Ik let ook heel erg op mijn lichaamshouding onder sporten omdat je echt met je lichaam bezig bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef Henk1056 het volgende:
Dat sporten een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen zou hebben is iedereen wel bekend. Misschien is het voor mensen daarom een idee om op dezelfde dag dat je 's avonds uitgaat, ervoor eerst te gaan sporten. Het is echt een wereld van verschil als ik bekijk hoe ik de sportschool binnenloop (onzeker, gespannen, contactvermijdend) en hoe ik de sportschool verlaat (stuk zekerder en ontspannen). Regelmatig denk ik na het sporten van goh, eigenlijk zou ik nu de stad in moeten gaan!
Loka zou zeggen, ''Ja dat wist ik al dat ik lelijk was, ik vind jou wel knap''quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff hoe zou je je als jongen voelen als je vriendin zegt, ik vind je eigenlijk lelijk, maar daar onder toch wel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Lijkt me dat je dan ineens een stuk minder verliefd bentquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lelijk gaat wat ver, maar aantrekkingskracht komt wat mij betreft niet alleen van uiterlijk en zo zullen er meer over denkenNou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is hoop mensenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou sterker nog, ik val op uitstraling, en dan kan mijn omgeving nog zo beschaafd zeggen, wat moet je met niet zo'n appetijtelijke jongen? Ik zal het gewoon niet zien
Dan moet je wel eerst verliefd worden..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mensen die niet weten dat je als je verliefd bent, je door een roze bril iemand de leukste van de hele wereld vindt ook al zijn ze zo heel knap/mooi
En dat doen ze bij mij nou nooitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst verliefd worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |