En toen je nog op de middelbare school zat? Wat dacht je toen van jezelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Sterkte. Ik dacht al zoiets gezien te hebben. De kans is altijd aanwezig dat een relatie stuk loopt. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk, zeker als het een serieuze relatie was. Wel goed dat je geen spijt hebt.
Waarom niet? Waarom niet zeggen dat je van gedachte bent veranderd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef geenvetzak het volgende:
ik sta dus voor paal als ik zeg dat het een gunst voor haar was, en heb ook eigenlijk geen zin om uberhaubt dienst te ruilen met die vriend (die tot nog later zou werken). ik kan ook niet kort door de bocht zijn want dat is dan ook weer raar.
Ik haat je niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
En kun je daar niet een spontane draai aan geven? Zeggen dat je het geen probleem vindt, en misschien wat proberen af te spreken met 'r? Of heeft zij weer een oogje op die andere vriend van 'r?
Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga.
Nope, Ik was te druk bezig met mijn studie en andere dingen en zij was te druk bezig met haar studie en andere dingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.
Niet voor andere mensen denken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet![]()
tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostiltequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet voor andere mensen denken.
Tsja, dat heb ik ook, maar je ziet er goed uit en als je wat ballen bij elkaar kunt schrapen kun je misschien zeggen "Jahoor, ik hoor het wel van 'm als hij wil ruilen zodat ik <die en die avond> vrij ben. Komt goed uit, want ik wilde op die avond net wat met je gaan drinken."quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet![]()
Snap ik, maar toch. Uiteindelijk waar het op neer komt is gewoon doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostilte
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Met andere woorden het hoef jou niks uit te maken wat voor relatie ze met die jongen heeft. Je kan haar beter gewoon uitvragen en of ze zegt ja of ze zegt nee.
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
Oke, snap ik. Je kan beter eerst werken aan een rechtvaardiging voor jezelf vinden en dan gaan denken aan versieren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
Hey Richard, how's life?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
Oh cool Keep_walking is back in business ;D
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef geenvetzak het volgende:
maar serieus ik kan best praten met vrouwen, ik snap alleen geen snars van aantrekkingskracht en rechtvaardiging van jezelf als een aantrekkelijk iemand. Vooral bij vrouwen die een beetje intelligent overkomen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.
Objectieve en mening aan elkaar gerelateerd. Kut, ben ik er toch weer ingetuimd
ik kan me juist niet voorstellen omslachtig om te gaan met versieren. altijd het idee gehad dat iemand de aandacht die hij/zij krijgt op de een of andere manier heeft verdient, en niet omdat zijn/haar gezicht toevallig bevalt bij de andere persoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat ik heb uitgevonden is dat er zijn uiteindelijk geen echte regels wat betreft dat aantrekkingskracht en rechtvaardiging van aantrekkingskracht. Het gaat gewoon om doen.
Je kan beter beginnen met willekeurige meisjes die je niet kent en geen echte gevoelens voor hebt te vragen voor hun nummer om ervaring te krijgen en zelfverzekerder te worden in je versierkunst, en uiteindelijk te gaan voor het meisje van je dromen. Blijf vooral jezelf.
En andersom voor vrouwen.
Helaas is aandacht niet genoeg. Anders had ik inmiddels een harem gehad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik kan me juist niet voorstellen omslachtig om te gaan met versieren. altijd het idee gehad dat iemand de aandacht die hij/zij krijgt op de een of andere manier heeft verdient, en niet omdat zijn/haar gezicht toevallig bevalt bij de andere persoon.
Ja, zo werd ik ook opgevoed. Maar uiteindelijk is het beter (vooral als man, maar eigenlijk ook als vrouw) om eerst gewoon te oefenen. Met oefenen bedoel ik een keer een meisje in een kroeg uitvragen omdat je haar toch nooit meer ziet. Of naar lowlands gaan en daar tien meisjes proberen te versieren. Als je liever niet zomaar met iemand wil neuken of zoenen hoef dat ook niet, hoewel dat in principe ook beter is om te "oefenen". Maar als je dat niet wilt doen, dan is het voldoende om de nummer te regelen en de vrouw te daten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik kan me juist niet voorstellen omslachtig om te gaan met versieren. altijd het idee gehad dat iemand de aandacht die hij/zij krijgt op de een of andere manier heeft verdient, en niet omdat zijn/haar gezicht toevallig bevalt bij de andere persoon.
And how far has that gotten you?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef geenvetzak het volgende:
daarom negeer ik aandachtshoertjes vaak, al komt dat vaak neer op "geenvetzak praat niet, who cares?"
nou ja, vind mezelf wel minder hypocriet dan veel anderenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
And how far has that gotten you?
Ben je ook gelukkiger en meer zelfverzekerd dan veel anderen? Meer succesvol in het algemeen dan anderen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
nou ja, vind mezelf wel minder hypocriet dan veel anderen
Tja, ik kan me volledig op 1 ding richten dat niets met anderen te maken heeft en dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde, maar daar kom je in het echt niet verder meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ben je ook gelukkiger en meer zelfverzekerd dan veel anderen?
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Tja, ik kan me volledig op 1 ding richten dat niets met anderen te maken heeft en dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde, maar daar kom je in het echt niet verder mee
ja, daarom moet je uiteindelijk toch een beetje aanpassen aan je omgeving. Meer meedoen. Extraverter gedragen enzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef geenvetzak het volgende:
Pfoe vanalles. Een film, een boek, een game, of gewoon een dagdroom. Maar zoals eerder in dit topic ook al is gezegd, leven in een fantasiewereld is uiteindelijk gewoon zelfdestructief.
en je hoort ook zat verhalen van topsporters en ander soort waaghalzen die er gewoon een einde aanmaken als ze het niet meer kunnen door een ongeluk ofzo. Wat is het leven dan waard als je eigenlijk maar aan 1 ding waarde hecht? en wat maakt deze mensen beter dan die ouwe knar aan de overkant van de straat met zijn modeltreintjes? of wat dat betreft de heroinejunks op A'dam Centraal?quote:If I had not gone into Monty Python, I probably would have stuck to my original plan to graduate and become a chartered accountant, perhaps a barrister lawyer, and gotten a nice house in the suburbs, with a nice wife and kids, and gotten a country club membership, and then I would have killed myself.
Ik snap het verband niet tussen topsport en een leuke meisje zover krijgen om met je te daten. De persoonlijke verhaal van John Cleese is ook niet echt boeiend... Voor elke John Cleese zijn er honderden anderen die spijt hebben dat ze hun originele idee niet achtervolgde.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:01 schreef geenvetzak het volgende:
vind het toch wel een heel raar idee. de meest begaafde personen gaan altijd ergens voor. John Cleese zei ooit:
[..]
en je hoort ook zat verhalen van topsporters en ander soort waaghalzen die er gewoon een einde aanmaken als ze het niet meer kunnen door een ongeluk ofzo. Wat is het leven dan waard als je eigenlijk maar aan 1 ding waarde hecht?
Een droom volgen maakt zeker gelukkig, maar een droom volgen alleen is niet genoeg. Je hebt ook goede intieme contacten nodig (vrienden/familie/liefde) en je moet het gevoel hebben dat je nuttig bezig bent. Dat je waardevol bent voor je omgeving, zeg maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:14 schreef geenvetzak het volgende:
nou ja, het gaat meer om het idee van gelukkig zijnals het puur om gelukkig zijn ging, is een droom volgen toch net zo goed als liefde vinden?
Denk niet dat dat voor iedereen geldt, maar het heeft natuurlijk wel wat. ik ga denk ik slapen. Denk een andere keer weer verder over hoe ik vrouwen ga versieren en wat de meest normale reactie op die dienstruil isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een droom volgen maakt zeker gelukkig, maar een droom volgen alleen is niet genoeg. Je hebt ook goede intieme contacten nodig (vrienden/familie/liefde) en je moet het gevoel hebben dat je nuttig bezig bent. Dat je waardevol bent voor je omgeving, zeg maar.
Die ouwe knar zal heel gelukkig zijn met zijn modeltreintjes zolang hij ook goede vrienden en familie heeft en ook waardering van hen krijgt. Ook moet hij het gevoel hebben dat hij belangrijk is voor hen.
Mwah, volgens de wetenschappelijke onderzoek is intieme sociale contacten toch wel een belangrijke deel voor geluk hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:25 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Denk niet dat dat voor iedereen geldt, maar het heeft natuurlijk wel wat. ik ga denk ik slapen. Denk een andere keer weer verder over hoe ik vrouwen ga versieren en wat de meest normale reactie op die dienstruil is
Dit moet ik eigenlijk ook gaan doen, heb echt angsten ontwikkeld die nergens op slaan. Ik ben zelf een erg passief iemand en durf al niet snel wat 'nieuws' te doen met de angst dat ik het niet weet en faal. Supermarkt gaat wel maar bv op de fruit afdeling dat je met zo'n weegschaaltje bezig moet dat is iets nieuws voor me en ben bang dat ik al snel wat verkeerds doe en dat dat word opgemerkt bij de kassa en ik dan terug moet lopen ofzo. Echt zo vaag. Voel me dan echt dat mensen naar me kijken zoals die Geschikt/Ongeschikt reclame met die gozer die bij de Febo staat.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ik had zelf het idee om overdag eens erop uit te gaan, en alle dingen die ik eng vind maar eigenlijk makkelijk horen te zijn de hele dag lang doen.
zoals een winkel ingaan (niet supermarkt want dat durf ik nu wel net aan), en dan iets afrekenen bij de kassa. ik kan bijvoorbeeld naar kleine winkels gaan, en dan elke keer kleine dingen kopen zoals lipbalsum, en anischtkaarten ofzo.
of de weg vragen als ik buiten ben.
[..]
Waarom niet op een leuke date met die ene ? misschien denk je na die avond 'oh, toch nog een leuke meid!'! en anders heb ej gewoon een leuke avond gehad en ervaring opgedaan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef heloef het volgende:
Alles wordt alleen maar gecompliceerder, iemand vind mij leuk, maar ik haar niet. Ik vind iemand anders leuk maar die heeft al een vriend. En nu weet ik niet meer wat te doen.
pfff dat gaat echt ver hoor. wat hebben die onbekende mensen over jou te oordelen? je kan iets vergeten aan de kassa of een verkeerd product ook als openingzin zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:01 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Dit moet ik eigenlijk ook gaan doen, heb echt angsten ontwikkeld die nergens op slaan. Ik ben zelf een erg passief iemand en durf al niet snel wat 'nieuws' te doen met de angst dat ik het niet weet en faal. Supermarkt gaat wel maar bv op de fruit afdeling dat je met zo'n weegschaaltje bezig moet dat is iets nieuws voor me en ben bang dat ik al snel wat verkeerds doe en dat dat word opgemerkt bij de kassa en ik dan terug moet lopen ofzo. Echt zo vaag. Voel me dan echt dat mensen naar me kijken zoals die Geschikt/Ongeschikt reclame met die gozer die bij de Febo staat....?
Ik ben dus al met haar op dat gegaan, dilemma is nu of ik nog een keer met haar op date moet of het gewoon moet afbreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Waarom niet op een leuke date met die ene ? misschien denk je na die avond 'oh, toch nog een leuke meid!'! en anders heb ej gewoon een leuke avond gehad en ervaring opgedaan!
is dat het hosselmeisje? die dingen gebeuren maar als t je niet vaak overkomt lijkt dat t einde van de wereld. schrale troost, het is het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef heloef het volgende:
Alles wordt alleen maar gecompliceerder, iemand vind mij leuk, maar ik haar niet. Ik vind iemand anders leuk maar die heeft al een vriend. En nu weet ik niet meer wat te doen.
Ik had gehoopt dat ik standaard zou vallen op een enigszins tof meisje die wat voor me voelde.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is dat het hosselmeisje? die dingen gebeuren maar als t je niet vaak overkomt lijkt dat t einde van de wereld. schrale troost, het is het niet
ontbreekt er echt een klik of ben je verliefd op de ander?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik standaard zou vallen op een enigszins tof meisje die wat voor me voelde.
Werkt helaas dus niet zo.
zo lang je haar niet aan het lijntje gaat houden is er niks aan de hand. Als je door krijgt dat ze helemaal hoteldebotel is moet je een beetje gaan uitkijken welke signalen je gaat afgeven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben dus al met haar op dat gegaan, dilemma is nu of ik nog een keer met haar op date moet of het gewoon moet afbreken.
Ik vind haar gewoon tof, dus meer als ik een gewone vriend tof vind.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ontbreekt er echt een klik of ben je verliefd op de ander?
als je iemand echt leuk vind merk je dat wel en kom je er niet meer onderuit
Ik denk dat je dat meisje duidelijk moet maken dat je haar alleen als vriendin ziet, anders zou het oneerlijk zijn tegenover haar. En wat betreft je verliefdheid, kun je waarschijnlijk het beste gewoon wachten tot het overgaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon tof, dus meer als ik een gewone vriend tof vind.
En die ander daar smelt ik gewoon bij.
Dat is wel waar, maar aan de andere kant is dit een hele goeie gelegenheid voor loefje om te oefenen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat meisje duidelijk moet maken dat je haar alleen als vriendin ziet, anders zou het oneerlijk zijn tegenover haar. En wat betreft je verliefdheid, kun je waarschijnlijk het beste gewoon wachten tot het overgaat.
spelen met iemands gevoelens om te kunnen oefenen? Je kan daar iemand ontzettend mee kwetsen. Kies dan iemand uit die er ook wat losser in staat (er van uitgaande dat het meisje in bovenstaande situatie echt verliefd is)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar aan de andere kant is dit een hele goeie gelegenheid voor loefje om te oefenen!
Zie het niet als spelen, heloef vond haar best knap. Bovendien kan het altijd nog zo zijn dat heloef, zodra hij haar een beetje leert kennen, alsnog leuk gaat vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
spelen met iemands gevoelens om te kunnen oefenen? Je kan daar iemand ontzettend mee kwetsen. Kies dan iemand uit die er ook wat losser in staat (er van uitgaande dat het meisje in bovenstaande situatie echt verliefd is)
Daarom wil ik het dus voorzichtig aanpakken, ik wil niet iemand's hart breken ik weet hoe kut dat is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie het niet als spelen, heloef vond haar best knap. Bovendien kan het altijd nog zo zijn dat heloef, zodra hij haar een beetje leert kennen, alsnog leuk gaat vinden.
Maar je hebt wel een punt, spelen met iemands gevoelens is niet zo tof
Maar aan de andere kant moet je jezelf niet wegcijferen heloef!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom wil ik het dus voorzichtig aanpakken, ik wil niet iemand's hart breken ik weet hoe kut dat is.
is ook heel lastig. De enige manier om haar beter te leren kennen is toch wat vaker af te spreken. En als zij echt verliefd is gaat ze dat toch interpreteren als zijnde interesse/gevoelens van jou kant. Als je maar duidelijk bent op het moment dat ze aangeeft meer te willen als vriendschappelijk contact.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom wil ik het dus voorzichtig aanpakken, ik wil niet iemand's hart breken ik weet hoe kut dat is.
komt me ook bekend voor, blijf vergelijken met mijn laatste (grote) verliefdheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je hart bij iemand anders ligt is het gewoon lastig daten. Ik spreek uit ervaring
Jazeker. Ik probeer haar dan aan het woord te houden. Lukt dat ook niet, dan toch proberen een ander onderwerp aan te kaarten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:43 schreef S_Holmes het volgende:
Ik ben nu dus ong. 2 maandjes single, na een relatie van 4 jaar, en ben dus redelijk nieuw in de datingwereld.
Nu heb ik niet zozeer moeite met dames aanspreken oid. maar wel om het gesprek gaande te houden. Ik kom nu niet echt verder dan:
hey, hoe gaat het? Hoe heet je? Hoe oud ben je?
Wat doe je voor opleiding? Leuk feestje oid. he?
Hierna houdt het dan wel eigenlijk een beetje op, waar er een awkward stilte valt en het uiteindelijk op niets uitloopt.
Herkennen mensen dit probleem?
Kijk, opzich kan ik wel aardig lullen in een normale setting als thuis, restaurant oid. Maar het gaat mij dus om de andere momenten , dat je bij het uitgaan bijv een meisje tegenkomtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jazeker. Ik probeer haar dan aan het woord te houden. Lukt dat ook niet, dan toch proberen een ander onderwerp aan te kaarten.
Maar ik moet wel zeggen, ben zelf ook geen ster in daten
Daar heb ik zelf ook geen ervaring mee. Ik ontmoet ze liever op een (rustigere) plek waar ik meer tot m'n recht kan komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:47 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
Kijk, opzich kan ik wel aardig lullen in een normale setting als thuis, restaurant oid. Maar het gaat mij dus om de andere momenten , dat je bij het uitgaan bijv een meisje tegenkomt
Soms loopt dat zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:16 schreef heloef het volgende:
Het was denk ik niet zo'n goed plan om het meisje wat ik leuk vind en het meisje waarmee ik date te spreken vandaag.
Dan kan je nog steeds je nummer geven. Of moeten mannen dat ook nog doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb nog wel een beetje mijn trots. Ik zal dat nooit doen, nooit gedaan ook. Mannen benaderen mij altijd.
Het was niet in mijn omgeving! En voor zover ik dat weet was hij daar simpelweg omdat hij zin had om een ritje te maken in de bus en wel te zien waar hij uitkwam. Zulke mensen maak je ook nooit mee, vreemd wel. Maar ik had dus precies hetzelfde. Ik was daar omdat ik in de verkeerde bus stapte en toen dacht ik: ''hmm laat ik er hier maar uitgaan dan, ziet er wel levendig uit.'' Echt zooooooooo toevallig. En toen ging de bus die ik moest hebben om naar de juiste bestemming te gaan net weg. En hij stond daar. Net alsof het zo moest gaan.![]()
En nu kwijt.
Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Welke trots? Ik vind het maar zwak dat je zijn naam niet vraagt..
Daarom had je dus zelf je nummer moeten geven of om de zijne moeten vragen. Of ja een naam oid. Daar zou je trots niet onder moeten lijden. Of hij had al een vriendin en maakte daarom geen move, ook mogelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Pff!
Ik heb vanmiddag echt een super leuke jongen ontmoet bij een bushokje. Samen misten we de bus en we hebben een uur lang gepraat over van alles. Er was echt een klik. Ik kon merken dat hij me leuk vond. Ik vond hem ook echt zo super interessant en grappig. En hij was niet eens zo aantrekkelijk. Hij was wel een beetje onzeker/verlegen maar dat is ook wel weer schattig. En vooral nuchter, grappig.
Toen kwam de bus en moest ik weg. Hij heeft helemaal geen contact middelen gevraagd en ik wachtte tot hij het zou vragen maar hij deed het maar niet. Nu ben ik deze parel van een jongen kwijt en ik weet niet eens een naam/woonplaats! Alleen maar een leeftijd.![]()
Ik begrijp niet waarom hij geen contact middelen vroeg, wellicht heb ik een beetje afstandelijk gedaan of zo en durfde hij niet (soms stotterde hij zelfs een beetje maar wat was hij leuk zeg!) en verder maakte hij voorzichtig positieve opmerkingen over mijn uiterlijken was het een super leuk gesprek. Zo anders dan de meeste jongens.
We hebben precies dezelfde interesses en denkwijze over veel dingen.
Ik begrijp het niet. Ik kan er niet bij. Zooooooooo zonde.
Als hij je naam heeft, kan hij je dan niet vinden via facebook?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijt![]()
tdfh;l dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt
Hij weet je naam open je facebookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijt![]()
tdfh;l dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt
Nee er zijn honderdduizend mensen met mijn naamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij je naam heeft, kan hij je dan niet vinden via facebook?
Nee hij maakte wel moves qua complimentjes enzovoort. Ik vind het gewoon raar en niet tof. Wat was hij leuk. En ik heb ook twee domme opmerkingen gemaakt waardoor hij me uitlachte en daar denk ik nu nog over na. Falen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom had je dus zelf je nummer moeten geven of om de zijne moeten vragen. Of ja een naam oid. Daar zou je trots niet onder moeten lijden. Of hij had al een vriendin en maakte daarom geen move, ook mogelijk.
Ik kan niet echt van die leuke spontane gesprekjes herinneren eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn vriendin had dit ook. Iemand tegengekomen in het OV, werd ze spontaan verliefd op, en geen contact kunnen zoeken omdat ze alleen zijn voornaam weet en de rest niet wilde vragen
lees je dit topic weleens goed? misschien was hij gewoon te schijterig om je nummer te vragen. of geintimideerd door je uiterlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee er zijn honderdduizend mensen met mijn naam
[..]
Nee hij maakte wel moves qua complimentjes enzovoort. Ik vind het gewoon raar en niet tof. Wat was hij leuk. En ik heb ook twee domme opmerkingen gemaakt waardoor hij me uitlachte en daar denk ik nu nog over na. Falen.
Dit dus. Het is alleen niet zo raar hoor. Ik bedoel kan toch dat je beetje onzeker bent of te trots dat en het het moment te snel gaat om te beseffen wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
lees je dit topic weleens goed? misschien was hij gewoon te schijterig om je nummer te vragen. of geintimideerd door je uiterlijk.zag ie je als out of his league.
je had gewoon zelf om zijn nummer moeten vragen. dat je dat niet gedaan hebt is gewoon raar en niet tof voor hem.
Ze bestaan dus tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb geen info waar ik echt iets mee kan. Had ik dan toch maar die stap gezet.En ik vond hem ook nog eens lelijk en een slungel maar ik kijk door zijn lelijkheid heen. Eerste keer dat ik dat doe
Ik let ook heel erg op mijn lichaamshouding onder sporten omdat je echt met je lichaam bezig bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef Henk1056 het volgende:
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
Loka zou zeggen, ''Ja dat wist ik al dat ik lelijk was, ik vind jou wel knap''quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Lijkt me dat je dan ineens een stuk minder verliefd bentquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denkenNou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is hoop mensenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien
Dan moet je wel eerst verliefd worden..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi
En dat doen ze bij mij nou nooitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst verliefd worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |