Als hij je naam heeft, kan hij je dan niet vinden via facebook?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijt![]()
tdfh;l dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt
Hij weet je naam open je facebookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijt![]()
tdfh;l dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt
Nee er zijn honderdduizend mensen met mijn naamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij je naam heeft, kan hij je dan niet vinden via facebook?
Nee hij maakte wel moves qua complimentjes enzovoort. Ik vind het gewoon raar en niet tof. Wat was hij leuk. En ik heb ook twee domme opmerkingen gemaakt waardoor hij me uitlachte en daar denk ik nu nog over na. Falen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom had je dus zelf je nummer moeten geven of om de zijne moeten vragen. Of ja een naam oid. Daar zou je trots niet onder moeten lijden. Of hij had al een vriendin en maakte daarom geen move, ook mogelijk.
Ik kan niet echt van die leuke spontane gesprekjes herinneren eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn vriendin had dit ook. Iemand tegengekomen in het OV, werd ze spontaan verliefd op, en geen contact kunnen zoeken omdat ze alleen zijn voornaam weet en de rest niet wilde vragen
lees je dit topic weleens goed? misschien was hij gewoon te schijterig om je nummer te vragen. of geintimideerd door je uiterlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nee er zijn honderdduizend mensen met mijn naam
[..]
Nee hij maakte wel moves qua complimentjes enzovoort. Ik vind het gewoon raar en niet tof. Wat was hij leuk. En ik heb ook twee domme opmerkingen gemaakt waardoor hij me uitlachte en daar denk ik nu nog over na. Falen.
Dit dus. Het is alleen niet zo raar hoor. Ik bedoel kan toch dat je beetje onzeker bent of te trots dat en het het moment te snel gaat om te beseffen wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
lees je dit topic weleens goed? misschien was hij gewoon te schijterig om je nummer te vragen. of geintimideerd door je uiterlijk.zag ie je als out of his league.
je had gewoon zelf om zijn nummer moeten vragen. dat je dat niet gedaan hebt is gewoon raar en niet tof voor hem.
Ze bestaan dus tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb geen info waar ik echt iets mee kan. Had ik dan toch maar die stap gezet.En ik vond hem ook nog eens lelijk en een slungel maar ik kijk door zijn lelijkheid heen. Eerste keer dat ik dat doe
Ik let ook heel erg op mijn lichaamshouding onder sporten omdat je echt met je lichaam bezig bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef Henk1056 het volgende:
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
Loka zou zeggen, ''Ja dat wist ik al dat ik lelijk was, ik vind jou wel knap''quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Lijkt me dat je dan ineens een stuk minder verliefd bentquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denkenNou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is hoop mensenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien
Dan moet je wel eerst verliefd worden..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi
En dat doen ze bij mij nou nooitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst verliefd worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |