abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108359656
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
pi_108359688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef Henk1056 het volgende:
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
Ik let ook heel erg op mijn lichaamshouding onder sporten omdat je echt met je lichaam bezig bent.
Rustig aan.
pi_108359906
Bedenk wel dat wanneer je krachttraining doet in de sportschool uitgaan het effect enigszins teniet doet. (als je je daar zorgen om maakt dan ;) )
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108364814
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig :P
pi_108364946
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig :P
Loka zou zeggen, ''Ja dat wist ik al dat ik lelijk was, ik vind jou wel knap''
Rustig aan.
pi_108365433
quote:
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_108365441
quote:
Lijkt me dat je dan ineens een stuk minder verliefd bent :D
pi_108365575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denken O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien O+
pi_108366596
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien O+
Er is hoop mensen O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:41:53 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108366785
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi :')
pi_108366811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi :')
Dan moet je wel eerst verliefd worden..
pi_108366901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan moet je wel eerst verliefd worden..
En dat doen ze bij mij nou nooit ;(

Boehoehoehoe :'(
pi_108366907
Klikklak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')