abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108337013
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat ik standaard zou vallen op een enigszins tof meisje die wat voor me voelde.

Werkt helaas dus niet zo. :')
ontbreekt er echt een klik of ben je verliefd op de ander?

als je iemand echt leuk vind merk je dat wel en kom je er niet meer onderuit O+
pi_108337106
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben dus al met haar op dat gegaan, dilemma is nu of ik nog een keer met haar op date moet of het gewoon moet afbreken.
zo lang je haar niet aan het lijntje gaat houden is er niks aan de hand. Als je door krijgt dat ze helemaal hoteldebotel is moet je een beetje gaan uitkijken welke signalen je gaat afgeven.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:21:47 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108337173
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ontbreekt er echt een klik of ben je verliefd op de ander?

als je iemand echt leuk vind merk je dat wel en kom je er niet meer onderuit O+
Ik vind haar gewoon tof, dus meer als ik een gewone vriend tof vind.
En die ander daar smelt ik gewoon bij.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108337564
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind haar gewoon tof, dus meer als ik een gewone vriend tof vind.
En die ander daar smelt ik gewoon bij.
Ik denk dat je dat meisje duidelijk moet maken dat je haar alleen als vriendin ziet, anders zou het oneerlijk zijn tegenover haar. En wat betreft je verliefdheid, kun je waarschijnlijk het beste gewoon wachten tot het overgaat.
pi_108337676
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat meisje duidelijk moet maken dat je haar alleen als vriendin ziet, anders zou het oneerlijk zijn tegenover haar. En wat betreft je verliefdheid, kun je waarschijnlijk het beste gewoon wachten tot het overgaat.
Dat is wel waar, maar aan de andere kant is dit een hele goeie gelegenheid voor loefje om te oefenen! ^O^
pi_108337810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar aan de andere kant is dit een hele goeie gelegenheid voor loefje om te oefenen! ^O^
spelen met iemands gevoelens om te kunnen oefenen? Je kan daar iemand ontzettend mee kwetsen. Kies dan iemand uit die er ook wat losser in staat (er van uitgaande dat het meisje in bovenstaande situatie echt verliefd is)
pi_108337890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:44 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

spelen met iemands gevoelens om te kunnen oefenen? Je kan daar iemand ontzettend mee kwetsen. Kies dan iemand uit die er ook wat losser in staat (er van uitgaande dat het meisje in bovenstaande situatie echt verliefd is)
Zie het niet als spelen, heloef vond haar best knap. Bovendien kan het altijd nog zo zijn dat heloef, zodra hij haar een beetje leert kennen, alsnog leuk gaat vinden.

Maar je hebt wel een punt, spelen met iemands gevoelens is niet zo tof ;(
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:50:10 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108337985
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zie het niet als spelen, heloef vond haar best knap. Bovendien kan het altijd nog zo zijn dat heloef, zodra hij haar een beetje leert kennen, alsnog leuk gaat vinden.

Maar je hebt wel een punt, spelen met iemands gevoelens is niet zo tof ;(
Daarom wil ik het dus voorzichtig aanpakken, ik wil niet iemand's hart breken ik weet hoe kut dat is.
C'est la vie
pi_108338151
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom wil ik het dus voorzichtig aanpakken, ik wil niet iemand's hart breken ik weet hoe kut dat is.
Maar aan de andere kant moet je jezelf niet wegcijferen heloef! ;)
Ik zou zeggen, ga voor die 2e date, wie weet ga je haar alsnog leuk vinden ;)
pi_108338162
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef heloef het volgende:

[..]

is ook heel lastig. De enige manier om haar beter te leren kennen is toch wat vaker af te spreken. En als zij echt verliefd is gaat ze dat toch interpreteren als zijnde interesse/gevoelens van jou kant. Als je maar duidelijk bent op het moment dat ze aangeeft meer te willen als vriendschappelijk contact.

Maar misschien over analyseren we wel weer alles veel te veel...
pi_108338291
Als je hart bij iemand anders ligt is het gewoon lastig daten. Ik spreek uit ervaring
pi_108338359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je hart bij iemand anders ligt is het gewoon lastig daten. Ik spreek uit ervaring
komt me ook bekend voor, blijf vergelijken met mijn laatste (grote) verliefdheid.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:16:42 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108343383
Het was denk ik niet zo'n goed plan om het meisje wat ik leuk vind en het meisje waarmee ik date te spreken vandaag. :')
C'est la vie
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:43:02 #264
368503 S_Holmes
"You know my methods Wats
pi_108346724
Ik ben nu dus ong. 2 maandjes single, na een relatie van 4 jaar, en ben dus redelijk nieuw in de datingwereld.

Nu heb ik niet zozeer moeite met dames aanspreken oid. maar wel om het gesprek gaande te houden. Ik kom nu niet echt verder dan:

hey, hoe gaat het? Hoe heet je? Hoe oud ben je?
Wat doe je voor opleiding? Leuk feestje oid. he?

Hierna houdt het dan wel eigenlijk een beetje op, waar er een awkward stilte valt en het uiteindelijk op niets uitloopt.

Herkennen mensen dit probleem?
pi_108346819
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:43 schreef S_Holmes het volgende:
Ik ben nu dus ong. 2 maandjes single, na een relatie van 4 jaar, en ben dus redelijk nieuw in de datingwereld.

Nu heb ik niet zozeer moeite met dames aanspreken oid. maar wel om het gesprek gaande te houden. Ik kom nu niet echt verder dan:

hey, hoe gaat het? Hoe heet je? Hoe oud ben je?
Wat doe je voor opleiding? Leuk feestje oid. he?

Hierna houdt het dan wel eigenlijk een beetje op, waar er een awkward stilte valt en het uiteindelijk op niets uitloopt.

Herkennen mensen dit probleem?
Jazeker. Ik probeer haar dan aan het woord te houden. Lukt dat ook niet, dan toch proberen een ander onderwerp aan te kaarten.

Maar ik moet wel zeggen, ben zelf ook geen ster in daten
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:47:11 #266
368503 S_Holmes
"You know my methods Wats
pi_108346893
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jazeker. Ik probeer haar dan aan het woord te houden. Lukt dat ook niet, dan toch proberen een ander onderwerp aan te kaarten.

Maar ik moet wel zeggen, ben zelf ook geen ster in daten
Kijk, opzich kan ik wel aardig lullen in een normale setting als thuis, restaurant oid. Maar het gaat mij dus om de andere momenten , dat je bij het uitgaan bijv een meisje tegenkomt
pi_108346946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:47 schreef S_Holmes het volgende:

[..]

Kijk, opzich kan ik wel aardig lullen in een normale setting als thuis, restaurant oid. Maar het gaat mij dus om de andere momenten , dat je bij het uitgaan bijv een meisje tegenkomt
Daar heb ik zelf ook geen ervaring mee. Ik ontmoet ze liever op een (rustigere) plek waar ik meer tot m'n recht kan komen.
pi_108355393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:16 schreef heloef het volgende:
Het was denk ik niet zo'n goed plan om het meisje wat ik leuk vind en het meisje waarmee ik date te spreken vandaag. :')
Soms loopt dat zo. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108355639
Pff!

Ik heb vanmiddag echt een super leuke jongen ontmoet bij een bushokje. Samen misten we de bus en we hebben een uur lang gepraat over van alles. Er was echt een klik. Ik kon merken dat hij me leuk vond. Ik vond hem ook echt zo super interessant en grappig. En hij was niet eens zo aantrekkelijk. Hij was wel een beetje onzeker/verlegen maar dat is ook wel weer schattig. En vooral nuchter, grappig.

Toen kwam de bus en moest ik weg. Hij heeft helemaal geen contact middelen gevraagd en ik wachtte tot hij het zou vragen maar hij deed het maar niet. Nu ben ik deze parel van een jongen kwijt en ik weet niet eens een naam/woonplaats! Alleen maar een leeftijd. :'(

Ik begrijp niet waarom hij geen contact middelen vroeg, wellicht heb ik een beetje afstandelijk gedaan of zo en durfde hij niet (soms stotterde hij zelfs een beetje maar wat was hij leuk zeg!) en verder maakte hij voorzichtig positieve opmerkingen over mijn uiterlijk O+ en was het een super leuk gesprek. Zo anders dan de meeste jongens.

We hebben precies dezelfde interesses en denkwijze over veel dingen. :(

Ik begrijp het niet. Ik kan er niet bij. Zooooooooo zonde. :')
pi_108355665
Waarom vroeg je dan ook niet zelf? :P
Maar iemand neemt niet zomaar de bus toch, waarom gebruikte jij en waarom gebruikte hij de bus? Waar gingen jullie heen? Waar sport hij?
Rustig aan.
pi_108355798
Ik heb nog wel een beetje mijn trots. Ik zal dat nooit doen, nooit gedaan ook. Mannen benaderen mij altijd.

Het was niet in mijn omgeving! En voor zover ik dat weet was hij daar simpelweg omdat hij zin had om een ritje te maken in de bus en wel te zien waar hij uitkwam. Zulke mensen maak je ook nooit mee, vreemd wel. Maar ik had dus precies hetzelfde. Ik was daar omdat ik in de verkeerde bus stapte en toen dacht ik: ''hmm laat ik er hier maar uitgaan dan, ziet er wel levendig uit.'' Echt zooooooooo toevallig. En toen ging de bus die ik moest hebben om naar de juiste bestemming te gaan net weg. En hij stond daar. Net alsof het zo moest gaan. :')

En nu kwijt.
pi_108355842
Welke trots? Ik vind het maar zwak dat je zijn naam niet vraagt..
Rustig aan.
pi_108355853
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb nog wel een beetje mijn trots. Ik zal dat nooit doen, nooit gedaan ook. Mannen benaderen mij altijd.

Het was niet in mijn omgeving! En voor zover ik dat weet was hij daar simpelweg omdat hij zin had om een ritje te maken in de bus en wel te zien waar hij uitkwam. Zulke mensen maak je ook nooit mee, vreemd wel. Maar ik had dus precies hetzelfde. Ik was daar omdat ik in de verkeerde bus stapte en toen dacht ik: ''hmm laat ik er hier maar uitgaan dan, ziet er wel levendig uit.'' Echt zooooooooo toevallig. En toen ging de bus die ik moest hebben om naar de juiste bestemming te gaan net weg. En hij stond daar. Net alsof het zo moest gaan. :')

En nu kwijt.
Dan kan je nog steeds je nummer geven. Of moeten mannen dat ook nog doen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108355946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Welke trots? Ik vind het maar zwak dat je zijn naam niet vraagt..
Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijt ;(

tdfh;l dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt :')
pi_108355965
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Pff!

Ik heb vanmiddag echt een super leuke jongen ontmoet bij een bushokje. Samen misten we de bus en we hebben een uur lang gepraat over van alles. Er was echt een klik. Ik kon merken dat hij me leuk vond. Ik vond hem ook echt zo super interessant en grappig. En hij was niet eens zo aantrekkelijk. Hij was wel een beetje onzeker/verlegen maar dat is ook wel weer schattig. En vooral nuchter, grappig.

Toen kwam de bus en moest ik weg. Hij heeft helemaal geen contact middelen gevraagd en ik wachtte tot hij het zou vragen maar hij deed het maar niet. Nu ben ik deze parel van een jongen kwijt en ik weet niet eens een naam/woonplaats! Alleen maar een leeftijd. :'(

Ik begrijp niet waarom hij geen contact middelen vroeg, wellicht heb ik een beetje afstandelijk gedaan of zo en durfde hij niet (soms stotterde hij zelfs een beetje maar wat was hij leuk zeg!) en verder maakte hij voorzichtig positieve opmerkingen over mijn uiterlijk O+ en was het een super leuk gesprek. Zo anders dan de meeste jongens.

We hebben precies dezelfde interesses en denkwijze over veel dingen. :(

Ik begrijp het niet. Ik kan er niet bij. Zooooooooo zonde. :')
Daarom had je dus zelf je nummer moeten geven of om de zijne moeten vragen. Of ja een naam oid. Daar zou je trots niet onder moeten lijden. Of hij had al een vriendin en maakte daarom geen move, ook mogelijk.
pi_108355988
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Heb ik niet bij stil gestaan. En hij weet mijn naam wel maar hij weet niet waar ik woon. Ik ben hem dus kwijt ;(

Als hij je naam heeft, kan hij je dan niet vinden via facebook?
pi_108355993
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Hij weet je naam open je facebook :')
Rustig aan.
pi_108356047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij je naam heeft, kan hij je dan niet vinden via facebook?
Nee er zijn honderdduizend mensen met mijn naam :'(

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom had je dus zelf je nummer moeten geven of om de zijne moeten vragen. Of ja een naam oid. Daar zou je trots niet onder moeten lijden. Of hij had al een vriendin en maakte daarom geen move, ook mogelijk.
Nee hij maakte wel moves qua complimentjes enzovoort. Ik vind het gewoon raar en niet tof. Wat was hij leuk. En ik heb ook twee domme opmerkingen gemaakt waardoor hij me uitlachte en daar denk ik nu nog over na. Falen. :')
pi_108356071
Uitlachen is leuk, lief meisje! :o
''Hihi, gekke dingetjes zeg jij :@ :@ !''

Ik denk dat je hem wel echt leuk vond _O-
Zet is op een rijtje wat jij van info van hem weet en wat jij aan info van jezelf aan hem hebt gegeven.. Daar kan je een heel eind mee komen in ieder geval.
Rustig aan.
pi_108356224
Mijn vriendin had dit ook. Iemand tegengekomen in het OV, werd ze spontaan verliefd op, en geen contact kunnen zoeken omdat ze alleen zijn voornaam weet en de rest niet wilde vragen :')
pi_108356377
Ik heb geen info waar ik echt iets mee kan. Had ik dan toch maar die stap gezet. :|W En ik vond hem ook nog eens lelijk en een slungel maar ik kijk door zijn lelijkheid heen. Eerste keer dat ik dat doe :')
pi_108356381
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn vriendin had dit ook. Iemand tegengekomen in het OV, werd ze spontaan verliefd op, en geen contact kunnen zoeken omdat ze alleen zijn voornaam weet en de rest niet wilde vragen :')
Ik kan niet echt van die leuke spontane gesprekjes herinneren eigenlijk...
Ik ben ook veel te gesloten _O-
Rustig aan.
pi_108356419
Ok, knuffel voor lauzi dan... :*
Rustig aan.
pi_108356509
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Nee er zijn honderdduizend mensen met mijn naam :'(

[..]

Nee hij maakte wel moves qua complimentjes enzovoort. Ik vind het gewoon raar en niet tof. Wat was hij leuk. En ik heb ook twee domme opmerkingen gemaakt waardoor hij me uitlachte en daar denk ik nu nog over na. Falen. :')
lees je dit topic weleens goed? misschien was hij gewoon te schijterig om je nummer te vragen. of geintimideerd door je uiterlijk. :7 zag ie je als out of his league.

je had gewoon zelf om zijn nummer moeten vragen. dat je dat niet gedaan hebt is gewoon raar en niet tof voor hem. ;)
pi_108356570
Ach ik durf ze niet eens aan te spreken dus je bent al een stap verder dan mij Lauzi
14 SHADES OF GREY
pi_108356750
Nee het is van beide partijen gewoon lomp, ja misschien had die slungel wel een vriendin en denkt hij er helemaal niet zo over als hoe lauzi erover denkt.
Rustig aan.
pi_108357221
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef dawg het volgende:

[..]

lees je dit topic weleens goed? misschien was hij gewoon te schijterig om je nummer te vragen. of geintimideerd door je uiterlijk. :7 zag ie je als out of his league.

je had gewoon zelf om zijn nummer moeten vragen. dat je dat niet gedaan hebt is gewoon raar en niet tof voor hem. ;)
Dit dus. Het is alleen niet zo raar hoor. Ik bedoel kan toch dat je beetje onzeker bent of te trots dat en het het moment te snel gaat om te beseffen wat er aan de hand is.

Maar in ieder geval kan je niet de jongen de schuld geven, maar dat heb je zelf ook al door :P
pi_108358066
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb geen info waar ik echt iets mee kan. Had ik dan toch maar die stap gezet. :|W En ik vond hem ook nog eens lelijk en een slungel maar ik kijk door zijn lelijkheid heen. Eerste keer dat ik dat doe :')
Ze bestaan dus toch :D
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_108359656
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
pi_108359688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef Henk1056 het volgende:
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
Ik let ook heel erg op mijn lichaamshouding onder sporten omdat je echt met je lichaam bezig bent.
Rustig aan.
pi_108359906
Bedenk wel dat wanneer je krachttraining doet in de sportschool uitgaan het effect enigszins teniet doet. (als je je daar zorgen om maakt dan ;) )
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108364814
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig :P
pi_108364946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig :P
Loka zou zeggen, ''Ja dat wist ik al dat ik lelijk was, ik vind jou wel knap''
Rustig aan.
pi_108365433
quote:
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108365441
quote:
Lijkt me dat je dan ineens een stuk minder verliefd bent :D
pi_108365575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien O+
pi_108366596
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien O+
Er is hoop mensen O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:41:53 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108366785
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi :')
pi_108366811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi :')
Dan moet je wel eerst verliefd worden..
pi_108366901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan moet je wel eerst verliefd worden..
En dat doen ze bij mij nou nooit ;(

Boehoehoehoe :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')