relatie stuk loopt. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk, zeker als het een serieuze relatie was. Wel goed dat je geen spijt hebt.
Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga. :P
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_108332973
ik sta dus voor paal als ik zeg dat het een gunst voor haar was, en heb ook eigenlijk geen zin om uberhaubt dienst te ruilen met die vriend (die tot nog later zou werken). ik kan ook niet kort door de bocht zijn want dat is dan ook weer raar.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:19:49 #204
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332991
Er is trouwens ook de ontwijkende persoonlijkheidsstoornis wat lastig kan zijn. Schizoide mensen hebben normalitair geen tot weinig behoefte aan sociale contact. Ontwijkende persoonlijkheden daarintegen...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:20:24 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef geenvetzak het volgende:
ik sta dus voor paal als ik zeg dat het een gunst voor haar was, en heb ook eigenlijk geen zin om uberhaubt dienst te ruilen met die vriend (die tot nog later zou werken). ik kan ook niet kort door de bocht zijn want dat is dan ook weer raar.
Waarom niet? Waarom niet zeggen dat je van gedachte bent veranderd? :)
pi_108333004
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
Ik haat je niet. :o

Sorry als ik te ver ga in mijn analyses soms. Ik wil niet dat je helemaal depressief wordt door confrontatie met dingen die ik zeg die zouden kunnen kloppen, maar aan de andere kant kom je ook nergens met de passieve houding die je nu hebt. En dan zak je steeds verder in die grootste angst van je een kluizenaar te worden, en dat wil ik niet voor je, en jij al helemaal niet. En dat gaat ook niet gebeuren als jij de juiste hulp krijgt. Kop op. :)
pi_108333017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef twi het volgende:

[..]

En kun je daar niet een spontane draai aan geven? Zeggen dat je het geen probleem vindt, en misschien wat proberen af te spreken met 'r? Of heeft zij weer een oogje op die andere vriend van 'r?
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet :P
pi_108333020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga. :P
Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:22:32 #209
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333029
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.
Nope, Ik was te druk bezig met mijn studie en andere dingen en zij was te druk bezig met haar studie en andere dingen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:22:54 #210
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333035
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet :P
Niet voor andere mensen denken.
pi_108333070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet voor andere mensen denken.
tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostilte :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:25:26 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333081
Met andere woorden het hoef jou niks uit te maken wat voor relatie ze met die jongen heeft. Je kan haar beter gewoon uitvragen en of ze zegt ja of ze zegt nee.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:26:08 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:
Tsja, dat heb ik ook, maar je ziet er goed uit en als je wat ballen bij elkaar kunt schrapen kun je misschien zeggen "Jahoor, ik hoor het wel van 'm als hij wil ruilen zodat ik <die en die avond> vrij ben. Komt goed uit, want ik wilde op die avond net wat met je gaan drinken."

Ja, hey, ik ben ook geen casanova, ik bedenk ook zomaar wat :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:26:13 #214
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostilte :')
Snap ik, maar toch. Uiteindelijk waar het op neer komt is gewoon doen.
pi_108333105
Oh cool Keep_walking is back in business ;D
pi_108333111
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Met andere woorden het hoef jou niks uit te maken wat voor relatie ze met die jongen heeft. Je kan haar beter gewoon uitvragen en of ze zegt ja of ze zegt nee.
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:27:30 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:27:40 #218
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Oke, snap ik. Je kan beter eerst werken aan een rechtvaardiging voor jezelf vinden en dan gaan denken aan versieren. :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:29:28 #219
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333168
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
Oh cool Keep_walking is back in business ;D
Hey Richard, how's life? :D
pi_108333175
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:

[..]

Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
_O- geweldig, twi O+
pi_108333189
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:

[..]

^O^
Helemaal de waarheid. Je ziet er goed uit en je bent echt wel leuk in de omgang, tenminste, op de meet wel.
pi_108333241
maar serieus ik kan best praten met vrouwen, ik snap alleen geen snars van aantrekkingskracht en rechtvaardiging van jezelf als een aantrekkelijk iemand. Vooral bij vrouwen die een beetje intelligent overkomen _O-
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:34:11 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333254
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef geenvetzak het volgende:
maar serieus ik kan best praten met vrouwen, ik snap alleen geen snars van aantrekkingskracht en rechtvaardiging van jezelf als een aantrekkelijk iemand. Vooral bij vrouwen die een beetje intelligent overkomen _O-
Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.

Objectieve en mening aan elkaar gerelateerd. Kut, ben ik er toch weer ingetuimd
pi_108333282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:34 schreef twi het volgende:

[..]

Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.

Objectieve en mening aan elkaar gerelateerd. Kut, ben ik er toch weer ingetuimd
:) zou wel cool zijn, een objectieve mening hebben!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:37:22 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333296
Wat ik heb uitgevonden is dat er zijn uiteindelijk geen echte regels wat betreft dat aantrekkingskracht en rechtvaardiging van aantrekkingskracht. Het gaat gewoon om doen.

Je kan beter beginnen met willekeurige meisjes die je niet kent en geen echte gevoelens voor hebt te vragen voor hun nummer om ervaring te krijgen en zelfverzekerder te worden in je versierkunst, en uiteindelijk te gaan voor het meisje van je dromen. Blijf vooral jezelf.

En andersom voor vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')